Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Kraków, Dębe, Lublin)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • ZamawiającyKrajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00453541
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Kraków, Dębe, Lublin)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 012 617 96 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Kraków, Dębe, Lublin)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd438182-a2d3-4644-8c81-04ee84871922

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00394591/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Kraków, Dębe, Lublin)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje Rozdział 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla Wykonawcy znajduje się w SWZ i w zał. nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 305289,74 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Kraków).
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ (dla części 1).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ (dla części 1).

4.2.5.) Wartość części: 84240,74 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1) A: Cena brutto zamówienia – 60 pkt
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
[najniższa cena brutto] : [ cena brutto oferty ocenianej] x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej.
2) B: Wiek taboru – 40 pkt
Ocenie podlega wiek taboru, czyli rok produkcji poszczególnych zaoferowanych pojazdów, którymi będzie świadczona usługa – im młodsze tym większa premia punktowa zostanie przyznana.
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
W = (W1 + W2 + W3 + W4)
Gdzie poszczególne pojazdy zostały oznaczone w następujący sposób:
Lp. Wskazanie rodzaju pojazdu
W1 Autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 60 pasażerów
W2 Autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 50 pasażerów
W3 Autokar/bus umożliwiający jednorazowy przewóz 20 pasażerów
W4 Autokar/bus umożliwiający jednorazowy przewóz 10 pasażerów
Punkty za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia:
Rocznik 2018 i starszy: 0 pkt
Rocznik 2019: 2 pkt
Rocznik 2020: 4 pkt
Rocznik 2021: 6 pkt
Rocznik 2022: 8 pkt
Rocznik 2023 i nowszy: 10 pkt.
Oferowany wiek taboru może się mieścić wyłącznie w przedziale od 2014 r. do 2023r. i nowszy tj. rok produkcji poszczególnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia nie może być starszy niż 2014 rok - w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego w 2013 roku i wcześniej zamawiający odrzuci ofertę.

Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty – „Wykaz taboru”

W przypadku nie wypełnienia w formularzu oferty „ Wykaz taboru” odpowiedniej rubryki wskazującej na rok produkcji poszczególnych pojazdów Zamawiający uzna, że rokiem produkcji jest rok 2014 (jest to najstarszy dopuszczony rocznik pojazdu w OPZ) i nie przyzna punktów w tych pozycjach.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P).
Suma punktów w kryterium „A”, „B” wyliczana będzie według wzoru:
P= A+B
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie,
A – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto zamówienia”,
B - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Wiek taboru”.
3. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Do oceny ofert będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Dębe).
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ
(dla części 2).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ (dla części 2).

4.2.5.) Wartość części: 209949 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji przedłużania Umowy na maksymalnie 6 miesięcy (tzw. prawo opcji) świadczenia przez Wykonawcę usług objętych Umową. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia realizacji usług w ramach prawa opcji, natomiast w przypadku wyrażenia takiej woli, Wykonawca jest zobowiązany do ich świadczenia. Zamawiający prześle oświadczenie o woli skorzystania z prawa opcji przez określony czas, na minimum 21 dni przed zakończeniem okresu świadczenia usług objętych Umową. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednokrotnie lub wielokrotnie w okresie obowiązywania Umowy. Maksymalna wartość opcji stanowić będzie iloczyn szacowanej ilości kursów wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy w ramach prawa opcji w okresie trwania opcji i ceny jednostkowej brutto za kurs wskazanej w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy (maksymalnie na 6 miesięcy). W ramach opcji usługa będzie świadczona przez okres wskazany w oświadczeniu o skorzystaniu z prawa opcji kub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 4 ust. 1 lit b). korzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji mają zastosowanie odpowiednio postanowienia Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1)A: Cena brutto zamówienia – 60 pkt
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
[najniższa cena brutto] : [ cena brutto oferty ocenianej] x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej.
2)B: Wiek taboru – 40 pkt
Ocenie podlega wiek taboru czyli rok produkcji poszczególnych zaoferowanych pojazdów (W1 do W7), którymi będzie świadczona usługa – im młodsze tym większa premia punktowa zostanie przyznana.
Punkty za kryterium wiek taboru (W) zostaną przyznane wg wzoru:
W = [Suma przyz. pkt za rok produkcji pojazdu przezn. do realizacji zamówienia z badanej oferty] : [ 70,00 tj. max ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium wiek taboru ] x 40 pkt
gdzie poszczególne pojazdy zostały oznaczone w następujący sposób:
W1: klimatyzowany, ogrzewany autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 50 osób ( w tym kierowca) -2 szt.;W2: klimatyzowany, ogrzewany autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 30 osób (wtym kierowca)- 2 szt.;W3: klimatyzowany, ogrzewany bus umożliwiający jednorazowy przewóz 20 osób (w tym kierowca)- 1 szt.;W4: klimatyzowany, ogrzewany bus umożliwiający jednorazowy przewóz 16 osób (w tymkierowca)-1 szt.;W5: klimatyzowany, ogrzewany mikrobus umożliwiający jednorazowy przewóz9 osób (w tym kierowca)- 1 szt.W6: klimatyzowany, ogrzewany samochód osobowy umożliwiający jednorazowy przewóz 3 osób + kierowca -1 szt.W7: klimatyzowany, ogrzewany samochód umożliwiający jednorazowy przewóz 1 osoby niepełnosprawnej + 1 opiekuna + kierowca-1 szt.W1 zostanie wyliczony wg wzoru [maksymalnie 10 pkt]:W1 = [suma wskazanych w ofercie roczników produkcji autokarów umożliwiających jednorazowy przewóz 50 osób (w tym kierowca) ] : 2 W2 zostanie wyliczony wg wzoru [maksymalnie 10 pkt]:
W2 = [suma wskazanych w ofercie roczników produkcji autokarów umożliwiających jednorazowy przewóz 30 osób (w tym kierowca) ] : 2
W1 i W2 zostanie zaokrąglone do pełnego rocznika. Wszelkie obliczenia Zamawiający dokona z dokładnością do pełnego rocznika przy czym końcówki poniżej 0,50 pominie, a końcówki 0,50 i wyższe zaokrągli wzwyż do pełnego rocznika, a następnie zostaną przyznane punkty według punktacji poniżej.
W3-W7 punkty zostaną przyznane według punktacji jak niżej za rok produkcji pojazduprzeznaczonego do realizacji zamówienia
Punkty za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia:
Rocznik 2018 i starszy: 0 pkt, Rocznik 2019: 2 pkt, Rocznik 2020: 4 pkt, Rocznik 2021: 6 pkt, Rocznik 2022: 8 pkt, Rocznik 2023 i nowszy: 10 pkt
Oferowany wiek taboru może się mieścić wyłącznie w przedziale od 2014 r. do 2023 r. i nowszy tj. rok produkcji poszczególnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia nie może być starszy niż 2014 rok. W przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego w 2013 roku i wcześniej Zamawiający odrzuci ofertę. Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty – „Wiek taboru”. W przypadku nie wypełnienia w formularzu oferty odpowiedniej rubryki wskazującej na rok produkcji poszczególnych pojazdów ( pkt. pozacenowe kryterium oceny ofert:
„ Wiek taboru”) Zamawiający uzna, że rokiem produkcji jest rok 2014 (jest to najstarszy dopuszczony rocznik pojazdu w OPZ) i nie przyzna punktów w tych pozycjach. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P). Suma punktów w kryterium „A”, „B” wyliczana będzie według wzoru: P= A+B
3.Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
4.Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.Do oceny ofert będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Lublin).
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ
(dla części 3).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ (dla części 3).

4.2.5.) Wartość części: 11100 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1) A: Cena brutto zamówienia – 60 pkt
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
[najniższa cena brutto] : [ cena brutto oferty ocenianej] x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej.
2) B: Wiek taboru – 40 pkt
Ocenie podlega wiek taboru, czyli rok produkcji poszczególnych zaoferowanych pojazdów, którymi będzie świadczona usługa – im młodsze tym większa premia punktowa zostanie przyznana.
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
W = (W1 + W2 + W3 + W4)
Gdzie poszczególne pojazdy zostały oznaczone w następujący sposób:
Lp. Wskazanie rodzaju pojazdu
W1 Autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 60 pasażerów
W2 Autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 50 pasażerów
W3 Autokar/bus umożliwiający jednorazowy przewóz 20 pasażerów
W4 Autokar/bus umożliwiający jednorazowy przewóz 10 pasażerów
Punkty za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia:
Rocznik 2018 i starszy: 0 pkt
Rocznik 2019: 2 pkt
Rocznik 2020: 4 pkt
Rocznik 2021: 6 pkt
Rocznik 2022: 8 pkt
Rocznik 2023 i nowszy: 10 pkt.
Oferowany wiek taboru może się mieścić wyłącznie w przedziale od 2014 r. do 2023r. i nowszy tj. rok produkcji poszczególnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia nie może być starszy niż 2014 rok - w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego w 2013 roku i wcześniej zamawiający odrzuci ofertę.

Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty – „Wykaz taboru”

W przypadku nie wypełnienia w formularzu oferty „ Wykaz taboru” odpowiedniej rubryki wskazującej na rok produkcji poszczególnych pojazdów Zamawiający uzna, że rokiem produkcji jest rok 2014 (jest to najstarszy dopuszczony rocznik pojazdu w OPZ) i nie przyzna punktów w tych pozycjach.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P).
Suma punktów w kryterium „A”, „B” wyliczana będzie według wzoru:
P= A+B
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie,
A – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto zamówienia”,
B - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Wiek taboru”.
3. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Do oceny ofert będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w niniejszym rozdziale.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
dot. część 1-3
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - licencję lub zezwolenie uprawniające do wykonania przewozów krajowych osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j Dz. U. 2024 r. poz. 728).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale 3 ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SWZ w następującym układzie:
1) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SWZ;
2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 i 3 SWZ:
- wypełniony i podpisany formularz oferty;
- oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SWZ;
Oświadczenie składają odrębnie Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy);
- Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
- Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w rozdz. 11 ust. 8 (jeżeli dotyczy);
3) informacje o których mowa w Rozdziale 13 ust. 11 SWZ i przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale 3 ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których
realizacji te uprawnienia są wymagane.
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców. Szczegóły w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ -odpowiednio do danej części.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust.1 pkt. 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Zamówienie będzie realizowane:
Część 1, 3
przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze, jednak nie wcześniej niż od 7 listopada 2024 r.,
Część 2
przez okres 6 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze, jednak nie wcześniej niż od 7 listopada 2024 r., a przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji termin może być przedłużony maksymalnie 6 miesięcy.
3. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu:
1) informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;
2) opłaconą i aktualną polisę OC wraz z dowodem zapłacenia wymaganej składki, bądź raty składki ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z Przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia;
3) zezwolenie/licencję uprawniające do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. 2024 r. poz. 728);
4) wykaz taboru, którym będą świadczone usługi – minimalne informacje: marka, model, rok produkcji, ilość miejsc siedzących – zgodnie z zaoferowanym w formularzu ofertowym taborem w ramach kryterium oceny ofert „wiek taboru”.
5) ewentualny wykaz podwykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.Szczegóły w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję przewoźników na CZ, SK, HU - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję przewoźników dysponujących ciągnikami siodłowymi z naczepami typu plandeka, standard, mega, mulda do stałej współpracy w transporcie międzynarodowym na kierunkach: PL-CZ PL-SK PL-HU Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.