Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportowa w zakresie przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku
1.3.) Oddział zamawiającego: OPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006214618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsnisko@ops-nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.naszops.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa transportowa w zakresie przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9104d04-1546-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002990/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa transportowa w zakresie przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Utworzenie Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jo.nisko.bip.gmina.pl/index.php?id=1022
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAP ops_nisko
- poczty elektronicznej: opsnisko@ops-nisko.pl
z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SFK.271.6.2.2021.III
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 181650,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa w zakresie przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku (zwanej dalej DDP) na potrzeby realizacji projektu dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa VII - IX RPO WP 2014 - 2020 realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku w ramach osi priorytetowej VIII Integracja społeczna, Nazwa działania - 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i
zdrowotnych.Usługi transportu (przewozu osób) mają być świadczone w okresie od dnia podpisania umowy do 30 września 2023 r.. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji usług. Uczestnikami DDP będą osoby starsze (w tym 22 kobiety powyżej 60 roku życia, 8 mężczyzn
powyżej 65 roku życia), mieszkające na terenie gminy i miasta Nisko. Uczestnikami są osoby, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki lub wsparcia. Usługa transportowa zakłada dowiezienie do placówki DDP oraz odwiezienie
uczestników do domu po zakończonych zajęciach. Zamawiający przewiduje objąć przewozem ok. 15 uczestników DDP Przewidywana (szacunkowa) ilość kilometrów okresie objętym umową, to ok. 54 495 km Nisko, ul. F. Chopina 31; 37-400 Nisko (DDP) - Nowosielec – Kończyce - Zarzecze – Racławice– Wolina - Nowa Wieś -Podwolina - Nisko (DDP) Przewidywana (szacunkowa) łączna
ilość kilometrów w okresie objętym umową, to ok. 63 240 km. Ilość kilometrów może ulec zmianie np. w związku z frekwencją uczestników placówki, organizowanymi wydarzeniami, itp. Ilość może również ulec zmianie np. w związku z możliwym opóźnieniem rozpoczęcia działalności Dziennego Domu Pomocy w Nisku lub w związku z jego zamknięciem, którego wcześniej Zamawiający nie był stanie przewidzieć, a także w związku z sytuacją pandemiczną. Nie osiągnięcie przez Wykonawcę maksymalnej liczby planowanych kilometrów nie może spowodować jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Z uwagi na specyficzny rodzaj przedmiotu zamówienia nie ma możliwości dokładnego oszacowania liczby kilometrów. Świadczenie usług transportowych będzie się odbywało codziennie, tj. od poniedziałku do
piątku, w dni robocze, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach otwarcia placówki od 8.00 do 16.00. Przewiduje się dowóz w godz. 8.00 – 9.00, natomiast odwiezienie uczestników po zajęciach – w godz. 15.00 – 16.00. W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu, przewóz może się odbywać w innych godzinach, np. ze względu na różnorodne uroczystości organizowane w Dziennym Domu Pomocy dla seniorów w Nisku. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania/zawieszenia usług transportowych w przypadku czasowego zamknięcia placówki, np. z powodu lockdownu
spowodowanego pandemią lub inną okolicznością, której Zamawiający nie planował i będzie od niego niezależna. Wykonawca zapewni punktualność kierowcy.Wykonawca ma zapewnić uczestnikom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i komfortu podczas przewozu, tj. jak pomoc przez kierowcę osobom przewożonym przy wsiadaniu/wysiadaniu, zabezpieczeniu osób
poruszających się na wózkach inwalidzkich, itp. Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia Wykonawca musi posiadać pojazd/pojazdy do realizacji zamówienia, tj. w pełni sprawne, posiadające ważne badania diagnostyczne, zapewniające bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiające transport osób z niepełnosprawnością; pojazd/pojazdy powinny spełniać wymogi techniczne umożliwiające bezpieczne wejście i wyjście z niego osób z
niepełnosprawnością poruszających się m. in. na wózku inwalidzkim lub o kulach (podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub platforma), posiadający umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu; pojazd powinien być odpowiednio oznakowany oraz muszą być zapewnione w nim odpowiednie warunki bhp i higieniczne. Pojazd do przewozu uczestników DDP musi posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC i NW.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena (C) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia
2) Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, tj. kierowcy bezpośrednio świadczącego usługi transportowe (przewóz osób)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, tj. kierowcy bezpośrednio świadczącego usługi transportowe (przewóz osób)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób,
zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie. Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie i uzna, że warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) dysponuje pracownikami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje, tj. dysponuje co najmniej
1 osobą zatrudnioną na umowę o pracę na stanowisku niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. kierowca). Osoba wymieniona powyżej powinna posiadać kwalifikacje do wykonywania zawodu kierowcy (posiadać ważne prawo jazdy kat. B), niezbędne badania lekarskie oraz aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż.
c) Wykonawca musi wykazać, że posiada (lub zapewni) pojazd/pojazdy do realizacji zadania, tj. w pełni sprawne (posiadające ważne badania diagnostyczne), zapewniające bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiające transport osób z niepełnosprawnością; pojazd/pojazdy powinny spełniać wymogi techniczne umożliwiające bezpieczne wejście i wyjście z niego osób z niepełnosprawnością poruszających się m. in. na wózku inwalidzkim lub o kulach (podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub platforma), posiadający umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu; pojazd powinien być odpowiednio oznakowany oraz muszą być zapewnione w nim odpowiednie warunki bhp i higieniczne. Pojazd do przewozu uczestników DDP musi posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC i NW.
Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi transportowe, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ;
2)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) Zaświadczenie, albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
4)Odpis lub informację z KRS lub z CEIDG sporządzonych nie wcześniej niż
3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykaz wykonanych usług transportowych dotyczących przewozu osób wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny niezależnej od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nadal wykonywanych – referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert
2)Wykaz osób (pracowników) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. kierowcę - wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia w zawodzie - niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
3)W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, zamawiający żąda licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 919)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy .
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca ma złożyć dowody określające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie np. dowody tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów dopuszcza się złożenie innych dokumentów. Kwalifikacje, staż i przeszkolenie osób świadczących usługi powinny być
potwierdzone stosownymi dyplomami, świadectwami pracy, zaświadczeniami. Wszelkie dokumenty, które Wykonawca ma za zadanie złożyć zostały wymienione w załącznikach do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania Wykonawcy przez
pełnomocnika do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym
Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podwykonawstwo: Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega, żeby kluczowe części zamówienia były wykonane osobiście przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu znane na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. Zamawiający będzie badał, zy wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, nie zachodzą
podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp , które zostały
przewidziane względem Wykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, będzie zobowiązany na żądanie Zamawiającego do złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach:
1) w stosunku do wartości umowy:
a) w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT – w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki – bez zmiany wartości netto usług objętych zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy
2) w przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy lub liczby odbiorców w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności niezależnych od stron Umowy stanowiących obiektywną przeszkodę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie, tj. wystąpienie zdarzenia nagłego, nieprzewidywalnego i niezależnego od stron, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w całości lub
w części, okresowo lub na stałe, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności stron - o okres trwania przeszkody
3) w przypadku ograniczenia czy wstrzymania zakresu przedmiotu zamówienia – w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego lub interesie publicznym
4) ograniczenia czy wstrzymania zakresu świadczenia usług transportowych lub zmiany terminu usług lub terminu realizacji umowy w przypadku ograniczenia liczby odbiorców lub wstrzymania i/lub ograniczenia usług związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19
i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa lub w związku z sytuacją spowodowane przyczynami siły wyższej, tj. wystąpienie zdarzenia nagłego, nieprzewidywalnego i niezależnego od stron, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w całości lub w części, okresowo lub na stałe, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności stron
5) W przypadku zmian wynagrodzenia opisanych § 4 ust. 1 pkt. 1 - 4 i ust. 10 – 14 umowy
2. Dokonywanie istotnych zmian postanowień umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą możliwe jest w przypadku, gdy potrzeba taka wyniknie w związku ze zmianą umowy o dofinansowanie realizacji Projektu nr RPPK.08.03.00-IP.01-18-050/20 lub treści innych dokumentów projektowych (w tym ustaw, rozporządzeń, Wytycznych).
3. W przypadku niewykazania wpływu zmian na wzrost wynagrodzenia jak w ust. 1 pkt. 1-2 Zamawiający ma prawo odmówić zawarcia stosownego aneksu do czasu przedłożenia wymaganego uzasadnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi zasadność żądania Wykonawcy.
4. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
5. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu i będą dopuszczalne w granicach normowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
brak informacji dodatkowych