Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2020/2021:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2020/2021: 1) do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki (zadanie 1), 2) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (zadanie 2).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrawniki
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Trawniki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-17
  • Numer ogłoszenia563763-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 563763-N-2020 z dnia 2020-07-17 r.

Gmina Trawniki: Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2020/2021: 1) do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki (zadanie 1), 2) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (zadanie 2).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trawniki, krajowy numer identyfikacyjny 43101984000000, ul. Trawniki  605 , 21-044  Trawniki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 856 018, e-mail trawniki@trawniki.pl, faks 815 856 018.
Adres strony internetowej (URL): www.trawniki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VII SIWZ.
Adres:
Urząd Gminy Trawniki, Trawniki 605, 21-044 Trawniki. Zamawiający nie będzie honorował daty stempla pocztowego. Decyduje data i godzina wpływu oferty.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2020/2021: 1) do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki (zadanie 1), 2) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (zadanie 2).
Numer referencyjny: RRG.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2020/2021Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej- do szkół prowadzonych przez gm. Trawniki (dowóz / odwóz) – zadanie 1 (część 1),- do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (dowóz / odwóz) – zadanie 2 (część 2).Uwaga:- zadanie 1 będzie realizowane jednym autobusem (jak w roku szkolnym 2019/2020);- zadanie 2 będzie realizowane pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach ( pojazd wyposażony w rampę lub windę);- w zadaniu 2 opiekę nad uczniami zapewnia wykonawca usługi (jak w roku szkolnym 2019/2020);W związku z przebudową obiektu mostowego przez rzekę Giełczew w ciągu drogi powiatowej nr 2118 L Biskupice – Fajsławice wraz z dojazdami w m. Biskupice gm. Trawniki do dnia 15.12.2020 roku (data zakończenia przebudowy mostu może ulec przesunięciu w czasie) zmieni się przebieg trasy w zamówieniu nr 1 na trasie 1, oraz przebieg trasy w zamówieniu nr 2.1 Zadanie 1Wykonanie zamówienia obejmuje: usługę transportową przewozu około 120 uczniów z terenu gminy Trawniki do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki i ze szkół do miejscowości zamieszkania na niżej określonych trasach przewozu. Wymogiem jest, aby kursy przywozów i odwozów uczniów realizowane były autobusem o liczbie miejsc minimum 58 miejsc siedzących.Dowozy do szkół w rozliczeniu tygodniowym (5 dni):Trasa 1: Struża - Struża Kolonia - Biskupice (szkoła):trasa pierwotnapięć przywozów tygodniowo, trasa o długości 11 km dziennie, łącznie 55 km tygodniowo,liczba uczniów na trasie Struża – Struża Kolonia – Biskupice (szkoła) – około 52 uczniów.W związku z przebudową obiektu mostowego przez rzekę Giełczew w ciągu drogi powiatowej nr 2118 L Biskupice – Fajsławice wraz z dojazdami w m. Biskupice gm. Trawniki do dnia 15.12.2020 roku (data zakończenia przebudowy mostu może ulec przesunięciu w czasie) zmieni się przebieg trasy w zamówieniu nr 1 na trasie 1:Trasa 1 na okres przebudowy mostu: Struża - Struża Kolonia – Biskupice (apteka) (trasa ta nie zwiększy znacząco ilość kilometrów)Trasa 2 : Ewopole – Dorohucza – Pełczyn – Siostrzytów – Siostrzytów (szkoła) – Pełczyn – Trawniki (szkoła)pięć przywozów tygodniowo, trasa o długości 19,0 km dziennie, łącznie 95 km tygodniowoliczba uczniów na trasie – około 60 uczniów.Dzienny kilometraż dowozów uczniów do szkół – 30 km. Uczniów dowożonych – ok. 120. Tygodniowy kilometraż dowozów uczniów do szkół – 150 km.Odwozy ze szkół do miejscowości zamieszkania w rozliczeniu tygodniowym (5 dni):Trasa 1: Biskupice (szkoła) – Struża Kolonia – Struża – Struża Kolonia ( trasa pierwotna) siedem odwozów w tygodniu (przez 3 dni – po 1 odwozie, przez 2 dni – po 2 odwozy) o długości trasy 13 km, łącznie 91 km tygodniowo; na trasie Biskupice – Struża Kolonia – Struża, około 52 uczniów.W związku z przebudową obiektu mostowego przez rzekę Giełczew w ciągu drogi powiatowej nr 2118 L Biskupice – Fajsławice wraz z dojazdami w m. Biskupice gm. Trawniki do dnia 15.12.2020 roku (data zakończenia przebudowy mostu może ulec przesunięciu w czasie) zmieni się przebieg trasy w zamówieniu nr 1 na trasie 1:Trasa 1 na okres przebudowy mostu: Biskupice (apteka) – Struża Kolonia – Struża – Struża Kolonia (trasa ta nie zwiększy znacząco ilość kilometrów)Trasa 2 : Trawniki (szkoła) – Ewopole – Dorohucza – Pełczyn – Siostrzytów (szkoła) – Siostrzytów – Pełczyn – Trawniki Kolonia pięć odwozów tygodniowo - jeden odwóz dziennie o długości 21 km, łącznie 105 km tygodniowo, około 60 uczniów (liczba zależna od dnia tygodnia).Trasa 3: Trawniki (szkoła) – Trawniki Kolonia – Pełczyn – Siostrzytów (szkoła) – Siostrzytów – Pełczyn – Dorohucza - Ewopole: trzy odwozy tygodniowo - jeden odwóz dziennie przez trzy dni w tygodniu o długości 19 km, łącznie 57 km tygodniowo, około 60 uczniów (liczba zależna od dnia tygodnia).Trasa 4: Trawniki (szkoła) – Trawniki Kolonia – Pełczyn – Dorohucza - Ewopole: dwa odwozy tygodniowo - jeden odwóz dziennie przez dwa dni w tygodniu o długości 12 km, łącznie 24 km tygodniowo, około 31 uczniów (liczba zależna od dnia tygodnia).Dzienny kilometraż odwozów uczniów – od 46 km do 66 km, po uśrednieniu 56 km.Tygodniowy kilometraż odwozów uczniów – 277 km.Dzienny kilometraż odwozu i przywozu uczniów – od 76 km do 96 km, po uśrednieniu 86 km.Tygodniowy kilometraż odwozu i przywozu uczniów – 427 km.Szacowana liczba dni dowożenia – około 187 dni.Uwaga: w powyższym kilometrażu dowozów i odwozów nie uwzględniono kilometrów dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu Wykonawcy z przystanków końcowych, Szczegółowe trasy dowozów i odwozów uczniów do szkół na terenie gminy Trawniki zamieszczone są w załączniku Nr 1 i Nr 2 do SIWZ – mapy z trasami dowozów i odwozów.2 Zadanie 2 Wykonanie zamówienia obejmuje: realizacja przewozu około 10-15 uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida i z Ośrodka do miejscowości zamieszkania na określonej trasie przewozu.Dowóz i odwóz do Ośrodka w rozliczeniu tygodniowym (5 dni): (trasa pierwotna)Trasa dowozu: rozpoczęcie trasy 7.00 Oleśniki - Trawniki (szkoła), Dorohucza (szkoła), Siostrzytów, Biskupice (rynek), Struża Kolonia, Struża, Świdnik (Ośrodek Szkolno- Wychowawczy) godz. 7:50. Trasa dowozu długości 40 km.W związku z przebudową obiektu mostowego przez rzekę Giełczew w ciągu drogi powiatowej nr 2118 L Biskupice – Fajsławice wraz z dojazdami w m. Biskupice gm. Trawniki do dnia 15.12.2020 roku (data zakończenia przebudowy mostu może ulec przesunięciu w czasie) zmieni się przebieg trasy w zamówieniu nr 2:Zadanie 2 na okres przebudowy mostu: rozpoczęcie trasy 7.00 Oleśniki (54) - Trawniki (szkoła), Dorohucza (szkoła), Siostrzytów, Biskupice (apteka), Struża Kolonia, Struża, Świdnik (Ośrodek Szkolno- Wychowawczy) godz. 7:50.Powrót do miejsca zamieszkania uczniów: Świdnik OSW - godz. ok. 15.00, Struża, Struża Kolonia, Biskupice, Siostrzytów, Dorohucza, Trawniki, Oleśniki (54) - 15.50. Trasa powrotna długości 40 km.Dzienny uśredniony kilometraż podczas dowozów i odwozów – 80 km. Uczniów od 10 do 15. Szacowana liczba dni dowożenia – około 187 dni.3 Organizacja dowożenia w zadaniu nr 1 i 2:1) Dowożenie realizowane będzie we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2020/2021 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r.poz. 1603), z uwzględnieniem ustalonych przez dyrektorów dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych na podstawie § 5 powyższego rozporządzenia.2) Godziny dowozu i odwozu uczniów na terenie gminy ustali Wykonawca bezpośrednio z dyrektorami szkół oraz dyrektorem GZEAS.3) Autobus musi posiadać zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży, sprawną automatykę wszystkich drzwi uruchamianą ze stanowiska kierowcy oraz możliwość blokowania drzwi ze stanowiska kierowcy.4) Awaria „głównego” pojazdu dowożącego uczniów do szkół nie zwalnia Wykonawcy z wykonania usługi. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek podstawienia w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 60 minut od wystąpienia awarii, pojazdu zastępczego o takim samym standardzie jak autobus „główny” celem wykonania przewozu.5) Dyspozycyjność Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach: dowóz/odwóz w sobotę w przypadku odrabiania zajęć niezrealizowanych w dni nauki szkolnej, przyspieszenie/opóźnienie dowozu/odwozu w związku z organizowanymi uroczystościami szkolnymi.6) Osoby pełniące opiekę nad uczniami podczas dowozów/odwozów na terenie gminy, mają zapewniony bezpłatny przejazd w ramach sprawowanej opieki. 7) Zatrudnienie opiekunów podczas przewozów zapewniają szkoły (do szkół na terenie gminy, zadanie nr 1) i wykonawca usługi (opiekun do OSW Świdnik, zadanie nr 2). Opiekun zatrudniony przez wykonawcę usługi powinien spełniać określone przepisami prawa wymagania do pracy na tym stanowisku.8) Wymogiem jest, by realizowane kursy do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku odbywały się autobusem/busem wyposażonym w elektroniczne urządzenie pokładowe „viaBOX”, gdyż część trasy dowozu i odwozu musi być realizowana płatną drogą ekspresową S17.9) Wymogiem jest, bu dowóz/odwóz dziecka do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku realizowany był odpowiednim autobusem/busem, wyposażonym w rampę lub windę, przystosowanym do przewozu dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim.10) Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w trakcie roku szkolnego liczba uczniów, którym gmina musi zapewnić dowóz do Ośrodka może się zwiększyć od podanej. Wymogiem jest aby Wykonawca zapewnił dowóz/odwóz autobusem/busem z odpowiednią liczbą miejsc, z zapewnieniem miejsc siedzących wszystkim przewożonym. 11) Z przyczyn niezależnych od Zamawiącego trasa dowozu i odwozu może ulec zmianie ze względu na remont mostu na rzece Wieprz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 838 (Trawniki), oraz w związku z przebudową obiektu mostowego przez rzekę Giełczew w ciągu drogi powiatowej nr 2118 L Biskupice – Fajsławice wraz z dojazdami w m. Biskupice gm. Trawniki.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać koncesję/zezwolenie/licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób (dotyczy Zadania 1 i Zadania 2).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla zadania nr 1: a) wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 000 zł,b) wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł.Dla zadania nr 2:a) wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 20 000 zł,b) wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla zadania nr 1:a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nadal wykonuje, co najmniej 3 usługi dowożenia uczniów do szkół w ostatnich trzech latach o wartości 100 000 zł brutto każda usługa,b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 autobusami z rokiem produkcji tych autobusów co najmniej 2000 r. o liczbie miejsc siedzących minimum 58 na trasy opisane w pkt 3.1 SIWZ,Dla zadania nr 2:a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nadal wykonuje, co najmniej 2 usługi dowożenia uczniów do szkół w ostatnich trzech latach o wartości 30 000 zł brutto każda usługa,b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 autobusami/busami przystosowanymi do przewozu dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim (rampa lub winda) z rokiem produkcji tych autobusów/busów co najmniej 2005 r. o liczbie miejsc siedzących minimum 15 na trasę opisaną w pkt 3.2 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający może wezwać wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:a) koncesję, zezwolenie, licencję na wykonywanie transportu drogowego osób lub dokument potwierdzający że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych; dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej,b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 000 zł, (zadanie nr 1) lub 20 000 zł (zadanie nr 2) w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,c) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000 zł (zadanie nr 1) lub 50 000 zł ( zadanie nr 2) dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowejd) wykazu usług wykonanych w zakresie przewozu uczniów – a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; wzór formularza stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże co najmniej:* 3 usługi dowożenia uczniów w ostatnich trzech latach o wartości 100 000 zł brutto każda usługa (dla zadania nr 1),* 2 usługi dowożenia uczniów w ostatnich trzech latach o wartości 30 000 zł brutto każda usługa (dla zadania nr 2),e) wykaz autobusów/busów dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami; wzór formularza stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej:* 2 autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasami z rocznika co najmniej 2000 z liczbą miejsc siedzących minimum 58 każdy (dla zadania nr 1)* 2 autobusami/busami z rocznika co najmniej 2005 z liczbą miejsc siedzących minimum 15 każdy, dostosowanym do przewozu osób na wózku inwalidzkim (dla zadania nr 2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału, o których mowa w cz. VI SIWZ polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów; wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cytowanej ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności za fakturę 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. Przesłanką do zmian umowy może być:* ustawowa zmiana stawki podatku VAT (niezależna od woli stron),* objęcie dowożeniem uczniów zamieszkałych poza obecnie wyznaczoną trasą dowozu/odwozu skutkujące zwiększeniem liczby kilometrów danej trasy,* zwiększenie/zmniejszenie liczby godzin zajęć skutkujące zwiększeniem/zmniejszeniem liczby odwozów w ciągu tygodnia i zmianą liczby kilometrów danej trasy.* zmianą dziennego kilometrażu trasy wynikającego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ze względu na remont mostu na rzece Wieprz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 838 (Trawniki), oraz przebudową obiektu mostowego przez rzekę Giełczew w ciągu drogi powiatowej nr 2118 L Biskupice – Fajsławice wraz z dojazdami w m. Biskupice gm. Trawniki lub inne nieprzewidziane remonty na którejkolwiek trasie objętej zamówieniem i powodujące niemożliwość przejazdu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-08-24 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2020/2021 do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki (zadanie 1).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie zamówienia obejmuje: usługę transportową przewozu około 120 uczniów z terenu gminy Trawniki do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki i ze szkół do miejscowości zamieszkania na niżej określonych trasach przewozu. Wymogiem jest, aby kursy przywozów i odwozów uczniów realizowane były autobusem o liczbie miejsc minimum 58 miejsc siedzących.Dowozy do szkół w rozliczeniu tygodniowym (5 dni):Trasa 1: Struża - Struża Kolonia - Biskupice (szkoła):trasa pierwotnapięć przywozów tygodniowo, trasa o długości 11 km dziennie, łącznie 55 km tygodniowo,liczba uczniów na trasie Struża – Struża Kolonia – Biskupice (szkoła) – około 52 uczniów.W związku z przebudową obiektu mostowego przez rzekę Giełczew w ciągu drogi powiatowej nr 2118 L Biskupice – Fajsławice wraz z dojazdami w m. Biskupice gm. Trawniki do dnia 15.12.2020 roku (data zakończenia przebudowy mostu może ulec przesunięciu w czasie) zmieni się przebieg trasy w zamówieniu nr 1 na trasie 1:Trasa 1 na okres przebudowy mostu: Struża - Struża Kolonia – Biskupice (apteka) (trasa ta nie zwiększy znacząco ilość kilometrów)Trasa 2 : Ewopole – Dorohucza – Pełczyn – Siostrzytów – Siostrzytów (szkoła) – Pełczyn – Trawniki (szkoła)pięć przywozów tygodniowo, trasa o długości 19,0 km dziennie, łącznie 95 km tygodniowoliczba uczniów na trasie – około 60 uczniów.Dzienny kilometraż dowozów uczniów do szkół – 30 km. Uczniów dowożonych – ok. 120. Tygodniowy kilometraż dowozów uczniów do szkół – 150 km.Odwozy ze szkół do miejscowości zamieszkania w rozliczeniu tygodniowym (5 dni):Trasa 1: Biskupice (szkoła) – Struża Kolonia – Struża – Struża Kolonia ( trasa pierwotna) siedem odwozów w tygodniu (przez 3 dni – po 1 odwozie, przez 2 dni – po 2 odwozy) o długości trasy 13 km, łącznie 91 km tygodniowo; na trasie Biskupice – Struża Kolonia – Struża, około 52 uczniów.W związku z przebudową obiektu mostowego przez rzekę Giełczew w ciągu drogi powiatowej nr 2118 L Biskupice – Fajsławice wraz z dojazdami w m. Biskupice gm. Trawniki do dnia 15.12.2020 roku (data zakończenia przebudowy mostu może ulec przesunięciu w czasie) zmieni się przebieg trasy w zamówieniu nr 1 na trasie 1:Trasa 1 na okres przebudowy mostu: Biskupice (apteka) – Struża Kolonia – Struża – Struża Kolonia (trasa ta nie zwiększy znacząco ilość kilometrów)Trasa 2 : Trawniki (szkoła) – Ewopole – Dorohucza – Pełczyn – Siostrzytów (szkoła) – Siostrzytów – Pełczyn – Trawniki Kolonia pięć odwozów tygodniowo - jeden odwóz dziennie o długości 21 km, łącznie 105 km tygodniowo, około 60 uczniów (liczba zależna od dnia tygodnia).Trasa 3: Trawniki (szkoła) – Trawniki Kolonia – Pełczyn – Siostrzytów (szkoła) – Siostrzytów – Pełczyn – Dorohucza - Ewopole: trzy odwozy tygodniowo - jeden odwóz dziennie przez trzy dni w tygodniu o długości 19 km, łącznie 57 km tygodniowo, około 60 uczniów (liczba zależna od dnia tygodnia).Trasa 4: Trawniki (szkoła) – Trawniki Kolonia – Pełczyn – Dorohucza - Ewopole: dwa odwozy tygodniowo - jeden odwóz dziennie przez dwa dni w tygodniu o długości 12 km, łącznie 24 km tygodniowo, około 31 uczniów (liczba zależna od dnia tygodnia).Dzienny kilometraż odwozów uczniów – od 46 km do 66 km, po uśrednieniu 56 km.Tygodniowy kilometraż odwozów uczniów – 277 km.Dzienny kilometraż odwozu i przywozu uczniów – od 76 km do 96 km, po uśrednieniu 86 km.Tygodniowy kilometraż odwozu i przywozu uczniów – 427 km.Szacowana liczba dni dowożenia – około 187 dni.Uwaga: w powyższym kilometrażu dowozów i odwozów nie uwzględniono kilometrów dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu Wykonawcy z przystanków końcowych, Szczegółowe trasy dowozów i odwozów uczniów do szkół na terenie gminy Trawniki zamieszczone są w załączniku Nr 1 i Nr 2 do SIWZ – mapy z trasami dowozów i odwozów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności za fakturę 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2020/2021 do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (zadanie 2).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie zamówienia obejmuje: realizacja przewozu około 10-15 uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida i z Ośrodka do miejscowości zamieszkania na określonej trasie przewozu.Dowóz i odwóz do Ośrodka w rozliczeniu tygodniowym (5 dni): (trasa pierwotna)Trasa dowozu: rozpoczęcie trasy 7.00 Oleśniki - Trawniki (szkoła), Dorohucza (szkoła), Siostrzytów, Biskupice (rynek), Struża Kolonia, Struża, Świdnik (Ośrodek Szkolno- Wychowawczy) godz. 7:50. Trasa dowozu długości 40 km.W związku z przebudową obiektu mostowego przez rzekę Giełczew w ciągu drogi powiatowej nr 2118 L Biskupice – Fajsławice wraz z dojazdami w m. Biskupice gm. Trawniki do dnia 15.12.2020 roku (data zakończenia przebudowy mostu może ulec przesunięciu w czasie) zmieni się przebieg trasy w zamówieniu nr 2:Zadanie 2 na okres przebudowy mostu: rozpoczęcie trasy 7.00 Oleśniki (54) - Trawniki (szkoła), Dorohucza (szkoła), Siostrzytów, Biskupice (apteka), Struża Kolonia, Struża, Świdnik (Ośrodek Szkolno- Wychowawczy) godz. 7:50.Powrót do miejsca zamieszkania uczniów: Świdnik OSW - godz. ok. 15.00, Struża, Struża Kolonia, Biskupice, Siostrzytów, Dorohucza, Trawniki, Oleśniki (54) - 15.50. Trasa powrotna długości 40 km.Dzienny uśredniony kilometraż podczas dowozów i odwozów – 80 km. Uczniów od 10 do 15. Szacowana liczba dni dowożenia – około 187 dni.3 Organizacja dowożenia w zadaniu nr 1 i 2:1) Dowożenie realizowane będzie we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2020/2021 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r.poz. 1603), z uwzględnieniem ustalonych przez dyrektorów dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych na podstawie § 5 powyższego rozporządzenia.2) Godziny dowozu i odwozu uczniów na terenie gminy ustali Wykonawca bezpośrednio z dyrektorami szkół oraz dyrektorem GZEAS.3) Autobus musi posiadać zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży, sprawną automatykę wszystkich drzwi uruchamianą ze stanowiska kierowcy oraz możliwość blokowania drzwi ze stanowiska kierowcy.4) Awaria „głównego” pojazdu dowożącego uczniów do szkół nie zwalnia Wykonawcy z wykonania usługi. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek podstawienia w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 60 minut od wystąpienia awarii, pojazdu zastępczego o takim samym standardzie jak autobus „główny” celem wykonania przewozu.5) Dyspozycyjność Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach: dowóz/odwóz w sobotę w przypadku odrabiania zajęć niezrealizowanych w dni nauki szkolnej, przyspieszenie/opóźnienie dowozu/odwozu w związku z organizowanymi uroczystościami szkolnymi.6) Osoby pełniące opiekę nad uczniami podczas dowozów/odwozów na terenie gminy, mają zapewniony bezpłatny przejazd w ramach sprawowanej opieki. 7) Zatrudnienie opiekunów podczas przewozów zapewniają szkoły (do szkół na terenie gminy, zadanie nr 1) i wykonawca usługi (opiekun do OSW Świdnik, zadanie nr 2). Opiekun zatrudniony przez wykonawcę usługi powinien spełniać określone przepisami prawa wymagania do pracy na tym stanowisku.8) Wymogiem jest, by realizowane kursy do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku odbywały się autobusem/busem wyposażonym w elektroniczne urządzenie pokładowe „viaBOX”, gdyż część trasy dowozu i odwozu musi być realizowana płatną drogą ekspresową S17.9) Wymogiem jest, bu dowóz/odwóz dziecka do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku realizowany był odpowiednim autobusem/busem, wyposażonym w rampę lub windę, przystosowanym do przewozu dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim.10) Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w trakcie roku szkolnego liczba uczniów, którym gmina musi zapewnić dowóz do Ośrodka może się zwiększyć od podanej. Wymogiem jest aby Wykonawca zapewnił dowóz/odwóz autobusem/busem z odpowiednią liczbą miejsc, z zapewnieniem miejsc siedzących wszystkim przewożonym. 11) Z przyczyn niezależnych od Zamawiącego trasa dowozu i odwozu może ulec zmianie ze względu na remont mostu na rzece Wieprz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 838 (Trawniki), oraz w związku z przebudową obiektu mostowego przez rzekę Giełczew w ciągu drogi powiatowej nr 2118 L Biskupice – Fajsławice wraz z dojazdami w m. Biskupice gm. Trawniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności za fakturę 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników i zestawy 13. 60 / 24 T - Leszno, Olsztyn, Lublin, Łodz
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Nawiążemy współpracę z przewoźnikami do pracy na terenie kraju. Poszukujemy przewoźników, posiadających zestawy 13. 60 / 24 T (firanka). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI