Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom wraz z opieką
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRajsko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-23
  • ZamawiającySAMORZĄDOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OŚWIĘCIM
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00083389
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na
przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom
wraz z opieką

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070461614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: edukacyjna 9

1.5.2.) Miejscowość: Rajsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 842 95 60

1.5.8.) Numer faksu: 33 842 95 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuw.gminaoswiecim.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na
przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom
wraz z opieką

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8521f092-cd25-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003800/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim na trasie dom-placówka oświatowa -dom wraz z opieką

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej cuw@cuw.gminaoswiecim.pl. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zam.publ., musi posiadać konto na ePUAP. Posiada dostęp do formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Na miniPortalu postęp. prowadzone jest pod nazwą: „Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom wraz z opieką” znak sprawy: CUW.PN.1.2021. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych.., elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniPortal.uzp.gov.pl/, oraz w Warunkach/ Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług administr. publiczn. (ePUAP) https://epuap.gov.pl/wps/portal.5. Max rozmiar plików formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 pzp lub elektronicznych kopii dokumentów oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postepowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań klikając opcję „Dla Wykonawców” lub ze stromy głównej z zakładki postępowania na miniPortalu.8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostęp. na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.9.Ofertę należy złożyć w oryginale. 10 Złożenie oferty: 1)Oferta powinna być sporządzona w j.pol., z zachowaniem postaci elektr. w formacie danych pdf, rtf, doc, xls i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 2)Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezent. Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 11.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1)dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; 2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż pdf (np.: .doc, .xls,) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; 3)do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego). 12.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które Wykonawca zastrzeże, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompensowane do jednego pliku archiwum (ZIP).13.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. 14. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, rtf, doc, .xls.15. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Patrz SWZ pkt.14.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią pkt 32 SWZ (OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią pkt 32 SWZ (OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.PN.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom-placówka oświatowa-dom wraz z opieką podczas przewozu do następujących placówek oświatowych: Trasa I Oświęcim: w okresie od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r. – 188 dni do: a)Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40, 32-600 Oświęcim w zakresie:(8 dzieci w tym:)1 dziecko z miejscowości Włosienica,1 dziecko z miejscowości Łazy-Grojec,4 dzieci z miejscowości Poręba Wielka,1 dziecko z miejscowości Rajsko,1 dziecko z miejscowości Harmęże, b) Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 31 w zakresie: (7 dzieci w tym:) 1 dziecko z miejscowości Babice, 1 dziecko z miejscowości Brzezinka,1 dziecko z miejscowości Łazy- Grojec, 1 dziecko z miejscowości Grojec, 2 dzieci z miejscowości Włosienica, 1 dziecko z miejscowości Zaborze, Trasa II Piasek: w okresie od 01.09.2021 r. do 31.07.2022 r.–220 dni do:Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27, 43 -211 Piasek w zakresie:(3 dzieci w tym:)2 dzieci z miejscowości Zaborze, 1 dziecko z miejscowości Pławy, Trasa III Pszczyna w okresie od 01.09.2021 r. do 31.07.2022 r.–220 dni do: Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego „Słoneczko” w Pszczynie, ul. Tkacka 7, 43-200 Pszczyna w zakresie:(1 dziecko w tym:)1 dziecko z miejscowości Zaborze, Trasa IV Dąbrowa Górnicza w okresie od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.–188 dni do: Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59, 41-300 Dąbrowa Górnicza w zakresie: (2 dzieci w tym:)1dziecko z miejscowości Babice1 dziecko z miejscowości Chełmek, na podstawie zawartego porozumienia międzygminnego, zawartego pomiędzy Gminą Oświęcim, a Gminą Chełmek dnia 05.02.2021 r., Trasa V Brzeszcze od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.–188 dni do: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach, ul. Szkolna 6, 32-620 Brzeszcze w zakresie (1 dziecko w tym):1 dziecko z miejscowości Rajsko, Uwaga: Trasa II, Trasa III i Trasa V mogą być łączone.3. Usługa przewozu ma być świadczona środkami transportu sprawnymi technicznie, ubezpieczonymi oraz przystosowanymi techniczne do przewozu dzieci niepełnosprawnych (w tym przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich). Pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego z możliwością posadzenia dziecka niepełnosprawnego w foteliku samochodowym, dostosowanym do wagi i wzrostu dziecka zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.-Prawo o ruchu drogowym. Każdy z pojazdów musi posiadać adnotacje w dowodzie rejestracyjnym, że pojazd jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.4. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia–licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym .5. Wykonawca winien posiadać 1 specjalistyczny fotelik, umożliwiający przewiezienie1 dziecka, poruszającego się na wózku inwalidzkim.6. Wykonawca winien posiadać 4 pojazdy oraz 1 pojazd zastępczy w razie awarii–w tym minimum 2 samochody przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych muszą być wyposażona w atestowane urządzenie specjalistyczne: w windę z napędem elektrycznym lub podnośnik lub teleskopowy najazd lub rozkładaną platformę, itp. czyli urządzenia umożliwiające zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich, jak również osprzęt z atestem zapewniającym możliwość uruchomienia przewożonych wózków.Urządzenia musza posiadać atest.7. Dowozem objętych jest 22-je dzieci. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Dowóz obejmuje: 1) 7-ro dzieci do SOSW w Oświęcimiu, ul. Obozowa 31; 2) 8-ro dzieci do SOSW w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40 (w tym 2-je dzieci na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem);3) 3-je dzieci do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku, ul. Dworcowa 27(w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem-dziecko wymaga w samochodzie specjalist. fotelika);4) 1-go dziecka do Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego „Słoneczko” w Pszczynie, ul. Tkacka 7;5) 2-je dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59 (w tym jednego dziecka z gminy Chełmek na podstawie porozumienia międzygminnego zawartego dnia 05.02.2021 r.)6) jednego dziecka do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach, ul. Szkolna 6.Liczba przewożonych dzieci ma być zgodna z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestrac.W celu wykonania zamówienia Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży informację o podstawie dysponowania tymi zasobami, oraz kserokopie dowodów rejestrac. – Załącznik Nr 6 do projekt. postan. umowy.8.Dzieci mają być dowiezione do placówek oświatowych zgodnie z ustalonym planem zajęć i odwiezione po zajęciach do domu w czasookresie nie dłuższym niż wymaganym na przejazd pomiędzy placówką a miejscem zamieszkania dzieci. 9.Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich jedynie dzieci objęte dowozem zgodnie z ust. 7, w tym za wyjątkiem przewozu dziecka na podstawie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Chełmek, a Gminą Oświęcim, zawartego dnia 05.02.2021 r. Zamawiający zakłada możliwość zmiany liczby dzieci objętych dowozem.10. Przewóz dzieci do szkół odbywać się będzie od ponied. każdego tygodnia lub od pierwszego dnia rozpoczynającego tydzień szkolny do piątku każdego tygodnia lub do ostatniego dnia kończącego tydzień szkolny, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z organizacją pracy w danej placówce oświatowej z zastrzeżeniem ust. 8. 11.W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego Wykonawca może świadczyć usługę przewozu w inny dzień (tj.odpracowanie w sobotę dnia szkolnego).12.W przypadku odpracowania dnia wolnego, szczegóły należy ustalić z rodzicem/ prawnym opiekunem dziecka.13. Harmonogram przewozu dzieci zostanie dostosowany do podziałów godzin obowiązujących w danej placówce oświatowej.14.Zamawiający zastrzega sobie, że możliwe są zmiany w planach zajęć lekcyjnych i nie ponosi odpowiedzialności finansowej za dodatkowe kursy.15. Zamawiający informuje, że liczba dni przewozu do placówek oświatowych w okresie realizacji zamówienia wynosi, dla 15 dzieci dojeżdżających do SOSW w Oświęcimiu ok. 188 dni, dla 3 dzieci dojeżdżających do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku ok.220 dni, dla 1 dziecka dojeżdżającego do Niepublicznego Przedszkola Integrcyjnego "Słoneczko" w Pszczynie ok.220 dni, dla 2 dzieci dojeżdżających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59, 41-300 Dąbrowa Górnicza ok. 188 dni, dla 1 dziecka dojeżdżającego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach, ul. Szkolna 6 ok.-188 dni Uwaga:W przypadku czasowego zawieszenia zajęć w roku szkolnym 2021/2022 placówek oświatowych z powodu np. trwającej epidemii COVID-19, zamówienie w tym okresie nie będzie realizowane (patrz pkt.4 SWZ. 16. Zamawiający zastrzega, iż podane liczby dni przewozu, o których mowa w ust. 15 są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. 17.Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za przewozy zrealizowane.18. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci, godzin dowozu i odwozu.19.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. 20.Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.21.Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy, opiekunów i pasażerów) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia.22.W ramach przedmiot. zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji w/w przewozów, w tym także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozów w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji przewozów (tj. godziny odbioru dziecka z domu i z placówki) oraz przekazania im numerów telefonów umożliwiających bezproblemowy kontakt z Wykonawcą.23.Wszystkie czynności organizacyjne Wykonawcy w zakresie przygotowania do świadczenia usługi przewozu winny zakończyć się najpóźniej na 5 dni przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia przewozów.24.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług objętych zamówieniem z należytą starannością, w szczególności do: patrz pkt 4 ust.24 SWZ. 25. Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania poniższych zasad: Patrz pkt 4 ust.25 SWZ. 26. Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga aby osoby (kierowcy) oraz (opiekunowie), którzy będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.27. Miejsce realizacji: teren powiatu oświęcimskiego, pszczyńskiego, Dąbrowy Górniczej – miasta na prawach powiatu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego (awaria) 40%
1. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów: Kryterium 1 Cena - C Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: 1) Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert; 2) Cof - cena podana w ofercie Kryterium 2 Czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego (awaria) (CR). Przez określenie „czas reakcji” Zamawiający rozumie w przypadku wystąpienia awarii pojazdu, maksymalny czas, którym Wykonawca podstawi pojazd zastępczy na miejsce w/w zdarzenia. Maksymalny czas reakcji wynosi 60 minut od wystąpienia zdarzenia. Wykonawca w złożonej ofercie może zadeklarować skrócenie maksymalnego czasu na podstawianie pojazdu zastępczego. Wykonawca, który zaoferuje czas podstawienia pojazdu zastępczego: a) do 45 minut od wystąpienia zdarzenia - otrzyma 40 punktów; b) do 55 minut od wystąpienia zdarzenia - otrzyma 20 punktów; c) do 60 minut od wystąpienia zdarzenia - otrzyma 0 punktów. W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże żadnej z wymienionych opcji dot. czasu reakcji, Zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował czas reakcji do 60 minut od wystąpienia zdarzenia i Wykonawca otrzyma 0 punktów. W przypadku gdy Wykonawca skreśli wszystkie lub tylko jedną w/w opcję, Zamawiający odrzuci taka ofertę (Wykonawca zobowiązany jest wskazać jeden czas reakcji) .
Wykonawca winien określić czas reakcji w sposób mierzalny, tj. w formie cyfrowej (liczba minut).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego (awaria)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiający wymaga: 1. Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy, opiekunów i pasażerów) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia. na wartość min 500 000 zł. 2. Zdolność techniczna lub zawodowa. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający w zakresie zdolności zawodowej (wiedza i doświadczenie) nie stawia wymagań w zakresie tego warunku. Zamawiający w zakresie zdolności zawodowej (potencjał techniczny) stawia wymagania w zakresie tego warunku, tzn. Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje 4 samochodami do przewozu osób niepełnosprawnych i jednym w razie awarii. Razem 5 pojazdów (4 pojazdy plus 1 w razie awarii). Każdy z pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych musi posiadać adnotacje w dowodzie rejestracyjnym, że pojazd jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. Z 5 pojazdów (4 pojazdy oraz 1 pojazd zastępczy w razie awarii) minimum 2 samochody przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych muszą być wyposażone w atestowane urządzenie specjalistyczne (w windę z napędem elektrycznym lub podnośnik lub teleskopowy najazd lub rozkładaną platformę itp. urządzenia umożliwiające zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich), jak również osprzęt atestowany zapewniający możliwość unieruchomienia przewożonych wózków. Urządzenia muszą posiadać atest – załącznik nr 5 do SWZ. Pojazdy muszą posiadać aktualne przeglądy techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego. 3) Zamawiający w zakresie zdolności zawodowej (potencjał osobowy) stawia wymagania w zakresie tego warunku, tzn. Wykonawca zapewnia, że:- dysponuje odpowiednią liczbą kierowców min. 5 do prowadzenia pojazdów, posiadających stosowne wymagane prawem ruchu drogowego uprawnienia, z których każdy posiada przeszkolenie z zakresu BHP, jest osobą niekaraną, korzystającą w pełni z praw publicznych i przeszkoloną z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. - dysponuje odpowiednią liczbą opiekunów min. 6, z których każdy posiada przeszkolenie z zakresu BHP, jest osobą niekaraną, korzystającą w pełni z praw publicznych i przeszkoloną z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca zapewnia, że opiekunowie przewożonych dzieci nie widnieją w rejestrze sprawców na tle seksualnym. Do weryfikacji w/w warunku wymagane będą następujące załączniki: nr 6 do SWZ, nr 6a do SWZ, nr 6b do SWZ, nr 6c do SWZ. 3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. 4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia – licencję
na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 919).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej - ZAŁĄCZNIK Nr 5 SWZ Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. 2. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o dysponowaniu tymi zasobami. Wykonawca powinien wskazać, na jakiej podstawie dysponuje lub będzie dysponował wskazanymi urządzeniami (np. potencjał własny, potencjał podmiotu trzeciego zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp itp.) Jeżeli Wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Załącznik Nr 5 do SWZ 2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik Nr 6, Nr 6a, Nr 6b, Nr 6c do SWZ 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu art.22 ust.1 ustawy Pzp. Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia – licencję - na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.919). 4. Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

I. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 1 Pzp) – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów trzecich, na zasadach określonych w art. 118–123 ustawy Pzp. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest: złożyć wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach, którego, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) złożyć wraz z ofertą ”Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków”, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 3) przedstawić na żądanie Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, określone w pkt 10.1 ppkt .2 SWZ, dotyczące tych podmiotów, na potwierdzenie, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy w pkt 9 niniejszej SWZ. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzą spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zajdą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 700,00 PLN (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych 00/100. 2.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia
2021-06-23 godz. 11:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 299)..3 Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2021-07-22. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie, O/Oświęcim nr 51 8110 1023 2003 0310 7842 0005; 1) w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego); 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać: 1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być SAMORZĄDOWE
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OŚWIĘCIM, Rajsko, ul. Edukacyjna 9,
32-600 Oświęcim; 1) nazwę i adres siedziby Wykonawcy; 2) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia; 3) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art.98 st.6 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt 10.1 ppkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 7 do niniejszej SWZ.2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiany zostały przewidziane w SWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) Zmianie może ulec trasa przejazdów placówki oświatowej do której dowożone są dzieci, liczba dzieci, godziny dowozu i odwozu; 2) Zmniejszenia liczby dni, w których będzie świadczona usługa przewozu w stosunku do orientacyjnej ilości podanej w SWZ; 3) Zmiana przepisów prawa w zakresie przedmiotu zamówienia; 4) Zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązania umowy; 5) Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany ilości dzieci do przewozu;6)Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy na podstawie art.455 ust.1pkt 1 ustawy PZP. 7. W okresie zawieszenia lub ograniczenia działalności placówek oświatowych, uniemożliwiających lub ograniczających realizowanie w pełnym zakresie usług przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim na trasie dom – placówka oświatowa – dom wraz z opieką oraz dziecka z Gminy Chełmek na podstawie zawartego porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Chełmek a Gminą Oświęcim dnia 05.02.2021 r., w związku z obowiązywaniem stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii na skutek występowania wirusa SARS-CoV-2 (COVID-19), Zamawiający może dokonać zmiany umowy, poprzez czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części - zmianę sposobu wykonywania usług objętych umową - zmianę, w tym zmniejszenie zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej – zmianę, w tym zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy lub zmianę sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy; 8. Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 9. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 .24 r. -Nowy Wiśnicz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 na trasę Stary Wiśnicz - Tuchów - Stary Wiśnicz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI