Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I DZIECI Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH, PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MROZY W ROKU SZKOLNYM 2021/2022 W RAMACH PRZEWOZÓW REGULARNYCH.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 35
1.5.2.) Miejscowość: Mrozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 025 75 74 190
1.5.8.) Numer faksu: 025 75 74 190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mrozy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrozy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I DZIECI Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH, PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MROZY W ROKU SZKOLNYM 2021/2022 W RAMACH PRZEWOZÓW REGULARNYCH.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c85a974b-a7ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003130/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Mrozy w roku szkolnym 2021/2022 w ramach przewozów regularnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich wpływu na skrzynkę ePUAP Zamawiającego. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: gmina@mrozy.pl za wyjątkiem oferty, którą wraz z załącznikami składa się zgodnie z pkt 1. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: gmina@mrozy.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mrozy, ul. Adama Mickiewicza 35 05-320 Mrozy reprezentowana przez Burmistrza MrozówInspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Mrozy ul. Adama Mickiewicza 35, 05-320 Mrozy jest Pani Magdalena Lenart, która jest dostępna pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych i dzieci z oddziałów przedszkolnych, prowadzonych przez Gminę Mrozy w roku szkolnym 2021/2022 w ramach przewozów regularnych.”Znak sprawy: IGK.271.3.2021 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.1.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 341685,68 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych i dzieci z oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, prowadzonych przez Gminę Mrozy w roku szkolnym 2021/2022 w ramach przewozów regularnych.obejmuje: świadczenie usług przewozu oraz dostawę i sprzedaż biletów miesięcznych na sieć przewozową Wykonawcy zapewniającą dowóz uczniów i dzieci w dni nauki szkolnej, czyli w dni, kiedy w szkole/oddziale przedszkolnym odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne dla uczniów i dzieci ze: Szkoły Podstawowej Nr 1 w Mrozach, Szkoły Podstawowej w Grodzisku, Szkoły Podstawowej Nr 2 w Mrozach i Szkoły Podstawowej w Jeruzalu, realizowany w oparciu o komunikację regularną, na podstawie biletów miesięcznych nabytych na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 295) w okresie od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r.Prognozowana liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi 353. Liczba dzieci i uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, jednak cena zaoferowana za jeden bilet miesięczny jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. Zmniejszenie liczby dowożonych dzieci i uczniów może wynieść do 15 %, zwiększenie liczby dowożonych dzieci i uczniów może wynieść do 15 % .Zamawiający wymaga, aby zaplanowane środki transportowe na poszczególne kursy ogólnodostępne zabezpieczały odpowiednią liczbę wolnych miejsc siedzących dla uczniów. Zamawiający wymaga, aby w ramach kursów regularnych przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2021/2022. Wykonawca zobowiązany jest dostosować rozkład jazdy kursów regularnych do planu zajęć lekcyjnych poszczególnych szkół.W ramach realizacji zadania Wykonawca zapewni dowóz nie wcześniej niż na godzinę 7:15 i nie później niż na godzinę 7:50 do wszystkich szkół. Zamawiający w ramach odwozów zapewni następujące kursy:a) Szkoła Podstawowa w Jeruzalu, na trasach w kierunku:- Jeruzal –Kołacz- Kuflew - Podciernie – Kuflew – Podskwarne - Mała Wieś wykonanie 3 kursów powrotnych;- Jeruzal – Płomieniec - Lipiny – Borki – Dębowce – wykonanie 3 kursów powrotnych;- Jeruzal – Łukówiec - Wężyczyn – wykonanie 3 kurów powrotnych;b) Szkoła Podstawowa w Grodzisku, Szkoła Podstawowa Nr 1 w Mrozach i Szkoła Podstawowa Nr 2 w Mrozach na trasach w kierunku:- Mrozy – Grodzisk - Skruda – Choszcze – Porzewnica - Topór – Mrozy - wykonanie 3 kursów powrotnych;c) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Mrozach i Szkoła Podstawowa Nr 2 w Mrozach, na trasach w kierunku:- Mrozy - Wola Paprotnia – Kruki – Olszewice - Kałuszyn - Mrozy – 5 kursów powrotnych;- Mrozy – Sokolnik – Dąbrowa – Wola Rafałowska – Mrozy – 5 kursów powrotnych;- Mrozy - Wola Rafałowska - Lubomin – Guzew – Trojanów – Mała Wieś – Mrozy - 5 kursów powrotnych;d) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Mrozach, na trasach w kierunku: Mrozy – Podskwarne- Kuflew – Jeruzal - 2 kursy powrotne;W ramach złożonej oferty Wykonawca może łączyć kursy wykazane w poszczególnych placówkach oświatowych. Dowóz dzieci i uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych. Zamawiający przekaże, co miesiąc Wykonawcy wykaz uprawnionych do przejazdu dzieci i uczniów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zmniejszenie liczby dowożonych dzieci i uczniów może wynieść do 15 %, zwiększenie liczby dowożonych dzieci i uczniów może wynieść do 15 %4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:K = Kc+ KAK – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w dwóch kryteriachKc – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „cena oferty brutto”KA – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Liczba autobusów spełniających normę emisji spalin co najmniej Euro V”Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba autobusów spełniających normę emisji spalin co najmniej Euro V
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4