USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-05-11
  • ZamawiającyARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00140407
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000626490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kurkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_gdansk@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Areszt Śledczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b8261ee-c789-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044243/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej: as_gdansk@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, aby złożyć ofertę, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych Formularzy lub za pomocą poczty elektronicznej. Korespondencja przesłana za pomocą Formularzy nie może być szyfrowana.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (ID postępowania z miniPortalu).
4. Za datę przekazania (wpływu) wszelkiej korespondencji elektronicznej przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Potwierdzeniem przekazania jest Urzędowe Potwierdzenie wygenerowane przez ePUAP.
5. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują dokumenty elektroniczne za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych Formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 MB.
8. Sposób sporządzenia oferty, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/04/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1) przesyłki listowe nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii (ekonomiczne),
2) przesyłki listowe nierejestrowane najszybszej kategorii (priorytetowe),
3) przesyłki listowe rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (polecone), przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczane za pokwitowaniem odbioru,
4) przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (polecone priorytetowe), przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczane za pokwitowaniem odbioru,
5) zwrotne potwierdzenia odbioru – potwierdzenie odbioru przesyłki listowej rejestrowanej, nadanej ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru,
6) paczki pocztowe rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania lub przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczane za potwierdzeniem odbioru (ekonomiczne),
7) paczki pocztowe rejestrowane najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania lub przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczane za potwierdzeniem odbioru (priorytetowe).
3. Wymiary przesyłek listowych wynoszą:
1) Format S do 500 g – to przesyłki o wymiarach:
minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm;
maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm;
2) Format M do 1 000 g – to przesyłki o wymiarach:
minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm;
maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm;
3) Format L do 2 000 g – to przesyłki o wymiarach:
minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm;
maksimum – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
4. Wymiary paczek pocztowych wynoszą:
1) Gabaryt A to paczki o wymiarach:
minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm;
maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm;
2) Gabaryt B to paczki o wymiarach:
minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm;
maksimum – suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość – 3 000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1 500 mm.
5. Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm.
6. Podane ilości przesyłek pocztowych są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że minimalna gwarantowana realizacja umowy wyniesie nie mniej niż 70% wartości umowy w okresie jej obowiązywania. Zamawiający zastrzega, że bez narażenia na jakąkolwiek odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy uprawniony jest do zaniechania wykonania umowy o wartości mniejszej niż 30% wartości umowy.
7. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w specyfikacji.
8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru raz dziennie, w dni robocze – od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 09:30 do 10:30, przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z kancelarii jawnej (biura podawczego) Aresztu Śledczego w Gdańsku. Odbioru dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.
9. Wykonawca zapewni doręczenie przesyłek pocztowych nadawanych przez Zamawiającego do każdego wskazanego miejsca w kraju i zagranicą, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Czas doręczenia przesyłek nierejestrowanych i rejestrowanych powinien być zgodny z normami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
10. Za moment odbioru przesyłki uważa się chwilę przyjęcia przez Wykonawcę przesyłki do przemieszczania i doręczania, a w przypadku przesyłek rejestrowanych chwilę wydania Zamawiającemu dowodu przyjęcia przesyłki przez Wykonawcę.
11. Realizacja usług odbywać się będzie poprzez właściwe przygotowanie przez Zamawiającego przesyłek pocztowych do nadania oraz sporządzenie zestawienia (ogólnego) ilościowego nadanych przesyłek nierejestrowanych oraz zestawienia szczegółowego (dokumentacji nadawczej) dla przesyłek rejestrowanych. Przedmiotowe zestawienia będą sporządzane w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca umożliwi korzystanie z bezpłatnego programu, umożliwiającego nadawanie przesyłek, czyli generowanie odpowiednich wykazów jak i dokumentów nadawczych.
12. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
a) dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do dokumentacji nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
b) dla przesyłek nierejestrowanych – zestawienie ilościowe przesyłek, sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.
13. Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach w sposób czytelny i trwały informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, określając jednocześnie rodzaj przesyłki oraz znak opłaty – znaki/ nalepki/ kody kreskowe identyfikujące przesyłkę rejestrowaną. Zamawiający będzie też umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci pieczęci o treści: „Opłata pobrana umowa nr …. z dnia …” według wzoru uzgodnionego z Wykonawcą.
14. Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w dokumentacji nadawczej. Zamawiający na własny koszt pozyska dokumentację nadawczą oraz pieczęcie w automacie do oznakowania przesyłek.
15. Zamawiający jest zobowiązany do przygotowania nadawanych przesyłek pocztowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie ich do adresata bez ubytku i uszkodzeń podczas jej przemieszczania tj. opakowanie przesyłek listowych stanowić będzie odpowiednio zabezpieczona koperta Zamawiającego, natomiast opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości. Nie dopuszcza się uzależnienia odbioru przesyłki od zastosowania opakowań Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji przez Wykonawcę w zewnętrzne opakowanie przesyłki mogące naruszyć jej pierwotny format, kształt lub wagę.
16. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego.
17. Przesunięcie nadania przesyłek na dzień następny, nastąpi w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń do odebranych przesyłek dotyczących m.in. braku pełnego adresu, niezgodności wpisów do dokumentów nadawczych z wpisami na przesyłkach, braku znaków opłaty. Wykonawca może odmówić przyjęcia przesyłek w przypadku gdy:
a) opakowanie przesyłki będzie uszkodzone lub jeśli w trakcie załadunku przesyłki, opakowanie otworzy się na skutek nieprawidłowego doboru opakowania do zawartości przesyłki i niewystarczającego zabezpieczenia opakowania taśmami klejącymi,
b) wpisy w zestawieniu są niezgodne ze stanem faktycznym odebranych przesyłek.
18. Zgłaszanie zastrzeżeń przez Wykonawcę odbywać się będzie niezwłocznie – drogą elektroniczną lub telefoniczną.
19. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata „zwrotne potwierdzenie odbioru” (ZPO) niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki pocztowej przez adresata wynosi 14 dni liczonych od momentu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka pocztowa jest „awizowana” dwukrotnie. Po wyczerpaniu możliwości doręczenia i upływie terminu odbioru, niedoręczona przesyłka pocztowa jest zwracana Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny zwrotu.
20. Wykonawca zobowiązany jest do honorowania, obsługiwania „zwrotnego potwierdzenia odbioru” stanowiącego potwierdzenie doręczenia i odbioru przesyłki na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735, z późn. zm.).
21. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowej uważa się za niewykonaną jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Nazwa kryterium: CENA – wartość brutto przedmiotu zamówienia
Sposób oceny: Oferta o najniższej cenie uzyska automatycznie 60 punktów. Punktacja pozostałych ofert dokonana zostanie na podstawie wzoru.
2) Nazwa kryterium: MONITOROWANIE PRZESYŁEK POCZTOWYCH – możliwość śledzenia aktualnego statusu rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym z pozycji przeglądarki internetowej na podstawie nadanego przez wykonawcę numeru przesyłki
Sposób oceny:
Oświadczenie (TAK) wykonawcy o możliwości śledzenia aktualnego statusu rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym z pozycji przeglądarki internetowej - 40 pkt
Oświadczenia (NIE) wykonawcy o braku możliwości śledzenia aktualnego statusu rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym z pozycji przeglądarki internetowej - 0 pkt
Informację o możliwości lub braku możliwości śledzenia aktualnego statusu rejestrowanych przesyłek pocztowych określa się w formularzu oferty (załącznik nr 1 do specyfikacji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Monitorowanie przesyłek pocztowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który na podstawie art. 112 ust. 1 ustawy Pzp spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – za spełniającego ten warunek Zamawiający uzna wykonawcę, posiadającego na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041, z późn. zm.) aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej – za spełniającego ten warunek Zamawiający uzna wykonawcę, który wykaże, że wykonywał lub wykonuje – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi pocztowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wpisu do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041, z późn. zm.);
b) wykazu usług (załącznik nr 3 do specyfikacji) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do specyfikacji)
2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji tego zamówienia, stosownie do art. 118 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
5) Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji;
b) oświadczenie wyszczególnione w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
c) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6) Warunek udziału w postępowaniu dotyczący doświadczenia powinni spełniać łącznie wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
7) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać samodzielnie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych przez Zamawiającego.
8) Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie aneksu sporządzonego na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Pzp.
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;
2) urzędowej stawki podatku VAT związanej z przedmiotem umowy – zmiana stawki podatku VAT skutkuje zmianą wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §6 ust. 2;
3) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy, o którym mowa w §5 ust. 1, z zastrzeżeniem §6 ust. 3;
4) wprowadzenia przez Wykonawcę korzystnych dla Zamawiającego zmian w cennikach usług, polegających na obniżeniu cen, wprowadzenia rabatów;
5) każdej innej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy ciągników mega oraz standard do ciągania naczep - UE - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy ciągników mega oraz standard do ciągania naczep po zachodzie Europy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI