,,Usługa przewozowa obejmująca przewóz uczniów i przedszkolaków na wycieczki edukacyjne...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Usługa przewozowa obejmująca przewóz uczniów i przedszkolaków na wycieczki edukacyjne w roku szkolnym 2021/2022”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSmołdzino
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SMOŁDZINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00112320
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Usługa przewozowa obejmująca przewóz uczniów i przedszkolaków na wycieczki edukacyjne w roku szkolnym 2021/2022”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SMOŁDZINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771554678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BOHATERÓW WARSZAWY 48

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smoldzino.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Usługa przewozowa obejmująca przewóz uczniów i przedszkolaków na wycieczki edukacyjne w roku szkolnym 2021/2022”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d8e133b-e3b8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000169/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 ,,Usługa przewozowa obejmująca przewóz uczniów i przedszkolaków na wycieczki edukacyjne w roku szkolnym 2021/2022”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.zsp.smoldzino.com.pl/dokumenty/704

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z miniPortalu. Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na miniPortalu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.zsp.smoldzino.com.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r., zwanego dalej ,, rozporządzeniem 2016/679 ” informuję,
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie mający swoją siedzibę: 76 214 Smołdzino, ul Bohaterów Warszawy 48, tel: 59 8117321
2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych IOD ): Piotr Szumko, e mail: pszumko@mainsoft.pl, albo: sekretariat@smoldzino.edu.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZSP.48.26.2.2021 prowadzonym w trybie podstawowym art.275 ust. 1. Podstawą prawną przetwarzania danych jest: prawo zamówień publicznych (zwane dalej: Pzp ) (Dz. U. z 201 9 r. poz. 2019 oraz art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679
4. odbiorcy danych dane osobowe nie będą udostępniane poza osobami lub podmiotami, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 20 04 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), oraz podmiotom, z którymi Administrator ma podpisane umowy powierzenia np. obsługa informatyczna i prawna. Dane nie będą udostępniane do państw trzecich;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. ma Pani/Pan prawo dostępu do danych, ich sprostowania , ograniczenia przetwarzania na podstawie art 18 rozporządzenia 2016/679 z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679 . Powyższe prawa można zrealizować poprzez wniosek złożony do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie. Wniosek można złożyć w formie tradycyjnej bądź za pomocą komunikacji elektronicznej po uprzednim potwierdzeniu tożsamości wnioskodawcy art. 12 ust. 2 oraz 3 rozporządzenia 2016/679
7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO (Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: Stawki 2, 00 193 Warszawa tel: 22 8607086) gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
8. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 ), przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679, sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 us t. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679;
9. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a podejmowane decyzje nie będą oparte o profilowanie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.26.48.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 53550 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: ,,Usługa przewozowa obejmująca przewóz uczniów i przedszkolaków na wycieczki edukacyjne w roku szkolnym 2021/2022”.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
60112000 – 6 – usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa:
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób prowadzących pojazdy bezpośrednio skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Dowóz podzielony jest na 1 zadanie, wymagane jest 2 autobusy na 63 miejsc siedzących lub mniejszy w zależności od liczebności uczniów uczestniczących w wycieczce szkolnej. Dopuszcza się pojazdy dowożące uczniów o mniejszej ilości miejsc.

3. Przy obliczaniu ceny za 1 km Wykonawca winien uwzględnić, że stawka za 1 km będzie liczona spod szkoły do miejsca docelowego i z powrotem do szkoły!
4. Rozliczenie następować będzie wg wystawionych miesięcznych faktur z opisem trasy Smołdzino szkoła- miejsce docelowe. Powrót -miejsce docelowe- Smołdzino szkoła.
5. Ilość wycieczek 90 w odległości do 100 km od szkoły. Wymiar km obejmować będzie 8500 km.
6. Wykonawca winien obliczyć koszty dojazdu w taki sposób aby rozliczenie następowało
faktur z opisem trasy Smołdzino szkoła
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą przedstawione niżej kryteria w następujących wagach:
Cena ofertowa
– 60%
Kryterium 1: Cena C – waga punktowa 60 pkt
Kryterium 2: Termin płatności faktury D - waga punktowa 40 pkt
Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
P = C + D
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „Termin płatności faktury ” D wyliczona wg poniższych wzorów

Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert

C „Cena oferty”=------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

Cena oferowana badanej oferty
Termin płatności D
Termin płatności 21 dni - 40 pkt
termin płatności 14 dni – 30 pkt
termin płatności 7 dni – 20 pkt
Cena oferty P= C+D

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają taki obowiązek – za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna przedstawienie dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności – Wykonawca winien dołączyć licencję lub zezwolenia na świadczenie transportu drogowego;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie, warunek posiadania ubezpieczenia muszą spełniać wszystkie podmioty występujące wspólnie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia był krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi przewozu osób z załączeniem dokumentów potwierdzających te usługi. Załącznik Nr 5 do SWZ.
b) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym -Wykonawca musi wykazać dysponowanie potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia nie mogą być starsze niż 2004 rok. Wymagane są 2 autobusy na 63 miejsc siedzących, Załącznik Nr 6 do SWZ.
c) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia—Wykonawca musi wykazać, że podczas realizacji niniejszego zamówienia publicznego kierowcy będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( D. U. Z 2019R, POZ 1040 I 1043). Załącznik Nr 7 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia był krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi przewozu osób z załączeniem dokumentów potwierdzających te usługi. Załącznik Nr 5 do SWZ.
d) Wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - Załącznik Nr 6 do SWZ.
e) Wykaz kierowców w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 7 do SWZ.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności –licencja lub zezwolenia na świadczenie transportu drogowego;
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie, warunek posiadania ubezpieczenia muszą spełniać wszystkie podmioty występujące wspólnie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie:
1) zawieszenia usługi przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
2) działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usługi;
3) wystąpieniem okoliczności, których strony Umowy nie były wstanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
4) zaistnieniem innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na realizację zamówienia, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, po stosownym udokumentowaniu wystąpienia ww. okoliczności przez Wykonawcę.
5) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2. Zmiany Umowy muszą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności i podpisane przez Zamawiającego i Wykonawcę i tylko wówczas takie zmiany stają się integralną częścią Umowy.
3. Czynności zastępcze określone w art. 77 § 2 kodeksu cywilnego wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności lub nieskuteczności.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę limuzynę z Witomina do Kielna- Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę limuzynę z Witomina do Kielna. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.