Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą oraz usługą transportową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą oraz usługą transportową dla potrzeb Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, ośrodek szkoleniowy w Dębem.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-14
  • ZamawiającyKrajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą oraz usługą transportową dla potrzeb Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, ośrodek szkoleniowy w Dębem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126179695

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka sektora finansów publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą oraz usługą transportową dla potrzeb Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, ośrodek szkoleniowy w Dębem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e6a590-21c5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00181816/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą oraz usługą transportową dla potrzeb Ośrodka Szkoleniowego w Dębem Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.kssip.gov.pl/Postepowania_w_trybie_ustawy_Pzp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja wykonawców z Zamawiającym, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest założyć konto na bezpłatnej Platformie komunikacji elektronicznej EPZ pod adresem https://www.soldea.pl/epz/epz/ co oznacza konieczność akceptacji regulaminu Platformy i zapoznaniu się z instrukcjami korzystania z konta
na platformie.
3. Aktualne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy EPZ wskazane są na stronie internetowej logowania i rejestracji Platformy pod adresem https://www.soldea.pl/epz/epz/.
4. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w załączniku nr 7 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują sięw SWZ, w załączniku nr 1 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 208459,80 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108092,50 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem pojazdów wraz z kierowcami w celu świadczenia usługi transportu osób na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. Usługa transportowa będzie świadczona w zależności od potrzeb Zamawiającego: autokarami, busami, mikrobusem, samochodem osobowym oraz samochodem przeznaczonym do przewozu osób niepełnosprawnych.
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena brutto zamówienia – 60%
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Cena = [cena z oferty z najniższą ceną] : [cena z oferty badanej] x 60 pkt
2) Wiek taboru – 40 %
Ocenie podlega wiek taboru czyli rok produkcji poszczególnych zaoferowanych pojazdów (W1 do W7), którymi będzie świadczona usługa – im młodsze tym większa premia punktowa zostanie przyznana.
Punkty za kryterium wiek taboru (W) zostaną przyznane wg wzoru:
W = [Suma przyznanych punktów za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia z badanej oferty] : [ 70,00 tj. max ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium wiek taboru ] x 40 pkt

Gdzie poszczególne pojazdy zostały oznaczone w następujący sposób:
Lp. Wskazanie rodzaju pojazdu

W1 klimatyzowany, ogrzewany autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 50 osób (w tym kierowca) -3 szt.

W2 klimatyzowany, ogrzewany autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 30 osób (w tym kierowca )- 2 szt.

W3 klimatyzowany, ogrzewany bus umożliwiający jednorazowy przewóz 20 osób (w tym kierowca)- 1 szt.

W4 klimatyzowany, ogrzewany bus umożliwiający jednorazowy przewóz 16 osób (w tym kierowca) -1 szt.

W5 klimatyzowany, ogrzewany mikrobus umożliwiający jednorazowy przewóz 9 osób (w tym kierowca)- 1 szt.

W6 klimatyzowany, ogrzewany samochód osobowy umożliwiający jednorazowy przewóz 3 osób (plus kierowca )-1 szt.
W 7 klimatyzowany, ogrzewany samochód osobowy umożliwiający jednorazowy przewóz 1 osoby niepełnosprawnej wraz z opiekunem , (plus kierowca)- 1 szt.
W1 zostanie wyliczony wg wzoru:
W1 = [suma wskazanych w ofercie roczników produkcji autokarów umożliwiających jednorazowy przewóz 50 osób (w tym kierowca) ] : 3
W2 zostanie wyliczony wg wzoru:
W2 = [suma wskazanych w ofercie roczników produkcji autokarów umożliwiających jednorazowy przewóz 30 osób (w tym kierowca) ] : 2
W1 i W2 zostanie zaokrąglone do pełnego rocznika. Wszelkie obliczenia Zamawiający dokona z dokładnością do pełnego rocznika przy czym końcówki poniżej 0,50 pominie, a końcówki 0,50 i wyższe zaokrągli wzwyż do pełnego rocznika.
Punkty za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia:
Rocznik 2015 i starszy: 0 pkt,
Rocznik 2016: 2 pkt,
Rocznik 2017: 4 pkt,
Rocznik 2018: 6 pkt,
Rocznik 2019: 8 pkt,
Rocznik 2020 i nowszy: 10 pkt.
Oferowany wiek taboru może się mieścić wyłącznie w przedziale od 2011 r. do 2020r. i nowszy tj. rok produkcji poszczególnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia nie może być starszy niż 2011 rok. W przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego w 2010 roku i wcześniej zamawiający odrzuci ofertę.
Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty – „Wykaz taboru”.
W przypadku nie wypełnienia w formularzu oferty „ Wykaz taboru” odpowiedniej rubryki wskazującej na rok produkcji poszczególnych pojazdów Zamawiający uzna, że rokiem produkcji jest rok 2011 (jest to najstarszy dopuszczony rocznik pojazdu w OPZ) i nie przyzna punktów w tych pozycjach.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych
we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P).
Suma punktów wyliczana będzie według wzoru :
P= C+W
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie
C– liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto zamówienia”
W - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Wiek taboru”
4. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Do oceny ofert będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada licencję/zezwolenie uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. 2021 r. poz. 919 ze zm).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie składają odrębnie:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 1) SWZ składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy załącznik nr 5 do SWZ.
 Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo
a) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
c) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
(np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy zostały opisane w załączniku nr 3 do SWZ. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy.
2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
5. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Oferty należy składać za pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-14 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych w art. 308 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp.
1. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana o terminie
i miejscu podpisania umowy.
2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedstawi:
1) informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;
2) licencję/zezwolenie uprawniające do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. 2021 r. poz. 919 ze zm.).
3) opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł, (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
4) wykaz taboru, którym będą świadczone usługi – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ – minimalne informacje: marka, model, rok produkcji, ilość miejsc siedzących – zgodnie z zaoferowanym w formularzu ofertowym taborem
w ramach kryterium oceny ofert „wiek taboru”/warunkami opisanymi
w Rozdziale 3 SWZ.
5) ewentualny wykaz podwykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia
są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów, wskazanych w nin. Rozdziale SWZ, będzie traktowane przez Zamawiającego, jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dorobienie kluczyka samochodowego- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dorobienie kluczyka samochodowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI