Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi transportu sanitarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295739
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 78
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-357
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alis@pulmonologia.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulmonologia.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportu sanitarnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e7d4f41-8e16-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004961/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi transportu medycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pulmonologia_olsztyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: alis@pulmonologia.olsztyn.pl;2) lub poprzez platformę zakupową, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pulmonologia_olsztyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 Pzp, Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, t.j.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) szyfrowanie na stronie platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwana dalej „RODO”, informuję, że:a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn,b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Pani Magdalena Ponichtera, tel. 89 532 29 43, e-mail: mponichtera@pulmonologia.olsztyn.plc) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem nr SOZ.383.9.2021d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp, a także w innych przypadkach, w których obowiązek udostępnienia dokumentów zawierających Pani/Pana dane osobowe wynika z obowiązujących przepisów prawa.e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, lub okres dłuższy, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, a w szczególności związane z prowadzeniem postępowań finansowanych ze środków unijnych.f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO oraz ustawy o ochronie danych osobowych.h) Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01Godziny pracy urzędu: 8:00 – 16:00, Infolinia: 606-950-000, czynna w dni robocze od: 10:00 – 13:00 gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 lit. f RODO, Zamawiający informuje, że nie będzie przekazywał danych osobowych państwom trzecim lub organizacjom międzynarodowym, bez odrębnej zgody Wykonawcy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOZ.383.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Świadczenie usług transportu sanitarnego obejmujące:a) przewóz pacjentów na konsultacje i badania,b) przewóz pacjentów do miejsca zamieszkania, c) transport materiałów i próbek medycznych,d) transport wyników badań diagnostycznych i laboratoryjnych,e) inne doraźne przewozy związane z działalnością Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 do wysokości 20% wartości brutto umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami :a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 70 pkt wartość najtańszej oferty: wartość oferty badanej x 100% x 70 pktb) Czas podstawienia pojazdu (PP): waga łącznie max. 30 pktOcena ofert w kryterium czas podstawienia pojazdu dla części nr 1 (dotyczy pojazdu o którym mowa w Rozdziale IV, pkt 3 ppkt 3.2 dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone w Formularzu ofertowym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, musi zaoferować czas podstawienia samochodu dodatkowego do realizacji zamówienia określonego wyżej. Maksymalny czas przyjazdu pojazdu do siedziby Zamawiającego od wezwania nie może przekraczać 30 min. w przypadku transportu pacjenta na terenie powiatu olsztyńskiego P1(maksymalna ilość punktów 20), i 45 min. w przypadku transportu pacjenta poza granice powiatu olsztyńskiego P2 (maksymalna ilość punktów 10).Punkty za kryterium czas podstawienia pojazdu dodatkowego zostaną obliczone w następujący sposób:najkrótszy czas podstawienia pojazdu dodatkowegoP1 = ..................................................................................................... x 100 x 20%czas podstawienia pojazdu dodatkowego w badanej ofercienajkrótszy czas podstawienia pojazdu dodatkowegoP2 = ..................................................................................................... x 100 x 10%czas podstawienia pojazdu dodatkowego w badanej ofercie P1+P2 = P
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami :a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 70 pkt wartość najtańszej oferty: wartość oferty badanej x 100% x 70 pktb) Czas podstawienia pojazdu (PP): waga łącznie max. 30 pktOcena ofert w kryterium czas podstawienia pojazdu dla części nr 1 (dotyczy pojazdu o którym mowa w Rozdziale IV, pkt 3 ppkt 3.2 dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone w Formularzu ofertowym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, musi zaoferować czas podstawienia samochodu dodatkowego do realizacji zamówienia określonego wyżej. Maksymalny czas przyjazdu pojazdu do siedziby Zamawiającego od wezwania nie może przekraczać 30 min. w przypadku transportu pacjenta na terenie powiatu olsztyńskiego P1(maksymalna ilość punktów 20), i 45 min. w przypadku transportu pacjenta poza granice powiatu olsztyńskiego P2 (maksymalna ilość punktów 10).Punkty za kryterium czas podstawienia pojazdu dodatkowego zostaną obliczone w następujący sposób:najkrótszy czas podstawienia pojazdu dodatkowegoP1 = ..................................................................................................... x 100 x 20%czas podstawienia pojazdu dodatkowego w badanej ofercienajkrótszy czas podstawienia pojazdu dodatkowegoP2 = ..................................................................................................... x 100 x 10%czas podstawienia pojazdu dodatkowego w badanej ofercie P1+P2 = P4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Świadczenie usług transportu sanitarnego obejmujący transport pacjentów w trybie planowym i nagłym karetką typu „P” do transportu, leczenia i monitorowania pacjentów oraz karetką typu „S” do zaawansowanego leczenia i monitorowania pacjentów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 do wysokości 20% wartości brutto umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 70 pkt wartość najtańszej oferty: wartość oferty badanej x 100% x 70 pktOcena ofert w kryterium czas podstawienia pojazdu, dla części nr 2 (dotyczy pojazdu o którym mowa w Rozdziale IV, pkt 4 ppkt 4.4) dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone w Formularzu ofertowym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, musi zaoferować czas podstawienia samochodu do realizacji zamówienia w przypadku wyjazdu nieplanowego. Maksymalny czas przyjazdu pojazdu do siedziby Zamawiającego od wezwania nie może przekraczać 60 min. Punkty za kryterium, czas podstawienia pojazdu dodatkowego zostaną obliczone w następujący sposób: najkrótszy czas podstawienia pojazdu P = ..................................................................................................... x 100 x 30%czas podstawienia pojazdu dodatkowego w badanej ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu
4.3.6.) Waga: 30
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 70 pkt wartość najtańszej oferty: wartość oferty badanej x 100% x 70 pktOcena ofert w kryterium czas podstawienia pojazdu, dla części nr 2 (dotyczy pojazdu o którym mowa w Rozdziale IV, pkt 4 ppkt 4.4) dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone w Formularzu ofertowym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, musi zaoferować czas podstawienia samochodu do realizacji zamówienia w przypadku wyjazdu nieplanowego. Maksymalny czas przyjazdu pojazdu do siedziby Zamawiającego od wezwania nie może przekraczać 60 min. Punkty za kryterium, czas podstawienia pojazdu dodatkowego zostaną obliczone w następujący sposób: najkrótszy czas podstawienia pojazdu P = ..................................................................................................... x 100 x 30%czas podstawienia pojazdu dodatkowego w badanej ofercie4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7