Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosprawnych, do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin
1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 10
1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343576100
1.5.8.) Numer faksu: 343576108
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosprawnych, do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a77ffc17-098b-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025624/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosp. do placówek oświatowych na terenie Gminy Koszęcin oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychow. w Lublińcu i zapewnienie opieki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej [adres mailowy do kontaktu z Zamawiającym: koszecin@koszecin.pl]
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Gmina Koszęcin, ul. Powstańców Śl. 10, 42-286 Koszęcin.
-Z Inspektorem Ochrony Danych Cezarym Nowickim można kontaktować się mailowo, pod adresem: inspektor@odocn.pl, nr tel. 602762036, a także pocztą tradycyjną pod adresem: Urząd Gminy w Koszęcinie, ul. Powstańców Śl. 10, 42-286 Koszęcin, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”;
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosprawnych, do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki”;
-odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129tj.), dalej „ustawa Pzp”;
-dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
-obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i dane nie będą profilowane;
-Wykonawca posiada:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawców;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych Jego dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje :
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKZ.271.17.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 404629,63 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: przewóz 19 dzieci: 14 dzieci niepełnosprawnych, w tym uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich, z terenu Gminy Koszęcin (miejscowości, z których są dowożone dzieci: Bukowiec, Strzebin, Koszęcin, Cieszowa, Rusinowice, Sadów) do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lublińcu przy ul. P. Stalmacha 90 oraz do Niepublicznego Przedszkola Językowego „Wyspa Szkrabów” z oddziałami specjalnymi w Lublińcu przy ul. Damrota 15, oraz 5 dzieci – obywateli Ukrainy) z miejscowości Strzebiń oraz Koszęcin do:
- Przedszkola w Rusinowicach przy ul. 1 Maja 29,
oraz 13 uczniów z miejscowości Sadów (Podlesie) do Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty przy ul. Powstańców Śląskich 72 oraz do Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie przy ul. Spółdzielczej 1.
Trasa przewozu:
a) Bukowiec, Strzebiń, Koszęcin, Cieszowa, Rusinowice, Sadów, Lubliniec / Sadów Podlesie, Sadów – kurs poranny
b) Sadów – Sadów Podlesie, Lubliniec, Sadów, Rusinowice, Koszęcin, Cieszowa, Strzebiń, Bukowiec – kurs popołudniowy.
Maksymalna liczba kilometrów dziennie – 190 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi dzieci niepełnosprawne z miejscowości Bukowiec, Strzebiń, Koszęcin, Cieszowa, Rusinowice, Sadów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Lublińcu przy ul. P. Stalmacha 90 oraz do Niepublicznego Przedszkole Językowego „Wyspa Szkrabów” z oddziałami specjalnymi w Lublińcu przy ul. Damrota 15 oraz dzieci (obywatele Ukrainy) z miejscowości Strzebiń oraz Koszęcin do Przedszkola
w Rusinowicach przy ul. 1 Maja 29, w drodze powrotnej z Lublińca dowozi uczniów
z miejscowości Sadów Podlesie do Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie przy ul. Powstańców Śląskich 72 oraz do Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie przy ul. Spółdzielczej 1.
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi uczniów ze Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie przy ul. Powstańców Śląskich 72 oraz
z Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie przy ul. Spółdzielczej 1 do miejscowości Sadów Podlesie, następnie odbiera dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Lublińcu przy ul. P. Stalmacha 90 oraz z Niepublicznego Przedszkola Językowego „Wyspa Szkrabów” z oddziałami specjalnymi w Lublińcu przy ul. Damrota 15, następnie odbiera dzieci (obywateli Ukrainy) z Przedszkola w Rusinowicach przy ul. 1 Maja 29 i odwozi do miejsca zamieszkania.
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 19 uczniów jednocześnie.
4.2.5.) Wartość części: 106481,48 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg następujących kryteriów:
Cena brutto [Pc1]
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia [Pc2]
Aspekt środowiskowy –realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej [Pc3]
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z czterech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt: Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdó spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: usługa obejmuje przewóz 6 uczniów z miejscowości Rzyce do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7 oraz do przedszkoli znajdujących się w miejscowości Koszęcin,
Trasa przewozu:
a) Rzyce – Koszęcin – kurs poranny,
b) Koszęcin – Rzyce – kurs popołudniowy.
Maksymalna liczba kilometrów: 10 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi uczniów z miejscowości Rzyce do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7 oraz do przedszkoli znajdujących się w miejscowości Koszęcin;
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi dzieci ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7 oraz z przedszkoli znajdujących się w miejscowości Koszęcin do miejscowości Rzyce.
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 6 uczniów jednocześnie.
4.2.5.) Wartość części: 41666,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg następujących kryteriów:
Cena brutto [Pc1]
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia [Pc2]
Aspekt środowiskowy –realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej [Pc3]
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z czterech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt: Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdó spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: usługa obejmuje przewóz 2 dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich z miejscowości Koszęcin oraz Strzebiń dowożonych odpowiednio do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 7 oraz do Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9.
Trasa przewozu:
a) Koszęcin (miejsce zamieszkania dziecka) - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
w Koszęcinie – Strzebiń (miejsce zamieszkania dziecka) - Szkoła Podstawowa im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 – kurs poranny,
b) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Koszęcinie - Koszęcin (miejsce zamieszkania dziecka) - Szkoła Podstawowa im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 – Strzebiń (miejsce zamieszkania dziecka) – kurs popołudniowy.
Maksymalna liczba kilometrów: 20 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi dziecko niepełnosprawne z miejscowości Koszęcin do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 7, następnie przewozi dziecko niepełnosprawne z miejscowości Strzebiń do Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 (przebieg trasy pod względem ustalenia kolejności przewozu dzieci niepełnosprawnych jest dowolny)
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi dziecko niepełnosprawne ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 7 do miejsca zamieszkania, następnie odwozi dziecko ze Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 do miejsca zamieszkania (przebieg trasy pod względem ustalenia kolejności przewozu dzieci niepełnosprawnych jest dowolny).
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 1 ucznia jednocześnie.
4.2.5.) Wartość części: 48148,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg następujących kryteriów:
Cena brutto [Pc1]
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia [Pc2]
Aspekt środowiskowy –realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej [Pc3]
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z czterech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt: Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdó spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: usługa obejmuje przewóz 40 uczniów z miejscowości Bukowiec, Łazy do Przedszkola w Strzebiniu przy ul. 1 Maja 22 oraz Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9, 28 uczniów z miejscowości Cieszowa do Przedszkola pod Dębem w Koszęcinie przy ul. Szkolnej 4 oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 7 oraz 30 uczniów z miejscowości Wierzbie do Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie przy ul. Spółdzielczej 1 oraz do Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie przy ul. Powstańców Śląskich 72.
Trasa przewozu:
a) Psary skrzyżowanie – Bukowiec – Bukowiec n.ż. – Łazy ul. Drzymały – Łazy - Łazy ul. Miodowa – Strzebiń Przedszkole – Strzebiń Szkoła – Cieszowa – Koszęcin Przedszkole – Koszęcin Szkoła – Wierzbie las – Wierzbie – Sadów Szkoła - Sadów Przedszkole – kurs poranny
b) Koszęcin Szkoła – Cieszowa – Strzebiń Szkoła – Strzebiń Przedszkole – Łazy
ul. Miodowa – Łazy – Łazy ul. Drzymały – Bukowiec n.ż. – Bukowiec – Psary skrzyżowanie – Sadów Szkoła – Sadów Przedszkole – Wierzbie – Koszęcin Szkoła – Koszęcin Przedszkole- Cieszowa - Strzebiń Szkoła – Strzebiń Przedszkole – Bukowiec n.ż. – Łazy ul. Drzymały – Łazy – Łazy ul. Miodowa – kurs popołudniowy
Maksymalna liczba kilometrów dziennie – 150 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi uczniów z miejscowości Bukowiec oraz Łazy do Przedszkola w Strzebiniu oraz do Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu, następnie przewozi uczniów z miejscowości Cieszowa do Przedszkola pod Dębem
w Koszęcinie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie, następnie przewozi uczniów z miejscowości Wierzbie do Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie oraz do Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie.
Kurs popołudniowy: Wykonawca przewozi uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie oraz z Przedszkola pod Dębem w Koszęcinie do miejscowości Cieszowa, następnie przewozi uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu oraz z Przedszkola w Strzebiniu do miejscowości Łazy oraz Bukowiec, następnie przewozi uczniów ze Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie oraz z Przedszkola w Sadowie do miejscowości Wierzbie, następnie przewozi pozostałych uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie do miejscowości Cieszowa a następnie pozostałych uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu oraz z Przedszkola w Strzebiniu do miejscowości Bukowiec oraz Łazy.
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 40 uczniów jednocześnie.
4.2.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg następujących kryteriów:
Cena brutto [Pc1]
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia [Pc2]
Aspekt środowiskowy –realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej [Pc3]
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z czterech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt: Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdó spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5: Usługa obejmuje przewóz 1 ucznia z miejscowości Sadów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej
w Chorzowie przy ul. Hajduckiej 22.
Trasa przewozu:
a) Sadów – Chorzów – kurs poranny,
b) Chorzów – Sadów – kurs popołudniowy
Maksymalna liczba kilometrów – 120 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi ucznia z miejscowości Sadów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie przy
ul. Hajduckiej 22.
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi ucznia ze Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie przy
ul. Hajduckiej 22 do miejscowości Sadów.
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 1 ucznia jednocześnie.
4.2.5.) Wartość części: 83333,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg następujących kryteriów:
Cena brutto [Pc1]
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia [Pc2]
Aspekt środowiskowy –realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej [Pc3]
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z czterech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt: Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdó spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.).
2. Zdolność techniczna i zawodowa - Wykonawca dysponuje:
2.1 dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- co najmniej jednym kierowcą, spełniającym wymagania określone w art. 39a Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t .j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.), posiadającym aktualne zaświadczenie o niekaralności oraz minimum roczne doświadczenie w kierowaniu pojazdem - z przewozem osób, a także posiadającym aktualne orzeczenie lekarskie oraz orzeczenie psychologiczne
o istnieniu lub braku przeciwskazań do kierowania pojazdem oraz przeszkolenie
w zakresie przepisów BHP, PPOŻ i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz biegle posługującym się językiem polskim
- co najmniej jednym opiekunem, będącym osobami pełnoletnim i posiadającym aktualne zaświadczenie o niekaralności oraz minimum roczny staż pracy na stanowisku pedagogicznym lub jako opiekun w trakcie przewozu osób niepełnosprawnych, który posiada przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, biegle posługującym się językiem polskim.
2.2 Dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia:
a) dla Zadania nr 1:
- minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, i odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 19 osób (dodatkowo miejsce dla kierowcy i opiekuna), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa oraz przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, tj. posiadający windę, rampę lub najazd oraz mocowanie wózków inwalidzkich zapewniające bezpieczeństwo przewożonej osobie niepełnosprawnej.
b) dla Zadania nr 2:
- minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, i odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 6 osób (dodatkowo miejsce dla kierowcy i opiekuna), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
c) dla Zadania nr 3:
-minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 1 osoby (dodatkowo miejsce dla kierowcy i opiekuna), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa oraz przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, tj. posiadający windę, rampę lub najazd oraz mocowanie wózków inwalidzkich zapewniające bezpieczeństwo przewożonej osobie niepełnosprawnej,
d) dla Zadania nr 4:
-minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, i odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 40 osób (dodatkowo miejsce dla kierowcy i opiekuna), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,
e) dla Zadania nr 5:
minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 1 osoby (dodatkowo miejsce dla kierowcy i opiekuna), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt. 6.1 i 6.2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w pkt 7.3. SWZ.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
-kopię zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego lub licencję wspólnotową albo licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, na podstawie ustawy z dnia 5 kwietnia 2013r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (Dz.U. z 2013 poz. 567 ze zm.).
-wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
-wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ
-wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt. 7.2.1 SWZ– nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (pkt. 7.1.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (ar. 117 ust. 2 Pzp).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zatem ten spośród wykonawców, który posiada zdolności do realizacji zamówienia, tj. spełnia warunki udziału w postępowaniu, powinien zrealizować zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbędne są te zdolności.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego musi jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust 1 pkt. 1 ustawy Pzp) w stosunku do trrści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-01 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)