IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia zastępczego środka transportu |
25,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-01-15, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Mając na względzie, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (zdanie pierwsze) zamawiający określa zakres oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, jak też zważywszy, że w niniejszym postępowaniu, stosownie do uprawnienia art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP nie zostały przez zamawiającego określone warunki udziału w postępowaniu wskazane oświadczenie podlega złożeniu w przedmiocie niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu ze wszystkich przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 1 PZP. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub SIWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36 ustawy PZP, właściwą dla trybu otwartego przyjętego w niniejszym postępowaniu.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
zdanie nr 1 przejazd na trasie Goleniów-Szczecin Goleniów i Goleniów -Międzyzdroje-Goleniów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 5 przejazdów na trasie Goleniów-Szczecin-Goleniów i 1 przejazd na trasie Goleniów- Międzyzdroje- Goleniów ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki); 2. Termin realizacji usługi: od 27.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina i w Międzyzdrojach oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2520,33
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-27
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia zastępczego środka transportu |
25,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
zadanie nr 2 - przejazd na trasie Kołobrzeg-Szczecin-Kołobrzeg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 6 przejazdów na trasie Kołobrzeg-Szczecin-Kołobrzeg ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 08.02.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina oraz transport powrotny na miejsce zbiórki) przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7317,07
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-08
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia zastępczego środka transportu |
25,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
zadanie nr 3 przejazd na trasie Gryfino-Szczecin-Gryfino |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 6 przejazdów na trasie Gryfino-Szczecin-Gryfino ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 26.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2926,83
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-26
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia zastępczego środka transportu |
25,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
zadanie nr 4 przejazd na trasie Niechorze/Rewal/Pobierowo-Szczecin-Niechorze/Rewal/Pobierowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 6 przejazdów na trasie Niechorze/Rewal/Pobierowo-Szczecin-Niechorze/Rewal/Pobierowo ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 06.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6341,46
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-06
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia zastępczego środka transportu |
25,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
zadanie nr 5 przejazd na trasie Barlinek-Szczecin-Barlinek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 6 przejazdów na trasie Barlinek-Szczecin-Barlinek ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 14.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6341,46
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-14
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia zastępczego środka transportu |
25,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
zadanie nr 6 przejazd na trasie Gryfice-Szczecin-Gryfice i na trasie Gryfice- Międzyzdroje-Gryfice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 5 przejazdów na trasie Gryfice-Szczecin-Gryfice i 1 przejazdu na trasie Gryfice- Międzyzdroje- Gryfice((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 21.02.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina i w Międzyzdrojach oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4715,45
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-21
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia zastępczego środka transportu |
25,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
zadanie nr 7 przejazd na trasie Stargard-Szczecin-Stargard i na trasie Stargard-Międzyzdroje-Stargard |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 6 przejazdów na trasie Stargard-Szczecin-Stargard i 1 przejazd na trasie Stargard- Międzyzdroje- Stargard ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 06.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina i w Międzyzdrojach oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4308,94
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-06
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia zastępczego środka transportu |
25,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
zadanie nr 8 przejazd na trasie Kamień Pomorski-Szczecin-Kamień Pomorski i na trasie Kamień Pomorski-Międzyzdroje-Kamień Pomorski |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 5 przejazdów na trasie Kamień Pomorski-Szczecin-Kamień Pomorski i 1 przejazd na trasie Kamień Pomorski - Międzyzdroje -Kamień Pomorski ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 20.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina i w Międzyzdrojach oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4146,34
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-20
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia zastępczego środka transportu |
25,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
zadanie nr 9 przejazd na trasie Kunowo-Szczecin-Kunowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób nieletnich wraz z opiekunami na zajęcia w ramach projektu „DUTEK – Dziecięcy Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie” nr projektu POWR.03.01.00-00-U050/17 w ilości 6 przejazdów na trasie Kunowo-Szczecin-Kunowo ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi to marzec 2020 r. – trzy poniedziałki i trzy piątki. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie przejazdów zadania nr 9 co najmniej z 14 dniowym wyprzedzeniem . 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy w poniedziałki muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób, zaś podstawiane w piątki muszą mieć pojemność co najmniej 55 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina oraz transport powrotny na miejsce zbiórki), przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych na luty-marzec 2020 r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób nieletnich oraz stosować wszystkie przepisy, które wymagane są do przewozu osób nieletnich. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4146,34
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia zastępczego środka transportu |
25,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.