Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi transportowe samochodami dostawczymi dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 56 83 228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@drogi.csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-swiecie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe samochodami dostawczymi dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d12d9347-940b-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025213/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa transportowa - busy do przewozu pracowników
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/csw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/csw,
zwanej dalej Platformą.
Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane podpisem
kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z
Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy dostępne są pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje są zawarte w Rozdziale I Pkt 3 . Komunikacja w postępowaniu SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO została zamieszczona w załączniku nr 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD 241/14/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami dostawczymi (busy) dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu. W realizacji zamówienia będą brały udział dwa samochody służące do przewozu pracowników oraz w razie konieczności drobnego sprzętu, materiałów budowlanych, drewna, gałęzi i oznakowania. W przypadku gdy samochody nie będą posiadać skrzyni ładunkowej o min. ładowności 400 kg, każdy samochód trzeba wyposażyć w przyczepkę o dopuszczalnej ładowności min. 400 kg.
1.2. Wykonawca w czasie realizacji zamówienia musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym tj.:
1) Samochód dostawczy typu VAN ze skrzynią ładunkową o min. dopuszczalnej ładowności 400 kg lub przyczepką o dopuszczalnej ładowności min. 400 kg.
Minimalna liczba miejsc: 6.
2) Samochód dostawczy typu VAN ze skrzynią ładunkową o min. dopuszczalnej ładowności 400 kg lub przyczepką o dopuszczalnej ładowności min. 400 kg.
Minimalna liczba miejsc: 6.
Samochody biorące udział w realizacji zamówienia obowiązkowo musza być w pełni sprawne technicznie (obowiązkowe przeglądy) i przygotowane do przewozu materiałów budowlanych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo o ruchu drogowym oraz muszą być wyposażone w:
- belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi oraz obowiązujące oznakowanie – znaki drogowe oraz oznakowanie skrzyni ładunkowej taśmą odblaskową
- telefon komórkowy, przy czym koszt utrzymania telefonu komórkowego ponosi Wykonawca.
1.3 Kierowcy pojazdów będą wykonywali drobne prace pomocnicze w godzinach wolnych od prowadzenia pojazdu oraz będą nadzorować i pomagać w załadunku i rozładunku samochodów. Kierowcy powinni posiadać aktualne badania psychotechniczne, szkolenia BHP, świadectwa lekarskie oraz uprawnienia do kierowania ruchem. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane wyżej badania i zaświadczenia.
1.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przewożony ładunek od chwili załadunku na samochód do momentu rozładunku. W razie uszkodzenia ładunku lub jego zaginięcia w trakcie przewozu Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z usunięciem uszkodzeń lub zakupem nowych materiałów.
1.5. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego w dni robocze od godz. 7.00 do godz. 15.00 z zastrzeżeniem wydłużenia lub skrócenia tego czasu. W czasie realizacji zamówienia Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w razie potrzeby w wolne soboty, niedziele i święta oraz poza godzinami pracy.
1.6. W przypadku awarii pojazdu lub niedyspozycji kierowcy Wykonawca zobowiązany jest zgłosić to Zamawiającemu oraz zapewnić odpowiedni (równoważny) pojazd zastępczy lub kierowcę w ciągu 1 godziny od chwili zaistnienia zdarzenia.
1.7. Przedstawicielem Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu umowy jest: Kierownik Obwodu Drogowo-Mostowego w Drzycimiu lub Z-ca Kierownika Obwodu Drogowo – Mostowego w Drzycimiu. Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do wydawania Wykonawcy poleceń związanych z zapewnieniem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
1.8. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie miesięcznych kart pracy sprzętu. Wykonawca po każdym dniu wykonania usługi przedstawi przedstawicielowi Zamawiającego do akceptacji i podpisu wypełnione karty drogowe.
1.9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją pojazdów, ich ubezpieczeniem, zabezpieczeniem w paliwo, wynagrodzeniem i ubezpieczeniem kierowców oraz ubezpieczeniem i zabezpieczeniem ładunku.
1.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia.
1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- kosztorys ofertowy– załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Cena - 60%.
Czas reakcji – 40%
2. Czas reakcji
Realizacja zamówienia odbywać się będzie na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego w dni robocze od godz. 7.00 do godz. 15.00 z zastrzeżeniem wydłużenia lub skrócenia tego czasu. W czasie realizacji zamówienia Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w razie potrzeby w wolne soboty, niedziele i święta oraz poza godzinami pracy.
Przedmiotowe kryterium dotyczy czasu reakcji na wezwanie Przedstawiciela Zamawiającego w razie potrzeby w wolne soboty, niedziele i święta oraz poza podstawowymi godzinami pracy (7-15).
Minimalny czas reakcji to 60 min., a maksymalny to 180 minut. Zaoferowanie przez Wykonawcę czasu reakcji poniżej ustalonego minimum lub powyżej ustalonego maksimum, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
3. Liczba punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (C min / C bad) x 60 + (Cr naj / Cr bad) x 40, gdzie:
C min – najniższa cena (cena oferty brutto za wykonanie danej części zamówienia) spośród badanych ofert;
C bad – cena (cena oferty brutto dla danej części zamówienia) oferty badanej;
Cr naj – najkrótszy czas reakcji spośród badanych ofert (dla danej części zamówienia);
Cr bad – czas reakcji oferty badanej (dla danej części zamówienia).
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w oparciu o powyższy wzór uzyska największą liczbę punktów.
4. Zamawiający udzieli zamówienia, Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
1) Samochód dostawczy typu VAN ze skrzynią ładunkową o min. dopuszczalnej ładowności 400 kg lub przyczepką o dopuszczalnej ładowności min. 400 kg.
Minimalna liczba miejsc: 6.
2) Samochód dostawczy typu VAN ze skrzynią ładunkową o min. dopuszczalnej ładowności 400 kg lub przyczepką o dopuszczalnej ładowności min. 400 kg.
Minimalna liczba miejsc: 6.
Samochody biorące udział w realizacji zamówienia obowiązkowo musza być w pełni sprawne technicznie (obowiązkowe przeglądy) i przygotowane do przewozu materiałów budowlanych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo o ruchu drogowym oraz muszą być wyposażone w:
- belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi oraz obowiązujące oznakowanie – znaki drogowe oraz oznakowanie skrzyni ładunkowej taśmą odblaskową
- telefon komórkowy, przy czym koszt utrzymania telefonu komórkowego ponosi Wykonawca.
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje potencjałem techniczny wymaganym przez Zamawiającego (wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w
rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2 SWZ. Oświadczenie składają odrębnie: - wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu; - podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
Ww. oświadczenie składa wraz z ofertą . Załącznik ten tymczasowo zastępuje wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2 SWZ, które należy złożyć zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp: zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) Wykonawca przedłoży wykaz pojazdów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami w celu realizacji zamówienia, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią załącznika 4 do SWZ, spełniających wymagania określone w rozdziale II pkt 7 ust. 1 ppkt. 4) SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w
rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2 SWZ. Oświadczenie składają odrębnie: - wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu; - podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
Ww. oświadczenie składa wraz z ofertą . Załącznik ten tymczasowo zastępuje wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2 SWZ, które należy złożyć zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp: zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- brak podstaw wykluczenia;
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z Formularzem Ofertowym należy również złożyć kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów
udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie
z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
b) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdziale II pkt. 9 ust. 1 ppkt. 6 lit. d);
c) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących
ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych
do oferty).
Informacje dotyczące wykonawcy (załącznik nr 8 do SWZ) – w tym dokumencie wykonawca składa oświadczenie w zakresie: spełnienia wymogów RODO i podwykonawców.
Do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 9 do SWZ - oświadczenie w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje znajdują się w SWZ - rozdział II pkt 6 lit. b
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje w tym zakresie wskazane zostały w § 11 projektu umowy - załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/csw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Cena - 60%.
Czas reakcji – 40%
Czas reakcji
Realizacja zamówienia odbywać się będzie na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego w dni robocze od godz. 7.00 do godz. 15.00 z zastrzeżeniem wydłużenia lub skrócenia tego czasu. W czasie realizacji zamówienia Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w razie potrzeby w wolne soboty, niedziele i święta oraz poza godzinami pracy.
Przedmiotowe kryterium dotyczy czasu reakcji na wezwanie Przedstawiciela Zamawiającego w razie potrzeby w wolne soboty, niedziele i święta oraz poza podstawowymi godzinami pracy (7-15).
Minimalny czas reakcji to 60 min., a maksymalny to 180 minut. Zaoferowanie przez Wykonawcę czasu reakcji poniżej ustalonego minimum lub powyżej ustalonego maksimum, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
Liczba punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (C min / C bad) x 60 + (Cr naj / Cr bad) x 40, gdzie:
C min – najniższa cena (cena oferty brutto za wykonanie danej części zamówienia) spośród badanych ofert;
C bad – cena (cena oferty brutto dla danej części zamówienia) oferty badanej;
Cr naj – najkrótszy czas reakcji spośród badanych ofert (dla danej części zamówienia);
Cr bad – czas reakcji oferty badanej (dla danej części zamówienia).