„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Wola Krzysztoporska w 2022...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Wola Krzysztoporska w 2022 roku wraz z zapewnieniem opieki na trasach przejazdu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWola Krzysztoporska
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-16
  • ZamawiającyGMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00256206
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Wola Krzysztoporska w 2022 roku wraz z zapewnieniem opieki na trasach przejazdu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Wola Krzysztoporska

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-371

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446163961

1.5.8.) Numer faksu: 446163960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wola-krzysztoporska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Wola Krzysztoporska w 2022 roku wraz z zapewnieniem opieki na trasach przejazdu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c044f45-389e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002025/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci do szkół

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ (wyłącznie pomocny przy składaniu ofert), ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@wola krzysztoporska.pl. 4.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp m.in. do formularza: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (inna niż składanie ofert) w szczególności składanie zawiadomień, oświadczeń, wniosków lub przekazywanie informacji odbywa się:•drogą elektroniczną na adres mailowy: przetargi@wola-krzysztoporska.pl (jest to preferowany sposób komunikacji), •za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.Powyższy sposób komunikacji nie dotyczy składania ofert, które musi odbyć się za pośrednictwem miniPortalu. 6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).8.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 9.Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania drogą elektroniczną.
10.Informacje o postępowaniu dostępne są: Postępowanie o udzielenie zamówienia można wyszukać na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania oraz zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.wola-krzysztoporska.pl.11.W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania tj. ZFP.271.1.19.2021.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na ograniczoną ilość znaków Zamawiający informuje, że ww. informacje są zawarte w rozdziale II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Z uwagi na ograniczoną ilość znaków Zamawiający informuje, że ww. informacje są zawarte w rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZFP.271.1.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup imiennych biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Wola Krzysztoporska:
- w regularnych przewozach osób lub
- w regularnych specjalnych przewozach osób wraz z zapewnieniem opieki uczniom na trasach przejazdu, celem wykonania przez Gminę obowiązku określonego w art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082).
Uczniowie dojeżdżać będą ze swoich miejscowości zamieszkania do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Wola Krzysztoporska.

Zamówienie realizowane będzie w 2022 roku w miesiącach: styczeń (od dnia 03 stycznia lub od daty zawarcia umowy, jeżeli będzie późniejsza), luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad i grudzień.

1.2. Uczniowie dojeżdżać będą do szkół w następujących miejscowościach:
- Wola Krzysztoporska - szkoła podstawowa,
- Gomulin - szkoła podstawowa ,
- Bogdanów - szkoła podstawowa,
- Bujny - szkoła podstawowa,
- Krzyżanów - szkoła podstawowa,
- Parzniewice - szkoła podstawowa

1.3. Liczby dzieci dojeżdżających do szkół z poszczególnych miejscowości w roku szkolnym 2021/2022 zostały przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ, z zastrzeżeniem zapisów pkt 1.6.

1.4. Wymagane godziny odjazdu i przyjazdu uczniów w roku szkolnym 2021/2022 zawiera załącznik nr 6 do SWZ.

1.5. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dojazdy, aby rano uczniowie zabierani byli
z przystanku nie wcześniej niż o godz. 7:10, natomiast wysiadali na przystanku docelowym nie później niż o godzinie 7:50, za wyjątkiem Parzniewic, gdzie obowiązującą godziną jest 8:10.

1.6. Ilość uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach podano w załączniku nr 7 i 8, są ilościami prognozowanymi na podstawie obecnego planu zajęć oraz obecnej liczby uczniów i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. O zmianach Wykonawca zostanie poinformowany.

W przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów wykonawca obowiązany jest do świadczenia usługi na warunkach określonych w ofercie.

Zamawiający szacuje, że ilość uczniów dojeżdżających może się różnić od obecnej o około 10%.

Rozliczenie z wykonawcą odbywać się będzie na podstawie liczby rzeczywiście zamówionych
i dostarczonych biletów miesięcznych (stosownie do rzeczywistej liczby dowożonych osób).

Ponadto Zamawiający zakłada, że jeżeli w związku z epidemią covid-19 i obowiązującymi w kraju obostrzeniami z tego tytułu, ilość uczniów dowożonych do szkół spadnie o więcej niż 10 %, Zamawiający zapłaci wykonawcy 50% ceny za każdy niezamówiony bilet, tytułem rekompensaty zapewniającej gotowość dowozu dzieci do szkół.

1.7. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania pojazdami (busami/autobusami)
z odpowiednią ilością miejsc zapewniającą dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w ustalonych godzinach oraz dwoma autami zastępczymi, które zobowiązany będzie podstawić w przypadku awarii w czasie nie dłuższym niż 60 minut.

1.8. Imienna lista uczniów, dojeżdżających w danym miesiącu do szkół będzie przekazywana przez dyrektorów szkół „przewoźnikowi” do dnia 26 – go każdego poprzedniego miesiąca, za wyjątkiem listy uczniów dojeżdżających w miesiącu styczniu, która przekazana zostanie niezwłocznie po zawarciu umowy na realizację niniejszego zamówienia.

1.9. Pojazdy, którymi dojeżdżać będą uczniowie muszą odpowiadać ogólnym warunkom, przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy OC i NW oraz aktualne badania techniczne.
Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w ustawie „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem osób.

1.10. Wykonawca zobowiązany jest dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, kierowcy muszą posiadać wymagane uprawnienia konieczne do realizacji zamówienia, tj. ważne prawo jazdy, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.

1.11. Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczniowi miejsca siedzącego, w razie potrzeby musi uruchomić dodatkowe kursy w celu zapewnienia uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu.

1.12. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy o zmianę godzin kursowania autobusów. Wykonawca w miarę możliwości dokona ww. zmian po uzyskaniu odpowiednich zezwoleń.

1.13. Wykonawca zobowiązany jest do zabierania dzieci, bądź ich wysadzania na wszystkich istniejących przystankach, jak również na tych przystankach, które ewentualnie powstaną
w trakcie realizacji zamówienia, po uzyskaniu odpowiednich zezwoleń.

1.14. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia obowiązany jest zapewnić opiekę dla wszystkich dojeżdżających uczniów. Opiekunami na trasach przewozu mogą być jedynie osoby pełnoletnie, w pełni sprawne, niekarane i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekunem nie może być kierowca pojazdu. Obowiązkiem opiekuna będzie: zapewnienie bezpieczeństwa uczniom, dla których zakupiono bilety miesięczne, podczas pobytu w autobusie, służenie im pomocą podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, jak również podczas przejazdu, przekazanie uczniów osobom wyznaczonym przez dyrektora szkoły, do której odwożone są dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę opieki zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Wójta Gminy Wola Krzysztoporska w sprawie ustalenia regulaminu dowożenia uczniów do szkół na terenie Gminy Wola Krzysztoporska, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pasy

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: klimatyzacja

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek autobusów

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca zobowiązany jest posiadać:
- aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie:
- 1 usługę świadczoną co najmniej przez 1 miesiąc o wartości min. 40.000,00 zł brutto miesięcznie, polegającą na przewozie osób w komunikacji regularnej lub komunikacji regularnej specjalnej wraz z zapewnieniem opieki na trasie przewozu,
przy czym w przypadku usługi nadal wykonywanej za wartość usługi Zamawiający uzna kwotę rozliczoną – zapłaconą przez zleceniodawcę.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór do skupu deski po wystrzale do Renault Megane IV GT- Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania05-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór do skupu deski po wystrzale do Renault Megane IV GT + 4x pas z niebieską nicią (GT) + dopinacze pasów + okrągła poduszka airbag kierowcy (GT). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wola Krzysztoporska: „Dostawa oleju opałowego w ilości 250 000 litrów”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wola Krzysztoporska: „UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA"
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Toruniu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Świadczenie usług pocztowych w okresie 24 miesięcy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI