„Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupsk”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupsk”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-12
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012896
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupsk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730

1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzenie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupsk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f47b30a-7c0c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012276/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupsk

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d7810647-e2d4-4022-85be-e8461d228cff

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdziale X dziale A SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego za pośrednictwem miniPortalu (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu lub numerem referencyjnym, a także identyfikatorem postępowania dostępnym na miniPortalu. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich w złożonej ofercie. 4. Oświadczenia i dokumenty (inne niż wskazane w rozdziale X) niestanowiące oferty i towarzyszących jej dokumentów, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w niniejszej specyfikacji adres e-mai. 5. Zamawiający informuje dodatkowo, że dopuszcza zastosowanie do kompresji dokumentów elektronicznych, oprócz formatów danych określonych w przepisach przywołanego wyżej rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji. w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, także formatu danych .rar(nazwa standardu: Roshalarchive), z zastrzeżeniem braku możliwości zastosowania tego formatu do zaszyfrowania oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, co wynika z funkcjonalności narzędzia do szyfrowania udostępnianego na stronie internetowej miniPortalu 6. Dokumenty lub oświadczenia, inne niż stanowiące ofertę, składane są – za pośrednictwem Formularza do komunikacji lub poczty elektronicznej – bez ich uprzedniego zaszyfrowania. Zaszyfrowanie takich dokumentów lub oświadczeń i przesłanie ich za pośrednictwem Formularza do komunikacji spowoduje brak możliwości ich odszyfrowania z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie eZamówienia MiniPortal następujące oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym: a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ zawierający w szczególności informacje o wartości brutto oferty, o  terminie usług, pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, b) Wypełniony załącznik nr 7 do SWZ formularz cenowy. c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu w wg załącznika nr 2 do SWZ d) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz, korzystając z formy elektronicznej wadium. e) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą. f) Oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, 14 RODO. 8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również za pośrednictwem miniPortalu, w zakładce „dla Wykonawców”, „Formularze do komunikacji”. Sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania opisany został w udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XIX dziale B SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XIX dziale B SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 232100,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1Sukcesywny transport kruszyw w ilości ok. 11.000,00 Mg (beton kruszony frakcji 0/50, mieszankaoptymalna frakcji 0/31,5, żwir płukany 2/8, żwir płukany 8/16, glinożwir, grys bazaltowy 2/5, piasek 0-2,melafir, masa bitumiczna itp.) dla potrzeb Obwodów Drogowych zlokalizowanych w Słupsku oraz wGłówczycach - samochodem samowyładowczym z trzystronnym wywrotem o ład. min. 13 ton + przyczepa oładowności min. 11 ton – min. 3 szt. (zestaw: samochód + przyczepa trzystronny wywrot). Miejsce odbiorudostaw zależne będzie od zlecenia bądź umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą (Sprzedawcakruszywa). Rozliczenie będzie dokonywane na podstawie ilości przewiezionych ton materiałów przezWykonawcę i potwierdzonych na karcie drogowej przez upoważnionego pracownika ZDP Słupsk.

4.2.5.) Wartość części: 184600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium 1: Cena C – waga punktowa 60%Kryterium 2: Czas wykonania usługi S - waga punktowa 40%1% = 1 pktOcenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:P = C + SSuma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „czas wykonywania usługi” S, wyliczona wg poniższych zapisów: Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofertC =------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena oferowana badanej oferty2. Dodatkowe postanowienia dot. wykonania usługi:Liczba punktów w kryterium czas wykonania usługi - nie więcej niż 40 pkt (przy max terminie wykonania usługi (transport) do trzech dni od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego), przy czym 40 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na drugi dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, 20 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na trzeci dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego oraz 0 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na czwarty dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do terminu wykonania usługi (transport) dot. przedmiotu zamówienia.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium 1: Cena C – waga punktowa 60%Kryterium 2: Czas wykonania usługi S - waga punktowa 40%1% = 1 pktOcenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:P = C + SSuma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „czas wykonywania usługi” S, wyliczona wg poniższych zapisów: Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofertC =------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena oferowana badanej oferty2. Dodatkowe postanowienia dot. wykonania usługi:Liczba punktów w kryterium czas wykonania usługi - nie więcej niż 40 pkt (przy max terminie wykonania usługi (transport) do trzech dni od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego), przy czym 40 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na drugi dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, 20 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na trzeci dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego oraz 0 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na czwarty dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do terminu wykonania usługi (transport) dot. przedmiotu zamówienia.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2Usługi transportowe dla potrzeb obwodów Drogowych w Słupsku i w Główczycach (na wezwanieZamawiającego). Przewidywana ilość godzin: ok. 350 godz. - samochód samowyładowczyo ładowności 5-10 ton do transportu kruszyw oraz ok. 100 godz. - samochód samowyładowczyo ładowności powyżej 10 ton do transportu kruszyw z przyczepą niskopodwoziową o ład. min. 16 ton doprzetransportowania maszyn drogowych- min. 1 szt. Rozliczenie będzie dokonywane na podstawieilości godzin pracy sprzętu Wykonawcy i potwierdzonych na karcie drogowej przez upoważnionegopracownika ZDP Słupsk.

4.2.5.) Wartość części: 47500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium 1: Cena C – waga punktowa 60%Kryterium 2: Czas wykonania usługi S - waga punktowa 40%1% = 1 pktOcenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:P = C + SSuma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „czas wykonywania usługi” S, wyliczona wg poniższych zapisów: Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofertC =------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena oferowana badanej oferty2. Dodatkowe postanowienia dot. wykonania usługi:Liczba punktów w kryterium czas wykonania usługi - nie więcej niż 40 pkt (przy max terminie wykonania usługi (transport) do trzech dni od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego), przy czym 40 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na drugi dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, 20 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na trzeci dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego oraz 0 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na czwarty dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do terminu wykonania usługi (transport) dot. przedmiotu zamówienia.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonywania usługi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium 1: Cena C – waga punktowa 60%Kryterium 2: Czas wykonania usługi S - waga punktowa 40%1% = 1 pktOcenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:P = C + SSuma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „czas wykonywania usługi” S, wyliczona wg poniższych zapisów: Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofertC =------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena oferowana badanej oferty2. Dodatkowe postanowienia dot. wykonania usługi:Liczba punktów w kryterium czas wykonania usługi - nie więcej niż 40 pkt (przy max terminie wykonania usługi (transport) do trzech dni od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego), przy czym 40 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na drugi dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, 20 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na trzeci dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego oraz 0 pkt przy założeniu, że wykonanie usługi (transport) jest na czwarty dzień od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do terminu wykonania usługi (transport) dot. przedmiotu zamówienia.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu ozamówieniu.2. Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 Ustawy dotyczą:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:A) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:Wykonawca wpisany jest do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;A)Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:A)Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:Wykonawca posiada opłaconą polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Należy załączyć polisę na zadanie nr 1 na kwotę min.: 179.000,00 zł (sto siedemdziesiąt dziewięć tysięcy złotych), na zadanie nr 2 na kwotę min: 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych);4) zdolności technicznej lub zawodowej.A)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 ostatnich latprzed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie posiada doświadczenie w zakresie usług transportowych podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Według załącznika nr 3 do SWZDowodami, o których mowa w rozdziale II ust 2 pkt 4) są:- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lubciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.- W przypadku usług – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którymmowa powyżej- W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane wwykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładaniadowodówB) Wykonawca składając ofertę na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem:● ZADANIE NR 1: samochód samowyładowczy z trzystronnym wywrotem o ład. min. 13 ton + przyczepa o ładowności min. 11 ton – min. 3 szt. (zestaw: samochód + przyczepa trzystronny wywrot)● ZADANIE NR 2: samochód samowyładowczy o ładowności 5 – 10 ton min. 1 szt. do transportu kruszyw oraz samochód samowyładowczy o ładowności powyżej 10 ton do transportu kruszyw z przyczepą niskopodwoziową o ład. min. 16 ton do przetransportowania maszyn drogowych - minimum 1 szt. ;Należy przedstawić wykaz środków transportu w załączniku nr 4 do SWZ.C) Wykonawca przedłoży oświadczenie Wykonawcy o skierowanie odpowiednich osób na wykonanie zadania nr 1 i 2 – według załącznika Nr 5 do SWZ.3. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o postępowaniu:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z Wykonawców.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) W przypadku o którym mowa w pkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającegopotwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu. – wzór oświadczeń stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, odpowiednio na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zawarte w załączniku nr 2 do SWZ).Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.109 ust.1 pkt 4) Ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Należy załączyć polisę na zadanie nr 1 na kwotę min.: 179.000,00 zł (sto siedemdziesiąt dziewięć tysięcy złotych), na zadanie nr 2 na kwotę min: 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych);2) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albowniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie w zakresie usług transportowych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Według załącznika nr 3 do SWZ.3) Wykaz niezbędnego do wykonania usługi sprzętu, który został wskazany w Dziale A Rozdziale II ust 2 pkt 4) według załącznika nr 4 do SWZ4) Oświadczenie Wykonawcy o skierowaniu odpowiednich osób na wykonanie zadania – wedługzałącznika Nr 5 do SWZ.5) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.109 ust.1 pkt 4) Ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wadium na zadanie nr 1 w wysokości 2.700,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset PLN), na zadanie nr 2 w wysokości 700,00 PLN (słownie: siedemset PLN)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Złożone wadium powinno być ważne do dnia terminu związania z ofertą.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: A) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank BGŻ BNP PARIBAS Oddział w Słupsku 05 1600 1462 1877 9152 8000 0003.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o postępowaniu:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z Wykonawców.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) W przypadku o którym mowa w pkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę: 1) w zakresie wykazanego przez wykonawcę, podwykonawcy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-10

2021-03-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników z ciągnikami typu mega na trasy SE-IT (najlepiej z podstawowym ADR). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI