Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupsk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730
1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzenie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupsk”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f47b30a-7c0c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012276/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupsk
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d7810647-e2d4-4022-85be-e8461d228cff
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdziale X dziale A SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego za pośrednictwem miniPortalu (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu lub numerem referencyjnym, a także identyfikatorem postępowania dostępnym na miniPortalu. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich w złożonej ofercie. 4. Oświadczenia i dokumenty (inne niż wskazane w rozdziale X) niestanowiące oferty i towarzyszących jej dokumentów, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w niniejszej specyfikacji adres e-mai. 5. Zamawiający informuje dodatkowo, że dopuszcza zastosowanie do kompresji dokumentów elektronicznych, oprócz formatów danych określonych w przepisach przywołanego wyżej rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji. w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, także formatu danych .rar(nazwa standardu: Roshalarchive), z zastrzeżeniem braku możliwości zastosowania tego formatu do zaszyfrowania oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, co wynika z funkcjonalności narzędzia do szyfrowania udostępnianego na stronie internetowej miniPortalu 6. Dokumenty lub oświadczenia, inne niż stanowiące ofertę, składane są – za pośrednictwem Formularza do komunikacji lub poczty elektronicznej – bez ich uprzedniego zaszyfrowania. Zaszyfrowanie takich dokumentów lub oświadczeń i przesłanie ich za pośrednictwem Formularza do komunikacji spowoduje brak możliwości ich odszyfrowania z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie eZamówienia MiniPortal następujące oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym: a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ zawierający w szczególności informacje o wartości brutto oferty, o terminie usług, pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, b) Wypełniony załącznik nr 7 do SWZ formularz cenowy. c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu w wg załącznika nr 2 do SWZ d) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz, korzystając z formy elektronicznej wadium. e) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą. f) Oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, 14 RODO. 8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również za pośrednictwem miniPortalu, w zakładce „dla Wykonawców”, „Formularze do komunikacji”. Sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania opisany został w udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XIX dziale B SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XIX dziale B SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 232100,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1Sukcesywny transport kruszyw w ilości ok. 11.000,00 Mg (beton kruszony frakcji 0/50, mieszankaoptymalna frakcji 0/31,5, żwir płukany 2/8, żwir płukany 8/16, glinożwir, grys bazaltowy 2/5, piasek 0-2,melafir, masa bitumiczna itp.) dla potrzeb Obwodów Drogowych zlokalizowanych w Słupsku oraz wGłówczycach - samochodem samowyładowczym z trzystronnym wywrotem o ład. min. 13 ton + przyczepa oładowności min. 11 ton – min. 3 szt. (zestaw: samochód + przyczepa trzystronny wywrot). Miejsce odbiorudostaw zależne będzie od zlecenia bądź umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą (Sprzedawcakruszywa). Rozliczenie będzie dokonywane na podstawie ilości przewiezionych ton materiałów przezWykonawcę i potwierdzonych na karcie drogowej przez upoważnionego pracownika ZDP Słupsk.
4.2.5.) Wartość części: 184600,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium 1: Cena C – waga punktowa 60%Kryterium 2: Czas wykonania usługi S - waga punktowa 40%1% = 1 pktOcenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:P = C + SSuma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „czas wykonywania usługi” S, wyliczona wg poniższych zapisów: Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofertC =------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena oferowana badanej oferty2. Dodatkowe postanowienia dot. wykonania usługi:Liczba punktów w kryterium czas wykonania usługi - nie więcej niż 40 pkt (przy max terminie wykonania usługi (transport) do trzech dni od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego), przy czym 40 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na drugi dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, 20 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na trzeci dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego oraz 0 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na czwarty dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do terminu wykonania usługi (transport) dot. przedmiotu zamówienia.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium 1: Cena C – waga punktowa 60%Kryterium 2: Czas wykonania usługi S - waga punktowa 40%1% = 1 pktOcenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:P = C + SSuma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „czas wykonywania usługi” S, wyliczona wg poniższych zapisów: Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofertC =------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena oferowana badanej oferty2. Dodatkowe postanowienia dot. wykonania usługi:Liczba punktów w kryterium czas wykonania usługi - nie więcej niż 40 pkt (przy max terminie wykonania usługi (transport) do trzech dni od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego), przy czym 40 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na drugi dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, 20 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na trzeci dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego oraz 0 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na czwarty dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do terminu wykonania usługi (transport) dot. przedmiotu zamówienia.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2Usługi transportowe dla potrzeb obwodów Drogowych w Słupsku i w Główczycach (na wezwanieZamawiającego). Przewidywana ilość godzin: ok. 350 godz. - samochód samowyładowczyo ładowności 5-10 ton do transportu kruszyw oraz ok. 100 godz. - samochód samowyładowczyo ładowności powyżej 10 ton do transportu kruszyw z przyczepą niskopodwoziową o ład. min. 16 ton doprzetransportowania maszyn drogowych- min. 1 szt. Rozliczenie będzie dokonywane na podstawieilości godzin pracy sprzętu Wykonawcy i potwierdzonych na karcie drogowej przez upoważnionegopracownika ZDP Słupsk.
4.2.5.) Wartość części: 47500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium 1: Cena C – waga punktowa 60%Kryterium 2: Czas wykonania usługi S - waga punktowa 40%1% = 1 pktOcenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:P = C + SSuma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „czas wykonywania usługi” S, wyliczona wg poniższych zapisów: Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofertC =------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena oferowana badanej oferty2. Dodatkowe postanowienia dot. wykonania usługi:Liczba punktów w kryterium czas wykonania usługi - nie więcej niż 40 pkt (przy max terminie wykonania usługi (transport) do trzech dni od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego), przy czym 40 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na drugi dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, 20 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na trzeci dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego oraz 0 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na czwarty dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do terminu wykonania usługi (transport) dot. przedmiotu zamówienia.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonywania usługi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium 1: Cena C – waga punktowa 60%Kryterium 2: Czas wykonania usługi S - waga punktowa 40%1% = 1 pktOcenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:P = C + SSuma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „czas wykonywania usługi” S, wyliczona wg poniższych zapisów: Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofertC =------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena oferowana badanej oferty2. Dodatkowe postanowienia dot. wykonania usługi:Liczba punktów w kryterium czas wykonania usługi - nie więcej niż 40 pkt (przy max terminie wykonania usługi (transport) do trzech dni od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego), przy czym 40 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na drugi dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, 20 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na trzeci dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego oraz 0 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na czwarty dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do terminu wykonania usługi (transport) dot. przedmiotu zamówienia.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4