Usługa transportu osobowego na potrzeby ZUT w Szczecinie w ramach projektu "Trzeci...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa transportu osobowego na potrzeby ZUT w Szczecinie w ramach projektu "Trzeci Wiek Technologicznie" i "Dutek"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-07
  • Numer ogłoszenia500867-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 500867-N-2020 z dnia 2020-01-07 r.

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Usługa transportu osobowego na potrzeby ZUT w Szczecinie w ramach projektu "Trzeci Wiek Technologicznie" i "Dutek"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 oraz projekt „DUTEK – Dziecięcy Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie” nr projektu POWR.03.01.00-00-U050/17
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul. Al. Piastów  17 , 70-310  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 449 4916, , e-mail dzp@zut.edu.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/uslugi/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/uslugi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu na piśmie, przy czym w wykonaniu uprawnienia z art. 18 ust. 4 ustawy z dnia 22.06.2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z póz. zm. ) zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej tam wskazanej.
Adres:
Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportu osobowego na potrzeby ZUT w Szczecinie w ramach projektu "Trzeci Wiek Technologicznie" i "Dutek"
Numer referencyjny: ZP/BP/134/2019/II-2020/P
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 oraz „DUTEK – Dziecięcy Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie” nr projektu POWR.03.01.00-00-U050/17 (łącznie 55 przejazdów). z podziałem na dziewięć części zamówienia nazywane „Zadanie” ze wskazaniem trasy przejazdu i ponumerowane kolejno od nr 1 do nr 9 zadanie nr 1: 5 przejazdów na trasie Goleniów-Szczecin-Goleniów i1 przejazd Goleniów- Międzyzdroje Goleniów; zadanie 2: 6 przejazdów na trasie Kołobrzeg-Szczecin-Kołobrzeg; zadanie nr 3: 6 przejazdów na trasie Gryfino- Szczecin-Gryfino; zadanie nr 4: 6 przejazdów na trasie Niechorze/Rewal/Pobierowo- Szczecin- Niechorze/Rewal/Pobierowo; zadanie nr 5: 6 przejazdów na trasie Barlinek-Szczecin-Barlinek; zadanie nr 6: 5 przejazdów na trasie Gryfice-Szczecin-Gryfice i 1 przejazd na trasie Gryfice-Międzyzdroje-Gryfice; zadanie nr 7: 6 przejazdów na trasie Stargard -Szczecin-Stargard i 1 przejazd na trasie Stargard-Międzyzdroje-Stargard; zadanie nr 8: 5 przejazdów na trasie Kamień Pomorski-Szczecin-Kamień Pomorski i 1 przejazd na trasie Kamień Pomorski -Międzyzdroje - Kamień Pomorski; zadanie nr 9: 6 przejazdów na trasie Kunowo-Szczecin-Kunowo. 2. Termin realizacji usługi: od 08.02.2020 do 10.12.2020 r. (przewidywane terminy poszczególnych przejazdów przedstawiono w harmonogramie przejazdów zawartym w załączniku nr 2 SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób, z wyjątkiem, dotyczącym przewozu osób niepełnoletnich z opiekunami w wyznaczone piątki miesiąca marca 2020 r. kiedy to pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 55 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina i w Międzyzdrojach oraz transport powrotny na miejsce zbiórki), podział zamówienia na części - od zadania 1 do 9, oraz liczba przewidywanych przejazdów (przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r /nie dotyczy zadania nr 9 gdzie ramy czasowe realizacji usługi wyznaczają miesiące luty-marzec 2020r. / Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób nieletnich oraz stosować wszystkie przepisy, które wymagane są do przewozu osób nieletnich (dotyczy zadania nr 9) 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 42764,22
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-02-08   lub zakończenia: 2020-12-10
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-02-08 2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia (II.4) powyżej).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Po otwarciu ofert w terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 ustawy PZP tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP każdy Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami , o których mowa w par. 5 pkt 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). Dalsze informacje we wskazanym zakresie podaje SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu 25,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Mając na względzie, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (zdanie pierwsze) zamawiający określa zakres oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, jak też zważywszy, że w niniejszym postępowaniu, stosownie do uprawnienia art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP nie zostały przez zamawiającego określone warunki udziału w postępowaniu wskazane oświadczenie podlega złożeniu w przedmiocie niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu ze wszystkich przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 1 PZP. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub SIWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36 ustawy PZP, właściwą dla trybu otwartego przyjętego w niniejszym postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: zdanie nr 1 przejazd na trasie Goleniów-Szczecin Goleniów i Goleniów -Międzyzdroje-Goleniów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 5 przejazdów na trasie Goleniów-Szczecin-Goleniów i 1 przejazd na trasie Goleniów- Międzyzdroje- Goleniów ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki); 2. Termin realizacji usługi: od 27.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina i w Międzyzdrojach oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2520,33
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-27
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu 25,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia


Część nr: 2 Nazwa: zadanie nr 2 - przejazd na trasie Kołobrzeg-Szczecin-Kołobrzeg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 6 przejazdów na trasie Kołobrzeg-Szczecin-Kołobrzeg ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 08.02.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina oraz transport powrotny na miejsce zbiórki) przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7317,07
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-08
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu 25,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia


Część nr: 3 Nazwa: zadanie nr 3 przejazd na trasie Gryfino-Szczecin-Gryfino
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 6 przejazdów na trasie Gryfino-Szczecin-Gryfino ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 26.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2926,83
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-26
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu 25,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.


Część nr: 4 Nazwa: zadanie nr 4 przejazd na trasie Niechorze/Rewal/Pobierowo-Szczecin-Niechorze/Rewal/Pobierowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 6 przejazdów na trasie Niechorze/Rewal/Pobierowo-Szczecin-Niechorze/Rewal/Pobierowo ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 06.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6341,46
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-06
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu 25,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.


Część nr: 5 Nazwa: zadanie nr 5 przejazd na trasie Barlinek-Szczecin-Barlinek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 6 przejazdów na trasie Barlinek-Szczecin-Barlinek ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 14.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6341,46
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-14
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu 25,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.


Część nr: 6 Nazwa: zadanie nr 6 przejazd na trasie Gryfice-Szczecin-Gryfice i na trasie Gryfice- Międzyzdroje-Gryfice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 5 przejazdów na trasie Gryfice-Szczecin-Gryfice i 1 przejazdu na trasie Gryfice- Międzyzdroje- Gryfice((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 21.02.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina i w Międzyzdrojach oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4715,45
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-21
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu 25,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.


Część nr: 7 Nazwa: zadanie nr 7 przejazd na trasie Stargard-Szczecin-Stargard i na trasie Stargard-Międzyzdroje-Stargard
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 6 przejazdów na trasie Stargard-Szczecin-Stargard i 1 przejazd na trasie Stargard- Międzyzdroje- Stargard ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 06.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina i w Międzyzdrojach oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4308,94
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-06
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu 25,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.


Część nr: 8 Nazwa: zadanie nr 8 przejazd na trasie Kamień Pomorski-Szczecin-Kamień Pomorski i na trasie Kamień Pomorski-Międzyzdroje-Kamień Pomorski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób na zajęcia w ramach projektu „Trzeci Wiek Technologicznie” nr projektu POWR.03.01.00-00-T175/18 – w ilości 5 przejazdów na trasie Kamień Pomorski-Szczecin-Kamień Pomorski i 1 przejazd na trasie Kamień Pomorski - Międzyzdroje -Kamień Pomorski ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi: od 20.03.2020 do 10.12.2020 r. (szczegółowy harmonogram znajduje się na w załączniku nr 2 SIWZ) 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina i w Międzyzdrojach oraz transport powrotny na miejsce zbiórki przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych w Dziale V tj. pomiędzy 8.02.2020 r. a 10.12.2020r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4146,34
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-20
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu 25,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.


Część nr: 9 Nazwa: zadanie nr 9 przejazd na trasie Kunowo-Szczecin-Kunowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w związku z organizacją przez ZUT w Szczecinie, zadania polegającego na dowozie osób nieletnich wraz z opiekunami na zajęcia w ramach projektu „DUTEK – Dziecięcy Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie” nr projektu POWR.03.01.00-00-U050/17 w ilości 6 przejazdów na trasie Kunowo-Szczecin-Kunowo ((przez jeden przejazd rozumie się transport z miejsca zbiórki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i transport powrotny do miejsca zbiórki) ; 2. Termin realizacji usługi to marzec 2020 r. – trzy poniedziałki i trzy piątki. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie przejazdów zadania nr 9 co najmniej z 14 dniowym wyprzedzeniem . 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z należytą starannością. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania ewentualnych uwag do jakości i poziomu obsługi w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 5. Realizowane usługi transportowe odbywać się będą na terenie województwa zachodniopomorskiego. 6. Realizowane wyjazdy będą jednodniowe. 7. Podstawiane przez Wykonawcę pojazdy w poniedziałki muszą mieć pojemność co najmniej 50 osób, zaś podstawiane w piątki muszą mieć pojemność co najmniej 55 osób. Odbiór pasażerów z miejsca zbiórki odbywać się będzie w godzinach porannych, powrót w godzinach popołudniowych. 8. Wymagania co do tras na jakich ma się odbywać transport (z miejsca zbiórki do miejsc wyznaczonych przez Zmawiającego na terenie Szczecina oraz transport powrotny na miejsce zbiórki), przedstawia załącznik nr 2 SIWZ. 9. Wymagania co do wyposażenia pojazdu: pojazd powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów. Ilości wskazane w harmonogramie są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w harmonogramie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota łączna, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie będzie mniejsza niż 70 % kwoty wskazanej w umowie. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji jednostkowych przejazdów w uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, iż realizacja tych usług będzie mieścić się w ramach czasowych określonych na luty-marzec 2020 r. Informację o rezygnacji lub zmianie terminu realizacji usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną, na 3 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Rezygnacja z jednostkowych przejazdów i zmiana terminu przejazdów nie stanowi zmiany niniejszej umowy, nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie o zapłatę z tego tytułu wynagrodzenia. 11. Usługa transportu, o której mowa w postanowieniach powyższych odbędzie się na zasadach minimum: 1) Wszystkie usługi transportowe w ramach Umowy mają odbywać się bezpiecznymi i odpowiednio do tego przystosowanymi pojazdami posiadającymi sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz spełniającymi normę czystości spalin upoważniających do realizacji krajowych usług transportowych we wszystkich typach podstawianych pojazdów. 2) Wyjazdy odbywać się będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego. 3) Każdy kierowca realizujący jednostkową usługę transportową ma posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do przewozu osób nieletnich oraz stosować wszystkie przepisy, które wymagane są do przewozu osób nieletnich. 4) Wszystkie przewożone osoby danym środkiem transportu muszą mieć miejsca siedzące. 5) Wykonawca winien posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania usługi transportu oraz stosowne ubezpieczenie OC; 12. Szczegółowo świadczenia składające się na usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji zawiera Wzór umowy i Załącznik nr 2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4146,34
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia zastępczego środka transportu 25,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich wymienionych w harmonogramie szacowanych przejazdów oraz do ewentualnej zmiany terminu świadczenia usługi, na zasadach określonych w pkt 10 powyższego opisu zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI