Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoAndrespol
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-29
  • ZamawiającyGMINA ANDRESPOL
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00421027
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75234cfc-3619-46ea-896b-761f68b2cf4b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029998/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75234cfc-3619-46ea-896b-761f68b2cf4b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75234cfc-3619-46ea-896b-761f68b2cf4b

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamowienia: ocds-148610-75234cfc-3619-46ea-896b-761f68b2cf4b
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamowienia
oraz nadane odpowiednie uprawniania do komunikacji w postępowaniu oraz do przygotowania, złożenia, wycofania oferty.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamowienia określa
Regulamin Platformy e-Zamowienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczone w
zakładce „Centrum pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamowienia
ani logowania.
- Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ”dodaj załącznik”).
- W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamowienia oraz posiadania przez użytkownika uprawnienia do komunikacji. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamowienia.
- Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamowienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamowienia.
- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamowienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego drogą elektroniczną przez formularz udostępniony na stronie internetowej
htts://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zgłoszenie” lub w kafelku „FAQ” – „Nie
znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem” lub pod numerem telefonu (32) 77 88 999.
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamowienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@andrespol.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach zamówienia, w szczególności w Dziale XXXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4464.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część nr 1 – Dowożenie uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych na terenie Miasta Łodzi.
1) Przedmiotem zamówienia w ramach Części 1 jest świadczenie usług transportowych polegających na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Andrespol do i ze Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 128 w Łodzi (ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14), Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Łodzi (ul. Tkacka 34/36) i Fundacji Pomocy Dzieciom Kolorowy Świat w Łodzi (ul. Żabia 10/12), Szkoły Podstawowej z Aspiracjami w Łodzi (ul. Obywatelska 57) wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje trasę przewozu:
a. Wiśniowa Góra – Andrespol – Bedoń Wieś - Justynów – Janówka – Łódź (ul. Niciarniana 2a - ul. Nowogrodzka 6/14 - ul. Tkacka 34/36 - ul. Żabia10/12 – ul. Obywatelska 57),
b. Łódź (ul. Żabia 10/12 – ul. Tkacka 34-36 - ul. Nowogrodzka 6/14 - ul. Niciarniana 2a – Justynów – Janówka – Bedoń Wieś - Andrespol - Wiśniowa Góra.
3) Przewidywana szacunkowa długość trasy przejazdu (w jednym kierunku) wynosi:
a. Wiśniowa Góra – Andrespol – Bedoń Wieś - Justynów – Janówka – Łódź (ul. Niciarniana 2a - ul. Nowogrodzka 6/14 - ul. Tkacka 34/36 - ul. Żabia10/12 – ul. Obywatelska 57) – 51 km.
b. Łódź (ul. Żabia 10/12 – ul. Tkacka 34-36 - ul. Nowogrodzka 6/14 - ul. Niciarniana 2a – Justynów – Janówka – Bedoń Wieś - Andrespol - Wiśniowa Góra – 41 km
4) Dokładne miejsce zbiórki uczniów do uzgodnienia z rodzicami dzieci (miejscowości Andrespol, Bedoń Wieś, Wiśniowa Góra, Justynów, Janówka).
5) Przewidywana liczba przewożonych uczniów – 11 osób, w tym jedno dziecko na wózku inwalidzkim.
Łączna liczba uczniów objętych dowozem jest liczbą aktualną na dzień wszczęcia postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych dowozem.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz przewożonych dzieci.
6) Godziny przyjazdów i odjazdów:
a. Godzina przyjazdu do szkoły: Łódź, ul. Niciarniana 2a, ul. Nowogrodzka 6/14, ul. Tkacka 34/36, ul. Żabia 10/12 – 735, ul. Obywatelska 57 – 800 – 1 przewóz
b. Godzina odjazdu ze szkoły: Łódź, ul. Niciarniana 2a , ul. Nowogrodzka 6/14, ul. Tkacka 34/36, ul. Żabia 10/12 – 1530, ul. Obywatelska 57 – 1600 – 1 przewóz

Godziny przyjazdu i odjazdu są godzinami orientacyjnymi, rzeczywiste godziny dowozu i odwozu uczniów wynikać będą ze szkolnych planów zajęć lekcyjnych, ustalonych przez szkoły. Zamawiający zastrzega, że godziny dowożenia i odwożenia uczniów mogą ulegać zmianom w trakcie roku szkolnego, w związku ze zmianą organizacji zajęć szkolnych.
6. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
1) Dowożenie uczniów do szkół odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w terminie od dnia 02.09.2024 roku do dnia 27.06.2025 roku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej.
2) Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025 r. wynosi 374 przewozy.
3) Ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową. W trakcie trwania umowy, a liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów.
4) Przyjęta szacunkowa ilości dni zajęć szkolnych - 187 dni.
5) Zamówienie nie obejmuje dojazdu pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy, ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia miejsc siedzących dla każdego przewożonego dziecka.
7) Wykonawca w czasie przewozu ucznia musi zapewnić mu odpowiednią opiekę. Opieka powinna być sprawowana w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu. Wykazany opiekun powinien doprowadzić ucznia do szkoły – rano przekazując go nauczycielowi lub osobie upoważnionej i z powrotem odebrać ucznia ze szkoły. Nie dopuszcza się by kierowca pojazdu był jednocześnie opiekunem. Uczeń po dowiezieniu do miejsca zamieszkania będzie przekazywany pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub osób wskazanych przez rodziców/opiekunów prawnych. Nie dopuszcza się przekazywania ucznia osobom nieupoważnionym.
8) Osoba sprawująca opiekę nad uczniami powinna posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci tj. świadectwo potwierdzające, co najmniej odbycie szkolenia w zakresie bhp i pierwszej pomocy przedmedycznej.
9) Przestrzeganie ustalonego czasu przyjazdów i odjazdów (dostosowanego do planu zajęć placówek oświatowych) Wykonawca ustali ostatecznie w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek.
10) Pojazd, którym będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie OC, NNW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a kierowca stosowne uprawnienia do kierowania takim pojazdem. W przypadku nieobecności kierowcy wykonującego przewozy Wykonawca zapewni kierowcę zastępczego posiadającego stosowne uprawnienia.
11) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób przy pomocy, których wykonuje usługę. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy.
12) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci.
13) Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304 ze zm.), w przypadku zatrudniania osób do opieki nad dziećmi ma obowiązek sprawdzić, czy dane zatrudnianej osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
14) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy – ważnych zaświadczeń o odbytym szkoleniu z zakresu bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej osób pełniących funkcje opiekunów przewożonych dzieci oraz ważnych ubezpieczeń OC i NNW pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część nr 2 – Dowożenie uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówki oświatowej w Koluszkach.
1) Przedmiotem zamówienia w ramach Części 2 jest świadczenie usług transportowych polegających na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Andrespol do i ze Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach ul. Budowlanych 8 wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje trasę przewozu:
a. Andrespol - Zielona Góra - Koluszki SOSW (ul. Budowlanych 8)
b. Koluszki SOSW (ul. Budowlanych 8) – Zielona Góra – Andrespol
3) Przewidywana szacunkowa długość trasy przejazdu (w jednym kierunku) wynosi 25 km.
4) Dokładne miejsce zbiórki uczniów do uzgodnienia z rodzicami dzieci (miejscowości Andrespol, Zielona Góra).
5) Przewidywana liczba przewożonych dzieci – 4 osoby
Łączna liczba uczniów objętych dowozem jest liczbą aktualną na dzień wszczęcia postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych dowozem.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz przewożonych dzieci.
6) Godziny przyjazdów i odjazdów:
a. Godzina przyjazdu do szkoły: Koluszki – 745– 1 przewóz
b. Godzina odjazdu ze szkoły: Koluszki – 1500 – 1 przewóz

Godziny przyjazdu i odjazdu są godzinami orientacyjnymi, rzeczywiste godziny dowozu i odwozu uczniów wynikać będą ze szkolnych planów zajęć lekcyjnych, ustalonych przez szkoły. Zamawiający zastrzega, że godziny dowożenia i odwożenia uczniów mogą ulegać zmianom w trakcie roku szkolnego, w związku ze zmianą organizacji zajęć szkolnych.

6. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
1) Dowożenie uczniów do szkół odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w terminie od dnia 02.09.2024 roku do dnia 27.06.2025 roku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej.
2) Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025 r. wynosi 374 przewozy.
3) Ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową. W trakcie trwania umowy, a liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów.
4) Przyjęta szacunkowa ilości dni zajęć szkolnych - 187 dni.
5) Zamówienie nie obejmuje dojazdu pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy, ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia miejsc siedzących dla każdego przewożonego dziecka.
7) Wykonawca w czasie przewozu ucznia musi zapewnić mu odpowiednią opiekę. Opieka powinna być sprawowana w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu. Wykazany opiekun powinien doprowadzić ucznia do szkoły – rano przekazując go nauczycielowi lub osobie upoważnionej i z powrotem odebrać ucznia ze szkoły. Nie dopuszcza się by kierowca pojazdu był jednocześnie opiekunem. Uczeń po dowiezieniu do miejsca zamieszkania będzie przekazywany pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub osób wskazanych przez rodziców/opiekunów prawnych. Nie dopuszcza się przekazywania ucznia osobom nieupoważnionym.
8) Osoba sprawująca opiekę nad uczniami powinna posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci tj. świadectwo potwierdzające, co najmniej odbycie szkolenia w zakresie bhp i pierwszej pomocy przedmedycznej.
9) Przestrzeganie ustalonego czasu przyjazdów i odjazdów (dostosowanego do planu zajęć placówek oświatowych) Wykonawca ustali ostatecznie w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek.
10) Pojazd, którym będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie OC, NNW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a kierowca stosowne uprawnienia do kierowania takim pojazdem. W przypadku nieobecności kierowcy wykonującego przewozy Wykonawca zapewni kierowcę zastępczego posiadającego stosowne uprawnienia.
11) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób przy pomocy, których wykonuje usługę. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy.
12) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci.
13) Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304 ze zm.), w przypadku zatrudniania osób do opieki nad dziećmi ma obowiązek sprawdzić, czy dane zatrudnianej osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
14) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy – ważnych zaświadczeń o odbytym szkoleniu z zakresu bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej osób pełniących funkcje opiekunów przewożonych dzieci oraz ważnych ubezpieczeń OC i NNW pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa tego warunku.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

a) Dla Części 1
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024r. poz. 728 z późn. zm.) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

b) Dla Części 2
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024r. poz. 728 z późn. zm.) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa tego warunku.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a. Dla części nr 1:

a1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowożeniu uczniów do placówek edukacyjnych lub wykonywaniu przewozów regularnych lub przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób o wartości brutto usługi nie mniejszej niż 30 000,00 zł – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane.
a2. Dysponuje, co najmniej 1 pojazdem (autobusem, busem) przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, o pojemności nie mniejszej niż 16 miejsc siedzących, w tym z miejscem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, posiadającym aktualne badania techniczne, homologację, wyposażonym w pasy bezpieczeństwa, windę, rampę, najazd, stacjonarne mocowanie wózków inwalidzkich i ważne ubezpieczenie OC i NNW.
a3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w liczbie, co najmniej:
 1 kierowcy posiadającym prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych lub inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje
i
 1 opiekuna, którym jest osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadająca ważne zaświadczenie o odbytych szkoleniach z zakresu bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej.

b. Dla części nr 2:

b1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowożeniu uczniów do placówek edukacyjnych lub wykonywaniu przewozów regularnych lub przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób o wartości brutto usługi nie mniejszej niż 30 000,00 zł – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane.
b2. Dysponuje, co najmniej 1 pojazdem (autobusem, busem), o pojemności nie mniejszej niż 7 + 2 miejsca siedzące, posiadającym aktualne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC i NNW.
b3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w liczbie, co najmniej:
 1 kierowcy posiadającym prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych lub inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje
i
 1 opiekuna, którym jest osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadająca ważne zaświadczenie o odbytych szkoleniach z zakresu bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej.

Uwagi:
 W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną Część, Wykonawca może w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykazać się wykonaniem/wykonywaniem tej samej usługi dla wszystkich Części, na które składa ofertę.
 W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną Część, Wykonawca nie może wykazać się dysponowaniem tymi samymi osobami w ramach tylu Części zamówienia na ile składa ofertę.
 W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną Część, Wykonawca nie może wykazać się dysponowaniem tymi samymi pojazdami w ramach tylu Części zamówienia na ile składa ofertę.
 W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres usług, niż wymagane dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość usług, o których mowa w opisie warunku.
 Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać usługi, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
 Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli bezpośrednio nie uczestniczył w wykonaniu usług, które wykazuje jako własne doświadczenie. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków.
 Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Zamawiający od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej będzie żądał poniższych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego:
a. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego wraz z oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

Powyższe oświadczenie składa Wykonawca, (wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, podmioty udostępniające zasoby - jeżeli dotyczy).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda poniższych podmiotowych środków dowodowych:
a. Aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024r. poz. 728 z późn. zm.) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
b. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
c. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie
z Załącznikiem nr 7 do SWZ.
d. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp
oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Działem XV ust. 1 pkt. 2 i 4 SWZ.
5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Dziale X, XII SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale XV ust. 1 pkt. 2 i 4 SWZ Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty określone w Dziale XVIII SWZ w sposób i trybie tam określonym.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o którym mowa w Dziale XV ust. 1 pkt. 2 i 4 SWZ zostanie spełniony jeżeli spełni go co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej niniejszego zamówienia, zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane umową zostały odpowiednio dla każdej z części określone we wzorach umów zamówienia stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75234cfc-3619-46ea-896b-761f68b2cf4b

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu do zabrania zadaszenie na taras - Venlo - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam transportu do zabrania zadaszenie na taras, aluminiowa konstrukcja. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI