Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewództwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia773424-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773424-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 09236416000000, ul. ul. Dworcowa  80 , 85-010  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 roku
Numer referencyjny: O2.N4.361.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (każda z części stanowi odrębne postępowanie):a) część zamówienia nr 1 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11a do SIWZ,b) część zamówienia nr 2 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11a do SIWZ,c) część zamówienia nr 3 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11b do SIWZ,d) część zamówienia nr 4 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11b do SIWZ.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. Wykaz dróg administrowanych:- przez RDW Wąbrzeźno stanowi załącznik nr 11a do SIWZ,- przez RDW Toruń stanowi załącznik nr 11b do SIWZ.3. Zakres usług obejmuje dla wszystkich części zamówienia: przewóz tłucznia, ziemi, destruktu na odległość od 10 - 220 kilometrów samochodem o ładowności 12 – 20 Mg, przewóz materiałów masowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, w sytuacjach interwencyjnych i awaryjnych, przewóz materiałów, drobnego sprzętu kołowym ciągnikiem z przyczepą przy pracach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, wykonanie robót ziemnych koparko-ładowarką w sytuacjach awaryjnych i interwencyjnych, udział w awaryjnym i interwencyjnym oczyszczaniu (udrażnianiu) przepustów, likwidacji zastoisk wody przy użyciu pojazdu asenizacyjnego, prace na wysokości przy użyciu podnośnika koszowego np. przy awaryjnym usuwaniu konarów drzew, napraw oświetlenia czy sygnalizatorów zagrażających BRD.Planowana ilość kilometrów i godzin pracy środków transportowych i jednostek sprzętowych określona została w kosztorysie ofertowym (stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę).4. Usługi transportowe z załadunkiem i wyładunkiem wykonywane będą na polecenie osoby uprawnionej z Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie lub Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu (stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę), w szczególności przy następujących czynnościach: likwidacja wiatrołomów, wymianie oznakowania pionowego lub urządzeń zabezpieczających (bariery), transport materiałów masowych (kruszywo, destrukt bitumiczny itp.) na potrzeby bieżącego utrzymania dróg, robotach ziemnych, awaryjnego oczyszczania przepustów oraz likwidacji zastoisk wody.5. Środki transportowe i sprzętowe wykonujące jakiekolwiek czynności w ramach wykonywanej usługi na drodze powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny, błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron pojazdu z odległości co najmniej 150 m przy dobrej przejrzystości powietrza.6. Środki transportowe powinny odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 776 z późn. zm.).7. Wykonawca podczas wykonywania usług zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp, p.poż, oraz przepisów ruchu drogowego wynikających z ustawy z dnia 30 sierpnia 2012 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.).

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45520000-8
60181000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: 5. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp:a) Zastosowanie przez zamawiającego prawa opcji będzie polegać na zwiększeniu ilości godzin i kilometrów na poziomie wyższym niż założony - przewiduje się:Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Wąbrzeźno (tabela nr 1 zał. nr 11a do SIWZ)10 % zamówienia podstawowego.Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Wąbrzeźno (tabela nr 2 zał. nr 11a do SIWZ)10 % zamówienia podstawowego.Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Toruń (tabela nr 1 zał. nr 11b do SIWZ)10 % zamówienia podstawowego.Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Toruń (tabela nr 2 zał. nr 11b do SIWZ)10 % zamówienia podstawowego.b) Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.c) Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2021 r.d) O zastosowaniu prawa opcji zamawiający poinformuje wykonawcę na piśmie przed realizacją.e) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku, gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.f) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale będzie realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez zawarcie aneksu uruchamiającego prawo opcji.g) Prawo opcji zobowiązuje wykonawcę do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym aneksem.h) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia po takich samych cenach jednostkowych jak w zamówieniu podstawowym.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający aktualną licencję przewoźnika. Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy na podstawie art. 11 ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane w kraju siedziby lub zamieszkania wykonawcy (dotyczy wszystkich części zamówienia).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.3.1 W zakresie zdolności technicznej:O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania):Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Wąbrzeźno (tabela nr 1 zał. nr 11a do SIWZ)- Samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności od 12 - 20 Mg lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Ciągnikiem kołowym z przyczepą o mocy min. 40 - 50 KM lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Koparko-ładowarką o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m3 - 1,0 m3 lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Podnośnikiem koszowym o wysokości 9 - 15 m lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Pojazdem asenizacyjnym (WUKO) lub sprzętem równoważnym – 1 szt.Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Wąbrzeźno (tabela nr 2 zał. nr 11a do SIWZ)- Samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności od 12 - 20 Mg lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Ciągnikiem kołowym z przyczepą o mocy min. 40 - 50 KM lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Koparko-ładowarką o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m3 - 1,0 m3 lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Podnośnikiem koszowym o wysokości 9 - 15 m lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Pojazdem asenizacyjnym (WUKO) lub sprzętem równoważnym – 1 szt.Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Toruń (tabela nr 1 zał. nr 11b do SIWZ)- Samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności od 12 - 20 Mg lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Ciągnikiem kołowym z przyczepą o mocy min. 40 - 50 KM lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Koparko-ładowarką o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m3 - 1,0 m3 lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Podnośnikiem koszowym o wysokości 9 - 15 m lub sprzętem równoważnym – 1 szt.Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Toruń (tabela nr 2 zał. nr 11b do SIWZ)- Samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności od 12 - 20 Mg lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Ciągnikiem kołowym z przyczepą o mocy min. 40 - 50 KM lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Koparko-ładowarką o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m3 - 1,0 m3 lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- Podnośnikiem koszowym o wysokości 9 - 15 m lub sprzętem równoważnym – 1 szt.W przypadku złożenia oferty na większą liczbę części zamówienia należy spełnić powyższy warunek w zakresie dysponowania potencjałem technicznym dla każdej części oddzielnie.2.3.2. W zakresie zdolności zawodowej:a) Doświadczenie zawodowe:Wykonawca w celu zweryfikowania przez zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż wykonywał lub wykonuje należycie co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie transportu drogowego materiałów o łącznej wartości dla tego zamówienia nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (dotyczy wszystkich części zamówienia) w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.b) Kwalifikacje zawodowe:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Wąbrzeźno (tabela nr 1 zał. nr 11a do SIWZ)- kierowca posiadający prawa jazdy wymagane przepisami do kierowania samochodem ciężarowym, - kierowca posiadający prawa jazdy wymagane przepisami do kierowania ciągnikiem kołowym z przyczepą,- operator posiadający uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki i prawa jazdy wymagane przepisami,- operator posiadający uprawnienia do obsługi podnośnika koszowego i prawa jazdy wymagane przepisami,- operator posiadający uprawnienia do obsługi pojazdu asenizacyjnego i prawa jazdy wymagane przepisami.Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Wąbrzeźno (tabela nr 2 zał. nr 11a do SIWZ)- kierowca posiadający prawa jazdy wymagane przepisami do kierowania samochodem ciężarowym, - kierowca posiadający prawa jazdy wymagane przepisami do kierowania ciągnikiem kołowym z przyczepą,- operator posiadający uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki i prawa jazdy wymagane przepisami,- operator posiadający uprawnienia do obsługi podnośnika koszowego i prawa jazdy wymagane przepisami,- operator posiadający uprawnienia do obsługi pojazdu asenizacyjnego i prawa jazdy wymagane przepisami.Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Toruń (tabela nr 1 zał. nr 11b do SIWZ)- kierowca posiadający prawa jazdy wymagane przepisami do kierowania samochodem ciężarowym, - kierowca posiadający prawa jazdy wymagane przepisami do kierowania ciągnikiem kołowym z przyczepą,- operator posiadający uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki i prawa jazdy wymagane przepisami,- operator posiadający uprawnienia do obsługi podnośnika koszowego i prawa jazdy wymagane przepisami.Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Toruń (tabela nr 2 zał. nr 11b do SIWZ)- kierowca posiadający prawa jazdy wymagane przepisami do kierowania samochodem ciężarowym, - kierowca posiadający prawa jazdy wymagane przepisami do kierowania ciągnikiem kołowym z przyczepą,- operator posiadający uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki i prawa jazdy wymagane przepisami,- operator posiadający uprawnienia do obsługi podnośnika koszowego i prawa jazdy wymagane przepisami.W przypadku złożenia oferty na większą liczbę części zamówienia należy spełnić powyższy warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) warunki wskazane w dziale V pkt 2 SIWZ mogą być spełnione łącznie przez składających wspólną ofertę.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
8.1 W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:a) wykaz wymaganych w pkt V ppkt 2.3.1 SIWZ narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;b) wykaz wymaganych w pkt V ppkt 2.3.2. a) SIWZ usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.c) wykaz wymaganych w pkt V ppkt 2.3.2. b) SIWZ osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy.e) aktualna licencja przewoźnika - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy na podstawie art. 11 ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane w kraju siedziby lub zamieszkania wykonawcy.9. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) dokumenty wymienione w dziale VI pkt 8.1 SIWZ, mogą być złożone łącznie przez składających wspólną ofertę.10. Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
11. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:11.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ;11.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony wg załącznika nr 2a lub 2b lub 2c lub 2d do SIWZ (stosownie do części na która wykonawca składa ofertę);11.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia);11.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;11.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 346 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.11.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia 20,00
Dodatkowy środek transportu 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ, co wykonawca potwierdza w formularzu oferty.2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ tj.:1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian:1) Zmiana lub rezygnacja z Podmiotu Udostępniającego Zasoby na etapie realizacji zamówienia, za pomocą którego Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny PUZ lub Wykonawca samodzielnie, spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,2) Zmiana wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), w tym również w związku z uzyskaniem indywidualnej interpretacji podatkowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY W SYTUACJACH OKREŚLON-YCH W ART. 10C-10E USTAWY PZP PRZEWIDUJE INNY SPOSÓB POROZUMIENIA SIĘ NIŻ PRZY UŻYCIU ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI1. W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (za pośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz poprzez kliknięcie na przycisk „Wyślij wiadomość” znajdujący się we wskazanym postępowaniu - NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT – OFERTY SĄ SKŁADANE W WERSJI PAPIEROWEJ), z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych w niniejszym dziale.W sytuacjach awaryjnych (np. brak dostępności serwera platformy zakupowej) można skorzystać z adresu e-mail: rdw.wab@zdw-bydgoszcz.pl.2. Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z wykonawcami:a) w sprawach merytorycznych:Część zamówienia nr 1 i nr 2Andrzej Michewicz – Kierownik RDW Wąbrzeźnotel. 56 688 25 73, e-mail: a.michewicz@zdw-bydgoszcz.plCzęść zamówienia nr 3 i nr 4Marcin Jabłoński – Kierownik RDW Toruńtel. 56 664 40 35, e-mail: m.jablonski@zdw-bydgoszcz.plb) w sprawach proceduralnych:Rafał Pilśniak – Specjalista RDW Wąbrzeźnotel. 56 688 13 73, e-mail: r.pilsniak@zdw-bydgoszcz.pl3. Komunikacja elektroniczna nie wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne.4. Korzystanie z platformy zakupowej przez wykonawcę jest bezpłatne.5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący.II. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom składając formularz oferty (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), zobowiązany jest wypełnić pkt 7.5.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). Pozostałe zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w dziale XXVII SIWZ.5.2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom dokumentów wymienionych w dziale VI pkt 8.2 SIWZ.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.6.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 5 (w zakresie określonym w SIWZ) ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu winien wykazywać wykonawca lub wykonawcy wspólnie (zgodnie z działem V pkt 2 SIWZ).6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w dziale VI pkt 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.III. Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią przesłanki wskazane w art. 93 ustawy Pzp.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11a do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (każda z części stanowi odrębne postępowanie):a) część zamówienia nr 1 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11a do SIWZ,b) część zamówienia nr 2 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11a do SIWZ,c) część zamówienia nr 3 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11b do SIWZ,d) część zamówienia nr 4 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11b do SIWZ.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. Wykaz dróg administrowanych:- przez RDW Wąbrzeźno stanowi załącznik nr 11a do SIWZ,- przez RDW Toruń stanowi załącznik nr 11b do SIWZ.3. Zakres usług obejmuje dla wszystkich części zamówienia: przewóz tłucznia, ziemi, destruktu na odległość od 10 - 220 kilometrów samochodem o ładowności 12 – 20 Mg, przewóz materiałów masowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, w sytuacjach interwencyjnych i awaryjnych, przewóz materiałów, drobnego sprzętu kołowym ciągnikiem z przyczepą przy pracach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, wykonanie robót ziemnych koparko-ładowarką w sytuacjach awaryjnych i interwencyjnych, udział w awaryjnym i interwencyjnym oczyszczaniu (udrażnianiu) przepustów, likwidacji zastoisk wody przy użyciu pojazdu asenizacyjnego, prace na wysokości przy użyciu podnośnika koszowego np. przy awaryjnym usuwaniu konarów drzew, napraw oświetlenia czy sygnalizatorów zagrażających BRD.Planowana ilość kilometrów i godzin pracy środków transportowych i jednostek sprzętowych określona została w kosztorysie ofertowym (stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę).4. Usługi transportowe z załadunkiem i wyładunkiem wykonywane będą na polecenie osoby uprawnionej z Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie lub Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu (stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę), w szczególności przy następujących czynnościach: likwidacja wiatrołomów, wymianie oznakowania pionowego lub urządzeń zabezpieczających (bariery), transport materiałów masowych (kruszywo, destrukt bitumiczny itp.) na potrzeby bieżącego utrzymania dróg, robotach ziemnych, awaryjnego oczyszczania przepustów oraz likwidacji zastoisk wody.5. Środki transportowe i sprzętowe wykonujące jakiekolwiek czynności w ramach wykonywanej usługi na drodze powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny, błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron pojazdu z odległości co najmniej 150 m przy dobrej przejrzystości powietrza.6. Środki transportowe powinny odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 776 z późn. zm.).7. Wykonawca podczas wykonywania usług zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp, p.poż, oraz przepisów ruchu drogowego wynikających z ustawy z dnia 30 sierpnia 2012 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 45520000-8, 60181000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia 20,00
Dodatkowy środek transportu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11a do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (każda z części stanowi odrębne postępowanie):a) część zamówienia nr 1 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11a do SIWZ,b) część zamówienia nr 2 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11a do SIWZ,c) część zamówienia nr 3 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11b do SIWZ,d) część zamówienia nr 4 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11b do SIWZ.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. Wykaz dróg administrowanych:- przez RDW Wąbrzeźno stanowi załącznik nr 11a do SIWZ,- przez RDW Toruń stanowi załącznik nr 11b do SIWZ.3. Zakres usług obejmuje dla wszystkich części zamówienia: przewóz tłucznia, ziemi, destruktu na odległość od 10 - 220 kilometrów samochodem o ładowności 12 – 20 Mg, przewóz materiałów masowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, w sytuacjach interwencyjnych i awaryjnych, przewóz materiałów, drobnego sprzętu kołowym ciągnikiem z przyczepą przy pracach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, wykonanie robót ziemnych koparko-ładowarką w sytuacjach awaryjnych i interwencyjnych, udział w awaryjnym i interwencyjnym oczyszczaniu (udrażnianiu) przepustów, likwidacji zastoisk wody przy użyciu pojazdu asenizacyjnego, prace na wysokości przy użyciu podnośnika koszowego np. przy awaryjnym usuwaniu konarów drzew, napraw oświetlenia czy sygnalizatorów zagrażających BRD.Planowana ilość kilometrów i godzin pracy środków transportowych i jednostek sprzętowych określona została w kosztorysie ofertowym (stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę).4. Usługi transportowe z załadunkiem i wyładunkiem wykonywane będą na polecenie osoby uprawnionej z Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie lub Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu (stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę), w szczególności przy następujących czynnościach: likwidacja wiatrołomów, wymianie oznakowania pionowego lub urządzeń zabezpieczających (bariery), transport materiałów masowych (kruszywo, destrukt bitumiczny itp.) na potrzeby bieżącego utrzymania dróg, robotach ziemnych, awaryjnego oczyszczania przepustów oraz likwidacji zastoisk wody.5. Środki transportowe i sprzętowe wykonujące jakiekolwiek czynności w ramach wykonywanej usługi na drodze powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny, błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron pojazdu z odległości co najmniej 150 m przy dobrej przejrzystości powietrza.6. Środki transportowe powinny odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 776 z późn. zm.).7. Wykonawca podczas wykonywania usług zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp, p.poż, oraz przepisów ruchu drogowego wynikających z ustawy z dnia 30 sierpnia 2012 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 45520000-8, 60181000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia 20,00
Dodatkowy środek transportu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11b do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (każda z części stanowi odrębne postępowanie):a) część zamówienia nr 1 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11a do SIWZ,b) część zamówienia nr 2 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11a do SIWZ,c) część zamówienia nr 3 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11b do SIWZ,d) część zamówienia nr 4 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11b do SIWZ.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. Wykaz dróg administrowanych:- przez RDW Wąbrzeźno stanowi załącznik nr 11a do SIWZ,- przez RDW Toruń stanowi załącznik nr 11b do SIWZ.3. Zakres usług obejmuje dla wszystkich części zamówienia: przewóz tłucznia, ziemi, destruktu na odległość od 10 - 220 kilometrów samochodem o ładowności 12 – 20 Mg, przewóz materiałów masowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, w sytuacjach interwencyjnych i awaryjnych, przewóz materiałów, drobnego sprzętu kołowym ciągnikiem z przyczepą przy pracach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, wykonanie robót ziemnych koparko-ładowarką w sytuacjach awaryjnych i interwencyjnych, udział w awaryjnym i interwencyjnym oczyszczaniu (udrażnianiu) przepustów, likwidacji zastoisk wody przy użyciu pojazdu asenizacyjnego, prace na wysokości przy użyciu podnośnika koszowego np. przy awaryjnym usuwaniu konarów drzew, napraw oświetlenia czy sygnalizatorów zagrażających BRD.Planowana ilość kilometrów i godzin pracy środków transportowych i jednostek sprzętowych określona została w kosztorysie ofertowym (stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę).4. Usługi transportowe z załadunkiem i wyładunkiem wykonywane będą na polecenie osoby uprawnionej z Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie lub Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu (stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę), w szczególności przy następujących czynnościach: likwidacja wiatrołomów, wymianie oznakowania pionowego lub urządzeń zabezpieczających (bariery), transport materiałów masowych (kruszywo, destrukt bitumiczny itp.) na potrzeby bieżącego utrzymania dróg, robotach ziemnych, awaryjnego oczyszczania przepustów oraz likwidacji zastoisk wody.5. Środki transportowe i sprzętowe wykonujące jakiekolwiek czynności w ramach wykonywanej usługi na drodze powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny, błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron pojazdu z odległości co najmniej 150 m przy dobrej przejrzystości powietrza.6. Środki transportowe powinny odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 776 z późn. zm.).7. Wykonawca podczas wykonywania usług zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp, p.poż, oraz przepisów ruchu drogowego wynikających z ustawy z dnia 30 sierpnia 2012 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 45520000-8, 60181000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia 20,00
Dodatkowy środek transportu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11b do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (każda z części stanowi odrębne postępowanie):a) część zamówienia nr 1 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11a do SIWZ,b) część zamówienia nr 2 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11a do SIWZ,c) część zamówienia nr 3 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 1 załącznika 11b do SIWZ,d) część zamówienia nr 4 - usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w zakresie podanym w tabeli nr 2 załącznika 11b do SIWZ.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. Wykaz dróg administrowanych:- przez RDW Wąbrzeźno stanowi załącznik nr 11a do SIWZ,- przez RDW Toruń stanowi załącznik nr 11b do SIWZ.3. Zakres usług obejmuje dla wszystkich części zamówienia: przewóz tłucznia, ziemi, destruktu na odległość od 10 - 220 kilometrów samochodem o ładowności 12 – 20 Mg, przewóz materiałów masowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, w sytuacjach interwencyjnych i awaryjnych, przewóz materiałów, drobnego sprzętu kołowym ciągnikiem z przyczepą przy pracach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, wykonanie robót ziemnych koparko-ładowarką w sytuacjach awaryjnych i interwencyjnych, udział w awaryjnym i interwencyjnym oczyszczaniu (udrażnianiu) przepustów, likwidacji zastoisk wody przy użyciu pojazdu asenizacyjnego, prace na wysokości przy użyciu podnośnika koszowego np. przy awaryjnym usuwaniu konarów drzew, napraw oświetlenia czy sygnalizatorów zagrażających BRD.Planowana ilość kilometrów i godzin pracy środków transportowych i jednostek sprzętowych określona została w kosztorysie ofertowym (stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę).4. Usługi transportowe z załadunkiem i wyładunkiem wykonywane będą na polecenie osoby uprawnionej z Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie lub Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu (stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę), w szczególności przy następujących czynnościach: likwidacja wiatrołomów, wymianie oznakowania pionowego lub urządzeń zabezpieczających (bariery), transport materiałów masowych (kruszywo, destrukt bitumiczny itp.) na potrzeby bieżącego utrzymania dróg, robotach ziemnych, awaryjnego oczyszczania przepustów oraz likwidacji zastoisk wody.5. Środki transportowe i sprzętowe wykonujące jakiekolwiek czynności w ramach wykonywanej usługi na drodze powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny, błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron pojazdu z odległości co najmniej 150 m przy dobrej przejrzystości powietrza.6. Środki transportowe powinny odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 776 z późn. zm.).7. Wykonawca podczas wykonywania usług zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp, p.poż, oraz przepisów ruchu drogowego wynikających z ustawy z dnia 30 sierpnia 2012 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 45520000-8, 60181000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia 20,00
Dodatkowy środek transportu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję transportu płyt sandwich panel - Leusden - Tuchola
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję transportu płyt sandwich panel, 6,5 m długie szer 110 cm 4cm grubości. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI