Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi pocztowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niecała 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814665200
1.5.8.) Numer faksu: 814665201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muplublin.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pocztowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b052d386-7559-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020491/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługi pocztowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej. 2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za
pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal (Formularz do komunikacji), drogą elektroniczną – e-mail: przetarg@mup.lublin.pl. 3. adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP i konto Wykonawcy na miniPortalu. Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza
do komunikacji. 2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert
oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania
opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i
postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w
szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w
Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie
przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko
na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń
mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być
ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania
czasu odbioru danych:-specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z
kodowaniem UTF-8,-oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o
czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,- integracja z
systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W
przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie
generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia
(UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest
zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących
przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od wersji 15,
Google Chrome od wersji 20.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza
do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5. Wykonawca składa ofertę za
pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP
i udostępnionego również na miniPortalu, zgodnie z Instrukcją użytkownika. Funkcjonalność do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach
danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki
ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Miejski Urząd Pracy w Lublinie (zwany dalej MUP w Lublinie) reprezentowany przez Dyrektora MUP w
Lublinie, pod adresem ul. Niecała 14, 20-080 Lublin.2. Z Inspektorem Ochrony Danych MUP w Lublinie
można skontaktować się pod numerem telefonu (81) 466 -52-72, e- mail: iod@mup.lublin.pl lub
listownie na ww. adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w
następujących celach:a) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) lub f) w celu przeprowadzenia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych;b) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) w związku z realizacją obowiązków
ustawowych wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;c)
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której stroną jest osoba, której
dane dotyczą;d) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego
ciążącego na Administratorze, w szczególności wynikającym z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane
organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na
zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa lub innym podmiotom świadczącym usługi Administratorowi na podstawie
podpisanych umów.5. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państw trzecich lub
do organizacji międzynarodowej.6. Pani/Pana dane przetwarzane w związku z celami wymienionymi w
pkt 3 lit. a), b) i d) będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym
Rzeczowym Wykazem Akt MUP w Lublinie (dostęp: https://biuletyn.lublin.eu/mup/sposobyprzyjmowania-
i-zalatwiania-spraw/instrukcja-kancelaryjna,1,1820,1.html) na podstawie ustawy z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W przypadku przetwarzania Pani/Pana
danych w związku z celami wymienionymi w pkt 3 lit. c) i d) będą one przechowywane przez okres
trwania umowy, okres realizacji umowy oraz wynikających z jej tytułu roszczeń oraz upływu okresu na
jaki została udzielona gwarancja (przysługuje rękojmia). 7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od
Administratora dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO oraz do ich
sprostowania na podstawie art. 16 RODO. Na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO z tym, że wystąpienie z takim żądaniem nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. Ponadto posiada Pani/Pan prawo do sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO,
wobec przetwarzania danych osobowych, z wyłączeniem sytuacji gdy podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.9. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do
usunięcia danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO.10. Administrator przetwarza podane dane osobowe w celu realizacji obowiązku
ustawowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz odmowa ich podania skutkuje brakiem
możliwości przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i
realizacji umowy.11. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MUP.PKIII.371.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania,
przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, paczek i ich ewentualnych zwrotów do
Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 poz.1041),
Szacowana planowana liczba przesyłek w okresie obowiązywania umowy :
214 590 000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załacznik Nr 1 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie przez okres 24 miesięcy licząc od daty
protokolarnego dopuszczenia Wykonawcy przez Zamawiającego do rozpoczęcia świadczenia
usług będących przedmiotem niniejszej umowy, potwierdzonym i podpisanym bez zastrzeżeń
przez przedstawicieli każdej ze stron umowy lub do wyczerpania środków finansowych w
zależności, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
Rozpoczęcie świadczenia usług, nastąpi nie później niż w terminie 8 tygodni od daty podpisania
umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących
kryteriów oceny ofert:
a) Kryterium „cena”: waga 60%
b) Kryterium „możliwości śledzenia przesyłek online”: waga 40%
a) Wartość punktowa kryterium „cena” (C):
C = Cn / Co x 100 pkt x 60 %
gdzie:
Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert
Co - cena oferty ocenianej
Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.
b) Wartość punktowa kryterium „możliwość śledzenia online” przesyłek rejestrowanych w obrocie
krajowym i zagranicznym bez dodatkowych kosztów z tym związanych przez Zamawiającego -
usługa powinna być ogólnie dostępna dla Zamawiającego bez konieczności zakupu
dodatkowego sprzętu, oprogramowania, uprawnień itp.) – P.
Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 40.
Waga –40%
Dla tego kryterium punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
1. Wykonawca, który zaoferuje możliwość śledzenia online przesyłek rejestrowanych w obrocie
krajowym i zagranicznym bez dodatkowych kosztów z tym związanych przez Zamawiającego
(usługa powinna być ogólnie dostępna dla Zamawiającego bez konieczności zakupu
dodatkowego sprzętu, oprogramowania, uprawnień itp.) otrzyma 40,00 pkt,
2. Wykonawca, który nie zaoferuje możliwości śledzenia online przesyłek rejestrowanych w
obrocie krajowym i zagranicznym bez dodatkowych kosztów z tym związanych przez
Zamawiającego (usługa powinna być ogólnie dostępna dla Zamawiającego bez konieczności
zakupu dodatkowego sprzętu, oprogramowania, uprawnień itp.) otrzyma 0 pkt.
Brak określenia w części B w pkt 5 Formularza oferty w miejscu w zakresie oferowanego / nie
oferowanego śledzenia przesyłki będzie traktowane jakby Wykonawca wpisał „ Nie oferuję” i
otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska
największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + P, gdzie:
C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty,
P oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium możliwość śledzenia online przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym bez dodatkowych kosztów z tym
związanych przez Zamawiającego.
Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania - 100 punktów.
Ciąg dalszy w sekcji IX-Pozostałe informacje.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium"możliwość śledzenia online" przesyłek rejestrowanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania działalności
pocztowej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicą, tzn. jest wpisany do rejestru
operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej,
zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe .
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: posiada doświadczenie tj. wykaże, że należycie wykonał,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę pocztową w zakresie
przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów o wartości co
najmniej 400 000,00 zł brutto każda i przedstawi dowody, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie.
W przypadku usług nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień
składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz.1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami,
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej SWZ;
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej:
potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej tj. aktualnego wpisu do rejestru operatorów
pocztowych prowadzonego na podstawie art. 6 ustawy Prawo pocztowe b) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
miesięcy liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert – zgodnie
z załącznikiem Nr 5 do niniejszej SWZ;
W wykazie usług należy wskazać tylko te usługi, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w
postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 6.1.4 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia ( w formie
elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)
zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę
nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ
także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem Nr 2 i 3 do
SWZ.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 118 ustawy, przedstawia na wezwanie zamawiającego dokumenty
wymienione w pkt. 8.3.2 SWZ dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą
wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a)
oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.b) w przypadku, o którym mowa w
rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 4 do SWZ. Oświadczenie to jest
podmiotowym środkiem dowodowym. c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego,
złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe
środki dowodowe, o których mowa: w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku - w pkt. 8.3.2 SWZ składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli została
wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający
może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy
regulującej współpracę tych wykonawców.
5. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby: a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu
wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania,
żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;b) wykonawca
lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których
mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. c) jeżeli
w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie
do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda
od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa
lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub
podmiotu udostępniającego zasoby.
Ciąg dalszy w sekcji IX - Pozostałe informacje.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi
wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 4
do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o
których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
- w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/- ą spełnienie warunku;
- w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.
454-455 oraz postanowień Projektu Umowy.
Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w Projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-26 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ciąg dalszy treści: Sekcja IV Przedmiot Zamówienia - Sposób oceny ofert: Wyliczenia punktów
zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi
zasadami zaokrąglania.
Ciąg dalszy treści: Sekcja V Kwalifikacja Wykonawców - Wykaz innych wymaganych
oświadczeń lub dokumentów:
6.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 7.
Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ (przy
czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).