III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
I. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA: Wykonawca winien dysponować narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, w tym: 1) SALĄ SEKCYJNĄ (1 sala) - Wykonawca musi spełniać warunek dysponowania pomieszczeniem, które musi znajdować się w obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Katowicach oraz musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, w prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz. U. z 1972 r. Nr 17, poz. 123), a także spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie standardów organizacyjnych opieki zdrowotnej w dziedzinie patomorfologii (Dz. U. z 2017 r., poz. 2435). Uwaga: Zamawiający nie wymaga dysponowania pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ osobno dla każdej Części zamówienia. Uwaga: Wykonawca winien dysponować sprzętem i urządzeniami umożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2) POJAZDAMI - Wykonawca musi spełniać warunek dysponowania przynajmniej 1 pojazdem (środkiem transportu) do przewozu zwłok ludzkich i szczątków ludzkich osobno dla każdej Części zamówienia, dla której składa ofertę. Pojazd - środek transportu drogowego do przewozu zwłok ludzkich i szczątków ludzkich winien być zarejestrowany jako pojazd specjalny oraz powinien spełniać wymagania techniczne i sanitarne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. 2007.249.1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami lub zaświadczeniami wydanymi przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną. Wykonawca musi przedstawić potwierdzenie wyposażenia w środek/środki transportu przystosowane do wykonywania zamówienia (kserokopia dowodu rejestracyjnego, z której wynika, że samochód przystosowany jest do przewozu zwłok, a jeżeli w dowodzie rejestracyjnym nie ma takiej adnotacji należy dołączyć dokument potwierdzający przeznaczenie samochodu do przewozu zwłok oraz posiada ważne badania techniczne). Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka Części jednocześnie – minimalna liczba będących w dyspozycji pojazdów winna odpowiadać sumie tych pojazdów wymaganej dla tych Części, na które Wykonawca składa ofertę. Uwaga: W okresie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli faktu i podstaw dysponowania przez Wykonawcę poszczególnymi pojazdami skierowanymi do realizacji zamówienia. Uwaga: Wykonawca winien dysponować sprzętem i urządzeniami umożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3) CHŁODNIAMI - Wykonawca musi spełniać warunek dysponowania pomieszczeniem do przechowywania zwłok i szczątków ludzkich znajdującym się w obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Katowicach wyposażonym w specjalistyczne chłodnie z przynajmniej 4 miejscami do przechowywania zwłok/szczątków ludzkich osobno dla każdej Części zamówienia, dla której składa ofertę. Przechowanie zwłok i szczątków ludzkich powinno być świadczone w pomieszczeniu spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011r. w sprawie sposobu przechowania zwłok i szczątków (Dz. U. 2011.75.405 z późn. zm.). Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka Części jednocześnie – minimalna liczba miejsc do przechowywania zwłok ludzkich winna odpowiadać sumie tych miejsc wymaganej dla tych Części, na które Wykonawca składa ofertę. Uwaga: W okresie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli faktu i podstaw dysponowania przez Wykonawcę pomieszczeniami wskazanymi do realizacji zamówienia. Uwaga: Wykonawca winien dysponować sprzętem i urządzeniami umożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4)OSOBAMI – Wykonawca musi spełniać warunek dysponowania odpowiednią liczbą osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym skierowanych do wykonania usług przewozu, tj. co najmniej 2 osoby na jeden pojazd osobno dla każdej Części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części jednocześnie – minimalna liczba osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia winna odpowiadać sumie tych osób wymaganej dla tych Części, na które Wykonawca składa ofertę. Uwaga: W okresie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli faktu i podstaw dysponowania przez Wykonawcę poszczególnymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Zamawiający wprowadza warunek szczegółowy dot. zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę: Zgodnie z treścią art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp, w związku art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę (lub podwykonawcę), który przedstawi najkorzystniejszą ofertę –dla danej Części zamówienia, co najmniej 1 osoby wykonującej określone czynności związane z wykonywaniem zamówienia (danej Części) w zakresie przewozu zwłok, tj. kierowanie pojazdem do przewozu zwłok lub przenoszenie zwłok i szczątków ludzkich mając na uwadze, że wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna osoba z dwóch osób przypadających na jeden pojazd skierowany do realizacji zamówienia (danej Części) była zatrudniona na podstawie umowy o pracę. Warunek ten jest obligatoryjny. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji Zamówienia powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika na podstawie umowy o pracę. II. ZDOLNOŚĆ ZAWODOWA: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Uwaga (dotyczy wszystkich dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia): W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę - dokumenty, o których mowa w pkt 4.1.a) – 4.1.b) zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. W przypadku Wykonawców wskazujących do realizacji zamówienia podwykonawców dokumenty, o których mowa w pkt 4.1.a) – 4.1.b) zobowiązany jest złożyć każdy z tych podwykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. WYKAZ OSÓB Załącznik Nr 9 do SIWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2. WYKAZ NARZĘDZI Załącznik Nr 10 do SIWZ (pojazdów/środków transportu), wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz dokumentami to potwierdzającymi (dla POJAZDÓW – dowody rejestracyjne potwierdzające zarejestrowanie, jako pojazdy specjalne oraz ważne badania techniczne, a także wskazaną w Wykazie podstawę dysponowania, np. wpis w dowodzie rejestracyjnym, umowa leasingu itp.; dla CHŁODNI oraz SALI SEKCYJNEJ – dokumenty potwierdzające wskazaną w Wykazie podstawę dysponowania (akty własności, umowy, itp.);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale IV – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w niniejszym punkcie składa oddzielnie każdy z Wykonawców. 3. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany formularz ofertowy o nazwie OFERTA oraz formularz cenowy Załącznik Nr 4 do SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstaw aktów prawnych przywołanych w umowie, szczegółowych zasad realizacji umowy wynikających z potrzeb organizacyjnych Zamawiającego nie mających cechy istotności, oraz określa następujące warunki takiej zmiany: zmiana wymaga wniosku w formie pisemnej zawierającego uzasadnienie, za porozumieniem Stron w stosownym aneksie, zmiany korzystne dla Zamawiającego. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-01-13, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Będzinie, ul. Modrzejowska 73a, 42-501 Będzin. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Będzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Bytomiu, ul. Sądowa 2, 41-900 Bytom. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Chorzowie, Pl. Piastowski 17, 41-500 Chorzów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Chorzowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Dąbrowie Górniczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Jaworznie, ul. Inwalidów Wojennych 14, 43-603 Jaworzno. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Jaworznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Katowice – Południe w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Katowice – Południe w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Katowice – Północ w Katowicach, ul. Pocztowa 8, 40-002 Katowice. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Katowice – Północ w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Katowice – Wschód w Katowicach, ul. Kossutha 11, 40-844 Katowice. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Katowice – Wschód w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Katowice – Zachód w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Katowice – Zachód w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Mikołowie, ul. Wyszyńskiego 13, 43-190 Mikołów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Mikołowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Mysłowicach, ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Mysłowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w w Pszczynie, ul. Stefana Batorego 10, 43-200 Pszczyna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Pszczynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w w Siemianowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 11, 41-100 Siemianowice Śl. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Siemianowicach Śląskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Sosnowiec – Południe w Sosnowcu, ul. Janowskiego 14, 41-200 Sosnowiec. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Sosnowiec – Południe w Sosnowcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Sosnowiec – Północ w Sosnowcu, ul. Janowskiego 14, 41-200 Sosnowiec. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej Sosnowiec – Północ w Sosnowcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
USŁUGI przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Tychach, ul. Wojska Polskiego 8, 43-100 Tychy. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Tychach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wielkość oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA ofertowa (brutto) – 60 pkt |
60,00 |
Posiadanie / dysponowanie pomieszczeniem SALI SEKCYJNEJ w obrębie działania (granicach administracyjnych obszaru działania) danej jednostki - Części zamówienia, dla której składana jest oferta – 40 pkt |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: