Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom - placówka oświatowa - dom wraz z opieką
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim-Rajsko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-12-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Oświęcim
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-02
  • Numer ogłoszenia630643-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 630643-N-2019 z dnia 2019-12-02 r.

Samorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Oświęcim: Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom - placówka oświatowa - dom wraz z opieką
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Oświęcim, krajowy numer identyfikacyjny 07046161400000, ul. Edukacyjna  9 , 32-600  Oświęcim-Rajsko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 842 95 60, , e-mail cuw@cuw.gminaoswiecim.pl, , faks 33 842 95 61.
Adres strony internetowej (URL): http://cuw.gminaoswiecim.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://cuw.gminaoswiecim.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://cuw.gminaoswiecim.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Oświęcim, Rajsko, ul. Edukacyjna 9, 32-600 Oświęcim, pok. nr 2 Dziennik Podawczy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom - placówka oświatowa - dom wraz z opieką
Numer referencyjny: CUW.PN.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom - placówka oświatowa - dom wraz z opieką podczas przewozu do następujących placówek oświatowych: Trasa I Oświęcim: a) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40 w zakresie: 1 dziecko z miejscowości Babice 2 dzieci z miejscowości Włosienica 2 dzieci z miejscowości Grojec 3 dzieci z miejscowości Poręba Wielka b) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Kościelna 6 w zakresie: 1 dziecko z miejscowości Zaborze 1 dziecko z miejscowości Grojec 1 dziecko z miejscowości Włosienica 1 dziecko z miejscowości Stawy Monowskie Trasa II Piasek: a) Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27, 43 -211 Piasek w zakresie: 3 dzieci z miejscowości Zaborze Trasa III Pszczyna a) Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego "Słoneczko" w Pszczynie, ul. Tkacka 7, 43-200 Pszczyna 1 dziecko z miejscowości Zaborze 3. Usługa przewozu ma być świadczona środkami transportu sprawnymi technicznie, przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego. W szczególności wykonawca powinien posiadać pojazdy samochodowe do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym pojazd/y wyposażony/e w windę z podnośnikiem elektrycznym umożliwiającym przewóz dzieci w tym dzieci na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem ( zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu). 4. Wykonawca winien posiadać pojazdy samochodowe w tym pojazdy wyposażone w windę z podnośnikiem elektrycznym, umożliwiającym przewóz 16 dzieci tj.: czworo dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Kościelna 6, ośmioro dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40, troje dzieci do Dziennego ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27 w tym na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem oraz jednego dziecka do Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego „Słoneczko” w Pszczynie ul. Tkacka 7, zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu posiadającymi aktualne przeglądy techniczne oraz ubezpieczenie OC, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego. W celu wykonania zamówienia Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży informację o podstawie dysponowania tymi zasobami, oraz kserokopie dowodów rejestracyjnych – Załącznik Nr 6 do Istotnych postanowień umowy. 5. Dzieci mają być dowiezione do placówek oświatowych zgodnie z ustalonym planem zajęć i odwiezione po zajęciach do domu w czasookresie nie dłuższym niż wymaganym na przejazd pomiędzy placówką a miejscem zamieszkania dzieci. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na przewóz dzieci innych niż wymienionych w pkt 3.1.2 SIWZ (Zamawiający w trakcie wykonywania umowy będzie dokonywał kontroli w tym zakresie). 7. Samochody przewożące dzieci muszą być ubezpieczone oraz dostosowane technicznie do potrzeb przewożonych niepełnosprawnych dzieci z możliwością posadzenia dziecka w foteliku samochodowym dostosowanym do wagi i wzrostu dziecka zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn.). 8. Przewóz dzieci do szkół odbywać się będzie od poniedziałku każdego tygodnia lub od pierwszego dnia rozpoczynającego tydzień szkolny do piątku każdego tygodnia lub do ostatniego dnia kończącego tydzień szkolny, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z organizacją pracy w danej placówce oświatowej z zastrzeżeniem ust. 7. 9. W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego Wykonawca może świadczyć usługę przewozu w inny dzień (tj. odpracowanie w sobotę dnia szkolnego). 10. W przypadku odpracowania dnia wolnego przez szkoły, szczegóły należy ustalić z rodzicem/ prawnym opiekunem dziecka. 11. Harmonogram przewozu (dowozu i odwozu) dzieci zostanie dostosowany do podziałów godzin obowiązujących w danej placówce oświatowej. 12. Zamawiający informuje, że ilość dni przewozu do placówek oświatowych w okresie realizacji zamówienia wynosi, dla 12 dzieci dojeżdżających do SOSW w Oświęcimiu ok. 116 dni przewozu, dla 3 dzieci dojeżdżających do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku ok. 139 dni przewozu, dla 1 dziecka dojeżdżającego do Niepublicznego Przedszkola Integrcyjnego "Słoneczko" w Pszczynie ok.116 dni przewozu. 13. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości dni przewozu, o których mowa w ust. 10 są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. 14. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za przewozy zrealizowane. 15. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci, godzin dowozu i odwozu. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. 17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 18. Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia. 19. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji w/w przewozów, w tym także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozów w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji przewozów (tj. godziny odbioru dziecka z domu i z placówki) oraz przekazania im numerów telefonów umożliwiających bezproblemowy kontakt z Wykonawcą. 20. Wszystkie czynności organizacyjne Wykonawcy w zakresie przygotowania do świadczenia usługi przewozu winny zakończyć się najpóźniej na 5 dni przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia przewozów. 21. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług objętych zamówieniem z należytą starannością, w szczególności do: 1) terminowego wykonania wszystkich czynności organizacyjnych w zakresie przygotowania realizacji przewozów, 2) zapewnienia prawidłowej opieki przewożonym dzieciom uwzględniającej stopień i rodzaj ich niepełnosprawności, w tym wykonywania przewozów przez osoby nie karane i przeszkolone z udzielania pierwszej pomocy przed medycznej, powyższe Zamawiający sprawdzi przed podpisaniem umowy – Załącznik Nr 5 do Istotnych Postanowień Umowy, 3) zapewnienia, że opiekun posiada przeszkolenie z zakresu BHP, jest osobą nie karaną, korzystającą w pełni w pełni z praw publicznych i przeszkoloną z udzielania pierwszej pomocy przed medycznej, popartej stosownym oświadczeniem na etapie podpisywania umowy – Załącznik Nr 4 do Istotnych Postanowień Umowy, 4) zapewnienia, że opiekun nie widnieje w rejestrze sprawców na tle seksualnym i popiera stosownym oświadczeniem na etapie podpisywania umowy – Załącznik Nr 3 do Istotnych Postanowień Umowy, 5) zapewnienia zastępstwa w razie nieobecności w pracy opiekuna, 6) zapewnienia pomocy przy wsiadaniu dziecka do samochodu i wysiadaniu dziecka z samochodu, 7) zapewnienia odpowiedniego standardu przewozu osób, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu samochodu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, 8) zapewnienia możliwości przejazdu razem z dzieckiem jego rodzica/opiekuna prawnego w celu sprawowania przez niego osobiście opieki nad dzieckiem podczas dowozu, 9) zapewnienia bezproblemowego kontaktu telefonicznego ze sobą rodziców i opiekunów prawnych dziecka, 10) ponoszenia wszystkich kosztów związanych z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy, 22. Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania poniższych zasad: 1) czas oczekiwania dziecka na odebranie go z placówki po skończeniu zajęć - max 30 minut, 2) kierowca zobowiązany jest do powiadomienia rodziców o opóźnieniach (kontakt telefoniczny kierowcy z rodzicem lub opiekunem niezwłocznie w czasie wystąpienia opóźnienia lub innego zdarzenia), 3) W razie wystąpienia przejściowych okoliczności niezależnych od wykonawcy, a uniemożliwiających mu świadczenie usług objętych umową, wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż jego pojazd oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą zamawiającego będą świadczyć usługi. Zapewnienie zastępczego pojazdu nastąpi w czasie maksymalnie do 60 minut, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego, kierowcy, opiekuna Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępcze usługi na koszt Wykonawcy i naliczy wykonawcy karę za nienależyte wykonanie obowiązków umownych. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować krótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii, zatrzymania pojazdu w trakcie świadczenia usług objętych umową. UWAGA: czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi drugie kryterium oceny ofert (czas reakcji) patrz część 18 SIWZ 23. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP wymaga aby osoby (kierowcy), którzy będą wykonywać czynności z zakresie realizacji przedmiotu umowy były przez wykonawcę lub podwykonawcę przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 par. 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040),których wykaz przedstawi przed podpisaniem umowy. 24. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania na każde wezwanie zamawiającego w terminie do 10 roboczych, spełnienia wymagania o którym mowa w pkt. 21 poprzez przedstawienie oświadczeń o zatrudnieniu lub zbiorczego zestawienia zatrudnionych osób. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-02 2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia – licencję - na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja, zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia – licencję - na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140). 9.1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 9.2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9.3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, a których mowa w pkt 7 niniejszej SIWZ. 9.4.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 9.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dokumencie ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ. 9.6.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.5 ppkt 2 SIWZ. 9.7.W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9.8.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wzór Formularza oferty na usługę Załącznik Nr 1 do SIWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Załącznik Nr 2 do SIWZ Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów Załącznik Nr 3 do SIWZ Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Załącznik Nr 4 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
13.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN). 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.12.2020r. do godz. 12:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie, O/Oświęcim 51 8110 1023 2003 0310 7842 0005; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 310). 13.4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Beneficjentem wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu jest Zamawiający. 13.7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi: a) być czynnością jednostronnie zobowiązującą; b) mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu; c) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; d) zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 13.9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego (awaria) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1 Zmianie może ulec trasa przejazdów placówki oświatowej do której dowożone są dzieci, liczba dzieci, godzin dowozu i odwozu, 2 Zmniejszenia ilości dni, w których będzie świadczona usługa przewozu w stosunku do orientacyjnej ilości podanej w SIWZ. 3 Zmiana przepisów prawa w zakresie przedmiotu zamówienia 4 Zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązania umowy 5 Zmiany polegającej na dopuszczeniu udziału podwykonawcy/ców w sytuacji, gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował samodzielną realizację zamówienia. 6 Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 7 Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.