Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wynajem samochodu wraz z kierowcą do przewozu osób i sprzętu na ekipowe pobory krwi dla Terenowej Stacji WCKiK we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem samochodu wraz z kierowcą do przewozu osób i sprzętu na ekipowe pobory krwi dla Terenowej Stacji WCKiK we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58dd6b08-357e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002208/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi transportowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://platformazakupowa.pl/pn/wckik
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/wckik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera rozdz. X. SWZ
(Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej )
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuję, że:1. Wojskowe Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ informuje Pana/nią, że administratorem Pana/ni danych
osobowych podanych w dokumentacji przetargowej jest Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i
Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie przy ul. Koszykowej 78. Adres korespondencyjny:
Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ, 00-671 Warszawa, ul. Koszykowa 78.2.
Pana/ni dane osobowe przetwarzane będą w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
w postępowaniu przetargowym organizowanym przez Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i
Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie.3. Administrator danych powołał Inspektora ochrony
danych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez: adres korespondencyjny: 00-671
Warszawa, ul. Koszykowa 78, numer telefonu: 261 846 185, adres e-mail: edu@wckik.pl. 4. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego;5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy; 6. Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy , przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 8. W odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;9. posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych *;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 1 RODO
**; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10. nie
przysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych
osobowych;• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 54/U/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Wynajem samochodu wraz z kierowcą do przewozu osób i sprzętu na ekipowe pobory krwi dla
TS WCKiK we Wrocławiu. Wielkość zamówienia: 1500 km, 150 godzin postoju. Niezbędny
sprzęt:Samochód do przewozu 6 osób z oddzieloną przestrzenią ładunkową 5 m3 +
kierowca.Opis wykonywanej usługiWykonywana usługa będzie polegała na:1. Transporcie
personelu i sprzętu medycznego na ekipę poboru krwi w obie strony (z miejsca siedziby
Odbiorcy do miejsca poboru krwi i z miejsca poboru krwi do miejsca siedziby Odbiorcy).2.
Pozostawanie kierowcy i pojazdu do dyspozycji zamawiającego (odbiorcy) w czasie poboru
krwi.3. Pomoc kierowcy w załadunku i rozładunku sprzętu i aparatury.4. Wyjazdach samochodu
zgodnie z harmonogramem ekip, również w soboty, oddzielnie przesyłanym na nr faksu
wykonawcy min. z jednotygodniowym wyprzedzeniem. Na wykazie zostanie wyszczególniony
dokładny adres ekipy oraz godzina podstawienia samochodu.5. Wynajmowany samochód musi
posiadać aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej(OC).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
˜a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wymaga, aby
wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z
rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub
miejsce zamieszkania.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie
szczególnych wymagań;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga aby
Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy o
wartości nie mniejszej niż 50% wartości zamówienia brutto. d) zdolności technicznej lub
zawodowej: Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 samochodem
przystosowanym do przewozu min. 6 osób + kierowca z przestrzenią ładunkową nie mniejszą
niż 5 m3 oraz co najmniej 1 osobę posiadającą ważne na dzień składania ofert prawo jazdy
uprawniające do prowadzenia pojazdu, którym będzie świadczona usługa oraz min. 2 letnie
doświadczenie w kierowaniu pojazdami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
wart.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy,b) b)art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,
dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,c)
oświadczenia wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów,
d) art. 108 ust.1 pkt 3 ustawy,e) art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania
się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, f) art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy,
dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu za-kłócenie
konkurencji,g) art. 108 ust.1 pkt 6 ustawy,h) art. 109 ust.1 pkt 4 ustaw;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜2) oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia według wzoru określonego w Załączniku
Nr 7 do SWZ;3) wykaz środków transportu dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz i
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami według wzoru określonego w Załączniku Nr 8 do
SIWZ;4) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wckik
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni