Zadanie I. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie I. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 1 Zadanie II. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 2, Zadanie III. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 3.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzydłowiec
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Powiatu w Szydłowcu
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-25
  • Numer ogłoszenia594137-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594137-N-2018 z dnia 2018-07-25 r.

Zarząd Powiatu w Szydłowcu: Zadanie I. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 1 Zadanie II. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 2, Zadanie III. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 3.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Szydłowcu, krajowy numer identyfikacyjny 67022285900000, ul. pl. M. Konopnickiej  7 , 26500   Szydłowiec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 171 008, e-mail powiat@szydlowiecpowiat.pl, faks 486 171 061.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 1 Zadanie II. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 2, Zadanie III. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 3.
Numer referencyjny: RI.272.46.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są następujące zadania: 1) Zadanie I. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 1. Zakres zamówienia obejmuje: Szydłowiec - Rogów (14,5 km) Rogów - Mirów Stary I (3,5 km) Mirów Stary - Mirów Stary (2 km) Mirów Stary - Mirówek (9 km) Mirówek - Pomorzany (9 km) Pomorzany - Wierzbica (7 km) Wierzbica -Lipienice Dolne (8 km) Lipienice Dolne- Jastrząb ( 3km) Jastrząb - Orłów (6 km) Orłów - Śmiłów (4 km) Śmiłów – Szydłówek I (6km) Szydłówek I – Szydłówek II (3km) Szydłówek II – Szydłowiec ul. Jastrzębska (1,5) Szydłowiec ul. Jastrzębska - Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (3,5 km) Przewidywana liczba uczniów: 18 Długość trasy wynosi 80 km, dzienna ilość kilometrów do przejechania wynosi 160 km. Schemat połączeń z zaznaczoną linią komunikacyjną dla trasy nr 1 stanowi załącznik nr 11 do siwz. 2) Zadanie II. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 2. Zakres zamówienia obejmuje: Szydłowiec - Hucisko ( 10 km) Hucisko- Huta (8 km) Huta- Nadolna ( 12,5 ) Nadolna - Chlewiska (6 km) Chlewiska – Koszorów ( 3,5km) Koszorów- Ostałówek ( 14 km) Ostałówek- Cukrówka (7 km) Cukrówka – Długosz (8 km) Długosz - Sadek (9 km) Sadek – Ciechostowice (16 km) Ciechostowice -Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (12km) Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU – Szydłowiec ul. Zamkowa (2 km) Szydłowiec ul. Zamkowa Szydłowiec ul.Kościuszki CKZiU (2 km) Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU- Budki II ( 10 km) Budki II- Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU ( 10 km) Przewidywana liczba uczniów: 13 Długość trasy wynosi 130 km, dzienna ilość kilometrów do przejechania wynosi 260 km. Schemat połączeń z zaznaczoną linią komunikacyjną dla trasy nr 2 stanowi załącznik nr 11 do siwz. 3) Zadanie III. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 3. Zakres zamówienia obejmuje: Szydłowiec - Wysocko (9 km) Wysocko - Wysoka (5 km) Wysoka - Zaborowie (5 km) Zaborowie - Łaziska (3,5) Łaziska - Dobrut (11 km) Dobrut - Orońsko ul. Osiedlowa (6 km) Orońsko ul. Osiedlowa - Krogulcza Mokra (3 km) Krogulcza Mokra - Orońsko ul. Zagórska (4 km) Orońsko ul. Zagórska - Tomaszów (5 km) Tomaszów - Ruda Wielka (6 km) Ruda Wielka - Kuźnia Kolonia (8 km) Kuźnia Kolonia - Chustki (4 km) Chustki - Szydłowiec ul. Słoneczna (7 km) Szydłowiec ul. Słoneczna -Szydłowiec ul. Podzamcze ( 2km) Szydłowiec ul. Podzamcze- Szydłowiec ul. Wiejska ( 0,5 km) Szydłowiec ul. Wiejska- Szydłowiec ul. Narutowicza ( 1 km) Szydłowiec ul. Narutowicza- Szydłowiec ul. Piaskowa( 1,5 km) Szydłowiec ul. Piaskowa- Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (3,5 km) Przewidywana liczba uczniów: 21 Długość trasy wynosi 85 km, dzienna ilość kilometrów do przejechania wynosi 170 km. Schemat połączeń z zaznaczoną linią komunikacyjną dla trasy nr 3 stanowi załącznik nr 11 do siwz. 2. Informacje dodatkowe: 1) Dowożenie i odwożenie uczniów odbywać się będzie według przedstawionego przez Zamawiającego rozkładu jazdy. 2) Osoby winny być dowożone do Siedziby Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej w Szydłowcu, Publicznej Branżowej Szkoły Specjalnej I Stopnia w Szydłowcu, Publicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej w Szydłowcu, Publicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Szydłowcu oraz Publicznego Gimnazjum Specjalnego w Szydłowcu (ul. Kościuszki 39) na godzinę 8:00, a odwożone do domów o godzinie 15:00 w dni nauki szkolnej. 3) Czas trwania przewozu uczniów w jedną stronę nie może być dłuższy niż 1 godz. 30 min. 4) Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz dzieci do Siedziby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego (ul. Kościuszki 39) oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 5) Liczba dni nauki szkolnej w okresie od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. wynosi 185 dni. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i ilości kilometrów w trakcie realizacji zamówienia przy zachowaniu obowiązującej stawki za kilometr. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. Zmiana liczby uczniów nie wpływa na wynagrodzenie Wykonawcy i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) reorganizacja czasu zajęć lekcyjnych b) zmiany liczby dowożonych uczniów w przypadku zaistnienia zmian sporządza się nową (lub dodatkową – zadanie powtarzające) umowę, z zachowaniem ustalonego w trybie przetargu kosztu 1 km dowozu. 8) Zamawiający zapewni osoby do opieki w czasie przewozu uczniów na trasie dom – szkoła – dom. 9) Pojazdy służące do przewozu osób muszą być przeznaczone wyłączenie do tego celu i dostosowanie do liczby przewożonych osób. Wyklucza się łączenie przewozów osób z innymi osobami (np. przewozy liniowe). 10) W przypadku braku możliwości wykonania usługi Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd zastępczy odpowiadający przepisom prawa. 11) W przypadku nie zapewnienia przez Wykonawcę środków transportu, o których mowa w pkt 10, Zamawiający zleci wykonanie tej usługi innemu przewoźnikowi, obciążając kosztami Wykonawcę. 12) Ustalone wynagrodzenie brutto przewozów obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, w szczególności dowożenia i odwożenie dzieci, koszty ubezpieczenia pojazdu, podatki. Wynagrodzenie nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający finansuje jedynie przewóz osób od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu. Zamawiający nie pokrywa dojazdu pojazdów z bazy i na bazę Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 10% zamówienia podstawowego. W ramach zamówienia planuje się realizację tej samej usługi, która przewidziana jest w zakresie podstawowym. Zamówienia udzielone zostaną na warunkach nie gorszych od warunków zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe: 3. Zamawiający w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą uczestniczyły przy wykonaniu czynności związanych z przedmiotem zamówienia. Zamawiający: 1) wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy. Zatrudnienie musi trwać nie krócej niż przez okres realizacji przedmiotu zamówienia 2) wymaga w dniu podpisania umowy przedstawienia Zmawiającemu umów o pracę potwierdzających zatrudnienie pracowników, o których mowa w pkt 1) oraz zastrzega sobie prawo na każdym etapie realizacji zamówienia ponownej weryfikacji wymaganych dokumentów. w tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych 3) zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w przypadku niezatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 1) na podstawie umowy o pracę. Wykonawcy zostaną naliczone kary umowne w wysokości 0,1 % wartości umowy za każdy dzień opóźnienia w zatrudnieniu pracowników 4) wymaga przedstawienia kopii umów o pracę poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, o których mowa w pkt 2), określających: imię i nazwisko pracownika, okres zatrudnienia, wymiar czasu pracy. Pozostałe dane Wykonawca ma obowiązek zanonimizowania, 5) Zamawiający dopuszcza zmiany osób podległych zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 1). Zmiany te nie stanowią istotnych zmian umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zadanie I, II i III Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017, poz. 2200 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zadanie I, II i III a) Wykonawcy: Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu (dokument potwierdzający realizację usługi: referencje lub dokument równoważny) co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy o wartości zadania nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W sytuacji, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty zawierają dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający dokona przeliczenia w procedurze oceny spełnienia warunku udziały w postępowaniu. Jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmuje średni kurs NBP z dnia ogłoszenia w BZP. Jeżeli w dniu ogłoszenia w BZP kurs danej waluty nie był ogłaszany przez NPB, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed ogłoszeniem w BZP. W przypadku złożenia oferty wspólnej, przez kilku wykonawców na podstawie art. 23 ustawy pzp warunek ten będzie oceniany poprzez sprawdzenie wykazania przez wykonawców realizacji, co najmniej jednej usługi opisanej powyżej przez co najmniej jednego z wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której wykonawcy składający ofertę wspólną wykażą się wykonaniem 2 usług o mniejszych kwotach, których suma przekracza zakreślony przez zamawiającego pułap. Zasada obowiązuje także w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę, który wykaże np. dwie realizacje na łączną kwotę, gdzie każda z nich nie przekracza założonego pułapu wartości 20 000,00 zł brutto. b) Wykonawcy: Wykonawca musi się wykazać dysponowanie co najmniej 1 dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym pojazdem do przewozu osób. c) Osób: Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi. Osoba proponowana do pełnienia funkcji – Kierowca  wymagana liczba osób: 1 osoba  minimalne kwalifikacje: osoba proponowana winna posiadać kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację usługi;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu; 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ustępie 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. Propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w niniejszej SIWZ (Formularz w załączniku nr 2 i 3 SIWZ). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykładowy druk oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do siwz. Oświadczenia tego wykonawca nie składa do oferty, ale w terminie 3 dni od dokonania czynności wynikającej z art. 86 ust 5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Strona internetowa: www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net Przypuszczalny termin upublicznienia tej informacji to następny dzień od ustalonego dnia złożenia oferty w siwz. Godzina udostępnienia w/w informacji:14:00 4. Na podstawie art.26 ust.2 ustawy zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Taka okoliczność została przewidziana także w treści ogłoszenia o zamówieniu (art. 24aa). Jeżeli wykonawca, o którym mowa powyżej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykowywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywanie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ-oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem b) wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami- zgodnie z załącznikiem nr 11a, 11b i 11c do SIWZ c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ-oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem d) oświadczenia na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy- zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ - oryginał; oryginał oświadczenia musi być podpisany przez wykonawcę; e) aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty składany w terminie składania ofert - Załącznik Nr 1a, 1b, 1c do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 Pzp dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - Załącznik Nr 4 do SIWZ (jeśli dotyczy) 5. informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp -Załącznik nr 6 do SIWZ –( jeśli dotyczy) 6. Projekt umowy- Załącznik nr 7 do SIWZ 7. Pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1) Zadanie I 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2) Zadanie II 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 3) Zadanie III 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy w formie oryginału załączyć do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie ważności gwarancji i poręczeń w inny sposób niż jako czas, w którym zaistniał którykolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust 4a i 5 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 93 1240 5732 1111 0010 1736 3825 Pekao S.A. O/Szydłowiec w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w § 17 ust.1 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w §16 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Rok produkcji samochodu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące realizacji kursu w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany ilości dowożonych uczniów, 2) zmiany adresu zamieszkania ucznia wskazanego w umowie dowozu lub szkoły do której uczęszcza 3) w razie zaistnienia po dacie zawarcia umowy zdarzeń niezależnych od stron
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie I. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 1. Zakres zamówienia obejmuje: Szydłowiec - Rogów (14,5 km) Rogów - Mirów Stary I (3,5 km) Mirów Stary - Mirów Stary (2 km) Mirów Stary - Mirówek (9 km) Mirówek - Pomorzany (9 km) Pomorzany - Wierzbica (7 km) Wierzbica -Lipienice Dolne (8 km) Lipienice Dolne- Jastrząb ( 3km) Jastrząb - Orłów (6 km) Orłów - Śmiłów (4 km) Śmiłów – Szydłówek I (6km) Szydłówek I – Szydłówek II (3km) Szydłówek II – Szydłowiec ul. Jastrzębska (1,5) Szydłowiec ul. Jastrzębska - Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (3,5 km) Przewidywana liczba uczniów: 18 Długość trasy wynosi 80 km, dzienna ilość kilometrów do przejechania wynosi 160 km. Schemat połączeń z zaznaczoną linią komunikacyjną dla trasy nr 3 stanowi załącznik nr 11 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Rok produkcji samochodu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie II. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie II. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 2. Zakres zamówienia obejmuje: Szydłowiec - Hucisko ( 10 km) Hucisko- Huta (8 km) Huta- Nadolna ( 12,5 ) Nadolna - Chlewiska (6 km) Chlewiska – Koszorów ( 3,5km) Koszorów- Ostałówek ( 14 km) Ostałówek- Cukrówka (7 km) Cukrówka – Długosz (8 km) Długosz - Sadek (9 km) Sadek – Ciechostowice (16 km) Ciechostowice -Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (12km) Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU – Szydłowiec ul. Zamkowa (2 km) Szydłowiec ul. Zamkowa Szydłowiec ul.Kościuszki CKZiU (2 km) Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU- Budki II ( 10 km) Budki II- Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU ( 10 km) Przewidywana liczba uczniów: 13 Długość trasy wynosi 130 km, dzienna ilość kilometrów do przejechania wynosi 260 km. Schemat połączeń z zaznaczoną linią komunikacyjną dla trasy nr 3 stanowi załącznik nr 11 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Rok produkcji samochodu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie III. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie III. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 3. Zakres zamówienia obejmuje: Szydłowiec - Wysocko (9 km) Wysocko - Wysoka (5 km) Wysoka - Zaborowie (5 km) Zaborowie - Łaziska (3,5) Łaziska - Dobrut (11 km) Dobrut - Orońsko ul. Osiedlowa (6 km) Orońsko ul. Osiedlowa - Krogulcza Mokra (3 km) Krogulcza Mokra - Orońsko ul. Zagórska (4 km) Orońsko ul. Zagórska - Tomaszów (5 km) Tomaszów - Ruda Wielka (6 km) Ruda Wielka - Kuźnia Kolonia (8 km) Kuźnia Kolonia - Chustki (4 km) Chustki - Szydłowiec ul. Słoneczna (7 km) Szydłowiec ul. Słoneczna -Szydłowiec ul. Podzamcze ( 2km) Szydłowiec ul. Podzamcze- Szydłowiec ul. Wiejska ( 0,5 km) Szydłowiec ul. Wiejska- Szydłowiec ul. Narutowicza ( 1 km) Szydłowiec ul. Narutowicza- Szydłowiec ul. Piaskowa( 1,5 km) Szydłowiec ul. Piaskowa- Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (3,5 km) Przewidywana liczba uczniów: 21 Długość trasy wynosi 85 km, dzienna ilość kilometrów do przejechania wynosi 170 km. Schemat połączeń z zaznaczoną linią komunikacyjną dla trasy nr 3 stanowi załącznik nr 11 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Rok produkcji samochodu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam Przewoźników z pojazdami typu solo lub naczepy standard 13, 6 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam do współpracy Przewoźników, posiadających pojazdy typu solo lub naczepy standard 13, 6. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI