IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca, który nie wniesie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie wadium, nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji. 3. O ostatecznym terminie na wniesienie wadium Zamawiający powiadomi Wykonawców, spełniających warunki udziału w postępowaniu, wraz z zaproszeniem do udziału w licytacji elektronicznej. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 5. Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Urzędu Dzielnicy Wola: w Banku Handlowym, Nr 23 1030 1508 0000 0005 5003 6118.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto za realizację zamówienia |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
http://aukcje.um.warszawa.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
www.wola.waw.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
1. Wykonawca, pobiera ze wskazanej w Ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji strony internetowej www.wola.waw.pl - wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji wraz z załącznikami. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa Wniosek wraz z załącznikami w Siedzibie Zamawiającego. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy złożyć do dnia 05.10.2018 r. do godz. 10:00. Złożenie Wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i postanowień wzoru umowy. Zamawiający, po weryfikacji złożonych Wniosków oraz oświadczeń i dokumentów, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji oraz zaprasza do składania ofert (postąpień) wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom, tj. Wykonawcom spełniającym warunki udziału w postępowaniu, zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we Wniosku. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji, cenę wywoławczą, wartość postąpienia minimalnego, termin wniesienia wadium. 3. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. 4. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: 1) posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), 2) być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), 3) posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, 4) posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
1. Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 236.088,96 zł. 2. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 3. Minimalne postąpienie wynosi 500,00 zł. 4. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy (udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego). Ceny jednostkowe w formularzu cenowym mają zostać określone tak, aby łączna cena zamówienia brutto była co najwyżej równa cenie oferty, która wygrała licytację elektroniczną. Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 15 minut
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
2018-10-05 godzina:
10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 16.10.2018 r. o godzinie 10:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
16.10.2018 r. o godz. 10:15, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 min. od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, nie wcześniej jednak niż po upływie 15 min od otwarcia licytacji elektronicznej. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
UMOWA Nr UD-XVII-WZL-N/B/II/3/6/2018/…...... w dniu ….……..2018 r. w Warszawie pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnicą Wola, al. „Solidarności” 90, 01 - 003 Warszawa, NIP 525-22-48-481, REGON 015259640-00184, zwanym dalej „Zamawiającym” reprezentowanym przez: …………… Zastępcę Burmistrza Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na podstawie udzielonego przez Prezydenta m.st. Warszawy Pełnomocnictwa nr ……… z dnia …………………….. roku oraz i …………… Zastępcę Burmistrza Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na podstawie udzielonego przez Prezydenta m.st. Warszawy Pełnomocnictwa nr ……… z dnia …………………….. roku a ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ ...................................., NIP ............., REGON ........., zwanym dalej „Wykonawcą”, w wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, ze zm.), w trybie licytacji elektronicznej, które to zamówienie zostało zarejestrowane pod numerem ………/ZP/18 w dniu …………..2018 r., została zawarta umowa, o treści następującej: Zamówienie wynika z budżetu m. st. Warszawy na 2018 rok - Załącznik dla Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, Dział 700, Rozdział 70005, § 4300 § 1 Przedmiot umowy 1. Zamawiający powierza Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na kompleksowej przeprowadzce mienia osób zamieszkałych w budynku przy ul. Piaskowej 9 w Warszawie do lokali wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się na terenie m.st. Warszawy. 2. Usługą przeprowadzki będą objęte lokale mieszkalne: jednopokojowe i dwupokojowe. 3. Usługa nie obejmuje przewozu osób objętych przeprowadzkami. 4. Zamawiający przewiduje, iż usługa przeprowadzki będzie realizowana w przypadku: 1) lokalu jednopokojowego – 1 kursem, 2) lokalu dwupokojowego – 2 kursami. 5. Przez kurs należy rozumieć: zniesienie, załadunek, przewóz samochodem o objętości ładunkowej minimum 20 m3, mebli, sprzętów i wyposażenia lokali mieszkalnych/innych pomieszczeń z budynku przy ul. Piaskowej 9, oraz rozładunek i wniesienie przewożonego mienia do lokali wskazanych przez Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje wykonanie 192 kursów w związku z realizacją przedmiotu Umowy. 7. Każdy kurs będzie odbywał się między lokalami oddalonymi od siebie nie dalej niż 25 km. 8. Kurs musi być w całości zrealizowany w ciągu 1 dnia. 9. Realizacja usługi będzie odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 - 19.00, ewentualnie dopuszcza się możliwość wykonywania usługi w dni wolne od pracy. 10. Usługa będzie realizowana sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, a przeprowadzki będą wykonywane po złożeniu przez Zamawiającego zlecenia dokonania przeprowadzki. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia kilku zleceń dot. przeprowadzek w tym samym terminie. § 2 Terminy realizacji Umowa zostaje zawarta na czas określony, tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2018 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 7 ust. 1, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. § 3 Obowiązki Wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy określony w § 1 zgodnie z opisem zawartym w niniejszej umowie oraz obowiązującymi przepisami prawa i normami. 2. Wykonawca zapewni najwyższy poziom usług, sprawność techniczną pojazdów, a także odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców i pracowników realizujących umowę. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 pojazdami samochodowymi o objętości ładunkowej minimum 20 m3, przystosowanymi do przewozu m.in. wyposażenia mieszkań, a wszystkie pojazdy muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC oraz ubezpieczenie NW. Wykaz samochodów zgłoszonych do realizacji przedmiotu Umowy stanowi Załącznik nr 4 do Umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany samochodów, o których mowa w ust. 3 na inne na podstawie aneksu sporządzonego na pisemny, umotywowany wniosek Wykonawcy. Do wniosku należy dołączyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że samochód zaproponowany przez Wykonawcę posiada co najmniej taką samą objętość ładunkową jak samochód zastępowany. 5. W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług transportowych w uzasadnionych przypadkach Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług. 6. Wykonawca zapewni minimum 3 ekipy składające się z kierowcy pojazdu oraz dwóch pracowników, którzy muszą posiadać identyfikatory firmowe Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni 2080 kartonów-pudeł o wymiarach około 58 cm x 38 cm x 30 cm do spakowania i zabezpieczenia mienia przez użytkowników lokali, których koszt należy uwzględnić w cenie oferty. 8. Wykonawca wykonując usługę przeprowadzki, zobowiązany jest , w szczególności do: 1) zabezpieczenia budynków, w tym w szczególności: ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych, wind, pomieszczeń, drzwi przed uszkodzeniem, 2) zniesienia, załadunku na samochód/y i transportu mebli, sprzętów i wyposażenia lokali mieszkalnych/innych pomieszczeń z budynku objętego przeprowadzką oraz rozładunku z wniesieniem do lokali i pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, 3) użytkowania wind zgodnie z przepisami, 4) zabezpieczenia przewożonego mienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w sposób uniemożliwiający przemieszczanie się zawartości podczas transportu i zabezpieczenie stosownie do charakteru przewożonych przedmiotów, 5) zabrania materiałów wykorzystanych do zabezpieczenia przewożonego mienia (poza opakowaniami (kartonami) oraz wykorzystanych do zabezpieczenia klatek schodowych i wind, 9. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy siłami własnymi, przy wykorzystaniu własnych materiałów (w szczególności: taśm przylepnych, folii bąbelkowych, folii stretch itp.). 10. Wykonawca od momentu rozpoczęcia załadunku do momentu zakończenia rozładunku ponosi odpowiedzialność za utratę, kradzież, ubytki lub uszkodzenie przewożonego mienia. 11. Po wykonaniu każdorazowej Usługi przeprowadzki, Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od osoby, której mienie było przewożone pisemne potwierdzenie należytego wykonania usługi. Wzór protokołu potwierdzającego wykonanie usługi przeprowadzki, określa Załącznik nr 2 do umowy. 12. W przypadku odwołania wcześniej zaplanowanej przeprowadzki z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Wydziału Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, drogą telefoniczną lub za pomocą poczty elektronicznej na adres zl.wola@um.warszawa.pl 13. W przypadku awarii pojazdu w czasie trwania usługi przeprowadzki, która uniemożliwia dalszą jazdę, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia awarii lub podstawienia zastępczego pojazdu tej samej klasy oraz rozładowania i załadowania na swój koszt znajdującego się na samochodzie ładunku. 14. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na przyspieszenie, opóźnienie, jakość lub termin zakończenia wykonania Przedmiotu Umowy. 15. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia ( tj. w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy ) Wykonawca jest zobowiązany do podania nazw/imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego niezwłocznie o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 16. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność cywilną za wszelkie zawinione przez Wykonawcę i jego Podwykonawców szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy oraz za roszczenia odszkodowawcze wynikające z prawomocnych orzeczeń sądowych, łącznie z wszelkimi wynikającymi z tego tytułu kosztami, które mogłyby być skierowane do Zamawiającego lub przedsiębiorstw pozostających pod jego kontrolą, osób upoważnionych do ich reprezentacji, pracowników i innych osób działających w imieniu Zamawiającego. 17. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednie zasoby i przygotowanie techniczne oraz ma dostęp do niezbędnego sprzętu, który pozwoli na realizowanie prac objętych umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o transporcie drogowym, BHP, ppoż, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami ochrony środowiska i przepisami o odpadach. 18. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem podwykonawców i osób, o których mowa w ust. 15, przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej „RODO"), tj. że poinformował podwykonawców i osoby, o których mowa w ust. 15, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w ust. 15 zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. 19. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do usunięcia wad (usterek) dotyczących realizacji przedmiotu umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. § 4 Odpowiedzialność odszkodowawcza 1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powierzone do transportu mienie oraz za szkody wynikające z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania Usługi przeprowadzki. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu kopię zawartej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności najpóźniej w dniu podpisania umowy, które będzie stanowić Załącznik nr 3 do Umowy. 2. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca musi posiadać ważną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 250 000,00 zł. Kopia polisy OC stanowi Załącznik nr 3 do Umowy. 3. W przypadku, gdy polisa ubezpieczeniowa nie będzie obejmowała swoim okresem ubezpieczenia całego okresu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ubezpieczenia i dostarczenia kopii właściwej polisy do siedziby Zamawiającego, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowej polisy, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. § 5 Obowiązki Zamawiającego Zamawiający zobowiązany jest do: 1) sporządzania i przekazywania Wykonawcy zleceń przeprowadzek. Informacje o terminach przeprowadzek ustalonych przez Zamawiającego będą przekazywane Wykonawcy za pośrednictwa faksu lub poczty elektronicznej, w terminie minimum 3 dni roboczych przed zaplanowanymi terminami wykonania przeprowadzki, 2) udostępnienia materiałów lub informacji niezbędnych Wykonawcy dla realizacji Przedmiotu Umowy, 3) bieżącej współpraca z Wykonawcą w trakcie wykonywania umowy, 4) zgłaszania na bieżąco wszelkich uwag związanych z jakością świadczonych usług. O nienależytym wykonywaniu usług Zamawiający będzie (pocztą elektroniczną, faxem lub pisemnie) informował Wykonawcę, 5) zapłaty należnego wynagrodzenia z tytułu wykonania Przedmiotu Umowy. § 6 Nadzór nad umową 1. Nadzór nad realizacją niniejszej umowy pełnić będą: 1) w imieniu Zamawiającego: a) …………. pracownik Wydziału Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Wola (......@um.warszawa.pl, tel. 22 ………........... ) i b) ……………………. pracownik Wydziału Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Wola (......@um.warszawa.pl, tel. 22 …………………), 2) w imieniu Wykonawcy ………………. tel. ………, adres poczty elektronicznej …………….. 2. Zmiana osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją umowy nie powoduje konieczności zawarcia aneksu do umowy, a nastąpi w drodze jednostronnego oświadczenia złożonego drugiej stronie. § 7 Wynagrodzenie 1. Strony ustalają, iż maksymalne wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy określonego w § 1,, nie przekroczy kwoty brutto .................. złotych (słownie: ............................... zł). 2. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania jednego kursu, zgodnie ze złożoną ofertą, wynosić będzie brutto ……... zł 3. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę, w szczególności: koszt kompleksowego wykonania Przedmiotu Umowy, a także koszty wszelkich prac, bez których wykonanie Przedmiotu umowy byłoby niemożliwe, a także inne koszty związane z wykonywaną usługą, w tym koszt dostarczonych materiałów do spakowania i zabezpieczenia mienia, zakładany zysk, koszt ubezpieczeń, należne podatki i inne. 4. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie za kursy faktycznie wykonane. Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego roszczenia o wypłatę wynagrodzenia w kwocie maksymalnej, określonej w ust. 1. 5. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi fakturami częściowymi, na podstawie protokołów wykonania usługi przeprowadzek o których mowa w § 3 ust. 11, z zastrzeżeniem że faktura za grudzień zostanie dostarczona do dnia 17 grudnia 2018 r.. 6. Podstawą do zapłaty za wykonaną Usługę przeprowadzki stanowić będzie wystawiona przez Wykonawcę faktura. Faktura wystawiana po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego, musi być dostarczona do Sekretariatu Wydziału Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Wola m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy al. „Solidarności” 90 pokój nr 310. Do faktury należy dołączyć: 1) protokoły potwierdzające wykonanie usługi przeprowadzek potwierdzone przez poszczególnych najemców lokali, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do umowy. 2) oświadczenie o którym mowa w § 12 ust. 6 Umowy. 7. Faktura musi być wystawiona z następującymi danymi : Nabywca Miasto Stołeczne Warszawa Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa. NIP 525-22-48-481, Odbiorca Dzielnica Wola m.st. Warszawy 01-003 Warszawa al. „Solidarności” 90. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy:…………………………………………………………….. w terminie 21 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że będzie dokonywał płatności za wykonaną usługi z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności. 9. Za termin zapłaty strony umowy uznają datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 10. Wynagrodzenia o których mowa w ust. 1 i ust. 2 nie podlegają waloryzacji. 11. Wykonawca oświadcza, że wskazany w ust. 8 rachunek bankowy jest rachunkiem rozliczeniowym dla celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. ( tylko dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą ) 12. Wykonawca oświadcza, że jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, NIP …….... i jest uprawniony do wystawienia faktury. W przypadku wskazania przez Wykonawcę niewłaściwego rachunku bankowego w fakturze, skutkującego zwrotem dokonanej płatności na rachunek Zamawiającego, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki z tego wynikające, w tym skutki odsetkowe z tytułu nieterminowej płatności faktur. § 8 Kary umowne 1. Zamawiający ma prawo naliczyć Wykonawcy niżej wymienione kary umowne: 1) w przypadku opóźnienia w realizacji pojedynczego zlecenia w wysokości 500 złotych ( słownie: pięćset zł 00/100 ) za każdy dzień opóźnienia. 2) w przypadku wykonania Usługi przeprowadzki niezgodnie z postanowieniami umowy, w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100) za każdy przypadek, 3) w przypadki rozwiązania/odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron – z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 20% wynagrodzenia brutto określonego w § 7 ust. 1, 4) za wykonywanie Usługi przeprowadzki samochodami niewymienionymi w Załączniku nr 4 oraz samochodami o objętości mniejszej niż 20 m3 w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) za każdą zmianę samochodu, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust.4, 5) w przypadku niezatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób, o których mowa w § 12 lub nieprzedstawienia oświadczenia, o którym mowa w § 12 ust. 2 i 6, w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) Kara będzie naliczana za każdy miesiąc i każdą osobę nieobjętą zatrudnieniem określonym w § 12. 2. W przypadku, gdy wysokość zastrzeżonych kar umownych nie zrekompensuje szkody poniesionej przez Zamawiającego, Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych przewidzianych w przepisach Ustawy - Kodeks Cywilny. 3. Zapłata kary umownej odbywać się będzie przez potrącenie naliczonej kary z wynagrodzenia Wykonawcy bądź zabezpieczenia należytego wykonania umowy wg wyboru Zamawiającego. § 9 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy zwane dalej Zabezpieczeniem stanowiące 10 % wynagrodzenia brutto określonego w § 7 ust. 1 w łącznej wysokości …………… zł (słownie: …… zł …/100), w formie …….. 2. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w ciągu 30 dni od dnia wykonania usług objętych przedmiotem umowy i uznania ich przez Zamawiającego za należycie wykonane. 3. Zamawiający ma prawo, bez dodatkowej akceptacji Wykonawcy realizować swoje należności wynikające z niewykonania lub z nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, w tym należności z tytułu kar umownych z wniesionego Zabezpieczenia do całkowitej jego wysokości. 4. Kwota Zabezpieczenia wniesiona w pieniądzu będzie podlegała zwrotowi – z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku, prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy, po należytym wykonaniu zobowiązań umownych, wynikających z niniejszej umowy. § 10 Ochrona danych osobowych 1. Zamawiający oświadcza, iż realizuje obowiązki Administratora Danych Osobowych określone w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 2. Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami RODO oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 3. Zamawiający, w trybie art. 28 RODO powierza Wykonawcy dane osobowe, tj. wykaz osób objętych przeprowadzkami, dane pracowników Zamawiającego do przetwarzania, na zasadach i w celu określonym w niniejszej Umowie. 4. Wykonawca będzie przetwarzał powierzone mu zwykłe dane osobowe przekwaterowanych osób oraz dane pracowników Zamawiającego w szczególności : imion, nazwisk, adresów zamieszkania, adresów lokali zamiennych, numerów telefonów wyłącznie w celu realizacji Umowy przeprowadzki. 5. Wykonawca zobowiązuje się przy przetwarzaniu danych osobowych podczas realizacji niniejszej Umowy do ich zabezpieczenia poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa, odpowiadający ryzyku związanemu z przetwarzaniem danych osobowych, o którym mowa w art. 32 RODO oraz wydanych na jego podstawie krajowych przepisów z zakresu ochrony danych osobowych. 6. Wykonawca zobowiązuje się dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do nadania stosownych upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji niniejszej Umowy oraz będzie prowadził i aktualizował ich rejestr. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy, o której mowa w art. 28 ust. 3 lit. b RODO, danych przetwarzanych w zakresie Umowy, a w szczególności nieudostępniania ich innym podmiotom, także w postaci zagregowanych danych statystycznych, zarówno podczas trwania Umowy, jak i po jej ustaniu. 9. Wykonawca może powierzyć dane osobowe do dalszego przetwarzania podwykonawcom jedynie w celu wykonania Umowy oraz po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 10. Podwykonawca, o którym mowa w ust. 9, winien spełniać te same wymogi i obowiązki, jakie zostały nałożone na Wykonawcę w niniejszej Umowie, w szczególności w zakresie gwarancji ochrony powierzonych danych osobowych. 11. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za niewywiązywanie przez podwykonawcę ze spoczywających na nim obowiązków ochrony danych. 12. Przekazanie powierzonych danych do państwa trzeciego może nastąpić jedynie na pisemne polecenie Zamawiającego, chyba, że obowiązek taki nakłada na Wykonawcę prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego, któremu podlega Wykonawca. W takim przypadku przed rozpoczęciem przetwarzania Wykonawca informuje Zamawiającego o tym obowiązku prawnym, o ile prawo to nie zabrania udzielania takiej informacji z uwagi na ważny interes publiczny. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych niezgodnie z treścią Umowy, RODO lub wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych, a w szczególności za udostępnienie powierzonych do przetwarzania danych osobowych osobom nieupoważnionym. 14. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do natychmiastowego, tj. bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin, powiadomienia Zamawiającego o próbie lub fakcie naruszenia poufności danych osobowych przetwarzanych w wyniku realizacji Umowy. Zawiadomienie to powinno być dokonane osobiście lub w formie elektronicznej na adres: zl.wola@um.warszawa.pl. 15. Wykonawca na pisemne żądanie Administratora Danych Osobowych, umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli procesu przetwarzania i ochrony danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się, pod rygorem niezwłocznego rozwiązania Umowy, do usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 16. Wykonawca po zakończeniu Umowy usunie wszelkie dane osobowe uzyskane na podstawie regulacji Umowy oraz wszelkie ich istniejące kopie w ciągu 7 dni. Po wykonaniu zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemne o fakcie usunięcia danych. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Wykonawcę warunków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. § 11 Bezpieczeństwo informacji Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z Polityką Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie m.st. Warszawy, stanowiącą załącznik do zarządzenia nr 483/2018 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 20.03.2018 r. oraz zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w tym dokumencie reguł. § 12 Klauzule społeczne 1. Wykonawca lub Podwykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm. ) osoby wykonujące czynności kierowcy pojazdu oraz osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu Umowy. 2. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w terminie 14 dni od daty podpisania Umowy, oświadczenie wraz z listą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności określone w ust.1 które zawiera co najmniej: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia osób wskazanych w oświadczeniu. W celu udokumentowania zatrudnienia tych osób Zamawiający może żądać, aby Wykonawca lub Podwykonawca przedłożył Zamawiającemu wskazane poniżej dowody: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. poz. 1000 z późn. zm. ) w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Dopuszcza się zmianę osób, o których mowa w ust. 1, wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobami biorącymi udział przy realizacji Umowy przeprowadzki, Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź faksem) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy oraz przedstawi nowe oświadczenie wraz z aktualną listą osób, o której mowa w ust. 2. 6. Do każdej faktury Wykonawca lub Podwykonawca dołączy oświadczenie, że osoby wymienione w ust. 1 z uwzględnieniem ust. 5, są zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę i Wykonawca nie zalega na ich rzecz z wypłatą należnego wynagrodzenia. 7. Niewywiązanie się Wykonawcy z powyższych obowiązków będzie skutkowało naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 8 ust.1 pkt. 5. 8. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w ust. 1 i następnych, przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) tj. poinformował ww. osoby, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w ust. 2 i następnych, zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacji niniejszej umowy. § 13 Zmiana umowy 1. Zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej dokonanej w formie aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności. 2. Nie stanowi zmiany umowy : 1) zmiana adresów Wykonawcy i Zamawiającego, 2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa, 3) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, 3. Zmiany wskazane w ust. 2 pkt 1 i 3 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie. § 14 Odstąpienie od umowy 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrażać istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni, od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu już wykonanej części umowy. 2. Prawo odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym przysługuje Zamawiającemu, w przypadku: 1) dopuszczenia się czynu zabronionego w związku z wykonywaniem postanowień umowy, 2) stwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego (i potwierdzenia tego faktu przez wezwaną jednostkę Policji), że osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się pod wypływem alkoholu bądź innych środków odurzających, 3) jeżeli Wykonawca wykonywał swoje obowiązki w sposób nienależyty i pomimo jednokrotnego wezwania Zamawiającego nie nastąpiła zmiana sposobu ich wykonywania, 4) stwierdzone zostaną powtarzające się przypadki niezgodnego z umową w tym nieterminowego świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy (co najmniej trzy zdarzenia, zaniedbania muszą być stwierdzone pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego) oraz w przypadku nie dostarczenia ważnej polisy ubezpieczeniowej, zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 3 niniejszej umowy. 3. Odstąpienie od umowy nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. § 15 Postanowienia końcowe 1. Wykonawca nie może dokonać cesji żadnych praw, roszczeń lub przeniesienia obowiązków wynikających z umowy na rzecz osoby trzeciej bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Do spraw nieuregulowanych w umowie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, Ustawy o ruchu drogowym, Ustawy o transporcie drogowym. 3. Spory wynikające z umowy rozpatrywać będzie właściwy rzeczowo Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, właściwy dla siedziby Zamawiającego. 4. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: dwa egzemplarze dla Zamawiającego oraz jeden egzemplarz dla Wykonawcy. 5. Językiem korespondencji, dokumentacji oraz wszelkich kontaktów w sprawach realizacji niniejszej umowy jest język polski. 6. Wszelkie zawiadomienia i korespondencja związana z niniejszą umową powinna być kierowana pod następujące adresy : 1) Zamawiającego - al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, 2) Wykonawcy - ……..……………………………………….. Integralną część umowy stanowią załączniki: 1. Formularz Cenowy - Załącznik nr 1 2. Protokół potwierdzający wykonanie usługi przeprowadzki - Załącznik nr 2 3. Polisa ubezpieczenia OC - Załącznik nr 3 4. Wykaz samochodów zgłoszonych do realizacji Umowy przeprowadzki - Załącznik nr 4 ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy stanowiące 10 % wynagrodzenia brutto za wykonanie Przedmiotu Umowy. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 3. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Handlowym, Nr 23 1030 1508 0000 0005 5003 6118.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-05, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Wniosek musi być sporządzony w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. - w zakresie formalno-prawnym: Tomasz Wojda - tel. 22 44-35-685; 686, - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Mirosław Oniśk – tel. 22 44-35-877; Izabela Gello - tel. 22 44-35-858. 2. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) oświadczenie Wykonawcy dot. Podwykonawstwa, tj. Wykonawca wskaże Zamawiającemu czy zamówienie wykona własnymi siłami, czy też powierzy Podwykonawcom wykonanie części zamówienia (należy wówczas wskazać zakres przewidziany do realizacji przez Podwykonawców oraz firmę Podwykonawcy). 2) umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie (o ile dotyczy oraz jeżeli zażąda jej Zamawiający), Powyższe dokumenty, powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego: Warszawa, al. „Solidarności” 90, w pok. nr 219. 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w m.st. Warszawa jest Pani Katarzyna Kretkiewicz, ul. Senatorska 27, 00-099 Warszawa, tel. 22 443 10 93, e-mail: iod@um.warszawa.pl ; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.