Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRudy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-06-13
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00345836
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rogera 1

1.5.2.) Miejscowość: Rudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rudy@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudy-raciborskie.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-620fcb89-1c23-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00332208/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-rudy-raciborskie/uzupelniajacy-transport-sadzonek-substratow-oraz-nasion-z-gospodarstwa-szkolkarskiego-w-nedzy-w-latach-2024-2025

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkiem komunikacji elektronicznej jest oprogramowanie spełniające wymagania opisane w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) zaimplementowane w ramach platformy JOSEPHINE dostępnej pod adresem internetowym https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz poczta elektroniczna rudy@katowice.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy JOSEPHINE.

Dedykowana platforma zakupowa do składania ofert oraz obsługi komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/56664/summary

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie JOSEPHINE. Założenie konta jest możliwe pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ i jest bezpłatne.
Po założeniu konta Wykonawca uzyskuje dostęp do modułu komunikacyjnego, złożenia/wycofania oferty.
Wymagania techniczne portalu JOSEPHINE znajdują się w stopce ekranu głównego po kliknięciu słowa „Wsparcie”.
Skrócona instrukcja dla Wykonawców dostępna jest po kliknięciu na stronie ekranu głównego portalu JOSEPHINE w ikonkę książki
znajdującą się na górnym pasku (biblioteka instrukcji i linków), obok ikonki „flaga” służącej do wyboru języka.
Administrator platformy JOSEPHINE deklaruje wsparcie techniczne dla Wykonawców przy pomocy numeru telefonu +48 222 139
900 lub mailowo houston@proebiz.com.
Zamawiający dopuszcza formaty danych określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) w szczególności formaty:
.pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt.
W celu minimalizacji problemów związanych ze składaniem dokumentów
w formie elektronicznej Zamawiający zaleca elektroniczne sporządzenie oferty i zapisanie jej w formacie PDF oraz podpisanie
kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES lub zapisanie oferty w formacie PDF i złożenie jej w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawiera punkt 26 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawiera punkt 26 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1

Uzupełniający transport sadzonek i substratów z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy do nadleśnictw w latach 2024-2025

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 1

a) Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie zlecane usługi transportowe obejmujące transport sadzonek i substratów z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy do nadleśnictw w latach 2024-2025 wykonywany samochodami ciężarowymi. Orientacyjna liczba kilometrów zleconych w ramach zadania częściowego nr 1 wynosi: 35 000,00 km

b) Środek transportowy do realizacji zamówienia musi posiadać ładowność minimum 40 wózków duńskich z sadzonkami (pojedynczy załadowany wózek waży od 180 do 280 kg w zależności od gatunku transportowanych sadzonek). W przypadku substratów samochód ciężarowy musi mieć możliwość jednoazowego załadunku minimum 25 palet z substratem zapakowanym w worki (100 m3 substratu). Zamawiający dopuszcza zmianę wózków duńskich na stelaże z paletami.

c) Na potrzeby realizacji zamówienia w okresie wiosennego wywozu sadzonek (marzec-maj 2025) Wykonawca musi zapewnić jednoczesną dostępność minimum 2 samochodów ciężarowych. W pozostałym okresie Wykonawca powinien zapewniać dostępność minimum 1 samochodu ciężarowego do realizacji pojedynczych zlecanych transportów.

d) Usługi transportowe będą realizowane na zasadach doraźnych, w oparciu o Zlecenia cząstkowe, w zależności od potrzeb Zamawiającego.

e) Latem, jesienią i zimą 2024 roku oraz w 2025 roku Zamawiający przewiduje sporadyczne zlecanie transportu substratów torfowych z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy do nadleśnictw na terenie całego kraju.

f) Wiosną (marzec, kwiecień,maj) 2025 roku przewidywany jest intensywny transport sadzonek z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy głównie do nadleśnictw Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach. Przed okresem wiosennego wywozu sadzonek Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy stosowny harmonogram. Początek oraz zakończenie wywozu sadzonek są uwarunkowane w głównej mierze warunkami pogodowymi, których Zamawiający działając z należytą starannością nie jest w stanie wcześniej przewidzieć. Z tego względu harmonogram będzie mógł ulegać modyfikacji w trakcie realizacji usługi.

g) Skrzynia ładunkowa samochodu przewożącego sadzonki musi być oplandekowana w sposób zabezpieczający sadzonki przed wysychaniem podczas przewozu.

h) Załadunek sadzonek i substratów odbywać się będzie mechanicznie przy pomocy wózków widłowych. Rozładunek sadzonek będzie dokonywany ręcznie. Załadunek
i rozładunek nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia

i) W przypadku wskazania przez nadleśnictwo odbierające sadzonki kilku miejsc rozładunku Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowną informację najpóźniej w dniu transportu sadzonek.

j) Przedmiot umowy realizowany będzie na terenach Nadleśnictw, które podegając procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC (Forest Stewardship Council) oraz PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certifiation Schemes). Usługi oferowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone dla tych standardów, które dostępne są pod adresem: www. https://pl.fsc.org/pl, www.pefc.pl

k) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wartości usługi (ilości zleconych kilometrów) będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie ceny jednostkowej wskazanej w ofercie oraz ilości rzeczywiście przejechanych kilometrów przez Wykonawcę usługi.

Miejscem załadunku substratów i sadzonek oraz nasion u Zamawiającego jest Gospodarstwo Szkółkarskie w Nędzy, 47-440 Nędza (województwo śląskie, powiat raciborski, gmina Nędza), ul. Myśliwska 6

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na kierowaniu pojazdami ciężarowymi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

Dla zadania częściowego nr 1
termin wykonania zamówienia wynosi 18 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Terminy wykonania poszczególnych usług transportowych będą określane na bieżąco przez Zamawiającego w trakcie realizacji umów, poprzez Zlecenia cząstkowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego z zadań częściowych Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej wartości wszystkich rodzajów usług objętych danym Zadaniem („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same usługi jak wskazane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę. W ramach Opcji mogą zostać zlecone dodatkowe usługi transportu sadzonek, substratów lub nasion. Miejscem realizacji usług wykonywanych w ramach Opcji może być teren całego kraju. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 9 ust 1 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będzie cena jednostkowa netto za kilometr określona w Formularzu Oferty.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług w związku z ujawnieniem się nowych potrzeb podmiotów, dla których Zamawiający realizuje hodowlę sadzonek lub produkcję substratów lub powierzenia im nowych zadań gospodarczych lub publicznych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w każdym z zadań częściowych Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:

Cena – 100 %,

Sposób obliczania punktów dla kryterium cena:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

C=Cn/Co x 100 pkt

gdzie:

C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ).

Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

Za najkorzystniejszą w każdym z zadań częściowych zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w wskazanym powyżej kryterium.

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.

Zamawiający stosuje kryterium oceny ofert Cena – 100% ponieważ zgodnie z art. 246 ust. 2 PZP opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ szczegółowo określa wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2

Transport nasion samochodem chłodniczym z Gospodarstwa Szkółkarskiego
w Nędzy do Nadleśnictwa Bielsko i z powrotem w związku z remontem chłodni w 2024 roku

Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania częściowe przy czym nie może złożyć oferty jako konsorcjant i samodzielny Wykonawca na to samo zadanie. Oferta złożona na dane zadanie częściowe musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidziany w SWZ dla tego zadania.

Zadanie częściowe nr 2

a) Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe obejmujące transport nasion samochodem chłodniczym z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy
do Nadleśnictwa Bielsko i z powrotem w związku z remontem chłodni w 2024 roku. Orientacyjna liczba kilometrów zleconych w ramach zadania częściowego nr 2 wynosi: 400,00 km

b) Na potrzeby realizacji zamówienia Wykonawca musi zapewnić dostępność minimum 1 samochodu ciężarowego z chłodnią w której istnieje możliwość utrzymania ujemnej temperatury w zakresie -8°C do -11°C w której przechowywane są nasiona buka pospolitego. Bardzo ważne jest utrzymanie ujemnej temperatury w trakcie transportu nasion. Nasiona nie mogą ulec rozmrożeniu.

c) Usługa transportowa będzie realizowana na zasadach doraźnych w oparciu o Zlecenia cząstkowe, w zależności od terminu rozstrzygnięcia postępowania na remont chłodni oraz zakończenia prac remontowych. Przewidywany termin transportu nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy do Nadleśnictwa Bielsko – koniec czerwca/początek lipca 2024 roku, a transportu powrotnego październik/początek listopada 2024 roku.

d) Nasiona buka pospolitego przewidziane do transportu zapakowane są w około 190 beczek 30 litrowych. Zamawiający przewiduje transport około 2 220,00 kilogramów nasion. Transport wszystkich nasion powinien być zrealizowany jednym kursem do przechowalni nasion w Nadleśnictwie Bielsko i jednym kursem powrotnym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy.

e) Przedmiot umowy realizowany będzie na terenach Nadleśnictw, które podegających procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC® (Forest Stewardship Council) oraz PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certifiation Schemes). Usługi oferowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone dla tych standardów, które dostępne są pod adresem: www. https://pl.fsc.org/pl, www.pefc.pl

f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wartości usługi (ilości zleconych kilometrów) będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie ceny jednostkowej wskazanej w ofercie oraz ilości rzeczywiście przejechanych kilometrów przez Wykonawcę usługi.

Dla zadania częściowego nr 2
termin wykonania zamówienia wynosi 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Terminy wykonania poszczególnych usług transportowych będą określane na bieżąco przez Zamawiającego w trakcie realizacji umów, poprzez Zlecenia cząstkowe.

Miejscem załadunku nasion u Zamawiającego jest Gospodarstwo Szkółkarskie w Nędzy, 47-440 Nędza (województwo śląskie, powiat raciborski, gmina Nędza), ul. Myśliwska 6

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego z zadań częściowych Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej wartości wszystkich rodzajów usług objętych danym Zadaniem („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same usługi jak wskazane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę. W ramach Opcji mogą zostać zlecone dodatkowe usługi transportu sadzonek, substratów lub nasion. Miejscem realizacji usług wykonywanych w ramach Opcji może być teren całego kraju. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 9 ust 1 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będzie cena jednostkowa netto za kilometr określona w Formularzu Oferty.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług w związku z ujawnieniem się nowych potrzeb podmiotów, dla których Zamawiający realizuje hodowlę sadzonek lub produkcję substratów lub powierzenia im nowych zadań gospodarczych lub publicznych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w każdym z zadań częściowych Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:

Cena – 100 %,

Sposób obliczania punktów dla kryterium cena:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

C=Cn/Co x 100 pkt

gdzie:

C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ).

Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

Za najkorzystniejszą w każdym z zadań częściowych zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w wskazanym powyżej kryterium.

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.

Zamawiający stosuje kryterium oceny ofert Cena – 100% ponieważ zgodnie z art. 246 ust. 2 PZP opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ szczegółowo określa wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):

Zadanie częściowe nr 1

zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę transportową samochodami ciężarowymi na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto

Zadanie częściowe nr 2

zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę transportową samochodami ciężarowymi chłodniczymi, na kwotę nie mniejszą niż 1 000,00 zł brutto.

W przypadku złożenia oferty na dwa zadania częściowe Wykonawca może wykazać tą samą usługę transportową na potwierdzenie spełniania warunku udziału
w postępowaniu jeśli w ramach usługi tej realizował transport samochodem chłodniczym w wymaganym zakresie. W takim przypadku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wartość zrealizowanych usług będzie równa lub wyższa od sumy wymaganej na oba zadania na które Wykonawca składa ofertę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wezwanych do ich złożenia Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 PZP, tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa
w zdaniu poprzednim, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (załącznik nr 3a do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 125 PZP, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 2a do SWZ).
Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 PZP przed udzieleniem zamówienia
wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (wstecz od dnia
w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o których mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:
a) formularz Oferty ( załącznik nr 1 do SWZ),
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej i opatrzone się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej i opatrzone się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; ( wzór załącznik nr 4 do SWZ),
e) wstępne oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 2 i załącznik 3 do SWZ oraz załącznik nr 2a i załącznik 3a do SWZ (jeśli dotyczą) pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone odpowiednio przez:
• Wykonawcę (zał nr 2 i zał 3 do SWZ)
• Każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zał nr 2 i zał 3 do SWZ)
• Podmioty trzecie udostępniające Wykonawcy zasoby na mocy art. 118 ust. 1 PZP w związku z art. 266 PZP (zał nr 2a i zał 3a do SWZ)
f) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. (dot. zadanie 1)
g) odpis lub informację z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania.
h) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (wzór w załączniku nr 4 do SWZ)
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału
w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku, do którego udostępnia swój potencjał) (załączniki nr 2a i 3a do SWZ)
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 118 PZP w związku z art. 266 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni, podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów (zgodnie z zakresem udostępnionych zasobów).
Podmiot udostępniający Wykonawcy swoje doświadczenie musi obligatoryjnie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (stać się podwykonawcą).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Dla zadania częściowego nr 1: 3 000,00 zł
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla zadania częściowego nr 2

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 419)

Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w pkt. 1 SWZ z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu „Uzupełniający transport substratów i sadzonek w latach 2024-2024 ”

Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego
Z treści wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać Ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w związku
z art. 266 PZP.
Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem
– określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo
i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami lub wystąpi do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w przypadkach określonych w art. 98
ust. 6 PZP.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia musi wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) oświadczenia i podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia zobowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) oświadczenia i podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa ten z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
9) Zgodnie z art. 117 ust. 3 PZP, w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani załączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy:
1) w zakresie zmiany terminów realizacji świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, stosownie do przypadku:
a) o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy,
b) o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw,
c) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego,
d) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia
i niezależnych od nich,
e) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów, jeżeli wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy,
f) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany,
- przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw;
2) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania Umowy, w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:
a) konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy albo naruszało obowiązujące przepisy prawa;
b) konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań albo innymi środkami ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub regulacji obowiązujących w PGL LP
c) pojawienie się nowszych technologii wykonania prac gwarantujących
co najmniej ten sam standard wykonania Umowy oraz nie powodujących większych strat i zanieczyszczeń w środowisku naturalnym niż te, które mogą powstać przy wykonywaniu Umowy w sposób pierwotnie nią opisany.
Żadna ze zmian wskazanych w lit. a) – c) nie może pociągnąć za sobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne.
4) W przypadku zawarcia Umowy z Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia dopuszcza się zmianę członka konsorcjum upoważnionego do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia w imieniu wszystkich członków konsorcjum.
5) Dopuszczalna jest zmiana w zakresie zmian podatku VAT

Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę Umowy, nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Klauzule waloryzacyjne na podstawie art. 436 pkt 4 lit b) ustawy Pzp dla zadania częściowego nr 1 opisuje § 16 Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SWZ), a waloryzację (dla zadania częściowego nr 1) § 16 Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma JOSEPHINE

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ZAMAWIAJĄCY:
NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
NIE STAWIA WYMAGAŃ W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA OSÓB
O KTÓRYCH MOWA W ART. 96 UST 2 PKT 2 PZP
NIE ZASTRZEGA MOŻLIWOŚCI UBIEGANIA SIĘ UDZIELENIE ZAMÓWIENIA WYŁĄCZNIE WYKONAWCÓW O KTÓRYCH MOWA W ART. 94 PZP
NIE PRZEWIDUJE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ O KTÓRYCH MOWA
W ART. 214 UST 1 PKT 7 PZP
NIE PRZEWIDUJE WIZJI LOKALNEJ I SPRAWDZENIA DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
NIE PRZEWIDUJE ROZLICZANIA W WALUTACH OBCYCH
NIE PRZEWIDUJE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
NIE ZASTRZEGA KLUCZOWYCH ZADAŃ DO OSOBISTEGO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ
NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
NIE PRZEWIDUJE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT W FORMIE KATALOGÓW ELEKTRONICZNYCH LUB DOŁĄCZENIA KATALOGÓW ELEKTRONICZNYCH

Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:
1) przedłożyć Zamawiającemu:
a) kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż:
Dla zadania częściowego nr 1: 200 000,00 zł
Dla zadania częściowego nr 2: 130 000,00 zł
W przypadku zawarcia umowy obejmującej dwa zadania częściowe Wykonawca może posiadać jedną polisę OC na minimum 330 000,00 zł.
b) kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowę konsorcjum), jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) dokumenty dotyczące osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na kierowaniu pojazdami, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy zgodnie z SWZ

Pełną informację o dokumentach zawiera pkt 10 SWZ

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 7, 8 i 10 PZP,
z art. 7 ust 1. Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity
Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje transportu dla kota - Chorzów - Gouda
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Potrzebuje transportu dla kota z Śląska Chorzów do Goudy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI