Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-07-28
  • ZamawiającySTOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00268960
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146613264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mehoffera 72/74

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 811 06 88

1.5.8.) Numer faksu: 22 811 18 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@scol.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scol.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89547cc7-081e-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://scol.warszawa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. miniPortalu https://minimportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. poczty elektronicznej: przetargi@scol.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
1.1. miniPortalu https://minimportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
1.2. poczty elektronicznej: przetargi@scol.warszawa.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https: //miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP,
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystana z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) może odbywać się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej: przetargi@scol.waszawa.pl We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się sygnaturą postępowania: ZP/ 28 /2022.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@scol.warszawa.pl Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452).
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawiera Rozdział XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/28/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o Część 1 Zakład Opiekuńczo- Leczniczy przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie,
i Zakład Opiekuńczo- Leczniczy przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie. 2. Opis szczegółowy:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów na potrzeby Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.
2) Usługa transportu sanitarnego objęta umową musi być świadczona z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2022, poz. 633) oraz Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 655 ) oraz Zarządzeniem NR 157/2019/DSM Prezesa NFZ z dnia 20 listopada 2019 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju pomoc doraźna i transport sanitarny. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi transportu sanitarnego w zakresie: przewozu pacjentów (oraz ich dokumentacji medycznej) wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych w innych placówkach, przewozu pacjentów do innych placówek medycznych (szpitali) w związku z kontynuacją leczenia, innych przewozów wynikających z działalności Zamawiającego. 4) Wykonawca będzie wykonywał zlecane przez Zamawiającego transporty sanitarne na terenie miasta st. Warszawy oraz poza jego granicami. Kursem na terenie miasta st. Warszawy jest przejazd z pacjentem do miejsca docelowego bądź po pacjenta, a następnie do miejsca wskazanego na zleceniu. W przypadku kursu poza granicami miasta st. Warszawy ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscami określonymi w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną. 5) Transport sanitarny pacjentów realizowany będzie w trybie ,,planowym” lub w trybie ,,pilnym”. Transport w trybie ,,pilnym” to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywa się w trybie ,,planowym”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część A - SWZ Rozdz. XVI 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnienia wymagań niniejszej SWZ, Zamawiający dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których mowa poniżej.
4. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:
Waga: 100 % cena
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru: (C min : C n) x 100
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
C n - cena ogółem brutto ocenianej oferty
5. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w powyższym kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą oceną do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
11. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zawiera część A - SWZ - Rozdz. V Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o. Część 2 - Zakład Opiekuńczo- Leczniczy przy ul. Olchy 8 w Warszawie. 2) Usługa transportu sanitarnego objęta umową musi być świadczona z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2022, poz. 633) oraz Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 655 ) oraz Zarządzeniem NR 157/2019/DSM Prezesa NFZ z dnia 20 listopada 2019 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju pomoc doraźna i transport sanitarny. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi transportu sanitarnego w zakresie: przewozu pacjentów (oraz ich dokumentacji medycznej) wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych w innych placówkach, przewozu pacjentów do innych placówek medycznych (szpitali) w związku z kontynuacją leczenia, innych przewozów wynikających z działalności Zamawiającego. 4) Wykonawca będzie wykonywał zlecane przez Zamawiającego transporty sanitarne na terenie miasta st. Warszawy oraz poza jego granicami. Kursem na terenie miasta st. Warszawy jest przejazd z pacjentem do miejsca docelowego bądź po pacjenta, a następnie do miejsca wskazanego na zleceniu. W przypadku kursu poza granicami miasta st. Warszawy ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscami określonymi w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną. 5) Transport sanitarny pacjentów realizowany będzie w trybie ,,planowym” lub w trybie ,,pilnym”. Transport w trybie ,,pilnym” to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywa się w trybie ,,planowym”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawiera Część A SWZ - Rozdz. XVI - 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnienia wymagań niniejszej SWZ, Zamawiający dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których mowa poniżej.
4. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:
Waga: 100 % cena
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru: (C min : C n) x 100
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
C n - cena ogółem brutto ocenianej oferty
5. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w powyższym kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą oceną do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
11. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zawiera Część A SWZ - Rozdz. V Opis przedmiotu zamówienia - Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o. Część 3 Geriatryczne Centrum Medyczne Warszawa (POZ) przy ul. Wilanowskiej 257 w Warszawie należące do SCOL Sp. z o.o., obsługujące pacjentów DPS przy ul. Parkowej 7A, Centrum Alzheimera przy Al. Wilanowskiej 257 oraz DPS przy ul. Dickensa 25 w Warszawie. 2) Usługa transportu sanitarnego objęta umową musi być świadczona z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2022, poz. 633) oraz Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 655 ) oraz Zarządzeniem NR 157/2019/DSM Prezesa NFZ z dnia 20 listopada 2019 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju pomoc doraźna i transport sanitarny. w zakresie części 3 zamówienia transport sanitarny będzie realizowany na zasadach określonych w Ustawie o POZ z dnia 27 października 2017 r. (Dz.U. 2021.1050 t.j. z dn. 2021.06.10), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie ogólnych warunków o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 24.09.2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (Dz.U.2021.540 t.j. z dnia 2021.03.25) oraz aktualnymi Zarządzeniami Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie transportu sanitarnego w ramach podstawowej opieki zdrowotnej. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi transportu sanitarnego w zakresie: przewozu pacjentów (oraz ich dokumentacji medycznej) wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych w innych placówkach, przewozu pacjentów do innych placówek medycznych (szpitali) w związku z kontynuacją leczenia, innych przewozów wynikających z działalności Zamawiającego. 4) Wykonawca będzie wykonywał zlecane przez Zamawiającego transporty sanitarne na terenie miasta st. Warszawy oraz poza jego granicami. Kursem na terenie miasta st. Warszawy jest przejazd z pacjentem do miejsca docelowego bądź po pacjenta, a następnie do miejsca wskazanego na zleceniu. W przypadku kursu poza granicami miasta st. Warszawy ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscami określonymi w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną. 5) Transport sanitarny pacjentów realizowany będzie w trybie ,,planowym” lub w trybie ,,pilnym”. Transport w trybie ,,pilnym” to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywa się w trybie ,,planowym”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnienia wymagań niniejszej SWZ, Zamawiający dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których mowa poniżej.
4. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:
Waga: 100 % cena
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru: (C min : C n) x 100
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
C n - cena ogółem brutto ocenianej oferty
5. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w powyższym kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą oceną do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
11. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zawiera Cz. 2 SWZ Rozdz. I 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: 500.000,00 złotych na wszystkie zdarzenia i na jedno osobno.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną
co najmniej:
- na część 1 – 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)
- na część 2 – 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)
- na część 3 – 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca zobowiązany jest wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 500.000,00 zł.
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda kopii polisy OC aktualnej na dzień składania ofert.

1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
- dla części 1 – wykonał lub wykonuje jedną usługę transportu sanitarnego o łącznej wartości co najmniej 75.000,00 złotych brutto (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100);
- dla części 2 – wykonał lub wykonuje jedną usługę transportu sanitarnego o łącznej wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);
- dla części 3 – wykonał lub wykonuje jedną usługę transportu sanitarnego o łącznej wartości co najmniej 17.000,00 zł brutto (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100).
W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną część, Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie w zakresie zrealizowanych usług w wysokości sumy minimum 1 (jednej) usługi wartości dla wszystkich części, na które składa ofertę.
(Przykładowo, Wykonawca składając ofertę na część 2 i 3 dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu winien wykazać się posiadaniem doświadczenia w zrealizowaniu co najmniej jednej usługi o łącznej wartości minimum: 37.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych 00/100).
(Przykładowo, Wykonawca składając ofertę na część 1, 2 i 3 dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu winien wykazać się posiadaniem doświadczenia w zrealizowaniu co najmniej jednej usługi o łącznej wartości minimum: 112.000,00 zł brutto (słownie: sto dwanaście tysięcy złotych 00/100).
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzeczy których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaleca się sporządzić wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ – Wykaz usług).
1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz środków transportu (ambulansów), zgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia, skierowanych do realizacji usługi transportu sanitarnego:
– minimum 3 ambulanse na 1 część zamówienia,
- minimum 2 ambulanse na 2 część zamówienia,
- minimum 1 ambulans na 3 część zamówienia.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca nie może tych samych środków transportu (ambulansów) dedykować w różnych częściach zamówienia.
Zaleca się sporządzić wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ – Wykaz środków transportu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Zał. 2 a i 2 b do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część B SWZ Rozdz. VI. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH,
JAKICH ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ORAZ POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu:
1.1. Polisa OC – na poświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: 500.000,00 złotych na wszystkie zdarzenia i na jedno osobno.
1.2. Wykaz usług – Zamawiający zaleca sporządzenie według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ oraz referencje
1.3. Wykaz środków transportu – Zamawiający zaleca sporządzenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ
1.4. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Zamawiający zaleca sporządzenie oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SWZ.
1.5. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art., 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Część B SWZ - Rozdz. III. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Części 1 Rozdział XI SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawiera Zał. 7 a i 7 b do SWZ - 1. 1. Umowa rozwiązuje się z upływem terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 6 lub wcześniej – w razie zrealizowania ogólnej wartości umowy brutto określonej w § 7 ust. 1 pkt. 3 niniejszej Umowy.
2. Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku nie wykorzystania ogólnej wartości umowy brutto określonej w § 7 ust. 1 pkt 3 niniejszej Umowy, nie więcej nie jednak niż o 2 miesiące. Zmiana terminu realizacji umowy wymaga zgody obu Stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
3. Umowa ulega rozwiązaniu wskutek oświadczenia jednej ze stron z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia w przypadkach wskazach w umowie.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, jeżeli Wykonawca, mimo uprzedniego pisemnego upomnienia, dopuszcza się rażącego naruszenia obowiązków wynikających z umowy, w szczególności gdy:
1) powtórzy się przypadek nienależytego wykonania umowy,
2) Wykonawca działa na szkodę Zamawiającego,
3) Wykonawca nie spełni warunków określonych w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy ePUAP oraz MiniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego - Pawliczka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI