Doposażenie pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doposażenie pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie oraz pracowni energetyki w Zespole Szkół w Libiążu w podziale na 3 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChrzanów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-26
  • ZamawiającyZespół Szkół Technicznych ,,FABLOK"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018572
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie oraz pracowni energetyki w Zespole Szkół w Libiążu w podziale na 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych ,,FABLOK"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 27

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 623-26-09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zstfablok_chrzanow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zstfablok.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie oraz pracowni energetyki w Zespole Szkół w Libiążu w podziale na 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71cc6bcc-8650-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010062/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie pracowni energetyki w ZS w Libiążu w ramach projektu

1.2.2 Doposażenie pracowni elektrycznej w ZST „FABLOK”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt nr RPMP.10.02.02-12-0026/19 współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zstfablok

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zstfablok

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zstfablok2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasu odbioru danych stanowi datę oraz dokładny czas generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.6. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.7. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.8. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:a) .zip b) .7Z8. Oferta wraz z oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym /przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione/. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: baranowskaodo@gmail.com3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKZ II/272/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 55740,85 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie doposażenia pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie oraz pracowni energetyki w Zespole Szkół w Libiążu w ramach projektu “Poprawa edukacji zawodowej w PCE w Chrzanowie i ZS w Libiążu poprzez rozwój CKZ i oferty kształcenia zawodowego” w podziale na 3 części: Część 1: Dostawa silników, akcesoriów i artykułów elektrycznych do pracowni elektrycznej w ZST „FABLOK” w Chrzanowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) 2) Okres gwarancji (G)Kryterium „okres gwarancji” na dostawy objęte przedmiotem zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie gwarancji na przedmiot zamówienia podanej przez Wykonawcę.a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. W przypadku zaoferowania gwarancji krótszej niż 24 miesiące, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.b) Maksymalny okres gwarancji, za który Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy Wykonawca otrzyma 40 pkt.c) Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.2. Zasady oceny ofert w powyższych kryteriach:1) Cena wykonania zamówienia – C - waga kryterium 60 %, max. ilość punktów 60 C = (Cn : Cbbo) x 60 pkt gdzie:Cn – najniższa cena brutto spośród złożonych ofertCbo – cena brutto badanej ofertyC – ilość punktów w kryterium ceny.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60 pkt.2) Okres gwarancji – G – waga kryterium 40%, max. ilość punktów 40G = (Gbo : Gmax) x 40 pkt gdzie:Gbo – okres gwarancji wskazany w badanej ofercieGmax – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofertG – ilość punktów w kryterium Okres gwarancji3. Liczba punktów uzyskanych przez ofertę /LP/:Liczba punktów LP = C+GOferta, która otrzyma najwyższą sumaryczną liczbę punktów będzie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) 2) Okres gwarancji (G)Kryterium „okres gwarancji” na dostawy objęte przedmiotem zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie gwarancji na przedmiot zamówienia podanej przez Wykonawcę.a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. W przypadku zaoferowania gwarancji krótszej niż 24 miesiące, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.b) Maksymalny okres gwarancji, za który Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy Wykonawca otrzyma 40 pkt.c) Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.2. Zasady oceny ofert w powyższych kryteriach:1) Cena wykonania zamówienia – C - waga kryterium 60 %, max. ilość punktów 60 C = (Cn : Cbbo) x 60 pkt gdzie:Cn – najniższa cena brutto spośród złożonych ofertCbo – cena brutto badanej ofertyC – ilość punktów w kryterium ceny.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60 pkt.2) Okres gwarancji – G – waga kryterium 40%, max. ilość punktów 40G = (Gbo : Gmax) x 40 pkt gdzie:Gbo – okres gwarancji wskazany w badanej ofercieGmax – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofertG – ilość punktów w kryterium Okres gwarancji3. Liczba punktów uzyskanych przez ofertę /LP/:Liczba punktów LP = C+GOferta, która otrzyma najwyższą sumaryczną liczbę punktów będzie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie doposażenia pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie oraz pracowni energetyki w Zespole Szkół w Libiążu w ramach projektu “Poprawa edukacji zawodowej w PCE w Chrzanowie i ZS w Libiążu poprzez rozwój CKZ i oferty kształcenia zawodowego” w podziale na 3 części: Część 2: Dostawa silników i przyrządów do pomiarów elektrycznych do pracowni energetyki w ZS w Libiążu

4.2.6.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) 2) Okres gwarancji (G)Kryterium „okres gwarancji” na dostawy objęte przedmiotem zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie gwarancji na przedmiot zamówienia podanej przez Wykonawcę.a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. W przypadku zaoferowania gwarancji krótszej niż 24 miesiące, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.b) Maksymalny okres gwarancji, za który Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy Wykonawca otrzyma 40 pkt.c) Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.2. Zasady oceny ofert w powyższych kryteriach:1) Cena wykonania zamówienia – C - waga kryterium 60 %, max. ilość punktów 60 C = (Cn : Cbbo) x 60 pkt gdzie:Cn – najniższa cena brutto spośród złożonych ofertCbo – cena brutto badanej ofertyC – ilość punktów w kryterium ceny.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60 pkt.2) Okres gwarancji – G – waga kryterium 40%, max. ilość punktów 40G = (Gbo : Gmax) x 40 pkt gdzie:Gbo – okres gwarancji wskazany w badanej ofercieGmax – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofertG – ilość punktów w kryterium Okres gwarancji3. Liczba punktów uzyskanych przez ofertę /LP/:Liczba punktów LP = C+GOferta, która otrzyma najwyższą sumaryczną liczbę punktów będzie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) 2) Okres gwarancji (G)Kryterium „okres gwarancji” na dostawy objęte przedmiotem zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie gwarancji na przedmiot zamówienia podanej przez Wykonawcę.a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. W przypadku zaoferowania gwarancji krótszej niż 24 miesiące, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.b) Maksymalny okres gwarancji, za który Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy Wykonawca otrzyma 40 pkt.c) Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.2. Zasady oceny ofert w powyższych kryteriach:1) Cena wykonania zamówienia – C - waga kryterium 60 %, max. ilość punktów 60 C = (Cn : Cbbo) x 60 pkt gdzie:Cn – najniższa cena brutto spośród złożonych ofertCbo – cena brutto badanej ofertyC – ilość punktów w kryterium ceny.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60 pkt.2) Okres gwarancji – G – waga kryterium 40%, max. ilość punktów 40G = (Gbo : Gmax) x 40 pkt gdzie:Gbo – okres gwarancji wskazany w badanej ofercieGmax – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofertG – ilość punktów w kryterium Okres gwarancji3. Liczba punktów uzyskanych przez ofertę /LP/:Liczba punktów LP = C+GOferta, która otrzyma najwyższą sumaryczną liczbę punktów będzie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie doposażenia pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie oraz pracowni energetyki w Zespole Szkół w Libiążu w ramach projektu “Poprawa edukacji zawodowej w PCE w Chrzanowie i ZS w Libiążu poprzez rozwój CKZ i oferty kształcenia zawodowego” w podziale na 3 części: Część 3: Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiaru przepływu cieczy w pracowni energetyki w ZS w Libiążu

4.2.6.) Główny kod CPV: 38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) 2) Okres gwarancji (G)Kryterium „okres gwarancji” na dostawy objęte przedmiotem zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie gwarancji na przedmiot zamówienia podanej przez Wykonawcę.a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. W przypadku zaoferowania gwarancji krótszej niż 24 miesiące, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.b) Maksymalny okres gwarancji, za który Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy Wykonawca otrzyma 40 pkt.c) Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.2. Zasady oceny ofert w powyższych kryteriach:1) Cena wykonania zamówienia – C - waga kryterium 60 %, max. ilość punktów 60 C = (Cn : Cbbo) x 60 pkt gdzie:Cn – najniższa cena brutto spośród złożonych ofertCbo – cena brutto badanej ofertyC – ilość punktów w kryterium ceny.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60 pkt.2) Okres gwarancji – G – waga kryterium 40%, max. ilość punktów 40G = (Gbo : Gmax) x 40 pkt gdzie:Gbo – okres gwarancji wskazany w badanej ofercieGmax – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofertG – ilość punktów w kryterium Okres gwarancji3. Liczba punktów uzyskanych przez ofertę /LP/:Liczba punktów LP = C+GOferta, która otrzyma najwyższą sumaryczną liczbę punktów będzie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) 2) Okres gwarancji (G)Kryterium „okres gwarancji” na dostawy objęte przedmiotem zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie gwarancji na przedmiot zamówienia podanej przez Wykonawcę.a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. W przypadku zaoferowania gwarancji krótszej niż 24 miesiące, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.b) Maksymalny okres gwarancji, za który Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy Wykonawca otrzyma 40 pkt.c) Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.2. Zasady oceny ofert w powyższych kryteriach:1) Cena wykonania zamówienia – C - waga kryterium 60 %, max. ilość punktów 60 C = (Cn : Cbbo) x 60 pkt gdzie:Cn – najniższa cena brutto spośród złożonych ofertCbo – cena brutto badanej ofertyC – ilość punktów w kryterium ceny.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60 pkt.2) Okres gwarancji – G – waga kryterium 40%, max. ilość punktów 40G = (Gbo : Gmax) x 40 pkt gdzie:Gbo – okres gwarancji wskazany w badanej ofercieGmax – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofertG – ilość punktów w kryterium Okres gwarancji3. Liczba punktów uzyskanych przez ofertę /LP/:Liczba punktów LP = C+GOferta, która otrzyma najwyższą sumaryczną liczbę punktów będzie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zstfablok

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty, tj. Formularz oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ wraz z Formularzem cenowym – zał. nr 1a do SWZ, oświadczenia – zał. 2 do SWZ, pełnomocnictwo (o ile jest wymagane).
2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 .24 r. -Nowy Wiśnicz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 na trasę Stary Wiśnicz - Tuchów - Stary Wiśnicz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI