Usługa transportowa uczniów z orzeczoną niepełnosprawnością, orzeczoną potrzebą kształcenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa transportowa uczniów z orzeczoną niepełnosprawnością, orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiątniki Górne
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyGmina Świątniki Górne
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00430279
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportowa uczniów z orzeczoną niepełnosprawnością, orzeczoną
potrzebą kształcenia specjalnego wraz z zapewnieniem opieki w czasie
przejazdu w roku szkolnym 2024/2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świątniki Górne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: K. Bruchnalskiego 36

1.5.2.) Miejscowość: Świątniki Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-040

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@swiatniki-gorne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportowa uczniów z orzeczoną niepełnosprawnością, orzeczoną
potrzebą kształcenia specjalnego wraz z zapewnieniem opieki w czasie
przejazdu w roku szkolnym 2024/2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-095e6cad-9444-45e5-9d31-8446dbf38a06

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066227/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa transportowa uczniów z orzeczoną niepełnosprawnością, orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swiatniki-gorne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów oraz oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe
środki dowodowe, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Postępowanie
prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej: platformazakupowa.pl, pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/swiatniki-gorne. Zamawiający zaleca, aby komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywała się w formie elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej: platformazakupowa.pl i formularza
„Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Ofertę należy złożyć na platformie
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiatniki-gorne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające prace na stronie internetowej: platformazakupowa.pl tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików . pdf;
6) strona internetowa: platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania ze strony internetowej: platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący;
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/swiatnikigorne
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania ze strony internetowej: platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności
logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym
postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem: https:// platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Świątniki Górne, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Świątniki
Górne, z siedzibą przy ul. Bruchnalskiego 36, 32-040 Świątniki Górne;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@swiatniki-gorne.pl; w
każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Usługa transportowa uczniów z orzeczoną niepełnosprawnością, orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025", znak CAO.261.3.2024
prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.);
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
czas ten ulegnie przedłużeniu o okres niezbędny dla ochrony uzasadnionych praw Administratora (np. okres przedawnienia roszczeń, okres roszczeń gwarancyjnych) i w przypadku gdy konieczność przechowywania danych przez dłuższy okres czasu
wynikać będzie z obowiązujących przepisów
prawa w tym dotyczących tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentów, a także ochrony przed ich uszkodzeniem,
zniszczeniem lub utratą.
6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio wykonawcę dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CAO.261.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na organizacji dowozu uczniów z orzeczoną niepełnosprawnością, orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego wraz z zapewnieniem opieki do specjalistycznych placówek oświatowych położonych na terenie gminy miejskiej Kraków, gminy Skawina, gminy Świątniki Górne i gminy Wieliczka oraz ich odwozie po zajęciach szkolnych wraz z przewozem uczniów na zajęcia dodatkowe organizowane i realizowane przez placówki oświatowe. Opieka powinna być sprawowana w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu, opiekun powinien doprowadzić ucznia do szkoły - rano przekazując go nauczycielowi lub osobie upoważnionej i z powrotem odebrać ucznia ze szkoły.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 21.1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień w trybie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
21.2. Zamawiający przewiduje możliwość w trakcie trwania umowy zlecenia dotychczasowemu wykonawcy usługi/usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
21.3. Zakłada się że zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług dotyczyć może uzupełnienia usług (tj. usług z zakresu przedmiotu zamówienia). Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego (np. konieczność dowożenia kolejnych dzieci niepełnosprawnych, konieczność dowożenia dzieci do świetlicy w okresach wolnych od zajęć, itp.) i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia za realizację zamówień podobnych zostanie ustalona indywidualnie, dla każdego przypadku, z wykorzystaniem cen za wykonywanie usługi na zbliżonej trasie na podstawie złożonej oferty podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego (PZ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

16. Informacje o warunkach udziału w postępowaniu:
16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:
16.1.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
16.1.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) posiada(oraz będzie posiadał w trakcie całego okresu realizacji umowy) aktualną licencję na przewóz osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.), tj. licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą;
Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
16.1.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
16.1.4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
2) Dysponuje odpowiednim, aktualnie dopuszczonym do ruchu taborem pojazdów: dla transportu dzieci niepełnosprawnych do placówek szkolno-wychowawczych min. 2 pojazdami (busy) wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, w tym 1 pojazd dostosowany do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (wyposażony w pasy bezpieczeństwa, windę, rampę, najazd, stacjonarne mocowanie wózków inwalidzkich);
Pojazdy mają posiadać homologację oraz ogrzewanie niezależne a także posiadać oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie i być sprawne technicznie. Wykazane środki transportu muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
3) Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje minimum 2 (dwa) zamówienia obejmujące usługi polegające na przewozie osób z niepełnosprawnościami, o wartości pojedynczego zamówienia (rozumiane jako jedna umowa) min. 60 000,00 zł brutto
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz wykonanych usług dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
16.1.5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych Wykonawców musi wykazać posiadanie wymaganego doświadczenia, t.j. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje minimum 2 (dwa) zamówienia obejmujące usługi polegające na przewozie osób z niepełnosprawnościami, o wartości pojedynczego zamówienia (rozumiane jako jedna umowa) min. 60 000,00 zł brutto;
W/w warunek odnosi się również do podmiotu innego udostępniającego zasób doświadczenia. W takim wypadku tenże inny podmiot musi wykazać posiadanie wymaganego doświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5.1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
5.2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, w tym przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 ze późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.), ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( t. jedn. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/swiatniki-gorne

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu uwzględniając przesłanki wykluczenia zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę akumulatora w samochodzie - Chrzanów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Mam problem z ładowaniem akumulatora - samochód hyundai Santa Fe 2200 rok 2006. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.