Usługa transportowa - przewóz osób niepełnosprawnych do WTZ w Janowicy w roku 20

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa transportowa - przewóz osób niepełnosprawnych do WTZ w Janowicy w roku 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁęczna
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-11-30
  • ZamawiającyPolskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną KOŁO w ŁĘCZNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-26
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00463543
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportowa - przewóz osób niepełnosprawnych do WTZ w Janowicy w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną KOŁO w ŁĘCZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060691612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętoduska 2

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 825677064

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psonil@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kolowlecznej.blogspot.com/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Stowarzyszenie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych intelektualnie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportowa - przewóz osób niepełnosprawnych do WTZ w Janowicy w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1ffb98c-7176-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00433734/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa transportowa-przewóz osób niepełnosprawnych do WTZ w Janowicy w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1ffb98c-7176-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dopuszcza się komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: psonil@poczta.onet.pl (UWAGA! nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. ofertę i oświadczenia o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej ( tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz.U. poz. 2452), Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy e-Zamówienia:
1) Komputer PC: a) parametry minimum: IntelCore2 Duo, 2GB RAM, HDD,;b) zainstalowany jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.110, Ubuntu 14.04; c) zainstalowaną jedną z przeglądarek Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze; albo 2.Telefon/tablet: a) parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2 GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3; b) przeglądarka Chrome 61 lub nowsza.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający obowiązek informacyjny RODO realizuje w dokumentach SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych – uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej (WTZ)
w Janowicy w roku 2024. Usługa polegać będzie na przewozie uczestników
z miejsca zamieszkania do WTZ w Janowicy na organizowane zajęcia
i z powrotem do miejsca ich zamieszkania. Niektóre zajęcia mogą odbywać się poza terenem siedziby WTZ w Janowicy, o czym każdorazowo Wykonawca zostanie powiadomiony wcześniej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2. Wymagania szczegółowe w zakresie przebiegu transportu:
1) Zgodnie z opracowanym przez zamawiającego szacunkiem wyjściowym dzienna liczba osób do przewozu (rozumianego jako przewóz na trasie miejsce zamieszkania – warsztaty i następnie odwóz na trasie warsztaty – miejsce zamieszkania) wynosi 33, łączna dzienna liczba kilometrów
(w obie strony) wyniesie 300 km. Łączna liczba kilometrów wyniesie około 68.400,00 km (przybliżone zapotrzebowanie) przez okres wykonywania usługi. Dowożenie będzie odbywało się przez 5 dni
w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem miesiąca sierpnia (miesiąc urlopowy).
2) Zamawiający zastrzega, iż w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie trasa np. w zakresie zmian miejscowości, a także może ulec zmianie długość trasy (przejazdów). Ze względu na ewentualny wzrost lub zmniejszenie liczby uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej, trasa może ulec zmianie poprzez zwiększenie lub zmniejszenie liczby miejscowości. Ponadto istnieje możliwość czasowego zawieszenia dowozu na wybranej trasie z powodów niekorzystnych warunków atmosferycznych. Ilość kilometrów może ulec zmianie np. w związku ze zmienną frekwencją uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej, zmianą uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej korzystających z usługi transportowej, organizowanymi wydarzeniami, itp. Ilość może również ulec zmianie w związku z możliwym opóźnieniem rozpoczęcia działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej (WTZ) w Janowicy lub w związku z jego zamknięciem, którego wcześniej Zamawiający nie był stanie przewidzieć, a także w związku z sytuacją epidemiczną.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania/zawieszenia usług transportowych w przypadku czasowego zamknięcia placówki, np.
z powodu obostrzeń wprowadzonych na terenie kraju w związku
z sytuacją epidemiczną lub inną okolicznością, której Zamawiający nie planował i będzie od niego niezależna.
4) Usługa musi być wykonywana samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Na dzień przygotowania dokumentacji żaden z uczestników nie porusza się na wózku, ale Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w razie zaistnienia potrzeby był przygotowany do zapewnienia samochodu wyposażonego w najazdy na wózek lub windy dla wózków inwalidzkich, miejsce przeznaczone do przewozu osoby niepełnosprawnej i złożonego wózka inwalidzkiego. Ponadto pojazd powinien posiadać, pasy bezpieczeństwa, drzwi otwierane automatycznie oraz klimatyzację.
5) Samochód musi być odpowiednio oznakowany, w pełni sprawny, zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo i komfort jazdy pasażerów. Liczba miejsc siedzących osób niepełnosprawnych powinna wynosić co najmniej 19. Samochód nie może być starszy jak z 2014 r. Samochód musi posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) oraz ważne badanie techniczne, musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych: wyposażony
w najazdy na wózek lub windy dla wózków inwalidzkich, miejsce przeznaczone do przewozu osoby niepełnosprawnej i złożonego wózka inwalidzkiego.
6) Wykonawca musi zapewnić stały kontakt telefoniczny z pracownikami WTZ, ze względu na stan psychofizyczny uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej.
7) W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczestników WTZ lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę, wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tej osoby lub podstawić pojazd zastępczy w czasie wskazanym
w formularzu ofertowym, zgodnie z wymogami Zamawiającego.
W przypadku nie spełnienia ww. warunków Zamawiający zapewni transport na koszt Wykonawcy.
8) W czasie przewozu uczestników w samochodzie nie mogą znajdować się osoby trzecie oraz kierowca nie może palić papierosów w trakcie jazdy.
9) Uczestnicy winni być przywożeni do Warsztatów Terapii zajęciowej
w trzech grupach:
a) dowóz do placówki:
• trasa I od godz. 5.30: Stasin - Łęczna Targ - Łęczna ul. Wojska Polskiego - Łęczna ul. Piłsudskiego –Podzamcze - Rozpłucie II - Rozpłucie I – Janowica – 10 osób;
• trasa II od godz. 7.20: Janowica – Wólka Cycowska – Bekiesza – Stręczyn – Cyców szkoła – Wólka Cycowska – Cyców przychodnia – Kopina – Janowica - 12 osób;
• trasa III od godz. 8.15: Janowica - Ciechanki Łańcuchowskie – Kajetanówka – Antoniów – Jaszczów – Szpica – Malinówka – Podgłębokie – Janowica – 11 osób;
b) odwóz z placówki:
• trasa I od godz. 13.30: Janowica – Rozpłucie I – Rozpłucie II – Podzamcze – Łęczna ul. Piłsudskiego – Łęczna ul. Wojska Polskiego – Łęczna Targ – Stasin – Janowica;
• trasa II od godz. 14.20: Janowica – Kopina – Cyców przychodnia – Wólka Cycowska – Cyców szkoła – Stręczyn – Bekiesza – Wólka Cycowska – Janowica;
• trasa III – od godz. 15.15: Janowica – Podgłębokie – Malinówka – Szpica – Jaszczów – Antoniów – Kajetanówka – Ciechanki Łańcuchowskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny określonych w dokumentach zamówienia. oferta złożona przez wybranego Wykonawcę musi spełniać wymogi SWZ. Musi być ofertą ważną w postępowaniu (nie podlegać odrzuceniu). Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu i nie podlegać wykluczeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego na miejsce awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że: posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub odpowiadające im równoważne zezwolenia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiające dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE.
- zdolności technicznej lub zawodowej: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego Warunku: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca wykaże, że: w okresie co najmniej trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał lub wykonuje: co najmniej jedną usługę, polegającą na dowozie grupy minimum 20 osób dziennie w okresie co najmniej sześciu miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia): W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w SWZ: a) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób; b) wykazu usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tyk okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy przed terminem składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy wg Załącznika nr 3 do SWZ. 2. Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu wg załączników nr 4 i 5 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w rozdziale 8 pkt 1 także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenia o których mowa w rozdziale 8 pkt 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.; b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonują wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno zawierać ten fakt.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupie wiązki samochodowe, każdą ilość - Biała Podlaska
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupie wiązki samochodowe, każdą ilość. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI