Zorganizowanie transportu uczestników zajęć organizowanych w ramach projektu: Małopolskie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie transportu uczestników zajęć organizowanych w ramach projektu: Małopolskie talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Wolbrom – w roku szkolnym 2019/2020 wraz z zapewnieniem dzieciom opieki podczas przewozu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWolbrom
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-08-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Obsługi Szkół
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-29
  • Numer ogłoszenia578186-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 578186-N-2019 z dnia 2019-07-29 r.

Miejski Ośrodek Obsługi Szkół: Zorganizowanie transportu uczestników zajęć organizowanych w ramach projektu: Małopolskie talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Wolbrom – w roku szkolnym 2019/2020 wraz z zapewnieniem dzieciom opieki podczas przewozu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Wolbrom
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Obsługi Szkół, krajowy numer identyfikacyjny 27278992700000, ul. Krakowska  1 , 32-340  Wolbrom, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 032 644 11 26, e-mail zamowieniamoos@wp.pl, faks 032 644 11 26.
Adres strony internetowej (URL): http://moos.wolbrom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/mooszkol

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności podpisaną własnoręcznym podpisem - w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy Wolbrom. Godziny urzędowania Zamawiającego: poniedziałek: 10:00-18:00, środa: 8:00-16:00, wtorek, czwartek, piątek: 7:00-15:00
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Wolbrom; u. Krakowska 1; 32-340 Wolbrom

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie transportu uczestników zajęć organizowanych w ramach projektu: Małopolskie talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Wolbrom – w roku szkolnym 2019/2020 wraz z zapewnieniem dzieciom opieki podczas przewozu
Numer referencyjny: MOOS.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Wolbrom na zajęcia organizowane w Centrum Wsparcia Uczniów Zdolnych w Wolbromiu (CWUZ), mieszczącym się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wolbromiu, utworzonym w ramach projektu „Małopolskie Talenty - I i II etap edukacyjny - Gmina Wolbrom”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego Poddziałanie 10.1.5 Rozwój uzdolnień oraz pogłębianie zainteresowań i aktywności edukacyjnej uczniów oraz odwóz tych uczniów po zakończeniu zajęć do miejsc zamieszkania. Na wszystkich trasach w obrębie Zamówienia transport uczniów będzie odbywał się z opiekunem, którego zapewni Wykonawca. 2. Zamówienie obejmuje 4 części: Część nr 1. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z matematyki i nauk technicznych - I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny - 4 grupy, na trasie: Wolbrom – Chełm – Gołaczewy – Chrząstowice – Zarzecze – Kaliś – Lgota Wolbromska – Załęże – Strzegowa – Kąpiele Wielkie – Łobzów – Jeżówka – Podlesice II – Wierzchowisko – Budzyń – Wolbrom Część nr 2. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z języka angielskiego - I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny – 4 grupy na trasie: Wolbrom – Chełm – Gołaczewy – Chrząstowice – Zarzecze – Kaliś – Lgota Wolbromska – Załęże – Strzegowa – Kąpiele Wielkie – Łobzów – Jeżówka – Podlesice II – Wierzchowisko – Budzyń – Wolbrom Część nr 3. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z przedsiębiorczości - I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny, 4 grupy na trasie: Wolbrom – Chełm – Gołaczewy – Chrząstowice – Zarzecze – Kaliś – Lgota Wolbromska – Załęże – Strzegowa – Kąpiele Wielkie – Łobzów – Jeżówka – Podlesice II – Wierzchowisko – Budzyń – Wolbrom Część nr 4. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z informatyki – I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny, 4 grupy uczniów na trasie: Wolbrom – Chełm – Gołaczewy – Chrząstowice – Zarzecze – Kaliś – Lgota Wolbromska – Załęże – Strzegowa – Kąpiele Wielkie – Łobzów – Jeżówka – Podlesice II – Wierzchowisko – Budzyń – Wolbrom 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 4-4a do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60172000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-07   lub zakończenia: 2020-04-18
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-07 2020-04-18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska. W przypadku wykonywania usługi przez podmioty wspólnie składające ofertę – wskazany warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i realizuje usługi do których te uprawnienia są wymagane.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca, niezależnie od liczby części na które składa ofertę musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej 2 usługi polegające na transporcie osób na łączną kwotę min. 8 000,00 PLN brutto. W przypadku usług wykonywanych i nie zakończonych należy podać kwotę usług wykonanych. Wartość ta będzie brana pod uwagę przy analizie spełniania warunku. Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:  dla części 1: co najmniej 2 kierowcami, spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust 1 ustawy z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 58 z późn. zm.) oraz co najmniej 2 opiekunami – zapewniającymi opiekę nad dziećmi w czasie transportu,  dla części 2: co najmniej 2 kierowcami, spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust 1 ustawy z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 58 z późn. zm.) oraz co najmniej 2 opiekunami – zapewniającymi opiekę nad dziećmi w czasie transportu,  dla części 3: co najmniej 2 kierowcami, spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust 1 ustawy z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 58 z późn. zm.) oraz co najmniej 2 opiekunami – zapewniającymi opiekę nad dziećmi w czasie transportu,  dla części 4: co najmniej 2 kierowcami, spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust 1 ustawy z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 58 z późn. zm.) oraz co najmniej 2 opiekunami – zapewniającymi opiekę nad dziećmi w czasie transportu. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca będzie zobowiązany do wykazania dysponowania osobami dla każdej części odrębnie, przy czym suma tych osób musi odpowiadać sumie osób wymaganych dla wszystkich części na które Wykonawca złożył ofertę. Powyższe oznacza, iż wskazane osoby nie mogą się powtarzać. W przypadku gdyby dana osoba została wskazana w więcej niż jednej części będzie ona brana pod uwagę w pierwszej z części w której została wskazana. W przypadku niewykazania spełniania warunku w danej części Wykonawca zostanie wykluczony z tej części. 3. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj. przynajmniej:  dla części 1: 2 pojazdami z liczbą miejsc siedzących dla minimum 20 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem); siedzenia dla dzieci winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,  dla części 2: 2 pojazdami z liczbą miejsc siedzących dla minimum 20 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem); siedzenia dla dzieci winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,  dla części 3: 2 pojazdami z liczbą miejsc siedzących dla minimum 20 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem); siedzenia dla dzieci winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,  dla części 4: 2 pojazdami z liczbą miejsc siedzących dla minimum 20 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem); siedzenia dla dzieci winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca będzie zobowiązany do wykazania dysponowania pojazdami dla każdej części odrębnie, przy czym suma tych pojazdów musi odpowiadać sumie pojazdów wymaganych dla wszystkich części na które Wykonawca złożył ofertę. Powyższe oznacza, iż wskazane pojazdy nie mogą się powtarzać. W przypadku gdyby dany pojazd został wskazany w więcej niż jednej części będzie on brany pod uwagę w pierwszej z części w której został wskazany. W przypadku niewykazania spełniania warunku w danej części Wykonawca zostanie wykluczony z tej części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich uprawnień, zobowiązany będzie podać w wykazie osób Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (oceniona jako najkorzystniejsza).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Licencja na wykonywanie transportu drogowego osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska. 2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wykaz o którym powyżej mowa należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia, tj. dla części w której oferta Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza). 4. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wykaz o którym powyżej mowa należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia, tj. dla części w której oferta Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500,00 PLN (zadanie 1), 500,00 PLN (zadanie 2), 500,00 PLN (zadanie 3), 500,00 PLN (zadanie 4). 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 310). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Wolbromiu - nr konta: 82 8450 0005 0000 0000 6305 0005. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Uwagi dotyczące wszystkich oświadczeń i dokumentów: 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 700 z późn. zm.), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Do oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 1.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 1.5. Dowód wniesienia wadium:  w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt. 2.1. Rozdziału VIII SIWZ;  w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 1.6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z matematyki i nauk technicznych - I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny - 4 grupy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Wolbrom na zajęcia organizowane w Centrum Wsparcia Uczniów Zdolnych w Wolbromiu (CWUZ), mieszczącym się Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wolbromiu, utworzonym w ramach projektu „Małopolskie Talenty - I i II etap edukacyjny- Gmina Wolbrom”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego Poddziałanie 10.1.5 Rozwój uzdolnień oraz pogłębianie zainteresowań i aktywności edukacyjnej uczniów oraz odwóz tych uczniów po zakończeniu zajęć do miejsc zamieszkania. Na wszystkich trasach w obrębie Zamówienia transport uczniów będzie odbywał się z opiekunem, którego zapewni Wykonawca. Część nr 1. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z matematyki i nauk technicznych - I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny - 4 grupy, na trasie: Wolbrom – Chełm – Gołaczewy – Chrząstowice – Zarzecze – Kaliś – Lgota Wolbromska – Załęże – Strzegowa – Kąpiele Wielkie – Łobzów – Jeżówka – Podlesice II – Wierzchowisko – Budzyń – Wolbrom Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 4-4a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60172000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-07
data zakończenia: 2020-04-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część nr 2. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z języka angielskiego - I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny – 4 grupy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Wolbrom na zajęcia organizowane w Centrum Wsparcia Uczniów Zdolnych w Wolbromiu (CWUZ), mieszczącym się Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wolbromiu, utworzonym w ramach projektu „Małopolskie Talenty - I i II etap edukacyjny- Gmina Wolbrom”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego Poddziałanie 10.1.5 Rozwój uzdolnień oraz pogłębianie zainteresowań i aktywności edukacyjnej uczniów oraz odwóz tych uczniów po zakończeniu zajęć do miejsc zamieszkania. Na wszystkich trasach w obrębie Zamówienia transport uczniów będzie odbywał się z opiekunem, którego zapewni Wykonawca. Część nr 2. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z języka angielskiego - I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny – 4 grupy na trasie: Wolbrom – Chełm – Gołaczewy – Chrząstowice – Zarzecze – Kaliś – Lgota Wolbromska – Załęże – Strzegowa – Kąpiele Wielkie – Łobzów – Jeżówka – Podlesice II – Wierzchowisko – Budzyń – Wolbrom Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 4-4a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60172000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-07
data zakończenia: 2020-04-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część nr 3. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z przedsiębiorczości - I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny, 4 grupy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Wolbrom na zajęcia organizowane w Centrum Wsparcia Uczniów Zdolnych w Wolbromiu (CWUZ), mieszczącym się Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wolbromiu, utworzonym w ramach projektu „Małopolskie Talenty - I i II etap edukacyjny- Gmina Wolbrom”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego Poddziałanie 10.1.5 Rozwój uzdolnień oraz pogłębianie zainteresowań i aktywności edukacyjnej uczniów oraz odwóz tych uczniów po zakończeniu zajęć do miejsc zamieszkania. Na wszystkich trasach w obrębie Zamówienia transport uczniów będzie odbywał się z opiekunem, którego zapewni Wykonawca. Część nr 3. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z przedsiębiorczości - I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny, 4 grupy na trasie: Wolbrom – Chełm – Gołaczewy – Chrząstowice – Zarzecze – Kaliś – Lgota Wolbromska – Załęże – Strzegowa – Kąpiele Wielkie – Łobzów – Jeżówka – Podlesice II – Wierzchowisko – Budzyń – Wolbrom Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 4-4a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60172000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-07
data zakończenia: 2020-04-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część nr 4. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z informatyki – I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny, 4 grupy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Wolbrom na zajęcia organizowane w Centrum Wsparcia Uczniów Zdolnych w Wolbromiu (CWUZ), mieszczącym się Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wolbromiu, utworzonym w ramach projektu „Małopolskie Talenty - I i II etap edukacyjny- Gmina Wolbrom”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego Poddziałanie 10.1.5 Rozwój uzdolnień oraz pogłębianie zainteresowań i aktywności edukacyjnej uczniów oraz odwóz tych uczniów po zakończeniu zajęć do miejsc zamieszkania. Na wszystkich trasach w obrębie Zamówienia transport uczniów będzie odbywał się z opiekunem, którego zapewni Wykonawca. Część nr 4. Dowóz/odwóz uczestników zajęć z informatyki – I i II etap edukacyjny oraz uczestników zajęć z kompetencji ponadprzedmiotowych – I i II etap edukacyjny, 4 grupy uczniów na trasie: Wolbrom – Chełm – Gołaczewy – Chrząstowice – Zarzecze – Kaliś – Lgota Wolbromska – Załęże – Strzegowa – Kąpiele Wielkie – Łobzów – Jeżówka – Podlesice II – Wierzchowisko – Budzyń – Wolbrom Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 4-4a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60172000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-07
data zakończenia: 2020-04-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 .24 r. -Nowy Wiśnicz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 na trasę Stary Wiśnicz - Tuchów - Stary Wiśnicz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI