Usługa wynajmu autobusów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wynajmu autobusów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGiżycko
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-10
  • Numer ogłoszenia607902-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607902-N-2020 z dnia 2020-11-10 r.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Usługa wynajmu autobusów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska  20 , 11-500  Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 335 922, , e-mail 24wog.zam@ron.mil.pl, , faks 261 335 641.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Wojskowa Jednostka Budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://platformazakupowa.pl/pn/24wog

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca.
Adres:
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy 11-500 Giżycko ul Nowowiejska 20 bud. nr 5 pok 108

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wynajmu autobusów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym
Numer referencyjny: 74/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie działalności w zakresie usług wynajęcia autobusów i mikrobusów wraz z kierowcą w krajowym transporcie drogowym celem zabezpieczenia działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji zlokalizowanych w garnizonach: Giżycko, Węgorzewo, Gołdap, Orzysz/Bemowo Piskie, Mrągowo, Ełk, będących na zaopatrzeniu 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku, a w szczególności przewóz żołnierzy i pracowników wojska na: szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia żołnierzy NSR, WOT, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenia uroczystości wojskowych i odpraw oraz potrzeb własnych w tym zakresie po terenie Rzeczypospolitej Polskiej z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 – wynajem autobusów wraz z kierowcą celem przewozu osób z/do garnizonów: Giżycko, Węgorzewo, Gołdap, Orzysz/Bemowo Piskie, Mrągowo, Ełk;a. Przewidywana ilość km to około 40 000 km dla przewozów autobusami o ilości miejsc nie mniejszej niż 45 miejsc. Zadanie nr 2 – wynajem mikrobusów wraz z kierowcą celem przewozu osób z/do garnizonów: Giżycko, Węgorzewo, Gołdap, Orzysz/Bemowo Piskie, Mrągowo, Ełk;a. Przewidywana ilość km to około 40 000 km dla przewozów mikrobusami o ilości miejsc nie mniejszej niż 9 i nie większej niż 20 miejsc.2. Szczegółowy opis zamówienia i sposób realizacji usługi oraz warunki płatności znajdują się w załącznikach do siwz: załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia i załącznik nr 7 – wzór umowy. Zamawiający zaleca zapoznać się z treścią tych dokumentów.3. Warunki odbioru usługi:1) Potwierdzeniem wykonanej usługi (jej zakresu i prawidłowości wykonania) będzie podpisana przez dowódcę/dysponenta pojazdu i kierowcę mikrobusu zamówienie - rozliczenie które będzie określać trasę, ilość faktycznie przejechanych km, datę i godzinę podstawienia i zwolnienia mikrobusu a jeden egzemplarz wypełnionego zamówienia-rozliczenia przekazuje dysponentowi pojazdu na jego wyraźne życzenie.2) Zamówienia-rozliczenia rejestruje i zatwierdza jedynie przedstawiciel 24. WOG. Wszelkie zmiany dotyczące realizacji usługi w danym zamówieniu-rozliczeniu, będą wiążące dla Wykonawcy, tylko po otrzymaniu zgody od przedstawiciela 24. WOG a nie przedstawiciela JW/Instytucji dla której świadcząca jest usługa.3) Zamówienia-rozliczenie podpisane i opieczętowane pieczęcią Wykonawca drukuje na każdy pojazd i wydaje na każdy mikrobus dla kierowcy, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie pojazdu w czasie realizacji zadania.4) Zamówienia-rozliczenia niezatwierdzone przez 24. WOG nie mogą być realizowane. W przypadku realizacji zadania transportowego przez Wykonawcę na podstawie niezatwierdzonych zapotrzebowań-rozliczeń nie będzie realizowana zapłata za te zadanie.5) We wszystkich przypadkach Wykonawca do faktury dołącza podpisane przez kierowcę i dysponenta oraz uzupełnione oryginały zamówienia-rozliczenia zadania.6) Ponadto po podpisaniu umowy Zamawiający wspólnie z przedstawicielem Wykonawcy upoważnionym do przyjmowania zamówień w ustalonym przez Zamawiającego terminie przeprowadzą szkolenie dla osób sporządzających zamówienie-rozliczenie w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 24. WOG na którym przedstawią zasady wypełniania dokumentów dotyczących realizacji zadania.4. Inne uwagi dotyczące realizacji zamówienia: (dotyczy obu zadań)UWAGA!5.1. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, do złożenia, najpóźniej 2 dni przed datą podpisania umowy:a) aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniająca do świadczenia usług na wykonywanie transportu drogowego osób (forma dokumentu oryginał bądź kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy);b) oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz.c) aktualną polisę ubezpieczeniową OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW - oryginał lub poświadczoną „za zgodność z oryginałem” kopię;d) kopię dowodów rejestracyjnych pojazdów, stwierdzającą identyfikacje pojazdów wraz z aktualnymi badaniami technicznymi.5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie na umowę o pracę – art. 29 ust. 3a pzp.a. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: nadzór i koordynacja pracy odbioru odpadów niebezpiecznych.b. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.a. przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę: a) Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt 5.a. (załącznik nr 7 do siwz), z którymi zawarto umowę o pracę,b) Terminy na dostarczenie powyższego dokumentu:• w dniu podpisania umowy, • 3 dni robocze – po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia,c. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:a) Zgodnie § 7 ust. 16 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 8 do siwz.d. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt 5.a.:a) Zgodnie z § 9 ust. 6 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 8 do siwz.6. Inne uwagi dotyczące Wykonawcy:a. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 10 do siwz) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w umowie jako do kontaktów.b. Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18).

II.5) Główny kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz) Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 i/lub 4 do siwz) Wykaz autobusów/ mikrobusów (załącznik nr 5 i/lub 6 do siwz) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 11 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały określone. W przypadkuoferty wspólnej,oświadczenie to musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.- W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu(zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Dowód wniesienia wadium: w zakresie zadania nr 1. 4. Wykonawca, pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy przez Zamawiającego, nie później niż 2 dni przed podpisaniem umowy, dostarczy do Zamawiającego przy ul. Nowowiejskiej 20 w Giżycku w celu weryfikacji:a. aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniająca do świadczenia usług na wykonywanie transportu drogowego osób (forma dokumentu oryginał bądź kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy);b. aktualną polisę ubezpieczeniową OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW - oryginał lub poświadczoną „za zgodność z oryginałem” kopię;c. kopię dowodów rejestracyjnych pojazdów, stwierdzającą identyfikacje pojazdów wraz z aktualnymi badaniami technicznymi.5. Wykonawca, nie później niż w dniu podpisania umowy, dostarczy:a. oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz.b. umowę regulującą współpracę Wykonawców w przypadku składania oferty wspólnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: na zadanie nr 1 - w kwocie 6 000,00 zł.Uwaga! Zamawiający nie wymaga wadium na zadanie nr 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.1. Wadium może być wniesione w:2.1. pieniądzu;2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;2.3. gwarancjach bankowych;2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 74/2020 - usługa wynajmu autobusów i mikrobusów”3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty;5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Średni wiek pojazdów 20,00
Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagać będą formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:a) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian, b) Wynikają one z zapisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych,3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego określonego w § 5 ust. 1 poprzez jego zwiększenie lub zmniejszenie max. o 40 % wartości umownego wynagrodzenia w szczególności w przypadku złożenia wniosku przez dowódcę/komendanta jednostki organizacyjnej MON o zwiększeniu lub zmniejszeniu liczby osób do przewiezienia, zaś Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę według cen jednostkowych zaoferowanych w § 6 ust. 5.4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2021r. 5. Zmniejszenia zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy w przypadku określonym w ust. 3, nie skutkuje roszczeń wykonawcy z tytułu nie zrealizowania w całości umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wynajem autobusów wraz z kierowcą celem przewozu osób z/do garnizonów: Giżycko, Węgorzewo, Gołdap, Orzysz/Bemowo Piskie, Mrągowo, Ełk; Przewidywana ilość km to około 40 000 km dla przewozów autobusami o ilości miejsc nie mniejszej niż 45 miejsc.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie działalności w zakresie usług wynajęcia autobusów i mikrobusów wraz z kierowcą w krajowym transporcie drogowym celem zabezpieczenia działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji zlokalizowanych w garnizonach: Giżycko, Węgorzewo, Gołdap, Orzysz/Bemowo Piskie, Mrągowo, Ełk, będących na zaopatrzeniu 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku, a w szczególności przewóz żołnierzy i pracowników wojska na: szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia żołnierzy NSR, WOT, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenia uroczystości wojskowych i odpraw oraz potrzeb własnych w tym zakresie po terenie Rzeczypospolitej Polskiej 2. Szczegółowy opis zamówienia i sposób realizacji usługi oraz warunki płatności znajdują się w załącznikach do siwz: załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia i załącznik nr 7 – wzór umowy. Zamawiający zaleca zapoznać się z treścią tych dokumentów.3. Warunki odbioru usługi:1) Potwierdzeniem wykonanej usługi (jej zakresu i prawidłowości wykonania) będzie podpisana przez dowódcę/dysponenta pojazdu i kierowcę mikrobusu zamówienie - rozliczenie które będzie określać trasę, ilość faktycznie przejechanych km, datę i godzinę podstawienia i zwolnienia mikrobusu a jeden egzemplarz wypełnionego zamówienia-rozliczenia przekazuje dysponentowi pojazdu na jego wyraźne życzenie.2) Zamówienia-rozliczenia rejestruje i zatwierdza jedynie przedstawiciel 24. WOG. Wszelkie zmiany dotyczące realizacji usługi w danym zamówieniu-rozliczeniu, będą wiążące dla Wykonawcy, tylko po otrzymaniu zgody od przedstawiciela 24. WOG a nie przedstawiciela JW/Instytucji dla której świadcząca jest usługa.3) Zamówienia-rozliczenie podpisane i opieczętowane pieczęcią Wykonawca drukuje na każdy pojazd i wydaje na każdy mikrobus dla kierowcy, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie pojazdu w czasie realizacji zadania.4) Zamówienia-rozliczenia niezatwierdzone przez 24. WOG nie mogą być realizowane. W przypadku realizacji zadania transportowego przez Wykonawcę na podstawie niezatwierdzonych zapotrzebowań-rozliczeń nie będzie realizowana zapłata za te zadanie.5) We wszystkich przypadkach Wykonawca do faktury dołącza podpisane przez kierowcę i dysponenta oraz uzupełnione oryginały zamówienia-rozliczenia zadania.6) Ponadto po podpisaniu umowy Zamawiający wspólnie z przedstawicielem Wykonawcy upoważnionym do przyjmowania zamówień w ustalonym przez Zamawiającego terminie przeprowadzą szkolenie dla osób sporządzających zamówienie-rozliczenie w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 24. WOG na którym przedstawią zasady wypełniania dokumentów dotyczących realizacji zadania.4. Inne uwagi dotyczące realizacji zamówienia: (dotyczy obu zadań)UWAGA!5.1. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, do złożenia, najpóźniej 2 dni przed datą podpisania umowy:a) aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniająca do świadczenia usług na wykonywanie transportu drogowego osób (forma dokumentu oryginał bądź kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy);b) oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz.c) aktualną polisę ubezpieczeniową OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW - oryginał lub poświadczoną „za zgodność z oryginałem” kopię;d) kopię dowodów rejestracyjnych pojazdów, stwierdzającą identyfikacje pojazdów wraz z aktualnymi badaniami technicznymi.5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie na umowę o pracę – art. 29 ust. 3a pzp.a. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: nadzór i koordynacja pracy odbioru odpadów niebezpiecznych.b. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.a. przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę: a) Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt 5.a. (załącznik nr 7 do siwz), z którymi zawarto umowę o pracę,b) Terminy na dostarczenie powyższego dokumentu:• w dniu podpisania umowy, • 3 dni robocze – po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia,c. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:a) Zgodnie § 7 ust. 16 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 8 do siwz.d. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt 5.a.:a) Zgodnie z § 9 ust. 6 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 8 do siwz.6. Inne uwagi dotyczące Wykonawcy:a. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 10 do siwz) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w umowie jako do kontaktów.b. Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
średni wiek pojazdów 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wynajem mikrobusów wraz z kierowcą celem przewozu osób z/do garnizonów: Giżycko, Węgorzewo, Gołdap, Orzysz/Bemowo Piskie, Mrągowo, Ełk, Przewidywana ilość km to około 40 000 km dla przewozów mikrobusami o ilości miejsc nie mniejszej niż 9 i nie większej niż 20 miejsc.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie działalności w zakresie usług wynajęcia autobusów i mikrobusów wraz z kierowcą w krajowym transporcie drogowym celem zabezpieczenia działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji zlokalizowanych w garnizonach: Giżycko, Węgorzewo, Gołdap, Orzysz/Bemowo Piskie, Mrągowo, Ełk, będących na zaopatrzeniu 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku, a w szczególności przewóz żołnierzy i pracowników wojska na: szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia żołnierzy NSR, WOT, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenia uroczystości wojskowych i odpraw oraz potrzeb własnych w tym zakresie po terenie Rzeczypospolitej Polskiej 2. Szczegółowy opis zamówienia i sposób realizacji usługi oraz warunki płatności znajdują się w załącznikach do siwz: załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia i załącznik nr 7 – wzór umowy. Zamawiający zaleca zapoznać się z treścią tych dokumentów.3. Warunki odbioru usługi:1) Potwierdzeniem wykonanej usługi (jej zakresu i prawidłowości wykonania) będzie podpisana przez dowódcę/dysponenta pojazdu i kierowcę mikrobusu zamówienie - rozliczenie które będzie określać trasę, ilość faktycznie przejechanych km, datę i godzinę podstawienia i zwolnienia mikrobusu a jeden egzemplarz wypełnionego zamówienia-rozliczenia przekazuje dysponentowi pojazdu na jego wyraźne życzenie.2) Zamówienia-rozliczenia rejestruje i zatwierdza jedynie przedstawiciel 24. WOG. Wszelkie zmiany dotyczące realizacji usługi w danym zamówieniu-rozliczeniu, będą wiążące dla Wykonawcy, tylko po otrzymaniu zgody od przedstawiciela 24. WOG a nie przedstawiciela JW/Instytucji dla której świadcząca jest usługa.3) Zamówienia-rozliczenie podpisane i opieczętowane pieczęcią Wykonawca drukuje na każdy pojazd i wydaje na każdy mikrobus dla kierowcy, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie pojazdu w czasie realizacji zadania.4) Zamówienia-rozliczenia niezatwierdzone przez 24. WOG nie mogą być realizowane. W przypadku realizacji zadania transportowego przez Wykonawcę na podstawie niezatwierdzonych zapotrzebowań-rozliczeń nie będzie realizowana zapłata za te zadanie.5) We wszystkich przypadkach Wykonawca do faktury dołącza podpisane przez kierowcę i dysponenta oraz uzupełnione oryginały zamówienia-rozliczenia zadania.6) Ponadto po podpisaniu umowy Zamawiający wspólnie z przedstawicielem Wykonawcy upoważnionym do przyjmowania zamówień w ustalonym przez Zamawiającego terminie przeprowadzą szkolenie dla osób sporządzających zamówienie-rozliczenie w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 24. WOG na którym przedstawią zasady wypełniania dokumentów dotyczących realizacji zadania.4. Inne uwagi dotyczące realizacji zamówienia: (dotyczy obu zadań)UWAGA!5.1. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, do złożenia, najpóźniej 2 dni przed datą podpisania umowy:a) aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniająca do świadczenia usług na wykonywanie transportu drogowego osób (forma dokumentu oryginał bądź kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy);b) oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz.c) aktualną polisę ubezpieczeniową OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW - oryginał lub poświadczoną „za zgodność z oryginałem” kopię;d) kopię dowodów rejestracyjnych pojazdów, stwierdzającą identyfikacje pojazdów wraz z aktualnymi badaniami technicznymi.5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie na umowę o pracę – art. 29 ust. 3a pzp.a. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: nadzór i koordynacja pracy odbioru odpadów niebezpiecznych.b. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.a. przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę: a) Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt 5.a. (załącznik nr 7 do siwz), z którymi zawarto umowę o pracę,b) Terminy na dostarczenie powyższego dokumentu:• w dniu podpisania umowy, • 3 dni robocze – po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia,c. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:a) Zgodnie § 7 ust. 16 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 8 do siwz.d. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt 5.a.:a) Zgodnie z § 9 ust. 6 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 8 do siwz.6. Inne uwagi dotyczące Wykonawcy:a. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 10 do siwz) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w umowie jako do kontaktów.b. Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
średni wiek pojazdów 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport wozidła 1800kg - 260 dł - szer 180 - 170 wys - Limanowa lipowe - Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport wozidła 1800kg - 260 dł - szer 180 - 170 wys Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI