Usługa transportu szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa transportu szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych przeznaczonych do terapii komórkowej dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-11-08
  • ZamawiającyNARODOWY INSTYTUT ONKOLOGII IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ODDZIAŁ W GLIWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00251596
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportu szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych przeznaczonych do terapii komórkowej dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ONKOLOGII IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ODDZIAŁ W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@io.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych przeznaczonych do terapii komórkowej dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-676f26b5-388b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami znajduje się
w rozdziale III SWZ. Adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania ofert, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń lub dokumentów: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XIII niniejszej SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. – O świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@io.gliwice.pl (z wyłączeniem ofert)
2) poprzez miniPortal, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępny pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
1)formularza komunikacji, za pomocą którego Wykonawca może wysłać do Zamawiającego:
a) pytanie;
b) wyjaśnienie, uzupełnienie,
c) pisma w innych sprawach niż określone w pkt. a) oraz b).
Za pomocą „formularza do komunikacji” nie należy składać ofert, wprowadzać zmian do oferty, wycofywać oferty.
Oferty złożone przez „formularz do komunikacji” nie są rejestrowane przez miniPortal, a tym samym nie są odnotowywane zmiany, wycofania, a podczas sesji otwarcia ofert nie można dokumentów odszyfrować.
2) złożenia, zmiany, wycofania oferty, za pomocą którego Wykonawca może wysłać do Zamawiającego: a) ofertę; b) zgłosić zmianę w ofercie; c) wycofać ofertę. Zarejestrowanie i utrzymanie konta na ePUAP oraz korzystanie z miniPortalu jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. W celu prawidłowego złożenia oferty Wykonawcy muszą posługiwać się
wyłącznie 32 znakowym Identyfikatorem z miniPortalu, nie należy posługiwać się identyfikatorem postępowania zamieszczonym na platformie e-Zamówienia, w tym w ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji II pkt. 2.4.
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi w formularzu ID z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na Liście złożonych ofert i nie będzie możliwości jej odszyfrowania.
7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem
podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. – O informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
8. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
9. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w języku polskim.
10. Pozostałe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem przez Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz następnie zawarciem i realizacją umów w sprawie zamówień publicznych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa Oddział Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice
2) Dane Kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice,
tel. 32 278 91 85
3) Wyżej określone dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 6 ust. 1b RODO).
4) Odbiorcy danych: dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.
5) Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie krócej
niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy.
6) Osoby, których dane podlegają przetwarzaniu, posiadają prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, w przypadku udzielenie zgody na przetwarzanie przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, a także wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych (PUODO) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
7) Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz następnie w celu zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Konsekwencją nie podania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu
oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO/DZ-TPbn-381-2-69/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa transportu szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych przeznaczonych do terapii komórkowej z ośrodków pobierających poza granicami Polski dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach zwanego dalej Zamawiającym.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są:
a) w załączniku nr 2 „specyfikacja cenowa”
b) w załączniku nr 5 „projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy”
c) w załączniku nr 9 „opis przedmiotu zamówienia- minimalne wymagania”

4.2.6.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:
3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
3.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 20 usług (transportów), których przedmiotem był transport szpiku lub komórek krwiotwórczych lub innych produktów komórkowych przeznaczonych do terapii komórkowej z ośrodków zagranicznych
do ośrodków na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej o którym mowa powyżej, zostanie spełniony pod warunkiem,
że jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże należyte wykonanie zamówienia w zakresie określonym powyżej.
Wykonawca, który w ramach zawartego konsorcjum wykaże posiadanie stosownego doświadczenia zobowiązany jest realizować sam, tą części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania wymaganego doświadczenia.
Powyższe zasady dotyczą również sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. Wykonawca może wykazać tylko jeden podmiot, który zrealizował zamówienie w zakresie określonym powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 20 usług (transportów), których przedmiotem
był transport szpiku lub komórek krwiotwórczych lub innych produktów komórkowych przeznaczonych do terapii komórkowej z ośrodków zagranicznych do ośrodków na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dowodów potwierdzających należyte wykonanie minimum 5 usług (transportów) o których mowa powyżej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Certyfikat Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (ang. Good Distribution Practices), zgodny z wytycznymi Komisji Europejskiej z dnia 5 listopada 2013r w sprawie Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej dotyczącej produktów leczniczych do stosowania u ludzi,
b) Świadectwo walidacji dla minimum dwóch przenośnych pojemników, utrzymujących temperaturę 2-8 stopni C nie krócej niż 72 godz., o pojemności min. 4 litry (Typu Credo Promed lub równoważne), zaopatrzonymi w rejestratory temperatury.

Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe o których mowa powyżej podlegają uzupełnieniu, w przypadku, gdy nie zostaną one złożone
wraz z ofertą lub będą niekompletne.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Certyfikat Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (ang. Good Distribution Practices), zgodny z wytycznymi Komisji Europejskiej z dnia 5 listopada 2013r w sprawie Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej dotyczącej produktów leczniczych do stosowania u ludzi,
b) Świadectwo walidacji dla minimum dwóch przenośnych pojemników, utrzymujących temperaturę 2-8 stopni C nie krócej niż 72 godz., o pojemności min. 4 litry (Typu Credo Promed lub równoważne), zaopatrzonymi w rejestratory temperatury.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć.:
1) aktualne na dzień składania ofert: „oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia” - załącznik nr 3 do SWZ,
Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) aktualne na dzień składania ofert: „oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” - załącznik nr 4 do SWZ.
Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) aktualne na dzień składania ofert: „oświadczenie Wykonawcy z art 117 ust. 4, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia” w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ.
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy). Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub notariusz- załącznik nr 6 do SWZ.
5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 5) powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (stosowne oświadczenie zostało zawarte w treści oferty - załącznik nr 1 do SWZ). Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 5) powyżej, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oprócz dokumentu określonego w ust. 1 pkt 5) powyżej, pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile poważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (rozdz. XIII ust. 15 pkt. 3) i 4) SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1 Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w szczególności w przypadkach przewidzianych postanowieniami niniejszej umowy, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, z wyjątkiem zmiany o której mowa w ust. 2 pkt 1 poniżej.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza w szczególności możliwość zmiany w treści niniejszej Umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany stawek podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego;
2) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wzrostu kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę na skutek:
a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
c) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)
3) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
4) w przypadku niewykorzystania maksymalnego limitu finansowego przeznaczonego na realizację niniejszej umowy, określonego w § 4 ust. 1 umowy w terminie, na jaki zawarto umowę, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że termin obowiązywania umowy nie może przekroczyć łącznie 48 miesięcy,
5) obniżenie cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w załączniku nr 2, w przypadku, gdy opłaty wynikające ze zmian taryf Wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej specyfikacji cenowej, Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty,
3. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie za wyjątkiem określonych w ust. 2 pkt 1) powyżej wymagają każdorazowo formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany określone w ust. 2 pkt 1) powyżej obowiązują z datą ich wprowadzenia w życie na podstawie odrębnych przepisów i nie wymagają zawarcia aneksu.
4. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące przypadki:
1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron, a także zmiana osób związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną zamówienia,
2) zmiana danych rejestrowych lub teleadresowych Stron,
3) zmiana formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Postanowienia § 10 ust. 6 niniejszej umowy stosuje się bezpośrednio.
5. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
Pozostałe zapisy dotyczące rodzaju, zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w załączniku nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Należy wybrać następujące dane: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach (44-102 Gliwice) adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP /coigliwice/SkrytkaESP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 359 pkt 2) Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji.
Ze względu na odpowiedzialność za przewożony materiał, Zamawiający nie dopuszcza zawarcia przez Wykonawcę umowy o podwykonawstwo w zakresie kluczowych elementów przedmiotu zamówienia tj. usługi transportu.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określone czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia nie będą polegały na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 24 miesiące licząc od dnia zawarcia umowy lub do chwili wcześniejszego wyczerpania limitu finansowego Zamawiającego na wykonanie umowy, określonego
w § 4 ust. 1 projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e
do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) Formularz „OFERTA” – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Specyfikacja cenowa – załącznik nr 2 do SWZ
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ,
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ
5) Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 6) SWZ
6) Opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania – załącznik nr 9 do SWZ
7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy)
8) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam.– załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy)
oraz
9) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (zgodnie z zapisami rozdziału VII ust. 1 pkt 5) niniejszej SWZ),
oraz jeżeli dotyczy:
10) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą), zobowiązany jest przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 2 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Cena za transport Niemcy - Polska - 80%
2) Cena za transport Kraje UE (poza Niemcami) - Polska - 10%
3) Cena za transport Stany Zjednoczone - Polska - 10%
Kryteria określone powyżej będą rozpatrywane na podstawie ceny jednostkowej brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie. Cenę w ofercie należy podać wyłącznie w PLN.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Podejmę współpracę z przewoźnikami typu firanka/plandeka - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Podejmę współpracę z przewoźnikami posiadających samochody typu firanka/plandeka 13, 6 m/ 24 ton do pracy na terenie kraju. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.