Część nr: |
1 |
Nazwa: |
naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, mikrobusów i dostawczych występujących na terenie miasta i powiatu gliwickiego, bytomskiego i tarnogórskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, mikrobusów, i dostawczych będących na ewidencji 4 WOG w Gliwicach, sukcesywnie przez okres trwania umowy w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb lub wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do 21.12.2020 r. usługi napraw pojazdów w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów, będących na ewidencji 4 WOG w Gliwicach. Zamawiający dostarczać będzie pojazd pod wskazany adres Wykonawcy na terenie miasta i powiatu gliwickiego, a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi powiatu, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 50 km od siedziby Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca zapewni wykonanie prostych czynności obsługowo naprawczych tj. kasowanie błędów komputera, podpięcie komputera diagnostycznego do pojazdu, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dalej niż 50 km od granic administracyjnych powiatu gliwickiego. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy będzie znajdowała się w odległości większej niż 50 km od granic administracyjnych powiatu gliwickiego, pojazd odbierze Wykonawca usługi na własny koszt przy użyciu własnych środków transportowych. WYMAGANIA 1. 4 WOG będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 150 000,00 zł. (odpowiednio dla części) i zobowiązuje się do posiadania aktualnego ubezpieczenia OC przez cały okres trwania umowy. 3. Usługi muszą być wykonane profesjonalnie, zgodnie z technologią napraw i obsług danej marki pojazdu. 4. Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu. Ich ilość, częstotliwość, rodzaj uszkodzeń nie jest możliwa do określenia przez Zamawiającego. 5. Wstępny zakres naprawy ustalany będzie przez Wykonawcę. 6. Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczona przez Wykonawcę do Zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego. Rozszerzenie zakresu naprawy określonego w kosztorysie wstępnym (po całkowitej weryfikacji) może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. 7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie zdecydował się na naprawę prowadzoną przez Wykonawcę, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie ryczałtowe za wykonane roboczogodziny jednak nie więcej niż 6 roboczogodzin za wykonaną weryfikację niesprawności silnika, natomiast pozostałych układów i podzespołów pojazdu nie więcej niż 2 roboczogodziny. 8. Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą Zamawiającego. 9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów. 10. Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie. 11. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca wskaże źródło pochodzenia części. 12. Dopuszcza się montaż zregenerowanych podzespołów. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego. 13. Na wykonaną usługę oraz zregenerowane części zamienne w naprawie zostanie udzielona gwarancja na okres …(kryterium oceny ofert)……. Wykonawca na wymienione podczas naprawy podzespoły oraz części zamienne i materiały udzieli gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, na okres zgodny z gwarancją producenta. 14. Cena części użytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania każdorazowo wartości zastosowanych materiałów i części zamiennych oraz prawidłowość naliczanej marży, a Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dołączać do swoich faktur VAT za wykonane usługi, faktury źródłowe zakupionych części i materiałów użytych w naprawach. 16. Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie usterki wraz z jej usunięciem. 17. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodziny oraz użytych części zamiennych i materiałów w tym materiałów pędnych oraz smarów. 18. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu. 19. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 20. Podzespoły, części zamienne i materiały wskazane przez Zamawiającego użyte do naprawy pojazdów podlegają zwrotowi Użytkownikowi odbierającemu pojazd po naprawie. 21. Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 22. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy stosownie do art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w formularzu ofertowym część zamówienia, która będzie powierzona podwykonawcy. 23. Wykonawca musi dysponować komputerem diagnostycznym z wymaganym oprogramowaniem, odpowiednim zapleczem obsługowo naprawczym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) w pojazdach przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem. 24. Wykonawca na terenie posesji warsztatu winien dysponować minimum sprzętowym: co najmniej 4 stanowiskami naprawczymi wyposażonymi minimum w 3 stanowiska z podnośnikami kolumnowymi i 1 stanowisko z kanałem obsługowym, znajdujące się w wewnątrz budynku warsztatowego, 1 stanowisko lakiernicze dostosowane do obsługi wszystkich rodzajów marek samochodowych ujętych w zadaniu przez Zamawiającego oraz spełniające wymagania określone w Ustawie z dnia 27.IV.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 779), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 05.12.2002 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U. nr 1 z 2003 r. poz.12), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie przypadków, w których wprowadzenie gazów i pyłów powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U. 2010 nr 130, poz.881) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.12.2005 w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz.U. nr 260, poz. 2181), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010 nr 130, poz. 880), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 06.06.2004 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów niektórych substancji w powietrzu, alarmowych poziomów niektórych substancji w powietrzu oraz marginesów tolerancji dla dopuszczalnych poziomów niektórych substancji (Dz.U. nr 87, poz. 796); co najmniej 2 miejscami zadaszonymi umożliwiającymi zabezpieczenie pojazdów oczekujących na naprawę; 25. Wykonawca zapewni przyjmowanym pojazdom Zamawiającego swobodny i bezpieczny wjazd (tj. dostosowaną szerokość drogi oraz minimalny promień skrętu) na teren warsztatu oraz wyjazd, niepowodujący zagrożenia lub utrudnienia w ruchu drogowym, z uwzględnieniem rozładunku lub załadunku pojazdów niesprawnych na lawetę na terenie posesji warsztatu. 26. Szerokość bramy wjazdowej na teren posesji warsztatu oraz szerokość bramy hali naprawczej warsztatu nie powinna być mniejsza niż 3,0 m natomiast minimalna wysokość bram 3,5 m. 27. Wysokość budynku warsztatu powinna być dostosowana do stanowisk roboczych obsługi i powinna zapewniać niezbędne pole do wykonywania swobodnych i bezpiecznych czynności obsługowo naprawczych pojazdów umieszczonych na uniesionym podnośniku kolumnowym. 28. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury tj. w protokole zdawczo-odbiorczym pojazdu Wykonawca opisuje operacje wykonane podczas naprawy oraz wyszczególnia wymienione części zamienne. 29. W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu na trasie w okresie gwarancji (po wykonanej naprawie) Wykonawca na swój koszt przy pomocy lawety na własne ryzyko i odpowiedzialność odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ciągu 12 godzin i wykona naprawę w terminie określonym w pkt. 6 niniejszej specyfikacji licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii. 30. Przez stawkę jednej roboczogodziny należy rozumieć wartość pracy w czasie jednej godziny zegarowej, bez względu na ilość obsługujących pracowników wraz z kosztami demontażu i montażu części oraz urządzeń, demontażu i montażu elementów karoserii, lakierowanie elementów nadwozia oraz narzędzi i materiałów własnych użytych do naprawy. 31. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazd wraz z wyposażeniem pozostawiony do naprawy a Zamawiający nie będzie płacił za przechowywanie (parking) przed naprawą, w trakcie i po naprawie do momentu odbioru pojazdu. 32. Odbiór sprzętu po naprawie realizowany jest w zakładzie Wykonawcy siłami i środkami Zamawiającego. 33. Potwierdzeniem wykonanej usługi będzie podpisany przez Strony protokół zdawczo – odbiorczy, którego wzór dołączony jest do umowy. 34. Wykonawca zapewni warunki do przeprowadzenia równocześnie naprawy, co najmniej 4 pojazdów, z zachowaniem uzgodnionych i zaakceptowanych terminów wykonania naprawy. 35. Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie jazdy testowej przez Wykonawcę po przeprowadzonej naprawie. Fakt musi być odnotowany w protokole zdawczo - odbiorczym z uwzględnieniem liczby przejechanych kilometrów, lecz nie więcej niż 20 km. Podczas wykonywanej jazdy Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za pojazd i wyrządzone nim szkody. 36. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby przewiezie lawetą niesprawny pojazd na swój koszt i ryzyko do warsztatu w którym będzie realizowana usługa naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 roboczogodziny brutto |
50,00 |
marża (dotyczy nowych części i podzespołów wymienionych podczas naprawy) |
40,00 |
okres gwarancji w miesiącach (za wykonaną usługę i zregenerowane części i podzespoły) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do dnia 21.12.2020 r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
naprawa pojazdów ciężarowych i autobusów występujących w rejonie odpowiedzialności 4 WOG |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa pojazdów ciężarowych i autobusów będących na ewidencji 4 WOG w Gliwicach, sukcesywnie przez okres trwania umowy w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb, a także przebiegu i czasu eksploatacji. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do 21.12.2020 r., usługi napraw bieżących pojazdów w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb, a także przebiegu i eksploatacji, będących na ewidencji 4 WOG w Gliwicach. Zamawiający dostarczać będzie pojazd pod wskazany adres Wykonawcy na terenie miasta i powiatu gliwickiego, a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi powiatu, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 70 km od siedziby Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca zapewni wykonanie prostych czynności obsługowo naprawczych tj. kasowanie błędów komputera, podpięcie komputera diagnostycznego do pojazdu, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dalej niż 70 km od granic administracyjnych powiatu gliwickiego. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy będzie znajdowała się w odległości większej niż 70 km od granic administracyjnych powiatu gliwickiego, pojazd odbierze Wykonawca usługi na własny koszt przy użyciu własnych środków transportowych. WYMAGANIA 1. 4 WOG będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 250 000,00 zł. (odpowiednio dla części) i zobowiązuje się do posiadania aktualnego ubezpieczenia OC przez cały okres trwania umowy. 3. Usługi muszą być wykonane profesjonalnie, zgodnie z technologią napraw i obsług danej marki pojazdu. 4. Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu. Ich ilość, częstotliwość, rodzaj uszkodzeń nie jest możliwa do określenia przez Zamawiającego. 5. Wstępny zakres naprawy ustalany będzie przez Wykonawcę. 6. Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczona przez Wykonawcę do Zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego. Rozszerzenie zakresu naprawy określonego w kosztorysie wstępnym (po całkowitej weryfikacji) może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. 7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie zdecydował się na naprawę prowadzoną przez Wykonawcę, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie ryczałtowe za wykonane roboczogodziny jednak nie więcej niż 8 roboczogodzin za wykonaną weryfikację niesprawności silnika, natomiast pozostałych układów i podzespołów pojazdu nie więcej niż 4 roboczogodziny. 8. Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą Zamawiającego. 9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów. 10. Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie. 11. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca wskaże źródło pochodzenia części. 12. Dopuszcza się montaż zregenerowanych podzespołów. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego. 13. Na wykonaną usługę oraz zregenerowane części zamienne w naprawie zostanie udzielona gwarancja na okres …(kryterium oceny ofert)……. Wykonawca na wymienione podczas naprawy podzespoły oraz części zamienne i materiały udzieli gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, na okres zgodny z gwarancją producenta. 14. Cena części użytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania każdorazowo wartości zastosowanych materiałów i części zamiennych oraz prawidłowość naliczanej marży, a Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dołączać do swoich faktur VAT za wykonane usługi, faktury źródłowe zakupionych części i materiałów użytych w naprawach. 16. Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie usterki wraz z jej usunięciem. 17. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodziny oraz użytych części zamiennych i materiałów w tym materiałów pędnych oraz smarów. 18. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu. 19. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 20. Podzespoły, części zamienne i materiały wskazane przez Zamawiającego użyte do naprawy pojazdów podlegają zwrotowi Użytkownikowi odbierającemu pojazd po naprawie. 21. Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 22. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy stosownie do art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w formularzu ofertowym część zamówienia, która będzie powierzona podwykonawcy. 23. Wykonawca musi dysponować komputerem diagnostycznym z wymaganym oprogramowaniem, odpowiednim zapleczem obsługowo naprawczym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) w pojazdach przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem. 24. Wykonawca na terenie posesji warsztatu winien dysponować minimum sprzętowym: co najmniej 3 stanowiskami naprawczymi wyposażonymi minimum w 2 stanowiska z podnośnikami kolumnowymi i 1 stanowisko z kanałem obsługowym, znajdujące się w wewnątrz budynku warsztatowego, 1 stanowisko lakiernicze dostosowane do obsługi wszystkich rodzajów marek samochodowych ujętych w zadaniu przez Zamawiającego oraz spełniające wymagania określone w Ustawie z dnia 27.IV.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz.U.z 2008 nr 2 art. 220), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 05.12.2002 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U. nr 1 z 2003 r. poz.12), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie przypadków, w których wprowadzenie gazów i pyłów powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U. 2010 nr 130, poz.881) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.12.2005 w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz.U. nr 260, poz. 2181), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010 nr 130, poz. 880), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 06.06.2004 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów niektórych substancji w powietrzu, alarmowych poziomów niektórych substancji w powietrzu oraz marginesów tolerancji dla dopuszczalnych poziomów niektórych substancji (Dz.U. nr 87, poz. 796); co najmniej 2 miejscami zadaszonymi umożliwiającymi zabezpieczenie pojazdów oczekujących na naprawę; 25. Wykonawca zapewni przyjmowanym pojazdom Zamawiającego swobodny i bezpieczny wjazd (tj. dostosowaną szerokość drogi oraz minimalny promień skrętu) na teren warsztatu oraz wyjazd, niepowodujący zagrożenia lub utrudnienia w ruchu drogowym, z uwzględnieniem rozładunku lub załadunku pojazdów niesprawnych na zestaw niskopodwoziowy na terenie posesji warsztatu. 26. Szerokość bramy wjazdowej na teren posesji warsztatu oraz szerokość bramy hali naprawczej warsztatu nie powinna być mniejsza niż 3,0 m natomiast minimalna wysokość bram 4,0 m. 27. Wysokość budynku warsztatu powinna być dostosowana do stanowisk roboczych obsługi i powinna zapewniać niezbędne pole do wykonywania swobodnych i bezpiecznych czynności obsługowo naprawczych pojazdów umieszczonych na uniesionym podnośniku kolumnowym. 28. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury tj. w protokole zdawczo-odbiorczym pojazdu Wykonawca opisuje operacje wykonane podczas naprawy oraz wyszczególnia wymienione części zamienne. 29. W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu na trasie w okresie gwarancji (po wykonanej naprawie) Wykonawca na swój koszt przy pomocy lawety na własne ryzyko i odpowiedzialność odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ciągu 12 godzin i wykona naprawę w terminie określonym w pkt. 6 niniejszej specyfikacji, licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii. 30. Przez stawkę jednej roboczogodziny należy rozumieć wartość pracy w czasie jednej godziny zegarowej, bez względu na ilość obsługujących pracowników wraz z kosztami demontażu i montażu części oraz urządzeń, demontażu i montażu elementów karoserii, lakierowanie elementów nadwozia oraz narzędzi i materiałów własnych użytych do naprawy. 31. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazd wraz z wyposażeniem pozostawiony do naprawy a Zamawiający nie będzie płacił za przechowywanie (parking) przed naprawą, w trakcie i po naprawie do momentu odbioru pojazdu. 32. Odbiór sprzętu po naprawie realizowany jest w zakładzie Wykonawcy siłami i środkami Zamawiającego. 33. Potwierdzeniem wykonanej usługi będzie podpisany przez Strony protokół zdawczo – odbiorczy, którego wzór dołączony jest do umowy. 34. Wykonawca zapewni warunki do przeprowadzenia równocześnie naprawy, co najmniej 3 pojazdów, z zachowaniem uzgodnionych i zaakceptowanych terminów wykonania naprawy. 35. Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie jazdy testowej przez Wykonawcę po przeprowadzonej naprawie. Fakt musi być odnotowany w protokole zdawczo - odbiorczym z uwzględnieniem liczby przejechanych kilometrów, lecz nie więcej niż 20 km. Podczas wykonywanej jazdy Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za pojazd i wyrządzone nim szkody. 36. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby przewiezie lawetą niesprawny pojazd na swój koszt i ryzyko do warsztatu w którym będzie realizowana usługa naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 roboczogodziny brutto |
50,00 |
marża (dotyczy nowych części i podzespołów wymienionych podczas naprawy) |
40,00 |
okres gwarancji w miesiącach (za wykonaną usługę i zregenerowane części i podzespoły) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do dnia 21.12.2020 r.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych i dostawczych występujących w Garnizonie Bielsko Biała |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych i dostawczych w Garnizonie Bielsko Biała, sukcesywnie przez okres trwania umowy w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb, a także przebiegu i czasu eksploatacji. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do 21.12.2020 r., usługi napraw pojazdów w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów, będących na ewidencji 4 WOG w garnizonie Bielsko Biała. Zamawiający dostarczać będzie pojazd pod wskazany adres Wykonawcy na terenie miasta powiatu bielskiego, a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi powiatu, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 50 km od siedziby 18 batalionu powietrzno-desantowego Bielsko-Biała. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca zapewni wykonanie prostych czynności obsługowo naprawczych tj. kasowanie błędów komputera, podpięcie komputera diagnostycznego do pojazdu, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy będzie znajdowała się w odległości większej niż 50 km od granic administracyjnych powiatu bielskiego, pojazd odbierze Wykonawca usługi na własny koszt przy użyciu własnych środków transportowych. WYMAGANIA 1. 4 WOG będzie dokonywała zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 150 000,00 zł. (odpowiednio dla części) i zobowiązuje się do posiadania aktualnego ubezpieczenia OC przez cały okres trwania umowy. 3. Usługi muszą być wykonane profesjonalnie, zgodnie z technologią napraw i obsług danej marki pojazdu. 4. Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu. Ich ilość, częstotliwość, rodzaj uszkodzeń nie jest możliwa do określenia przez Zamawiającego. 5. Wstępny zakres naprawy ustalany będzie przez Wykonawcę. 6. Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczona przez Wykonawcę do Zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego. Rozszerzenie zakresu naprawy określonego w kosztorysie wstępnym (po całkowitej weryfikacji) może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. 7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie zdecydował się na naprawę prowadzoną przez Wykonawcę, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie ryczałtowe za wykonane roboczogodziny jednak nie więcej niż 6 roboczogodzin za wykonaną weryfikację niesprawności silnika, natomiast pozostałych układów i podzespołów pojazdu nie więcej niż 2 roboczogodziny. 8. Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą Zamawiającego. 9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów. 10. Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie. 11. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca wskaże źródło pochodzenia części. 12. Dopuszcza się montaż zregenerowanych podzespołów. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego. 13. Na wykonaną usługę oraz zregenerowane części zamienne w naprawie zostanie udzielona gwarancja na okres …(kryterium oceny ofert)……. Wykonawca na wymienione podczas naprawy podzespoły oraz części zamienne i materiały udzieli gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, na okres zgodny z gwarancją producenta. 14. Cena części użytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania każdorazowo wartości zastosowanych materiałów i części zamiennych oraz prawidłowość naliczanej marży, a Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dołączać do swoich faktur VAT za wykonane usługi, faktury źródłowe zakupionych części i materiałów użytych w naprawach. 16. Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie usterki wraz z jej usunięciem. 17. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodziny oraz użytych części zamiennych i materiałów w tym materiałów pędnych oraz smarów. 18. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu. 19. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 20. Podzespoły, części zamienne i materiały wskazane przez Zamawiającego użyte do naprawy pojazdów podlegają zwrotowi Użytkownikowi odbierającemu pojazd po naprawie. 21. Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 22. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy stosownie do art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w formularzu ofertowym część zamówienia, która będzie powierzona podwykonawcy. 23. Wykonawca musi dysponować komputerem diagnostycznym z wymaganym oprogramowaniem, odpowiednim zapleczem obsługowo naprawczym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) w pojazdach przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem. 24. Wykonawca na terenie posesji warsztatu winien dysponować minimum sprzętowym: co najmniej 2 stanowiskami naprawczymi wyposażonymi w stanowisko z podnośnikiem kolumnowym lub stanowisko z kanałem obsługowym, znajdujące się w wewnątrz budynku warsztatowego, 1 stanowisko lakiernicze dostosowane do obsługi wszystkich rodzajów marek samochodowych ujętych w zadaniu przez Zamawiającego oraz spełniające wymagania określone w Ustawie z dnia 27.IV.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz.U.z 2008 nr 2 art. 220), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 05.12.2002 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U. nr 1 z 2003 r. poz.12), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie przypadków, w których wprowadzenie gazów i pyłów powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U. 2010 nr 130, poz.881) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.12.2005 w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz.U. nr 260, poz. 2181), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010 nr 130, poz. 880), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 06.06.2004 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów niektórych substancji w powietrzu, alarmowych poziomów niektórych substancji w powietrzu oraz marginesów tolerancji dla dopuszczalnych poziomów niektórych substancji (Dz.U. nr 87, poz. 796); co najmniej 1 miejscem zadaszonymi umożliwiającymi zabezpieczenie pojazdów oczekujących na naprawę; 25. Wykonawca zapewni przyjmowanym pojazdom Zamawiającego swobodny i bezpieczny wjazd (tj. dostosowaną szerokość drogi oraz minimalny promień skrętu) na teren warsztatu oraz wyjazd, niepowodujący zagrożenia lub utrudnienia w ruchu drogowym, z uwzględnieniem rozładunku lub załadunku pojazdów niesprawnych na lawetę na terenie posesji warsztatu. 26. Szerokość bramy wjazdowej na teren posesji warsztatu oraz szerokość bramy hali naprawczej warsztatu nie powinna być mniejsza niż 3,0 m natomiast minimalna wysokość bram 3,5 m. 27. Wysokość budynku warsztatu powinna być dostosowana do stanowisk roboczych obsługi i powinna zapewniać niezbędne pole do wykonywania swobodnych i bezpiecznych czynności obsługowo naprawczych pojazdów umieszczonych na uniesionym podnośniku kolumnowym. 28. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury tj. w protokole zdawczo-odbiorczym pojazdu Wykonawca opisuje operacje wykonane podczas naprawy oraz wyszczególnia wymienione części zamienne. 29. W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu na trasie w okresie gwarancji (po wykonanej naprawie) Wykonawca na swój koszt przy pomocy lawety na własne ryzyko i odpowiedzialność odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ciągu 12 godzin i wykona naprawę w terminie określonym w pkt. 6 niniejszej specyfikacji, licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii. 30. Przez stawkę jednej roboczogodziny należy rozumieć wartość pracy w czasie jednej godziny zegarowej, bez względu na ilość obsługujących pracowników wraz z kosztami demontażu i montażu części oraz urządzeń, demontażu i montażu elementów karoserii, lakierowanie elementów nadwozia oraz narzędzi i materiałów własnych użytych do naprawy. 31. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazd wraz z wyposażeniem pozostawiony do naprawy a Zamawiający nie będzie płacił za przechowywanie (parking) przed naprawą, w trakcie i po naprawie do momentu odbioru pojazdu. 32. Odbiór sprzętu po naprawie realizowany jest w zakładzie Wykonawcy siłami i środkami Zamawiającego. 33. Potwierdzeniem wykonanej usługi będzie podpisany przez Strony protokół zdawczo – odbiorczy, którego wzór dołączony jest do umowy. 34. Wykonawca zapewni warunki do przeprowadzenia równocześnie naprawy, 2 pojazdów, z zachowaniem uzgodnionych i zaakceptowanych terminów wykonania naprawy. 35. Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie jazdy testowej przez Wykonawcę po przeprowadzonej naprawie. Fakt musi być odnotowany w protokole zdawczo - odbiorczym z uwzględnieniem liczby przejechanych kilometrów, lecz nie więcej niż 20 km. Podczas wykonywanej jazdy Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za pojazd i wyrządzone nim szkody. 36. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby przewiezie lawetą niesprawny pojazd na swój koszt i ryzyko do warsztatu w którym będzie realizowana usługa naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 roboczogodziny brutto |
50,00 |
marża (dotyczy nowych części i podzespołów wymienionych podczas naprawy) |
40,00 |
okres gwarancji w miesiącach (za wykonaną usługę i zregenerowane części i podzespoły) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do dnia 21.12.2020 r.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
naprawa pojazdów poniżej 3,5 tony marki Land Rover Defender występujących na terenie miasta i powiatu gliwickiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych i dostawczych w Garnizonie Opole, sukcesywnie przez okres trwania umowy w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb, a także przebiegu i czasu eksploatacji. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do 21.12.2020 r., usługi napraw pojazdów w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów, będących na ewidencji 4 WOG w Garnizonie Opole. Zamawiający dostarczać będzie pojazd pod wskazany adres Wykonawcy na terenie miasta i powiatu opolskiego, a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi powiatu, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 50km od siedziby WSZW Opole. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca zapewni wykonanie prostych czynności obsługowo naprawczych tj. kasowanie błędów komputera, podpięcie komputera diagnostycznego do pojazdu, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jednak na terenie powiatu. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy będzie znajdowała się w odległości większej niż 50 km od granic administracyjnych powiatu bielskiego, pojazd odbierze Wykonawca usługi na własny koszt przy użyciu własnych środków transportowych. WYMAGANIA 1. 4 WOG będzie dokonywała zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 150 000,00 zł (odpowiednio dla części) i zobowiązuje się do posiadania aktualnego ubezpieczenia OC przez cały okres trwania umowy. 3. Usługi muszą być wykonane profesjonalnie, zgodnie z technologią napraw i obsług danej marki pojazdu. 4. Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu. Ich ilość, częstotliwość, rodzaj uszkodzeń nie jest możliwa do określenia przez Zamawiającego. 5. Wstępny zakres naprawy ustalany będzie przez Wykonawcę. 6. Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczona przez Wykonawcę do Zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego. Rozszerzenie zakresu naprawy określonego w kosztorysie wstępnym (po całkowitej weryfikacji) może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. 7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie zdecydował się na naprawę prowadzoną przez Wykonawcę, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie ryczałtowe za wykonane roboczogodziny jednak nie więcej niż 6 roboczogodzin za wykonaną weryfikację niesprawności silnika, natomiast pozostałych układów i podzespołów pojazdu nie więcej niż 2 roboczogodziny. 8. Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą Zamawiającego. 9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów. 10. Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie. 11. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca wskaże źródło pochodzenia części. 12. Dopuszcza się montaż zregenerowanych podzespołów. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego. 13. Na wykonaną usługę oraz zregenerowane części zamienne w naprawie zostanie udzielona gwarancja na okres …(kryterium oceny ofert)……. Wykonawca na wymienione podczas naprawy podzespoły oraz części zamienne i materiały udzieli gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, na okres zgodny z gwarancją producenta. 14. Cena części użytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania każdorazowo wartości zastosowanych materiałów i części zamiennych oraz prawidłowość naliczanej marży, a Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dołączać do swoich faktur VAT za wykonane usługi, faktury źródłowe zakupionych części i materiałów użytych w naprawach. 16. Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie usterki wraz z jej usunięciem. 17. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodziny oraz użytych części zamiennych i materiałów w tym materiałów pędnych oraz smarów. 18. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu. 19. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 20. Podzespoły, części zamienne i materiały wskazane przez Zamawiającego użyte do naprawy pojazdów podlegają zwrotowi Użytkownikowi odbierającemu pojazd po naprawie. 21. Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 22. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy stosownie do art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w formularzu ofertowym część zamówienia, która będzie powierzona podwykonawcy. 23. Wykonawca musi dysponować komputerem diagnostycznym z wymaganym oprogramowaniem, odpowiednim zapleczem obsługowo naprawczym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) w pojazdach przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem. 24. Wykonawca na terenie posesji warsztatu winien dysponować minimum sprzętowym: co najmniej 2 stanowiskami naprawczymi wyposażonymi w stanowisko z podnośnikiem kolumnowym lub stanowisko z kanałem obsługowym, znajdujące się w wewnątrz budynku warsztatowego, 1 stanowisko lakiernicze dostosowane do obsługi wszystkich rodzajów marek samochodowych ujętych w zadaniu przez Zamawiającego oraz spełniające wymagania określone w Ustawie z dnia 27.IV.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz.U.z 2008 nr 2 art. 220), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 05.12.2002 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U. nr 1 z 2003 r. poz.12), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie przypadków, w których wprowadzenie gazów i pyłów powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U. 2010 nr 130, poz.881) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.12.2005 w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz.U. nr 260, poz. 2181), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010 nr 130, poz. 880), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 06.06.2004 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów niektórych substancji w powietrzu, alarmowych poziomów niektórych substancji w powietrzu oraz marginesów tolerancji dla dopuszczalnych poziomów niektórych substancji (Dz.U. nr 87, poz. 796); Co najmniej 1 miejscem zadaszonym umożliwiającym zabezpieczenie pojazdów oczekujących na naprawę; 25. Wykonawca zapewni przyjmowanym pojazdom Zamawiającego swobodny i bezpieczny wjazd (tj. dostosowaną szerokość drogi oraz minimalny promień skrętu) na teren warsztatu oraz wyjazd, niepowodujący zagrożenia lub utrudnienia w ruchu drogowym, z uwzględnieniem rozładunku lub załadunku pojazdów niesprawnych na zestaw niskopodwoziowy na terenie posesji warsztatu. 26. Szerokość bramy wjazdowej na teren posesji warsztatu oraz szerokość bramy hali naprawczej warsztatu nie powinna być mniejsza niż 3,0 m natomiast minimalna wysokość bram 3,5 m. 27. Wysokość budynku warsztatu powinna być dostosowana do stanowisk roboczych obsługi i powinna zapewniać niezbędne pole do wykonywania swobodnych i bezpiecznych czynności obsługowo naprawczych pojazdów umieszczonych na uniesionym podnośniku kolumnowym. 28. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury tj. w protokole zdawczo-odbiorczym pojazdu Wykonawca opisuje operacje wykonane podczas naprawy oraz wyszczególnia wymienione części zamienne. 29. W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu na trasie w okresie gwarancji (po wykonanej naprawie) Wykonawca na swój koszt przy pomocy lawety na własne ryzyko i odpowiedzialność odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ciągu 12 godzin i wykona naprawę w terminie określonym w pkt. 6 niniejszej specyfikacji, licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii. 30. Przez stawkę jednej roboczogodziny należy rozumieć wartość pracy w czasie jednej godziny zegarowej, bez względu na ilość obsługujących pracowników wraz z kosztami demontażu i montażu części oraz urządzeń, demontażu i montażu elementów karoserii, lakierowanie elementów nadwozia oraz narzędzi i materiałów własnych użytych do naprawy. 31. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazd wraz z wyposażeniem pozostawiony do naprawy a Zamawiający nie będzie płacił za przechowywanie (parking) przed naprawą, w trakcie i po naprawie do momentu odbioru pojazdu. 32. Odbiór sprzętu po naprawie realizowany jest w zakładzie Wykonawcy siłami i środkami Zamawiającego. 33. Potwierdzeniem wykonanej usługi będzie podpisany przez Strony protokół zdawczo – odbiorczy, którego wzór dołączony jest do umowy. 34. Wykonawca zapewni warunki do przeprowadzenia równocześnie naprawy 2 pojazdów, z zachowaniem uzgodnionych i zaakceptowanych terminów wykonania naprawy. 35. Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie jazdy testowej przez Wykonawcę po przeprowadzonej naprawie. Fakt musi być odnotowany w protokole zdawczo - odbiorczym z uwzględnieniem liczby przejechanych kilometrów, lecz nie więcej niż 20 km. Podczas wykonywanej jazdy Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za pojazd i wyrządzone nim szkody. 36. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby przewiezie lawetą niesprawny pojazd na swój koszt i ryzyko do warsztatu w którym będzie realizowana usługa naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 roboczogodziny brutto |
50,00 |
marża (dotyczy nowych części i podzespołów wymienionych podczas naprawy) |
40,00 |
okres gwarancji w miesiącach (za wykonaną usługę i zregenerowane części i podzespoły) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do dnia 21.12.2020 r.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
naprawa pojazdów poniżej 3,5 tony marki Land Rover Defender występujących na terenie miasta i powiatu gliwickiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa pojazdów poniżej 3,5 tony marki Land Rover Defender będących na ewidencji 4 WOG w Gliwicach, sukcesywnie przez okres trwania umowy w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do 21.12.2020 r., usługi napraw pojazdów w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów, będących na ewidencji 4 WOG w Gliwicach. Zamawiający dostarczać będzie pojazd pod wskazany adres Wykonawcy na terenie miasta i powiatu gliwickiego, a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi powiatu, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 50 km od siedziby Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca zapewni wykonanie prostych czynności obsługowo naprawczych tj. kasowanie błędów komputera, podpięcie komputera diagnostycznego do pojazdu, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dalej niż 50 km od granic administracyjnych powiatu gliwickiego. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy będzie znajdowała się w odległości większej niż 50 km od granic administracyjnych powiatu gliwickiego, pojazd odbierze Wykonawca usługi na własny koszt przy użyciu własnych środków transportowych. WYMAGANIA 1. 4 WOG będzie dokonywała zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 150 000,00 zł. (odpowiednio dla części) i zobowiązuje się do posiadania aktualnego ubezpieczenia OC przez cały okres trwania umowy. 3. Usługi muszą być wykonane profesjonalnie, zgodnie z technologią napraw i obsług danej marki pojazdu. 4. Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu. Ich ilość, częstotliwość, rodzaj uszkodzeń nie jest możliwa do określenia przez Zamawiającego. 5. Wstępny zakres naprawy ustalany będzie przez Wykonawcę. 6. Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczona przez Wykonawcę do Zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego. Rozszerzenie zakresu naprawy określonego w kosztorysie wstępnym (po całkowitej weryfikacji) może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. 7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie zdecydował się na naprawę prowadzoną przez Wykonawcę, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie ryczałtowe za wykonane roboczogodziny jednak nie więcej niż 6 roboczogodzin za wykonaną weryfikację niesprawności silnika, natomiast pozostałych układów i podzespołów pojazdu nie więcej niż 2 roboczogodziny. 8. Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą Zamawiającego. 9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów. 10. Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie. 11. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca wskaże źródło pochodzenia części. 12. Dopuszcza się montaż zregenerowanych podzespołów. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego. 13. Na wykonaną usługę oraz zregenerowane części zamienne w naprawie zostanie udzielona gwarancja na okres …(kryterium oceny ofert)……. Wykonawca na wymienione podczas naprawy podzespoły oraz części zamienne i materiały udzieli gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, na okres zgodny z gwarancją producenta. 14. Cena części użytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania każdorazowo wartości zastosowanych materiałów i części zamiennych oraz prawidłowość naliczanej marży, a Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dołączać do swoich faktur VAT za wykonane usługi, faktury źródłowe zakupionych części i materiałów użytych w naprawach. 16. Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie usterki wraz z jej usunięciem. 17. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodziny oraz użytych części zamiennych i materiałów w tym materiałów pędnych oraz smarów. 18. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu. 19. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 20. Podzespoły, części zamienne i materiały wskazane przez Zamawiającego użyte do naprawy pojazdów podlegają zwrotowi Użytkownikowi odbierającemu pojazd po naprawie. 21. Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 22. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy stosownie do art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w formularzu ofertowym część zamówienia, która będzie powierzona podwykonawcy. 23. Wykonawca musi dysponować komputerem diagnostycznym z wymaganym oprogramowaniem, odpowiednim zapleczem obsługowo naprawczym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) w pojazdach przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem. 24. Wykonawca na terenie posesji warsztatu winien dysponować minimum sprzętowym: co najmniej 3 stanowiskami naprawczymi wyposażonymi minimum w 2 stanowiska z podnośnikami kolumnowymi i 1 stanowisko z kanałem obsługowym, znajdujące się w wewnątrz budynku warsztatowego, 1 stanowisko lakiernicze dostosowane do obsługi wszystkich rodzajów marek samochodowych ujętych w zadaniu przez Zamawiającego oraz spełniające wymagania określone w Ustawie z dnia 27.IV.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz.U.z 2008 nr 2 art. 220), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 05.12.2002 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U. nr 1 z 2003 r. poz.12), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie przypadków, w których wprowadzenie gazów i pyłów powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U. 2010 nr 130, poz.881) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.12.2005 w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz.U. nr 260, poz. 2181), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010 nr 130, poz. 880), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 06.06.2004 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów niektórych substancji w powietrzu, alarmowych poziomów niektórych substancji w powietrzu oraz marginesów tolerancji dla dopuszczalnych poziomów niektórych substancji (Dz.U. nr 87, poz. 796); co najmniej 2 miejscami zadaszonymi umożliwiającymi zabezpieczenie pojazdów oczekujących na naprawę; 25. Wykonawca zapewni przyjmowanym pojazdom Zamawiającego swobodny i bezpieczny wjazd (tj. dostosowaną szerokość drogi oraz minimalny promień skrętu) na teren warsztatu oraz wyjazd, niepowodujący zagrożenia lub utrudnienia w ruchu drogowym, z uwzględnieniem rozładunku lub załadunku pojazdów niesprawnych na lawetę na terenie posesji warsztatu. 26. Szerokość bramy wjazdowej na teren posesji warsztatu oraz szerokość bramy hali naprawczej warsztatu nie powinna być mniejsza niż 3,0 m natomiast minimalna wysokość bram 3,5 m. 27. Wysokość budynku warsztatu powinna być dostosowana do stanowisk roboczych obsługi i powinna zapewniać niezbędne pole do wykonywania swobodnych i bezpiecznych czynności obsługowo naprawczych pojazdów umieszczonych na uniesionym podnośniku kolumnowym. 28. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury tj. w protokole zdawczo-odbiorczym pojazdu Wykonawca opisuje operacje wykonane podczas naprawy oraz wyszczególnia wymienione części zamienne. 29. W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu na trasie w okresie gwarancji (po wykonanej naprawie) Wykonawca na swój koszt przy pomocy lawety na własne ryzyko i odpowiedzialność odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ciągu 12 godzin i wykona naprawę w terminie określonym w pkt. 6 niniejszej specyfikacji, licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii. 30. Przez stawkę jednej roboczogodziny należy rozumieć wartość pracy w czasie jednej godziny zegarowej, bez względu na ilość obsługujących pracowników wraz z kosztami demontażu i montażu części oraz urządzeń, demontażu i montażu elementów karoserii, lakierowanie elementów nadwozia oraz narzędzi i materiałów własnych użytych do naprawy. 31. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazd wraz z wyposażeniem pozostawiony do naprawy a Zamawiający nie będzie płacił za przechowywanie (parking) przed naprawą, w trakcie i po naprawie do momentu odbioru pojazdu. 32. Odbiór sprzętu po naprawie realizowany jest w zakładzie Wykonawcy siłami i środkami Zamawiającego. 33. Potwierdzeniem wykonanej usługi będzie podpisany przez Strony protokół zdawczo – odbiorczy, którego wzór dołączony jest do umowy. 34. Wykonawca zapewni warunki do przeprowadzenia równocześnie naprawy, co najmniej 3 pojazdów, z zachowaniem uzgodnionych i zaakceptowanych terminów wykonania naprawy. 35. Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie jazdy testowej przez Wykonawcę po przeprowadzonej naprawie. Fakt musi być odnotowany w protokole zdawczo - odbiorczym z uwzględnieniem liczby przejechanych kilometrów, lecz nie więcej niż 20 km. Podczas wykonywanej jazdy Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za pojazd i wyrządzone nim szkody. 36. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby przewiezie lawetą niesprawny pojazd na swój koszt i ryzyko do warsztatu w którym będzie realizowana usługa naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 roboczogodziny brutto |
50,00 |
marża (dotyczy nowych części i podzespołów wymienionych podczas naprawy) |
40,00 |
okres gwarancji w miesiącach (za wykonaną usługę i zregenerowane części i podzespoły) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do dnia 21.12.2020 r.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
naprawa pojazdów sanitarnych marki IVECO, FIAT DUCATO, MERCEDES, POLONEZ, RENAULT, SCAM występujących w ewidencji 4WOG Gliwice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa pojazdów sanitarnych będących na ewidencji 4 WOG w Gliwicach, sukcesywnie przez okres trwania umowy w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb, a także przebiegu i czasu eksploatacji. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do 21.12.2020 r. z bieżących potrzeb, a także przebiegu i eksploatacji, będących na ewidencji 4 WOG w Gliwicach. Zamawiający dostarczać będzie pojazd pod wskazany adres Wykonawcy na terenie miasta i powiatu gliwickiego, a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi powiatu, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 70 km od siedziby Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca zapewni wykonanie prostych czynności obsługowo naprawczych tj. kasowanie błędów komputera, podpięcie komputera diagnostycznego do pojazdu, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dalej niż 70 km od granic administracyjnych powiatu gliwickiego. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy będzie znajdowała się w odległości większej niż 70 km od granic administracyjnych powiatu gliwickiego, pojazd odbierze Wykonawca usługi na własny koszt przy użyciu własnych środków transportowych. WYMAGANIA 1. 4 WOG będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 250 000,00 zł. (odpowiednio dla części) i zobowiązuje się do posiadania aktualnego ubezpieczenia OC przez cały okres trwania umowy. 3. Usługi muszą być wykonane profesjonalnie, zgodnie z technologią napraw i obsług danej marki pojazdu. 4. Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu. Ich ilość, częstotliwość, rodzaj uszkodzeń nie jest możliwa do określenia przez Zamawiającego. 5. Wstępny zakres naprawy ustalany będzie przez Wykonawcę. 6. Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczona przez Wykonawcę do Zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego. Rozszerzenie zakresu naprawy określonego w kosztorysie wstępnym (po całkowitej weryfikacji) może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. 7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie zdecydował się na naprawę prowadzoną przez Wykonawcę, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie ryczałtowe za wykonane roboczogodziny jednak nie więcej niż 8 roboczogodzin za wykonaną weryfikację niesprawności silnika, natomiast pozostałych układów i podzespołów pojazdu nie więcej niż 4 roboczogodziny. 8. Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego. Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą Zamawiającego. 9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów. 10. Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie. 11. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca wskaże źródło pochodzenia części. 12. Dopuszcza się montaż zregenerowanych podzespołów. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego. 13. Na wykonaną usługę oraz zregenerowane części zamienne w naprawie zostanie udzielona gwarancja na okres …(kryterium oceny ofert)……. Wykonawca na wymienione podczas naprawy podzespoły oraz części zamienne i materiały udzieli gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, na okres zgodny z gwarancją producenta. 14. Cena części użytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania każdorazowo wartości zastosowanych materiałów i części zamiennych oraz prawidłowość naliczanej marży, a Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dołączać do swoich faktur VAT za wykonane usługi, faktury źródłowe zakupionych części i materiałów użytych w naprawach. 16. Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie usterki wraz z jej usunięciem. 17. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodziny oraz użytych części zamiennych i materiałów w tym materiałów pędnych oraz smarów. 18. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu. 19. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 20. Podzespoły, części zamienne i materiały wskazane przez Zamawiającego użyte do naprawy pojazdów podlegają zwrotowi Użytkownikowi odbierającemu pojazd po naprawie. 21. Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 22. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy stosownie do art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w formularzu ofertowym część zamówienia, która będzie powierzona podwykonawcy. 23. Wykonawca musi dysponować komputerem diagnostycznym z wymaganym oprogramowaniem, odpowiednim zapleczem obsługowo naprawczym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) w pojazdach przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem. 24. Wykonawca na terenie posesji warsztatu winien dysponować minimum sprzętowym: co najmniej 2 stanowiskami naprawczymi wyposażonymi minimum w 1 stanowisko z podnośnikiem kolumnowym i 1 stanowisko z kanałem obsługowym, znajdujące się w wewnątrz budynku warsztatowego, 1 stanowisko lakiernicze dostosowane do obsługi wszystkich rodzajów marek samochodowych ujętych w zadaniu przez Zamawiającego oraz spełniające wymagania określone w Ustawie z dnia 27.IV.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz.U.z 2008 nr 2 art. 220), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 05.12.2002 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U. nr 1 z 2003 r. poz.12), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie przypadków, w których wprowadzenie gazów i pyłów powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U. 2010 nr 130, poz.881) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.12.2005 w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz.U. nr 260, poz. 2181), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20.07.2010 w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010 nr 130, poz. 880), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 06.06.2004 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów niektórych substancji w powietrzu, alarmowych poziomów niektórych substancji w powietrzu oraz marginesów tolerancji dla dopuszczalnych poziomów niektórych substancji (Dz.U. nr 87, poz. 796); co najmniej 2 miejscami zadaszonymi umożliwiającymi zabezpieczenie pojazdów oczekujących na naprawę; 25. Wykonawca zapewni przyjmowanym pojazdom Zamawiającego swobodny i bezpieczny wjazd (tj. dostosowaną szerokość drogi oraz minimalny promień skrętu) na teren warsztatu oraz wyjazd, niepowodujący zagrożenia lub utrudnienia w ruchu drogowym, z uwzględnieniem rozładunku lub załadunku pojazdów niesprawnych na zestaw niskopodwoziowy na terenie posesji warsztatu. 26. Szerokość bramy wjazdowej na teren posesji warsztatu oraz szerokość bramy hali naprawczej warsztatu nie powinna być mniejsza niż 3,0 m natomiast minimalna wysokość bram 4,0 m. 27. Wysokość budynku warsztatu powinna być dostosowana do stanowisk roboczych obsługi i powinna zapewniać niezbędne pole do wykonywania swobodnych i bezpiecznych czynności obsługowo naprawczych pojazdów umieszczonych na uniesionym podnośniku kolumnowym. 28. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury tj. w protokole zdawczo-odbiorczym pojazdu Wykonawca opisuje operacje wykonane podczas naprawy oraz wyszczególnia wymienione części zamienne. 29. W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu na trasie w okresie gwarancji (po wykonanej naprawie) Wykonawca na swój koszt przy pomocy lawety na własne ryzyko i odpowiedzialność odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ciągu 12 godzin i wykona naprawę w terminie określonym w pkt. 6 niniejszej specyfikacji, licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii. 30. Przez stawkę jednej roboczogodziny należy rozumieć wartość pracy w czasie jednej godziny zegarowej, bez względu na ilość obsługujących pracowników wraz z kosztami demontażu i montażu części oraz urządzeń, demontażu i montażu elementów karoserii, lakierowanie elementów nadwozia oraz narzędzi i materiałów własnych użytych do naprawy. 31. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazd wraz z wyposażeniem pozostawiony do naprawy a Zamawiający nie będzie płacił za przechowywanie (parking) przed naprawą, w trakcie i po naprawie do momentu odbioru pojazdu. 32. Odbiór sprzętu po naprawie realizowany jest w zakładzie Wykonawcy siłami i środkami Zamawiającego. 33. Potwierdzeniem wykonanej usługi będzie podpisany przez Strony protokół zdawczo – odbiorczy, którego wzór dołączony jest do umowy. 34. Wykonawca zapewni warunki do przeprowadzenia równocześnie naprawy, co najmniej 2 pojazdów, z zachowaniem uzgodnionych i zaakceptowanych terminów wykonania naprawy. 35. Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie jazdy testowej przez Wykonawcę po przeprowadzonej naprawie. Fakt musi być odnotowany w protokole zdawczo - odbiorczym z uwzględnieniem liczby przejechanych kilometrów, lecz nie więcej niż 20 km. Podczas wykonywanej jazdy Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za pojazd i wyrządzone nim szkody. 36. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby przewiezie lawetą niesprawny pojazd na swój koszt i ryzyko do warsztatu w którym będzie realizowana usługa naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 roboczogodziny brutto |
50,00 |
marża (dotyczy nowych części i podzespołów wymienionych podczas naprawy) |
40,00 |
okres gwarancji w miesiącach (za wykonaną usługę i zregenerowane części i podzespoły) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do dnia 21.12.2020 r.