Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w roku 2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMikołów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-29
  • Numer ogłoszenia629728-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 629728-N-2019 z dnia 2019-11-29 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w roku 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie, krajowy numer identyfikacyjny 24080403700000, ul. ul. Konstytucji 3 Maja  31 , 43-190  Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 779 76 03, e-mail zamowienia@mosir.mikolow.eu, faks 32 779 76 03 wew. 27.
Adres strony internetowej (URL): http://mosirmikolow.bip.net.pl/; https://mosir.mikolow.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://mosirmikolow.bip.net.pl/?c=255; https://mosir.mikolow.eu/przetargi.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
43-190 Mikołów, ul. Konstytucji 3 Maja 31

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w roku 2020
Numer referencyjny: 9/U/PN/2019/MOSIR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: opis w załącznikach

II.5) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60170000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: DLA OBU CZĘŚCI: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydanej przez starostę właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. Okres ważności licencji nie może się kończyć przed dniem 31 grudnia 2020 roku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: DLA CZĘŚCI I: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) dysponuje co najmniej 10 mikrobusami o liczbie miejsc siedzących min. 20 osób b) dysponuje co najmniej 10 kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania mikrobusami na trasach krajowych, doświadczenie w kierowaniu mikrobusami min. 3 lata DLA CZĘŚCI II: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) dysponuje co najmniej 3 autokarami o liczbie miejsc siedzących powyżej 39 osób b) dysponuje co najmniej 3 kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania autokarami na trasach krajowych, doświadczenie w kierowaniu autokarami min. 3 lata UWAGA! DLA OBU CZEŚCI: Środki transportu powinny spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 31.XII.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia /t.j. Dz.U. z 2016r. poz.2022 z późn. zm./
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla Obu części: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, (kopie dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”) b) Wykazu sprzętu technicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tym zasobem – zgodnie z załącznikiem nr 5.1-5.2. do SIWZ. c) Wykazu osób, skierowanych, przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6.1-6.2 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W momencie składania ofert żaden wykonawca nie jest w stanie złożyć takiego oświadczenia, ponieważ nie zna listy wykonawców, którzy oferty złożyli. Z tego względu oświadczenie o grupie kapitałowej złożone wraz z ofertą nie zwalnia wykonawcy od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej zamawiającego. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dotyczy obu części: 1. Każda ze Stron umowy zobowiązana jest do natychmiastowego pisemnego powiadomienia drugiej Strony o zmianie osób reprezentujących strony, zmianie siedziby, złożeniu do Sądu wniosku o ogłoszenie jego upadłości, wszczęciu postępowania układowego, zawieszeniu działalności. Wykonawca powiadomi dodatkowo o wszczęciu postępowania o wygaśnięciu uprawnień do wykonywania przedmiotu umowy. 2. Umowa może zostać rozwiązana przez Zamawiającego ze skutkiem natychmiastowym na dzień złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu: a) z powodu rażącego naruszenia postanowień niniejszej umowy przez Wykonawcę, b) gdy zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy lub Zamawiającego, c) gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, d) Wykonawca nie rozpoczął wykonywania usługi bez uzasadnionej przyczyny lub zaniechał realizacji umowy bądź zaprzestał wykonywania usługi dowozu bez uzasadnionych przyczyn i pomimo jednego wezwania pisemnego przez Zamawiającego nie kontynuuje jej zgodnie z warunkami umowy, e) z powodu utraty przez Wykonawcę licencji określonej przepisami prawa lub wymaganych uprawnień, f) w przypadku nienależytego wywiązania się Wykonawcy z warunków umowy, w szczególności dotyczących terminowości i bezpieczeństwa pasażerów. 3. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności gdy Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty za fakturę lub rachunek, w terminie 30 dni od upływu terminu zapłaty, określonego w niniejszej umowie. 4. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. 5. Wszelkie inne zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany postanowień niniejszej Umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) Zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w zakresie zmiany stawki podatku VAT b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; c) zostały spełnione łącznie następujące warunki:  konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, d) dopuszcza się również zmiany nieistotne umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być złożona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługi przewozowe mikrobusem (o liczbie miejsc siedzących min. 20 osób) na trasach krajowych w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż 01.01.2020 – 31.12.2020 roku oraz usługa doraźnego wynajęcia przyczepy do transportu bagażu i sprzętu sportowego;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe mikrobusem (o liczbie miejsc siedzących min. 20 osób) na trasach krajowych w okresie 01.01.2020 - 31.12.2020 roku oraz usługa doraźnego wynajęcia przyczepy do transportu bagażu i sprzętu sportowego a) przewidywana ilość km – ok. 25 500 km w tym:  na trasach do 30 km – ok. 1 500 km  na trasach od 31 do 70 km – ok. 8 000 km  na trasach od 71 do 150 km – ok. 8 000 km  na trasach powyżej 150 km – ok. 8 000 km plus transport z przyczepą na wyżej wymienionych trasach - ok. 3 500 km b) opłata za jeden przewóz będzie liczona od miejsca podstawienia mikrobusu wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu przewozowym do miejsca dowozu i z powrotem. c) jeżeli Zamawiający zleci przewóz osób z innej miejscowości aniżeli Mikołów – opłata za przewóz liczona będzie w obie strony, d) Wykonawca może liczyć się z dłuższym wyjazdem zajmującym 3-4 dni (turnieje mistrzowskie itp.) wówczas Zamawiający zapewni nocleg oraz pełne wyżywienie dla kierowców, e) w razie potrzeby Wykonawca musi zapewnić obsługę min. 10 wyjazdów w ciągu jednego dnia, f) Wykonawca musi tak zaplanować godzinę wyjazdu by stawić się w miejscu podstawienia punktualnie, g) Zamawiający zobowiązuje się do powiadamiania Wykonawcę o terminie i trasie przewozu osób na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi drogą elektroniczną na adres e-mail. h) w szczególnie uzasadnionych przypadkach wynikających np. z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy tez przełożonych meczów Wykonawca powinien podstawić mikrobus „z dnia na dzień”, i) Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego potwierdzenia otrzymanego zlecenia przewozowego drogą elektroniczną na adres imprezy@mosir.mikolow.eu lub sport@mosir.mikolow.eu j) każdy wyjazd musi zostać potwierdzony na piśmie przez trenera/opiekuna grupy z podaniem daty, miejsca i odległości przejazdu „tam i z powrotem” na druku stanowiącym zał. nr 1 do umowy; k) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu, w przypadku awarii środka transportu (niezależnie od miejsca powstania awarii) lub innych przyczyn, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zapewnienia zastępczego środka transportu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych i w czasie podanym w ofercie (pojazd zastępczy ma posiadać parametry nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i określone w SIWZ) l) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania dbałości i estetyki pojazdów, m) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwego stanu technicznego pojazdów, poprzez dokonywanie kontroli stanu technicznego oraz okresowe przeglądy techniczne w autoryzowanych stacjach obsługi, n) Wykonawca wyraża zgodę na kontrole doraźne Zamawiającego w każdym momencie trwania umowy w miejscu realizacji usługi, o) Wykonawca oświadcza, iż dysponuje odpowiednimi dokumentami zezwoleniami, licencjami właściwych organów w zakresie krajowego transportu drogowego z obowiązkiem przedłożenia aktualnych dokumentów na wniosek Zamawiającego, p) wszelkie informacje i wiadomości dotyczące zleconych usług i uzyskane w trakcie wykonywania usługi strony traktować będą jako poufne, a pracownicy zobowiązani są do zachowania tajemnicy służbowej. q) strony w toku wykonywania niniejszej umowy zobowiązują się wykonywać swoje obowiązki z należytą starannością. r) Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy realizowany będzie przez osoby posiadające odpowiednie doświadczenie oraz umiejętności, kwalifikacje oraz dobry stan zdrowia umożliwiający wypełnianie przewidzianych zadań. s) Zamawiający zobowiązuje się informować Wykonawcę o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody na osobach i mieniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1, 60170000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: DLA OBU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE: Cena ryczałtowa oferty brutto – 60 pkt. = 60% Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: A = Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego” : Przez czas podstawienia pojazdu zastępczego rozumie się czas w jakim zostanie podstawiony pojazd zastępczy (w przypadku awarii pojazdu głównego) licząc od chwili zgłoszenia awarii przez opiekuna lub trenera . UWAGA! Za moment zgłoszenia o potrzebie podstawienia pojazdu zastępczego Zamawiający uważa datę i godzinę wysłania do Wykonawcy zawiadomienia droga elektroniczną – e-mail lub sms na numer kontaktowy podany w umowie. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: DLA CZĘŚCI I a) na trasie do 30 km 10 pkt - do 20 minut 5 pkt - od 20 - 30 minut 0 pkt - powyżej 30 minut b) na trasach od 31 do 70 km 10 pkt - do 30 minut 5 pkt - od 30 - 45 minut 0 pkt - powyżej 45 minut c) na trasach od 71 do 150 km 10 pkt - do 45 minut 5 pkt - od 45 - 60 minut 0 pkt - powyżej 60 minut d) na trasach powyżej 150 km 10 pkt - do 90-120 minut 5 pkt - od 120 - 140 minut 0 pkt - powyżej 140 minut ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW = SUMA PUNKTÓW UZYSKANYCH W POSZCZEGÓLNYCH PRZEDZIAŁACH TRAS ( a+b+c+d). UWAGA! * Czas podstawienia pojazdu zastępczego powinien zostać podany w minutach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować czasów innych niż wskazane powyżej. (Pojazd zastępczy ma posiadać parametry nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i określone w SIWZ). W przypadku nie wskazania czasu podstawienia pojazdu zastępczego, lub nie zastosowanie się do wskazania czasu w podanych przedziałach czasowych jak wyżej będzie skutkowało odrzuceniem oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).


Część nr: 2 Nazwa: Usługi przewozowe autokarem (o liczbie miejsc siedzących powyżej 39 osób) na trasach krajowych w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż 01.01.2020 – 31.12.2020 roku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe autokarem (o liczbie miejsc siedzących powyżej 39 osób) na trasach krajowych w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż 01.01.2020 – 31.12.2020 roku. a) przewidywana ilość km – ok 4 250 km w tym:  na trasach do 70 km - ok. 250 km  na trasach od 71 do 150 km – ok. 1 500 km  na trasach powyżej 150 km – ok. 2 500 km b) opłata za jeden przewóz będzie liczona od miejsca podstawienia autokaru wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu przewozowym do miejsca dowozu i z powrotem. c) jeżeli Zamawiający zleci przewóz osób z innej miejscowości aniżeli Mikołów – opłata za przewóz liczona będzie w obie strony, d) Wykonawca może liczyć się z dłuższym wyjazdem zajmującym 3-4 dni (turnieje mistrzowskie itp.) wówczas Zamawiający zapewni nocleg oraz pełne wyżywienie dla kierowców, e) w razie potrzeby Wykonawca musi zapewnić obsługę min. 3 wyjazdów w ciągu jednego dnia, f) Wykonawca musi tak zaplanować godzinę wyjazdu by stawić się w miejscu podstawienia punktualnie, g) Zamawiający zobowiązuje się do powiadamiania Wykonawcę o terminie i trasie przewozu osób na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi drogą elektroniczną na adres e-mail. h) w szczególnie uzasadnionych przypadkach wynikających np. z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy tez przełożonych meczów Wykonawca powinien podstawić autokar „z dnia na dzień”, i) Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego potwierdzenia otrzymanego zlecenia przewozowego drogą elektroniczną na adres sport@mosir.mikolow.eu lub imprezy@mosir.mikolow.eu j) każdy wyjazd musi zostać potwierdzony na piśmie przez trenera/opiekuna grupy z podaniem daty, miejsca i odległości przejazdu „tam i z powrotem” na druku stanowiącym zał. nr 1 do umowy, k) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu, w przypadku awarii środka transportu (niezależnie od miejsca powstania awarii) lub innych przyczyn, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zapewnienia zastępczego środka transportu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych i w czasie podanym w ofercie (pojazd zastępczy ma posiadać parametry nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i określone w SIWZ), l) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania dbałości i estetyki pojazdów. m) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwego stanu technicznego pojazdów, poprzez dokonywanie kontroli stanu technicznego oraz okresowe przeglądy techniczne w autoryzowanych stacjach obsługi. n) Wykonawca wyraża zgodę na kontrole doraźne Zamawiającego w każdym momencie trwania umowy w miejscu realizacji usługi. o) Wykonawca oświadcza, iż dysponuje odpowiednimi dokumentami zezwoleniami, licencjami właściwych organów w zakresie krajowego transportu drogowego z obowiązkiem przedłożenia aktualnych dokumentów na wniosek Zamawiającego, p) Wszelkie informacje i wiadomości dotyczące zleconych usług i uzyskane w trakcie wykonywania usługi strony traktować będą jako poufne, a pracownicy zobowiązani są do zachowania tajemnicy służbowej. q) Strony w toku wykonywania niniejszej umowy zobowiązują się wykonywać swoje obowiązki z należytą starannością. r) Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy realizowany będzie przez osoby posiadające odpowiednie doświadczenie oraz umiejętności, kwalifikacje oraz dobry stan zdrowia umożliwiający wypełnianie przewidzianych zadań. s) Zamawiający zobowiązuje się informować Wykonawcę o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody na osobach i mieniu. Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z ubezpieczeniem, opłatami drogowymi viatoll itp. Koszty te winny być uwzględnione przez Wykonawcę w cenie ofertowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1, 60170000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: DLA OBU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE: Cena ryczałtowa oferty brutto – 60 pkt. = 60% Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: A = Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego” : Przez czas podstawienia pojazdu zastępczego rozumie się czas w jakim zostanie podstawiony pojazd zastępczy (w przypadku awarii pojazdu głównego) licząc od chwili zgłoszenia awarii przez opiekuna lub trenera . UWAGA! Za moment zgłoszenia o potrzebie podstawienia pojazdu zastępczego Zamawiający uważa datę i godzinę wysłania do Wykonawcy zawiadomienia droga elektroniczną – e-mail lub sms na numer kontaktowy podany w umowie. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: DLA CZĘŚCI II a) na trasach do 70 km 10 pkt - do 30 minut 5 pkt - od 30 minut do 45 minut 0 pkt - powyżej 45 minut b) na trasach od 71 do 150 km 15 pkt - do 45 minut 5 pkt - od 45 minut do 60 minut 0 pkt - powyżej 60 minut c) na trasach powyżej 150 km 15 pkt - do 90-120 minut 10 pkt - od 120 minut do 140 minut 0 pkt - powyżej 140 minut ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW = SUMA PUNKTÓW UZYSKANYCH W POSZCZEGÓLNYCH PRZEDZIAŁACH TRAS ( a+b+c). UWAGA! * Czas podstawienia pojazdu zastępczego powinien zostać podany w minutach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować czasów innych niż wskazane powyżej. (Pojazd zastępczy ma posiadać parametry nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i określone w SIWZ). W przypadku nie wskazania czasu podstawienia pojazdu zastępczego, lub nie zastosowanie się do wskazania czasu w podanych przedziałach czasowych jak wyżej będzie skutkowało odrzuceniem oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego dysponującymi zestawami ciągnik + naczepa typu plandeka/firana. Trasy: Polska - Francja / Benelux - Polska. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI