Usługa Operatora polegająca na wykonywaniu wąskotorowych przewozów turystycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa Operatora polegająca na wykonywaniu wąskotorowych przewozów turystycznych na Krośnickiej Kolei Wąskotorowej, zarządzaniu powierzoną infrastrukturą kolejową KKW oraz przeprowadzaniu corocznych rewizji zewnętrznych kotła parowozu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrośnice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Krośnice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-07
  • Numer ogłoszenia763231-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763231-N-2020 z dnia 07.12.2020 r.

Gmina Krośnice: Usługa Operatora polegająca na wykonywaniu wąskotorowych przewozów turystycznych na Krośnickiej Kolei Wąskotorowej, zarządzaniu powierzoną infrastrukturą kolejową KKW oraz przeprowadzaniu corocznych rewizji zewnętrznych kotła parowozu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice, krajowy numer identyfikacyjny 93193470400000, ul. ul. Sportowa  4 , 56-320  Krośnice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 846 019, e-mail jkrzywinski@ug.krosnice, faks 713 846 015.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.krosnice.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.krosnice.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Operatora polegająca na wykonywaniu wąskotorowych przewozów turystycznych na Krośnickiej Kolei Wąskotorowej, zarządzaniu powierzoną infrastrukturą kolejową KKW oraz przeprowadzaniu corocznych rewizji zewnętrznych kotła parowozu
Numer referencyjny: RGPOŚiI.271.26.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa Operatora polegająca na wykonywaniu wąskotorowych przewozów turystycznych na Krośnickiej Kolei Wąskotorowej, zarządzaniu powierzoną infrastrukturą kolejową KKW oraz przeprowadzaniu corocznych rewizji zewnętrznych kotła parowozu.

II.5) Główny kod CPV: 60200000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50222000-7
63711000-6
79420000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
01.01.2021 31.03.2023

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada wymagane prawem uprawnienia, o których mowa w art. 17e ust. 3 i 4 ustawy o transporcie kolejowym z dnia 28.03.2003r. (tj. Dz. U 2020.1043 ze zm.) umożliwiające mu korzystanie z infrastruktury kolejowej tj. świadectwa bezpieczeństwa lub certyfikatu bezpieczeństwa.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W zakresie znajdowania się w sytuacji finansowej Wykonawca musi wykazać, iż:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych). W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz dowodem opłaty składki.b) posiada wolne środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 5 000zł . Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie posiadania zdolności zawodowej Wykonawca zobowiązany jest:a) wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał, przez okres minimum 8 miesięcy, usługę polegająca na prowadzeniu osobowego ruchu kolejowego trakcją parową i spalinową (dla każdej jednostki z osobna). b) wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał, przez okres minimum 12 miesięcy łącznie, usługę polegająca na zarządzaniu infrastrukturą kolejową. c) Wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej dwie (2) rewizje zewnętrzne kotła parowozu W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają wspólnie (łącznie).W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają wspólnie (łącznie) z podmiotem trzecim, na zasoby którego Wykonawca się powołuje.W zakresie zdolności technicznej Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: osobami, posiadającym stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa kolejowego, w liczbie niezbędnej do obsadzenia stanowisk bezpośrednio związanych prowadzeniem ruchu kolejowego na KKW tj.: - minimum jednego prowadzącego pociąg lub pojazd kolejowy trakcji parowej - minimum jednego prowadzącego pociąg lub pojazd kolejowy trakcji spalinowej - minimum jednego kierownika pociągu - minimum jednego toromistrzaNa podstawie art. 22d Ustawy o transporcie kolejowym osoby zatrudnione na stanowiskach bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego oraz z prowadzeniem określonych rodzajów pojazdów kolejowych zobowiązane są posiadać wymagane wykształcenie, spełnić wymagania zdrowotne, fizyczne i psychiczne, posiadać wymagane przygotowanie zawodowe oraz zdać egzamin kwalifikacyjny. Szczegółowe wymagania określone zostały w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 30 grudnia 2014r. w sprawie pracowników zatrudnionych na stanowiskach bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego oraz prowadzeniem określonych rodzajów pojazdów (Dz. U. 2015. 46).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Aktualne świadectwo bezpieczeństwa dla przewoźnika kolejowego wydane przez Urząd Transport Kolejowego, o którym mowa w art. 17e ust 3 ustawy o transporcie kolejowym b) Wykaz usług polegających na prowadzeniu osobowego ruchu kolejowego trakcją parową i spalinową (dla każdej jednostki z osobna) przez okres minimum 8 miesięcy wraz z podaniem dat, miejsca, uprawnień i podmiotów, na rzecz których usługa była lub jest wykonywana wraz dowodami potwierdzającymi, że usługa została lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających że usługa była lub jest wykonywana jeżeli była lub jest wykonywana na rzecz Zamawiającego. Wykaz usług stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.c) Wykaz usług polegających na zarządzaniu infrastrukturą kolejową przez okres minimum 12 miesięcy łącznie wraz z podaniem dat, miejsca, uprawnień i podmiotów, na rzecz których usługa była lub jest wykonywana wraz dowodami potwierdzającymi, że usługa była lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających że usługa była lub jest wykonywana jeżeli była lub jest wykonywana na rzecz Zamawiającego. Wykaz usług stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.d) Wykaz usług polegających na wykonaniu rewizji zewnętrznych kotła parowozu wraz z podaniem dat, miejsca i podmiotów, na rzecz których usługa była lub jest wykonywana wraz dowodami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami o których mowa mogą być protokoły z rewizji zewnętrznych potwierdzone przez inspektora Transportowego Dozoru Technicznego bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających że usługa została wykonana jeżeli została wykonywana na rzecz Zamawiającego. Wykaz usług stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.e) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności niezbędnych do obsadzenia stanowisk bezpośrednio związanych prowadzeniem ruchu kolejowego na KKW wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pełnionych funkcji oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób niezbędnych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ,f) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).g) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenie Wykonawcy RODO - załącznik Nr 11 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18.12.2020 r. do godz. 10:00.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczeniekasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, ze zm.).Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gmina w Krośnicach w Banku Spółdzielczym w Miliczu o /Krośnice nr 77 9582 1023 2002 0200 0101 0004 z adnotacją: „Usługa Operatora Krośnickiej Kolei Wąskotorowej” Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 18.12.2020 r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.Wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty w formie oryginału. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela oraz wskazywać termin obowiązywania, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne (gwarancja) wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego wyłącznie wtedy gdy:1.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,2.Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,3.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena zamówienia 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.6. Stosownie do treści art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 16.6.1. Zmiany danych identyfikacyjnych - zmiana numerów kont bankowych, przedstawicieli stron, itp. z przyczyn obiektywnych o uzasadnionym charakterze.16.6.2. Zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy wynikające z przyczyn, na które Wykonawca nie ma wpływu tj. m.in. z powodu choroby, wypadków losowych powodujących śmierć, trwałe kalectwo, lub hospitalizację lub inną przyczynę, o której Wykonawca nie mógł przewidzieć. Ciężar dowodowy uzasadnienia przyczyn zmiany osoby leży po stronie Wykonawcy Zmiana osoby/osób przewidzianych do realizacji zamówienia musi uzyskać zgodę Zamawiającego. 16.6.3. Zmiana zakresu podwykonawstwa (zmiana podwykonawcy wskazanego w ofercie, zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom, wprowadzenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie, iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców) ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia lub ze względu na okoliczności związane z przebiegiem wykonywania usługi.16.6.4. Zmiana zasad i terminów płatności wynagrodzenia w przypadku zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego.16.6.5. Zmiany związane z harmonogramem przejazdów KKW dot. lokomotywy parowej PX 48 -1907 lub lokomotywy spalinowej WLS 180 7220 w zakresie: zmian rozkładów przejazdów, zmian ilości i częstotliwości przejazdów, dni pracy lokomotyw, terminów rozpoczęcia i zakończenia sezonu, zwiększania lub zmniejszania ilości dni pracy lokomotyw. Harmonogram przejazdów może podlegać zmianom na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. Przy czym zmiany muszą być zaakceptowane zarówno przez Zamawiającego jak i WykonawcęWprowadzenie powyższych zmian jest możliwe w razie konieczności dostosowania terminów, ilości i częstotliwości przejazdów do zapotrzebowania ruchu turystycznego, warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie bezpiecznych przejazdów, skutków warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie bezpiecznych przejazdów, awarii infrastruktury kolejowej i/lub lokomotywy parowej i/lub lokomotywy spalinowej, z powodu wypadków losowych powodujących śmierć, trwałe kalectwo, lub hospitalizację osób niezbędnych do wykonania przejazdów do czasu znalezienia zastępstwa, pandemii SARS-coV2 lub innych chorób mających wpływ na funkcjonowanie oraz wszystkich innych czynników których nie można było przewidzieć. 16.6.6. Zmiany związane z wysokością, rodzajem i zakresem kosztów kwalifikowanych i przychodów wykazywanych do rozliczenia w comiesięcznym sprawozdaniu. Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwe w razie nieprzewidywalnego wzrostu cen lub konieczności ujęcia w wykazie kosztów kwalifikowanych innych nieprzewidywanych wcześniej, a niezbędnych do ponoszenia przez Operatora kosztów związanych z funkcjonowaniem KKW.16.6.7. Zmiany związane z wysokością kosztów wynagrodzenia osób obsługujących KKWWprowadzenie powyższych zmian jest możliwe w przypadku wzrostu kosztów wynagrodzeń pracowników (w tym m.in. składek ZUS, podatków, kosztów ponoszonych przez Wykonawcę), wzrostu minimalnych i średnich płac oraz innych czynników, których nie można było przewidzieć. Zmiana wysokości kosztów wynagrodzenia następuję na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, przy czym zmiany te muszą być zaakceptowane zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego. 16.6.8. Zmiany terminu i sposobu rozliczania kosztów kwalifikowalnych, przychodów i rozsądnego zysku. Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwe ze względów technicznych wynikających ze zmiany formularza sprawozdania oraz innych racjonalnych przyczyn o obiektywnym charakterze.16.6.9. Zmiany dotyczące przekazywanej Operatorowi infrastruktury KKW z powodu zmiany długości torów, zakupu/sprzedaży/trwałej awarii lokomotyw, zmiany przeznaczenia lokomotyw oraz w sytuacji: poszerzenia lub zmniejszenia taboru kolejowego. 16.6.10. Zmiany rodzajów i cen biletów wynikające z analizy ekonomicznej, wzrostu cen, analizy ruchu turystycznego oraz innych powodów wskazanych przez Zamawiającego.16.6.11. Zmiany w terminach wykonania rewizji zewnętrznych w 2021, 2022 i 2023r. będące wynikiem przyczyn obiektywnych, w tym przyczyn leżących po stronie Transportowego Dozoru Technicznego, zmiany przepisów prawa, decyzji Zamawiającego lub innych przyczyn nie zawinionych przez Operatora.16.6.12. Zmiany terminu wykonania rewizji zewnętrznej i próby szczelności zbiorników sprężonego powietrza umieszczonych na lokomotywie WLS 180 w 2021r. będące wynikiem przyczyn obiektywnych, w tym przyczyn leżących po stronie Transportowego Dozoru Technicznego, zmiany przepisów prawa, decyzji Zamawiającego lub innych przyczyn nie zawinionych przez Operatora.16.6.13. Zmiany wynikające z konieczności czasowego wycofania z użytkowania na KKW lokomotywy spalinowej i/lub lokomotywy parowej na wniosek Zamawiającego w związku z zaistnieniem okoliczności których nie dało się przewidzieć. 16.6.14. Zmiany umowy wskazane w pkt. od 16.6.1. – 16.6.14. wymagają sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany te mogą być wprowadzane zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Zmiany te mogą być wprowadzane w każdym momencie trwania umowy.16.6.15. Zmiany dotyczące: a) jednorazowej zmiany terminu/godziny/niewykonania przejazdu lokomotywą parową PX 48-1907 lub lokomotywą spalinową;b) incydentalnego, wydłużenia godzin, w których wykonywanie są przejazdy i zwiększenia ilości wykonywanych przejazdów w danym dniu w odniesieniu do wskazanych w harmonogramie w rozdziale 3 pkt.. 3.6.5 i 3.6.6 SIWZ.b) zamówienia przez Zamawiającego dodatkowego przejazdu lokomotywą parową PX 48-1907 lub lokomotywą spalinową;c) Zmiany treści formularza sprawozdania miesięcznego wynikające z potrzeby dostosowania zapisów sprawozdania do potrzeb zamawiającego lub innych uzasadnionych przyczyn.d) Zmiany trasy przejazdu kolejki, czasu trwania przejazdu z powodu zmiany długości torów, remontu, awarii lub konieczności naprawy części torowiska lub preferencji i zapotrzebowania ruchu turystycznego. e) Wprowadzenie zmian o których mowa w ppk. a) – d) nie wymaga zawarcia aneksu, wymaga zgody Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportu osób - Wrocław, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportu osób w dniach: 16 i 17.05.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI