Czynności obsługowo-naprawcze pojazdów mechanicznych do 3,5 tony Jednostki Wojskowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Czynności obsługowo-naprawcze pojazdów mechanicznych do 3,5 tony Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubliniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-16
  • ZamawiającyJednostka Wojskowa Nr 4101
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00029230
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Czynności obsługowo-naprawcze pojazdów mechanicznych do 3,5 tony Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 4101

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Komandosów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150560518

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 35

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-101-450

1.5.8.) Numer faksu: 261-101-380

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.lukasik@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jwk.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czynności obsługowo-naprawcze pojazdów mechanicznych do 3,5 tony Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da7e01d9-983d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.jwk.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jwk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi:1) w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrówz dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie; 2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych orazinnych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXVIII

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXVIII

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:Realizacja czynności obsługowo-naprawczych dla pojazdów mechanicznych do 3,5 t znajdujących się na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 4101tj:Naprawa wynikowa pojazdów – różne marki pojazdów oraz naprawa bezpośrednia pojazdów – Renault Megane

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy. 2. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu zakresu usług przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego i wynikowego i innego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia. Istnieje możliwość zwiększenia wartości umowy o 30% wartości podstawowej. 3. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach jednostkowych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę. 4. Prawo opcji może zostać zrealizowane w terminie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31.12.2021r. 5. Prawo opcji może być wykonane przez Zamawiającego w ramach jednej bądź większej liczby usług w ilościach określonych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca nie może odmówić realizacji prawa opcji, z zastrzeżeniem, iż zostało ono uruchomione nie później niż do 02.11.2021 r. Odmowa realizacji zamówienia z prawa opcji uruchomionego w terminie skutkuje częściowym odstąpieniem od umowy i naliczeniem kar umownych. 7. Dla skutecznego skorzystania z prawa opcji wymagane jest przekazanie Wykonawcy, pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z niego. 8. Rozliczenie za wykonanie zamówienia z prawa opcji odbywać się będzie na zasadach określonych w Projekcie umowy załącznik nr 3 do SWZ. 9. W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminu określonego w ust. 7, warunkiem koniecznym do uruchomienia i realizacji zamówienia w ramach prawa opcji jest pisemna zgoda Wykonawcy na realizacjęzamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: posiadanie autoryzacji dla pojazdów marki ( Fiat, Opel, Toyota)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gotowość do świadczenia całodobowej obsługi technicznej za pośrednictwem infolinii

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiającynie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalnościzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku wpowyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunkuw powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:• Wykonawca dołączaoświadczenie o posiadaniu co najmniej 2 letniego doświadczenia w zakresie realizacji obsług inapraw pojazdów samochodowych- Załącznik Nr 8 do SWZ• Wykonawca dołącza oświadczenieo posiadaniu co najmniej 3 stanowisk naprawczych wyposażonych w kanały najazdowe lubpodnośniki warsztatowe– załącznik nr 9 do SWZ• Wykonawca dołącza oświadczenie, żeposiada zatrudnionych co najmniej trzech mechaników na jednej zmianie pracujących wwarsztacie wskazanym w lokalizacji. – załącznik nr 10 do SWZ2. Wykonawca może, w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznejpodmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniualbo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddaniamu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub innypodmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4. Zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotamiOgłoszenie nr 2021/BZP 00013716/01 z dnia 2021-03-052021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiudostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa wszczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2)sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotuudostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiotudostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunkówudziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór załącznik nr 7 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Wykonawca dołącza oświadczenie o posiadaniu co najmniej 2 letniego doświadczenia w zakresie realizacji obsług i napraw pojazdów samochodowych- Załącznik Nr 8 do SWZ 2) Wykonawca dołącza oświadczenie o posiadaniu co najmniej 3 stanowisk naprawczychwyposażonych w kanały najazdowe lub podnośniki warsztatowe– załącznik nr 9 do SWZ 3) Wykonawca dołącza oświadczenie, że posiada zatrudnionych co najmniej trzech mechaników na jednej zmianie pracujących w warsztacie wskazanym w lokalizacji. – załącznik nr 10 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Wykonawca dołącza oświadczenie o posiadaniu co najmniej 2 letniego doświadczenia w zakresie realizacji obsług i napraw pojazdów samochodowych- Załącznik Nr 8 do SWZ 2) Wykonawca dołącza oświadczenie o posiadaniu co najmniej 3 stanowisk naprawczychwyposażonych w kanały najazdowe lub podnośniki warsztatowe– załącznik nr 9 do SWZ 3) Wykonawca dołącza oświadczenie, że posiada zatrudnionych co najmniej trzech mechaników na jednej zmianie pracujących w warsztacie wskazanym w lokalizacji. – załącznik nr 10 do SWZ 4)Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6) Oświadczenie podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, jeżeli podwykonawca będzie realizował część zamówienia (wzór załącznik nr 5 do SWZ). 7) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika i wraz z ofertą składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jestupoważniony. 3. Przepisy i zapisy zawarte w SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jwk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport ziemi - Kędzierzyn-Koźle - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport ziemi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI