Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wołów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wołów do szkół i placówek w okresie do 31 grudnia 2020 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWołów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miejski w Wołowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-18
  • Numer ogłoszenia575722-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575722-N-2020 z dnia 2020-08-18 r.

Urząd Miejski w Wołowie: Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wołów do szkół i placówek w okresie do 31 grudnia 2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wołowie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Rynek  34 , 56-100  Wołów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 319 13 05, e-mail sekretariat@wolow.pl, faks 71 319 13 03.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wolow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.wolow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wolow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Wołowie, Rynek 34, 56-100 Wołów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wołów do szkół i placówek w okresie do 31 grudnia 2020 r.
Numer referencyjny: PZP.271.26.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Wołów do szkół i placówek, wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu, w roku szkolnym 2020/2021, w okresie 01.09.2020r.- 31.12.2020 r. w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku1) Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół i placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania.2) Dowóz uczniów do szkół i placówek będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów ze szkół i placówek w godzinach popołudniowych.3) Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części opisane poniżej:Część I: Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Wołów do Dolnośląskiego Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. Część II: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Wołów do Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące świadczenia usługi:• Część I: Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Wołów do Dolnośląskiego Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. Liczba dowożonych uczniów - 1, dowóz od 01.09.2020 r. do 31.12. 2020r.szczegółowy zakres rzeczowy:dowóz ucznia będzie się odbywał dwa razy dziennie(dowóz i odwóz) od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dniu uczęszczania uczniów do placówek: Wołów - Dolnośląski Specjalistyczny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu, ul. Kamiennogórska 16, 54-034 Wrocław - 1 uczeń - w okresie Od dnia podpisania umowy Do 31.12. 2020 Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą;pojazd przewożący uczniów winien mieć miejsc siedzących nie mniej niż liczba dowożonych uczniów, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa.• Część II: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Wołów do Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.ilość dowożonych uczniów – 2 (w tym 2 na wózku inwalidzkim), dowóz od 01.09.2020 r. lub od dnia podpisania umowy do 31 12.2020r.szczegółowy zakres rzeczowy:dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz); od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dniu uczęszczania ucznia do placówki: z Pierusza - Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym, ul.1 Maja 1A, 56-120 Brzeg Dolny - 1 uczeń - w okresie Od dnia podpisania umowy Do 31.12. 2020 r.z Zagórzyce - Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym, ul.1 Maja 1A, 56-120 Brzeg Dolny - 1 uczeń - w okresie Od dnia podpisania umowy Do 31.12. 2020 r.RAZEM 2 UCZNIÓWWykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą;pojazd przewożący ucznia winien posiadać miejsc siedzących nie mniej niż liczba dowożonych uczniów, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa pojazd musi być dostosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim.5) Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:a) wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiedniego standardu świadczonych usług, a biorąc pod uwagę, że przedmiotem umowy jest dowóz uczniów niepełnosprawnych, zobowiązuje się przy jego wykonywaniu dołożyć szczególnej staranności,b) uczniowie będą odbierani od rodziców/opiekunów prawnych z wyznaczonego miejsca o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazani pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru,c) po zakończeniu zajęć uczniowie będą odebrani (przez Wykonawcę) od nauczycieli w szkole/placówce (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu do wyznaczonego miejsca, przekazani pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania uczniów w drodze powrotnej ze szkoły/placówki do domu osobom nieupoważnionym,d) wykonawca musi posiadać wymagane uprawnienia oraz zatrudniać pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie do świadczenia usługi,e) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dziecko od chwili odebrania od rodzica/opiekuna prawnego do czasu odprowadzenia do i od wychowawcy w szkole/placówce,f) obsługę pojazdu stanowić będzie kierowca, posiadający wymagane uprawnienia oraz opiekun. W przypadku choroby kierowcy lub opiekuna Wykonawca zapewni kierowcę lub opiekuna zastępczego,g) kierowcy w czasie dowozu powinni być wyposażeni w telefon komórkowy, którego numer zostanie przekazany Zamawiającemu na rozkładzie, o którym mowa w Rozdziale III.pkt.1. ppkt 5) lit. o) SIWZ,h) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do:• zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego taboru do dowozu wszystkich uczniów i opiekunów;• zapewnienia dowożenia uczniów i opiekunów środkami transportu technicznie sprawnymi, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych usług tj. że wykorzystywany jest do transportu dzieci niepełnosprawnych,• zapewnienia środków transportu posiadających ubezpieczenie OC i NNW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu,• utrzymania w należytym porządku i czystości środków transportu,• przestrzegania przepisów BHP i p.poż,i) zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej tras dowozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty, w szczególności winien sprawdzić liczbę kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do liczby dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca,j) zaleca się, aby dowóz wszystkich uczniów w ramach zamówienia na trasie: wyznaczone miejsce – szkoła/placówka – wyznaczone miejsce, odbywał się jednym środkiem transportu,k) w okresach zimowych pojazd dowożący uczniów musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie, l) wykonawca przed przystąpieniem do wykonania usługi będącej przedmiotem umowy, otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz dowożonych dzieci wraz z dokładnymi adresami i danymi kontaktowymi do rodziców/opiekunów prawnych,m) wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami/opiekunami prawnymi uczniów, na podstawie tygodniowego planu lekcji ucznia danej szkoły/placówki,n) wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży z uwzględnieniem, że dziecko powinno być dowiezione do szkoły/placówki w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych i powrót po zakończeniu zajęć lekcyjnych lub świetlicowych bez zbędnego oczekiwania,o) ostatecznie ustalony rozkład jazdy, z uwzględnieniem zapisu Rozdziału III.pkt.1. ppkt 5) lit. g) SIWZ, Wykonawca przekaże do Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonania usługi i o wszelkich zmianach w trakcie obowiązywania umowy będzie niezwłocznie powiadamiał,p) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy,q) Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U .z 2019 r., poz.2140 ze zm.)oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.– Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110),r) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy zapewnienie wykonania przewozu, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt i ryzyko zastępczego wykonania usługi, w tym również wykonanie usługi zastępczej przez innego przewoźnika, który powinien spełniać wszelkie wymagania i obowiązki wynikające ze świadczenia przedmiotowej usługi i przepisów prawa. O przewoźniku zastępczym Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, rodzica/opiekuna prawnego lub wychowawcę. s) W przypadku zaistnienia awarii pojazdu w trakcie przewozu, Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy w czasie nie dłuższym niż 60 minut od momentu zaistnienia awarii. t) w przypadku niewykonania obowiązków wynikających z Rozdziale III.pkt.1. ppkt 5) lit. r) SIWZ, wykonanie zastępcze zleci Zamawiający, a Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia różnicy w kosztach poniesionych przez Zamawiającego z tytułu wynajęcia innego środka transportu,u) Wykonawca, który zostanie wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem):• kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz kserokopię ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) wskazanego środka transportu, którym będzie wykonywał usługę,• kserokopię prawa jazdy kierowcy, który będzie wykonywał usługę dowozu uczniów,• kserokopię dowodu rejestracyjnego środka transportu, którym będzie wykonywał usługę,v) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, liczby przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dowozu do szkół/placówek,w) Zamawiający zastrzega sobie prawo zawieszenia usług na czas określony, w szczególności w razie choroby dziecka, innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie dziecka do szkoły/placówki.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek dla części I i II zamówienia:Warunek będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek dla części I i II zamówienia:Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakościWiedza i doświadczenie wykonawcyWarunek będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na regularnym (codziennym) dowozie uczniów niepełnosprawnych do szkół/placówek przez okres co najmniej 3 miesięcy. Przez jedną usługę rozumie się jedną umowę. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 „Wykaz usług”. Usługi wykraczające poza wymagany charakter nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał zakres rzeczowy usług, wartości, daty wykonania i odbiorców wymienionych usług oraz załączył dokumenty określające, czy ww. usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – potwierdzających spełnienie warunku. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek jw. Może być spełniony przez Wykonawców wspólnie.Potencjał techniczny, o określonych parametrach którym dysponuje wykonawca Warunek będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonywania zamówienia co najmniej jednym środkiem transportu przeznaczonym i dostosowanym do dowozu uczniów niepełnosprawnych (w tym- jeśli dotyczy- do przewozu osób na wózkach inwalidzkich), posiadającym pasy bezpieczeństwa, dla każdej części z osobna:• Część I: pojazd winien posiadać minimum 1 miejsce siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna.• Część II: pojazd winien posiadać minimum 2 miejsca dostosowane do przewozu osób na wózku inwalidzkich, oraz miejsce dla kierowcy i opiekuna.- Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 „Wykaz sprzętu”.- Zamawiający wymaga od Wykonawców podania marki i numeru rejestracyjnego pojazdu, liczby miejsc siedzących oraz podstawy dysponowania wskazanym pojazdem.- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek jw. Może być spełniony przez Wykonawców wspólnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu osób pojazdami samochodowymi.a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem zakresu rzeczowego usług, wartości, dat wykonania i odbiorców wymienionych usług oraz załączeniem dokumentów określających, czy ww. usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, według załącznika nr4 do SIWZ, b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami według załącznika nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
ROK PRODUKCJI POJAZDU, KTÓRYM BĘDZIE ŚWIADCZONA USŁUGA 20,00
CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO W RAZIE AWARII 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, z zastrzeżeniem § 12 ust. 2.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie przedmiotu umowy w następujących przypadkach:a) rozszerzenie lub zawężenie trasy:- w przypadku zmiany szkoły/placówki do których uczęszczają dzieci w trakcie roku szkolnego;- w przypadku rezygnacji z dowozu, zastąpienia jednego dziecka innym dzieckiem, którego podanie wpłynęło w trakcie realizacji zamówienia, bez względu na adres zamieszkania i adres placówki, do której dziecko będzie dowożone;- w przypadku zmiany adresu zamieszkania dzieci w trakcie roku szkolnego;b) zmiana częstotliwości kursów, liczby przewozów, terminów wykonywania usługi – w przypadku gdy jest to podyktowane obiektywnymi czynnikami niemożliwymi do przewidzenia (np. rezygnacja dziecka z dowozu);c) zawieszenie usług na czas określony, w szczególności w razie choroby dziecka, innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie dziecka do szkoły.d) Zmiana wynagrodzenia o którym mowa w § 7 ust. 1 - w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w §12 ust. 2 pkt. a) - c) niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-26, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż haka holowniczego w samochodzie Opel Insignia- Lubin
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż haka holowniczego w samochodzie Opel Insignia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI