Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi transportu sanitarnego materiału tkankowego samochodami spełniającymi warunki transportu biologicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportu sanitarnego materiału tkankowego samochodami spełniającymi warunki transportu biologicznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65944254-a40c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000319/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 transport sanitarny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.clo.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy b) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email przetargi@clo.com.pl c) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3 lit. b adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 7. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CLO/ZP/12/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi transportu sanitarnego materiału tkankowego samochodami spełniającymi warunki transportu biologicznego w zakresie:1. wyjazdów zespołu transplantacyjnego z siedziby Zamawiającego na pobrania wielonarządowe (30 wyjazdów). Transport zespołu pobraniowego Centrum Leczenia Oparzeń (1-2 osoby) z siedziby Zamawiającego do wskazanego przez Zamawiającego miejsca oraz powrót z materiałem tkankowym do siedziby Zamawiającego (Zamawiający zakłada szacunkową liczbę łącznie do 30 wyjazdów; łącznie 300 roboczogodzin; łącznie 12 000 km). Zamówienia transportu jak i realizacja transportu mogą odbywać się przez całą dobę. Zamawiający dysponuje własną lodówką do przewozu materiału tkankowego;2. transportu sanitarnego materiału tkankowego na sterylizację radiacyjną z siedziby Zamawiającego do Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie (12 wyjazdów). Transport pracowników Centrum Leczenia Oparzeń (1-2 osób) z siedziby Zamawiającego wraz z materiałem tkankowym do Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie; ul. Dorodna 16, 03-195 Warszawa oraz powrót do siedziby Zamawiającego (Zamawiający zakłada łącznie 12 wyjazdów). Zamówienia transportu jak i wyjazd transportu w godzinach rannych pracy Zamawiającego (7:30-9:00); powrót po zakończonej sterylizacji (godziny wieczorne). Zamawiający dysponuje każdorazowo pojemnikami z suchym lodem do przewozu materiału tkankowego;3. transportu sanitarnego, tj. odbioru na zlecenie Zamawiającego materiału tkankowego z wskazanych przez Zamawiającego zakładów medycyny sądowej i jego transportu do siedziby Zamawiającego (15 wyjazdów). Wyjazd rozpoczyna się z siedziby Zamawiającego. Transport materiału tkankowego z wskazanego Zakładu Medycyny Sądowej (maksymalnie do 150 km od siedziby Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego (Zamawiający zakłada łącznie 15 wyjazdów, łącznie 4 500 km). Zamówienia transportu, wyjazdy jak i powrót transportu w godzinach pracy Zamawiającego (7:30-15:00). Zamawiający dysponuje każdorazowo pojemnikami z suchym lodem do przewozu materiału tkankowego, które będą do obioru w siedzibie Zamawiającego przed wyjazdem.Wymagania Zamawiającego:1. Usługi transportu sanitarnego wykonywane będą pojazdami, posiadającymi niezbędne wyposażenie oraz odpowiadającymi wszelkim wymaganiom, w tym technicznym i higienicznym, określonym przepisami prawa - zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. 2. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NNW.3. Samochód powinien dysponować dużą pojemnością bagażową - powierzchnia bagażowa powinna pomieścić sprzęt specjalistyczny Zespołu Transplantacyjnego, m.in. skrzynię pobraniową z narzędziami chirurgicznymi (wymiary: 65 cm x 45 cm x 45 cm) i przenośne lodówki (wymiary 45 cm x 45 cm x 35 cm) . Dodatkowo powierzchnia bagażowa powinna pomieścić minimum 5 pojemników transportowych o wymiarach 60x40x50 cm.4. Samochód powinien dysponować odpowiednią ilością miejsc siedzących – minimum 2 miejsca siedzące dla pasażerów.5. Przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest każdorazowo od godziny wyjazdu z siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego w zleceniu i z powrotem do siedziby Zamawiającego.6. Transport sanitarny powinien być realizowany trasą, która zapewnia najkrótszy czas przejazdu.7. Wszelkie koszty związane z utrzymaniem środków transportu sanitarnego, ich eksploatacją, kosztami paliwa ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia ustalonego na podstawie złożonej oferty.8. Wykonawca będzie zgłaszał się do Zamawiającego w ustalonym wcześniej przez Zamawiającego terminie. Zamawiający będzie informował o wyjazdach, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 projektu umowy w terminie nie krótszym niż 3 dni przed planowanym terminem wyjazdu. W przypadku nagłych wyjazdów na pobrania wielonarządowe czas stawienia się Wykonawcy nie może być dłuższy niż 180 minut od wezwania telefonicznego. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób