Usługa transportu sanitarnego typu „P” dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa transportu sanitarnego typu „P” dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-02-16
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00097785
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportu sanitarnego typu „P” dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu sanitarnego typu „P” dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ddc1243-c5b7-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050868/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi transportu sanitarnego TYPU P dla SPZOZ WSS NR 3 W RYBNIKU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.rybnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień
zawartych w rozdziale VII oraz XIII SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj: 1) poprzez Platformę zakupową, która dostępna jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik
2) w sytuacjach awaryjnych (np. w przypadku braku działania Platformy zakupowej) zamawiający może również komunikować się z
wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej z adresu e-mail: zp@szpital.rybnik.pl
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
postępowania: TTD-6-TP/11-2024.BS
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Sekretarz Komisji Przetargowej: zp@szpital.rybnik.pl
4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IV
specyfikacji warunków zamówienia składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z aktualnymi wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju. Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”
a) Zamawiający informuje, że:
- administratorem danych osobowych jest SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46,
44-200 Rybnik;
- inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku jest Inspektor Danych Osobowych, kontakt: iodo@szpital.rybnik.pl;
- dane osobowe osoby, której dane dotyczą, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków związanych z prowadzeniem niniejszego postępowania o udziele¬nie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy pzp.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp i/lub zewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640), i/lub posłaniec (kurier) dostarczający korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy pzp.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania zewnętrznemu podmiotowi dostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub narzędzia/urządzenia komunikacji elektronicznej.
- Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w sposób gwarantujący jego nienaruszalność). Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1).
- Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.
- Ma Pani/Pan prawo do:
żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;
żądania od Administratora sprostowania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;
żądania od Administratora usunięcia danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby.
Zakres każdego z powyższych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz Ustawy pzp. Z powyższych praw może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u Administratora.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Jednocześnie Administrator przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane mogą zostać przekazane Administratorowi w związku z prowadzonym postępowaniem i które Administrator pośrednio pozyska od kontrahenta biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz następnie w celu zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Konsekwencją nie podania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TTD-6-TP/11-2024.BS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa transportu sanitarnego typu „P” dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku na okres 12 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
1) Formularz cenowy – załącznik nr 1.1 do SWZ,
2) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami – załącznik nr 1.2 do SWZ,
3) Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami – załącznik nr 2 do SWZ.
Umowa w zakresie niniejszego postępowania zostanie zawarta po zakończeniu postępowania na okres 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XVI SWZ. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktową oferty według następującego wzoru Suma= „C” + „R” . Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww.kryteriach podlegają zaokrągleniu do
dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z
odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią) ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznej punktacji ofert. Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej w wyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny
ofert - procentowo.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
3.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz przyjmuje na siebie odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z wykonywaniem usługi w wysokości nie niższej niż wynikająca z Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą tj. 75 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz 350 000 euro w odniesieniu do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC podmiotu leczniczego, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. z późn. zm. o działalności leczniczej, wykonującego działalność leczniczą, o której mowa w art. 8 pkt 1 lit b ww. ustawy.
3.4 Zdolność techniczna lub zawodowa:
W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający określa dwa warunki udziału w postępowaniu, które Wykonawca musi spełnić łącznie tj
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub, że będzie dysponował odpowiednim zasobem kadrowym tj. osobami, które będą wykonywać usługę, tj. min. 2 zespołami transportowymi składającymi się każdy z co najmniej 2 osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych (Pielęgniarka systemu w rozumieniu ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1541 z późn. zm.) , Ratownik medyczny. Ratownik medyczny / pielęgniarka – zapis oznacza wybór Wykonawcy. Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań. Jeden z członków obsady musi pełnić funkcję kierowcy spełniającego warunki o których mowa w art. 106 wymogi wobec kierującego pojazdem uprzywilejowanym ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2021 r. poz. 1212).
Jeden z członków obsady musi pełnić funkcję kierowcy spełniającego warunki o których mowa w art. 106 wymogi wobec kierującego pojazdem uprzywilejowanym ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2021 r. poz. 1212) tj. w szczególności:
Wymogi wobec kierującego pojazdem uprzywilejowanym.
Kierować pojazdem uprzywilejowanym może osoba, która:
1) ukończyła 21 lat;
2) posiada prawo jazdy odpowiedniej do rodzaju pojazdu kategorii;
3) uzyskała orzeczenie:
a) lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym,
b) psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym;
4) ukończyła kurs dla kierujących pojazdami uprzywilejowanymi;
5) posiada zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie określonej kategorii prawa jazdy.

Personel pojazdu musi posiadać kwalifikacje zgodnie z ustawą z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz zgodnie z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 04.02.2019 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego – potwierdzone dokumentami, które będą do wglądu na każde żądanie Zamawiającego.

2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub, że będzie dysponował oraz skieruje do realizacji zamówienia odpowiednie środki transportu tj. minimum 2 ambulanse spełniające cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane: tj. ambulans typu B lub C, spełniające wymogi określone:
a) Ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.),
b) w rozporządzeniu Ministra infrastruktury z 31.12.2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz.2022 z późn. zm.),
c) Ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm),
d) załączniku nr 3 do Zarządzenia nr 64/2016/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne (wraz ze zmianami) określone dla pojazdu,
e) jak i zgodne z normą PN-EN 1789+:2021 lub równoważną (zgodnie z wytycznymi, o których jest mowa w normie), urządzenia do przenoszenia pacjenta stosowane w ambulansach są zgodne z wymogami normy PN–EN 1865-:2015 lub równoważnej (zgodne z wytycznymi o których jest mowa w normie) jak i zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Wykonawca jest w posiadaniu paszportów medycznych lub technicznych dla produktów będących wyrobem medycznym a będących na wyposażeniu pojazdu ważnych na dzień składania oferty jak i w okresie trwania umowy,
f) Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych, jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047 z późn. zm).
UWAGA! Osoby oraz pojazdy wskazane przez Wykonawcę na spełnienie warunku udziału w postępowaniu muszą być tymi samymi osobami i pojazdami, które będą uczestniczyły w realizacji przedmiotowego zamówienia.

Zgodnie z art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2022.1710 t.j. z dnia 2022.08.16 z późn. zm.):
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z wykonywaniem pracy dyspozytora przez osoby, które czynności te wykonywać będą pod kontrolą w określonych ramach czasowych i w sposób ciągły.
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy winne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów.
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków.
b) Zasady udostępniania zasobów określają art. 118-123 pzp. ustawy pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
d) Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
e) Wykonawcy, o których mowa powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Do oferty każdy Wyk musi doł:
1.1aktualne na dzień skł ofert: „oświad Wyk o braku podstaw wykl z post i o speł warunków udz w post”, wg wzoru stan zał nr 3 do SWZ.Oświad stanowi dowód potw brak podstaw wykl i speł war udz w post na dzień skład ofert. Oświad składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektr (w postaci elektr opatrzonej kwalifik podpisem elektr) lub w postaci elektr opatrzonej podp zaufanym lub podp osobistym.
1.2Wyk, który powołuje się na zasoby innych podm, winien załączyć dowód potw,że realizując zam będzie dysp niezbędnymi zasobami innych podm, który stanowi w szczeg zobowe tych podm do oddania do dysp Wyk niezb zasobów na potrzeby realizacji zam lub inny podm środek dowod potw,że wyk realizując zam, będzie dysp niezbędnymi zasobami tych podm, wg wzoru stan zał nr 5 do SWZ. Zobow podm udost zasoby, potw, że stosunek łączący wyk z podm udost zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczeg:
a)zakres dostępnych wyk zasobów podm udost zasoby;
b)sposób i okres udost wyk i wykorzyst przez niego zasobów podm udost te zasoby przy wyk zam; czy i w jakim zakresie podmiot udost zasoby, na zdolnościach którego wyk polega w odniesieniu do war udz w post dot wykształcenia, kwalifikacji zawod lub doświad, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. w celu wyk braku istnienia wobec nich podstaw wykl oraz spełn, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, war udziału w post składa także oświad o niepodleganiu wyklucz i spełn war udz w post dot tych podmiotów.
1.3Wykonawcy wspólnie ubieg się o udz zam dołącz do oferty oświad składane na podst art. 117 ust 4 (podział zadań konsorc), z którego wynika, które usługi wykonają poszcz wyk ubieg się wspólnie o udz zam. Wzór oświat stanowi zał nr 6 do SWZ.
1.4w celu potw, że osoba działająca w imieniu wyk jest umocowana do jego reprezent, zamawiający wym od wyky zł odpisu lub inform z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewid i Inform o Dział Gosp lub innego właściwego rejestru. Wyk nie jest zobow do zł dok, o których mowa w zdaniu 1, jeżeli zam może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodost baz danych, o ile wyk wskazał dane umożliw dostęp do tych dok (stos oświad znajduje się w treści oferty – zał nr 1 do SWZ).Jeżeli w imieniu wyk działa osoba, której umoc do jego reprezent nie wynika z dok, o których mowa w zadaniu 1 pow, zam wymaga od wyk zł oprócz dok określ w zdaniu 1 powyżej, pełnomocn lub innego dok potw umoc do reprezent Wyk. Pełnomocn przek się w postaci elektron i opatruje kwalifik podpisem elekt, podp zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocn zostało wyst w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przek się cyfrowe odwzor tego dok, opatrz kwalifik podp elektr, podp zaufanym lub podp osobistym, poświad zgodność cyfrowego odwzorowania z dok w postaci papierowej. Poświad zg cyfrowego odwzor z pełnomoc w postaci pap, może dok mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocn lub notariusz. Pow dot również osoby dział w imieniu Wyk wspólnie ubieg się o udz zam publ.
2.Przedmiotowe środki dowodowe - Zamawiający nie wymaga
3.Na wezwanie zamawiającego Wykonawca musi przedłożyć:
3.1oświad wyk, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapit w roz ust z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konk i kons (Dz.U. z 2023r. poz.1689 ze zm.), z innym wyk, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dop do udziału w post, albo oświad o przyn do tej samej grupy kapit wraz z dok lub inform potw przygot oferty, oferty częściowej lub wniosku o dop do udz w post niezależnie od innego wyk należącego do tej samej grupy kapit– zał nr 4 do SWZ).Oświad stanowi dowód potw brak podstaw wyklucz. Oświad składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektr (w postaci elektr opatrz kwalifik podp elektr) lub w postaci elektr opatrz podp zaufanym lub podp osob. W przyp zł do nin post jednej oferty Zam odstąpi od wzyw wyk do zł dok, o którym mowa pow.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2 dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Dokument musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego zdolności finansowej, o którym mowa w punkcie VI.3 3.3 specyfikacji warunków zamówienia.

3.3 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. osobami, zgodnie z punktem VI.3 3.4.1) specyfikacji warunków zamówienia oraz osób niepełnosprawnych w przypadku zaoferowania takich osób pod kątem kryterium oceny ofert.
Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.

3.4 wykaz samochodów wykonawcy niezbędnych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub za¬wodowej, o którym mowa w punkcie VI.3 3.4.2) specyfikacji warunków zamówienia.
Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.

3.5 Aktualne zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych, jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047 z późn. zm.)
Zezwolenie musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub za¬wodowej, o którym mowa w punkcie VI.3 3.4.2) specyfikacji warunków zamówienia.

Załączniki te podlegają uzupełnieniu w trybie art. 128 Ustawy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.4 w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu 1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (stosowne oświadczenie znajduje się w treści oferty – załącznik nr 1 do SWZ).

Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w zadaniu 1 powyżej, zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oprócz dokumentu określonego w zdaniu 1 powyżej, pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
Powyższe dotyczy również osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udz zam.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udz zam, ustanawiają pełnomocnika do reprezent ich w post o udz zam albo reprezent w post i zawarcia umowy w sprawie zam publ – nie dot spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do wyst w imieniu tej spółki wynika z doł do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wyk wspólnie ubiegający się o udz zam, zobow się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnom – nie dot spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do wyst w imieniu tej spółki wynika z dołącz do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dok pod taką samą nazwą, albo z umowy Wyk wspólnie ubiegających się o udz zam.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wyk wyst wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. Wyk wspólnie ubieg się o udz zam dołączają do oferty oświad składane na podst art. 117 ust 4 (podział zadań konsorcjantów), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy ubiegający się wspólnie o udz zam. Wzór oświad stanowi (zał nr 6 do SWZ).
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udz zam przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust (zał nr 3 do SWZ) składa każdy z Wyk wspólnie ubieg się o zamówienie. Oświad te potw spełn warunków udz w post w zakresie, w którym każdy z Wyk wykazuje spełnianie warunków udziału w post, oraz brak podstaw wykl - każdy z Wyk wspólnie ubieg się o udz zam nie może podlegać wykl z post w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykl. Powyższe oznacza, iż:
6.1 Oświad w zakresie braku podstaw wykl musi złożyć każdy z Wyk wspólnie ubieg się o udz zam;
6.2 Oświad o spełnieniu war udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udz w post potw jego spełnianie; dopuszcza się oświad złożone łącznie tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika wyst w imieniu wszystkich podmiotów
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udz zam przez Wyk oświad, o którym mowa w art. 108 ust (zał nr 4 do SWZ) składa każdy z Wyk wspólnie ub się o zamówienie. Oświad te potw brak podstaw wykl na podst art.108 ustawy-każdy z Wyk wspólnie ubieg się o udz zam nie może podl wykl z post w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wyklucz.
Powyższe oznacza, iż: Oświad w zakresie braku podstaw wykl na podst art. 108 ustawy musi złożyć każdy z Wyk wspólnie ubieg się o udz zam;
8. Warunek, o którym mowa w punkcie VI 3.4 zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udz zam wykaże się:
- dysponowaniem odpowiednim zasobem kadrowym – zgodnie z opisem warunku w rozdziale VI pkt 3.3.4 .1) SWZ,
- dysponowanie odpowiednimi środkami transportu – zgodnie z opisem warunku w rozdziale VI pkt 3.3.4. 2) SWZ,
W takim wypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wskazać w ofercie zakres zamówienia realizowany przez poszczególnych wyko¬nawców (przynajmniej w części, dla której wykonania wymagane są uprawnienia).
Wyk, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udost zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 6, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potw brak podstaw wykl tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
9. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wyk wspólnie ubiegających się o udz zam.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść
szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługuje prawo wniesienia środków ochrony
prawnej, określonych w przepisach działu IX Ustawy. 2. Wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków
zamówienia środki ochrony prawnej, przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do
wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. 3. Zasady, terminy oraz
sposób korzystania ze środków ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy działu IX Ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI