Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych i grzejników elektrycznych (2 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatów prądotwórczych i grzejników elektrycznych (2 części).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0551d1d-7ca2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Podkarpacki Inkubator Wspierania Ukraińskich Inicjatyw
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/842826
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) wyłącznie poprzez Platformę Zakupową i komunikaty publiczne oraz prywatne, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/842826
2) lub w przypadku awarii powyższego: drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl.
2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Dostawa agregatów prądotwórczych i grzejników elektrycznych (2 części) – znak sprawy: BS.2611.54.2023 oraz jego rozstrzygnięciem, jak również zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a także udokumentowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacją.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”,
• podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi prawne, informatyczne, hostingowe, księgowo-finansowe, kurierskie i pocztowe oraz inne, z którymi Administrator zawrze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także właściciel platformy zakupowej, na której Administrator prowadzi postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i jego podwykonawcy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Państwa dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na obowiązującą u Administratora Instrukcję Kancelaryjną obejmującą Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt. W przypadku prowadzenia postępowań na roboty budowlane lub usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, a w przypadku gdy czas trwania umowy koncesji przekracza 5 lat – przez okres jego trwania.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przysługuje Państwu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
9. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
10. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BS.2611.54.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 733560,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I
Przedmiotem zamówienia dla części I jest dostawa trzech rodzajów agregatów prądotwórczych, których minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej.
1) Agregaty jednofazowe - wersja na ramie - silnik z prądnicą na ramie – 50 szt.
1. Wymagania ogólne
• agregat fabrycznie nowy rok produkcji min. 2023 r.,
• gwarancja min. 48 miesięcy,
• moc (zgodnie z ISO8528):
o praca nominalna P.R.P ¬-nie mniej niż 5,6 kW,
o praca awaryjna L.T. P. – nie mniej niż 6,2 kW,
• napięcie : 230, 50 Hz,
• prąd znamionowy min. 24,3 A,
• stopień ochrony prądnicy: IP23,
• wymiary zewnętrzne maksymalne 790 x 590x 505 (długość x szerokość x wysokość) mm,
• waga 69 kg (+/- 1 kg),
• rozruch manualny na linkę rewersyjną ,
• gniazda 16A 3P typu Schuko 1 szt., Gniazdo 32A 3P IP 44 -1 szt.,
• wyłącznik termiczny,
• zbiornik paliwa zintegrowany z ramą pozwalający na min. 2,25 h pracy z obciążeniem 75% bez uzupełniania paliwa,
• wersja na ramie,
• dostarczony z płynami eksploatacyjnymi (prócz paliwa)
• moc akustyczna Lwa – max 97 dB(A)
2. Dane ogólne silnika zespołu prądotwórczego
• nominalna prędkość obrotowa: min. 3000 obr/min,
• silnik benzynowy, 1cylindrowy,
• pojemność min. 389 cm3,
• pojemność zbiornika na paliwo: min. 6,1 litra,
• średnica x skok: 88 x 64 mm,
• moc maximum 11 KM,
• zużycie paliwa max. 2,7 l/h przy 75% obciążenia,
• układ paliwowy: gaźnik ,
• silnik zabezpieczony przed niskim poziomem oleju,
• serwis na terenie Polski.
3. Dane ogólne prądnicy zespołu prądotwórczego
• konstrukcja: Szczotkowa, synchroniczna, samowzbudna,
• stopień ochrony co najmniej IP23,
• miedziane uzwojenie,
• elektroniczny regulator napięcia Analog,
• stabilizacja napięcia: +/- 2%,
• prąd startowy 3,
• klasa izolacji: H.
2) Agregaty trójfazowe (400 V/230V) – Wersja na ramie – silnik z prądnicą na ramie – 16 szt.
1. Wymagania ogólne
• agregat fabrycznie nowy rok produkcji min. 2023 r.,
• gwarancja min. 48 miesięcy.
• moc (zgodnie z ISO8528):
o Praca nominalna P.R.P ¬3F - nie mniej niż 12,5 kW
o Praca awaryjna L.T. P. –¬3F nie mniej niż 14,5 kW
o Praca nominalna P.R.P ¬1F -nie mniej niż 5,4 kW
o Praca awaryjna L.T. P. –¬1F nie mniej niż 6 kW
o Napięcie : 230/400V, 50 Hz
o Prąd znamionowy 3F min. 18,1 A
o Prąd znamionowy F min. 23, 5A
• stopień ochrony prądnicy: IP23,
• wymiary zewnętrzne maksymalne 790 x 580x 748 (długość x szerokość x wysokość) mm,
• waga: do 131 kg,
• rozruch elektryczny i na linkę rewersyjną,
• zintegrowany wyłącznik główny prądnicy,
• gniazda 16A 3P, 23A typu Schuko oraz 32A 5P IP 44,
• licznik czasu pracy: TAK,
• zbiornik paliwa zintegrowany z ramą pozwalający na min. 9,15 h pracy z obciążeniem 75% bez uzupełniania paliwa,
• wersja na ramie,
• dostarczony z płynami eksploatacyjnymi (prócz paliwa),
• moc akustyczna Lwa – max. 97 dB(A),
2. Dane ogólne silnika zespołu prądotwórczego
• nominalna prędkość obrotowa: 3000 obr/min,
• silnik benzynowy, 2 cylindrowy,
• pojemność min. 627 cm3,
• moc maximum 21 HP,
• zużycie paliwa max. 4,5 l/h przy 75% obciążenia,
• układ paliwowy: gaźnik,
• silnik zabezpieczony przed niskim poziomem oleju,
• serwis na terenie Polski.
3. Dane ogólne prądnicy zespołu prądotwórczego
• konstrukcja: Szczotkowa, synchroniczna, samowzbudna,
• stopień ochrony co najmniej IP23,
• miedziane uzwojenie,
• elektroniczny regulator napięcia Analog,
• stabilizacja napięcia: +/- 1,5%,
• prąd startowy 3,
• klasa izolacji: H.
3) Agregaty trójfazowe (400 V/230V) – Wersja obudowana wyciszona przystosowana do pracy na zewnątrz – 8 szt.
1. Wymagania ogólne
• agregat fabrycznie nowy rok produkcji min. 2023 r.,
• gwarancja min. 48 miesięcy,
• moc (zgodnie z ISO8528):
o Praca nominalna P.R.P ¬-nie mniej niż 17,5 kVA , 14 kW
o Praca awaryjna L.T. P. – nie mniej niż 19 kVA, 15,2 kW
o Praca nominalna P.R.P ¬1F -nie mniej niż 9 kW
o Praca awaryjna L.T. P. –¬1F nie mniej niż 9,9 kW
• napięcie : 230/400 V, 50 Hz,
• prąd znamionowy 3f min. 25 A,
• prąd znamionowy 1f min. 39,1 A,
• stopień ochrony prądnicy: IP23,
• wymiary zewnętrzne maksymalne 1197 x 795 x 1209 (długość x szerokość x wysokość) mm,
• waga do 247 kg,
• rozruch elektryczny + dodatkowo agregat przygotowany do podłączenia układu SZR,
• zintegrowany wyłącznik główny prądnicy,
• wyłącznik awaryjny,
• zbiornik paliwa zintegrowany z ramą pozwalający na min. 6,92 h pracy z obciążeniem 75% bez uzupełniania paliwa,
• wersja w obudowie wyciszonej, odpornej na warunki atmosferyczne,
• dostarczony z płynami eksploatacyjnymi (prócz paliwa),
• agregat w obudowie wyciszonej Moc akustyczna Lwa – max 96 dB(A),
2. Dane ogólne silnika zespołu prądotwórczego
• nominalna prędkość obrotowa: 3000 obr/min,
• silnik benzynowy, 2 cylindrowy, widlasty,
• pojemność min. 896 cm3,
• moc maximum 31 HP,
• instalacja 12 V DC,
• zużycie paliwa max. 6,5 l/h przy 75% obciążenia,
• układ paliwowy: gaźnik ,
• silnik zabezpieczony przed niskim poziomem oleju,
• serwis na terenie Polski.
3. Dane ogólne prądnicy zespołu prądotwórczego
• konstrukcja: szczotkowa, synchroniczna, samowzbudna,
• stopień ochrony co najmniej IP23,
• miedziane uzwojenie,
• elektroniczny regulator napięcia DIGITAL,
• stabilizacja napięcia: +/- 1%,
• klasa izolacji: H.
UWAGA! Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, musi posiadać stosowne doświadczenie, które potwierdzi zdolności do należytego wykonania umowy, wskazujące, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zadanie/dostawę odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa agregatów prądotwórczych o wartości minimum 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania posiadanego doświadczenia przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą. Wówczas, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, musi obligatoryjnie przedłożyć dokumenty, które potwierdzą posiadanie wskazanego doświadczenia.
4.2.5.) Wartość części: 694560,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) K1: Cena – 60 %.
2) K2: Termin dostawy zamówienia – 40 %
Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pkt
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów
Ad 2) Kryterium: Termin dostawy zamówienia – znaczenie w ocenie 40%.
Punkty za kryterium „Termin dostawy zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.
Ilość punktów zostanie przyznana następująco:
- 0 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 15 dni kalendarzowych,
- 20 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 10 dni kalendarzowych,
- 40 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 5 dni kalendarzowych
Zadeklarowany termin będzie liczony od dnia podpisania umowy.
Deklarowana termin dostawy zamówienia, dotyczy wszystkich elementów, na które składa się zamówienie. Punkty w kryterium „Termin dostawy zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas (termin) dostawy zamówienia. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty.
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II
Przedmiotem zamówienia dla części II jest dostawa 100 szt. grzejników elektrycznych, których minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej.
1) Grzejniki elektryczne – 100 szt.
1. Wymagania ogólne
• elektryczny grzejnik konwektorowy o mocy min. 2000W
• blokada ustawień termostatu, np. przed dziećmi,
• niskotemperaturowy element grzewczy z dyfuzorem aluminiowym,
• elektroniczny termostat temperatury z mikroprocesorem i z płynną regulacją temperatury w zakresie co najmniej od 7 do 30°C,
• 3 zakresy temperatur pracy: KOMFORT, ANTYZAMARZANIE 7°C, EKO (temperatura KOMFORT pomniejszona o 3,5°C),
• wymiary: 76,1x46,1x9,2cm (szerokość x wysokość x głębokość), z tolerancją +/- 15%,
• przewód elektryczny zakończony wtyczką typu Euro,
• kolor biały (RAL9016, lakier epoxy-polyester),
• zasilanie ~230 V/50 Hz,
• komplet nóżek w opakowaniu,
• możliwość manualnej nastawy temperatury przy pomocy pokrętła termostatu lub za pomocą elektronicznego panelu sterowania.
UWAGA! Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, musi posiadać stosowne doświadczenie, które potwierdzi zdolności do należytego wykonania umowy, wskazujące, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zadanie/dostawę odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa grzejników elektrycznych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania posiadanego doświadczenia przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą. Wówczas, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, musi obligatoryjnie przedłożyć dokumenty, które potwierdzą posiadanie wskazanego doświadczenia.
4.2.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39715200-9 - Urządzenia grzewcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) K1: Cena – 60 %.
2) K2: Termin dostawy zamówienia – 40 %
Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pkt
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów
Ad 2) Kryterium: Termin dostawy zamówienia – znaczenie w ocenie 40%.
Punkty za kryterium „Termin dostawy zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.
Ilość punktów zostanie przyznana następująco:
- 0 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 15 dni kalendarzowych,
- 20 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 10 dni kalendarzowych,
- 40 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 5 dni kalendarzowych
Zadeklarowany termin będzie liczony od dnia podpisania umowy.
Deklarowana termin dostawy zamówienia, dotyczy wszystkich elementów, na które składa się zamówienie. Punkty w kryterium „Termin dostawy zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas (termin) dostawy zamówienia. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty.
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym:
a) zmiana wynagrodzenia jedynie w zakresie zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, odpowiedniej zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto;
b) zmiany terminu realizacji: Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie, w przypadku:
- decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.);
- zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizacje przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w SWZ;
- zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);
- zmiany terminu płatności: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych.
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Zmiana terminu, określona w ust.1 pkt b) może zostać dokonana z zastrzeżeniem, że w razie braku zgody IŻ na przedłużenie projektu, realizacja umowy nie może przekroczyć daty 31.12.2023r. W przypadku braku wykonania umowy w tym terminie, przy jednoczesnym braku zgody na przedłużenie projektu, Zamawiający będzie uprawniony do odstąpienia od umowy, na zasadach określonych w § 8 ust. 5
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/842826. W celu złożenia oferty należy przejść do transakcji (zakładki) dedykowanej dla niniejszego postępowania z sygnaturą sprawy: BS.2611.54.2023 i daną nazwą postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
UWAGA! DOTYCZY OBYDWU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA!!! W związku z faktem, iż Zamawiający nie dysponuje odpowiednią przestrzenią do przechowywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania powierzchni magazynowej minimum klasy A, w której składowany będzie przedmiot zamówienia przez okres od dnia dostawy (zgodnie z deklaracją zawartą w formularzu ofertowym) do maksymalnie 31 grudnia 2023 r. Lokalizacja, w której będzie przechowywany przedmiot zamówienia musi znajdować się w granicach administracyjnych województwa podkarpackiego (Polska). Zamawiający dopuszcza przechowywanie przedmiotu zamówienia w magazynie klasy B+ lub B, o ile jest on własnością Wykonawcy i znajduje się w granicach administracyjnych województwa podkarpackiego.
Wykonawca zobligowany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym do miejsca magazynowania. Z tego miejsca, Zamawiający, będzie sukcesywnie odbierał przedmiot zamówienia, w czasie - od dnia dostawy do maksymalnie 31 grudnia 2023 r. - w partiach, w zależności od możliwości transportowych Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę, o dokładnej dacie odbioru oraz liczbie sztuk danego asortymentu, który będzie odbierał, na minimalnie 3 dni przed planowaną datą odbioru. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić możliwość odbioru przedmiotu zamówienia ze wskazanego magazynu w godz. 8.00-18.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku), jednocześnie być obecny na miejscu podczas wydawania danej liczby sztuk asortymentu lub delegować/upełnomocnić do tych czynności inną osobę. Koszty ochrony magazynu i przedmiotu zamówienia, najmu/udostępnienia powierzchni magazynowej, a także koszty ubezpieczenia powierzchni magazynowej, spoczywają na Wykonawcy i jest on zobligowany wliczyć to w cenę, za pełną realizację zamówienia.
Termin dostawy, stanowiący jedno z kryteriów oceny ofert, to czas w jakim Wykonawca dostarczy CAŁY (WSZYSTKIE ELEMENTY DANEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA) asortyment, objęty daną częścią zamówienia, do miejsca magazynowania, zgodnie z powyższym. Prawidłowość terminu dostawy zostanie potwierdzona obustronnym protokołem zdawczo-odbiorczym.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy będzie zobligowany wskazać dokładny adres (nazwa magazynu i numer, ulica, kod pocztowy, miejscowość), gdzie znajduje się magazyn, w którym przechowywany będzie przedmiot zamówienia.
Podpisanie umowy nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Umowa będzie podpisywana w siedzibie zamawiającego (35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51) po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Dotyczy to też wykonawców, którzy mają siedzibę poza Rzeszowem. Zamawiający wyznaczy dwa proponowane terminy na podpisanie umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie stawi się w żadnym z zaproponowanych terminów, wówczas Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy i przystąpi do ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego podpisu umowy.
UWAGA! W Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, każdy Wykonawca zobligowany jest podać stosowne rozbicie cenowe za jednostkowe ceny sprzętu. W ramach części I Wykonawca zobligowany jest podać ceny za jedną sztukę każdego z trzech rodzajów agregatów, a następnie iloczyn tej ceny oraz maksymalnej wartości zamawianego sprzętu. W ramach części II Wykonawca zobligowany jest podać ceny za jedną sztukę grzejnika elektrycznego a następnie iloczyn tej ceny oraz maksymalnej wartości zamawianego sprzętu.
Pamiętać należy, że w procesie badania i oceny ofert, ocenie podlegać będzie wyłącznie cena za pełną realizację zamówienia. Rozbicie cenowe potrzebne jest do rozliczenia finansowego.