Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosprawnych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosprawnych, do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszęcin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-24
  • ZamawiającyGmina Koszęcin
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00210518
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosprawnych, do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin

1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 10

1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 343576100

1.5.8.) Numer faksu: 343576108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosprawnych, do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5152916f-ec7f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004529/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosp. do placówek oświatowych na terenie Gminy Koszęcin oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychow. w Lublińcu i zapewnienie opieki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej [adres mailowy do kontaktu z Zamawiającym: koszecin@koszecin.pl]

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Gmina Koszęcin, ul. Powstańców Śl. 10, 42-286 Koszęcin.
- Z Inspektorem Ochrony Danych Cezarym Nowickim można kontaktować się mailowo, pod adresem: inspektor@odocn.pl, nr tel. 602762036, a także pocztą tradycyjną pod adresem: Urząd Gminy w Koszęcinie, ul. Powstańców Śl. 10, 42-286 Koszęcin, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”;
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosprawnych, do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki”;
- odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129tj.), dalej „ustawa Pzp”;
- dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
- obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i dane nie będą profilowane;
- Wykonawca posiada :
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKZ.271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 404629,63 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.1. Zadanie 1: przewóz 17 dzieci (12 dzieci niepełnosprawnych oraz 5 dzieci – obywateli Ukrainy) z terenu Gminy Koszęcin (miejscowości, z których są dowożone dzieci: Bukowiec, Strzebiń, Koszęcin, Cieszowa, Rusinowice, Sadów) do:
- Przedszkola w Rusinowicach przy ul. 1 Maja 29,
- Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Lublińcu przy ul. P. Stalmacha 90,
- Niepublicznego Przedszkole Językowego „Wyspa Szkrabów” z oddziałami specjalnymi w Lublińcu przy ul. Damrota 15,
oraz 15 uczniów z miejscowości Sadów (Podlesie) do Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty przy ul. Powstańców Śląskich 72 oraz do Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie przy ul. Spółdzielczej 1.
Trasa przewozu:
a) Bukowiec, Strzebiń, Koszęcin, Cieszowa, Rusinowice, Sadów, Lubliniec / Sadów Podlesie, Sadów – kurs poranny
b) Sadów – Sadów Podlesie, Lubliniec, Sadów, Rusinowice, Koszęcin, Cieszowa, Strzebiń, Bukowiec – kurs popołudniowy.
Maksymalna liczba kilometrów dziennie – 190 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi dzieci niepełnosprawne z miejscowości Bukowiec, Strzebiń, Koszęcin, Cieszowa, Rusinowice, Sadów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Lublińcu przy ul. P. Stalmacha 90 oraz do Niepublicznego Przedszkole Językowego „Wyspa Szkrabów” z oddziałami specjalnymi w Lublińcu przy ul. Damrota 15 oraz dzieci (obywatele Ukrainy) z miejscowości Strzebiń oraz Koszęcin do Przedszkola
w Rusinowicach przy ul. 1 Maja 29, w drodze powrotnej z Lublińca dowozi uczniów
z miejscowości Sadów Podlesie do Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie przy ul. Powstańców Śląskich 72 oraz do Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie przy ul. Spółdzielczej 1.
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi uczniów ze Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie przy ul. Powstańców Śląskich 72 oraz
z Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie przy ul. Spółdzielczej 1 do miejscowości Sadów Podlesie, następnie odbiera dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Lublińcu przy ul. P. Stalmacha 90 oraz z Niepublicznego Przedszkola Językowego „Wyspa Szkrabów” z oddziałami specjalnymi w Lublińcu przy ul. Damrota 15, następnie odbiera dzieci (obywateli Ukrainy) z Przedszkola w Rusinowicach przy ul. 1 Maja 29 i odwozi do miejsca zamieszkania.
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 17 uczniów jednocześnie.

4.2.5.) Wartość części: 106481,48 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg następujących kryteriów:
Cena brutto [Pc1]
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia [Pc2]
Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej [Pc3]
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z czterech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:
Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.2. Zadanie 2: usługa obejmuje przewóz 6 uczniów z miejscowości Rzyce do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7 oraz do przedszkoli znajdujących się w miejscowości Koszęcin,
Trasa przewozu:
a) Rzyce – Koszęcin – kurs poranny,
b) Koszęcin – Rzyce – kurs popołudniowy.
Maksymalna liczba kilometrów: 10 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi uczniów z miejscowości Rzyce do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7 oraz do przedszkoli znajdujących się w miejscowości Koszęcin;
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi dzieci ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7 oraz z przedszkoli znajdujących się w miejscowości Koszęcin do miejscowości Rzyce.
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 6 uczniów jednocześnie.

4.2.5.) Wartość części: 41666,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg następujących kryteriów:
Cena brutto [Pc1]
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia [Pc2]
Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej [Pc3]
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z czterech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:
Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.3. Zadanie 3: usługa obejmuje przewóz 2 dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich z miejscowości Koszęcin oraz Strzebiń dowożonych odpowiednio do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 7 oraz do Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9.
Trasa przewozu:
a) Koszęcin (miejsce zamieszkania dziecka) - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
w Koszęcinie – Strzebiń (miejsce zamieszkania dziecka) - Szkoła Podstawowa im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 – kurs poranny,
b) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Koszęcinie - Koszęcin (miejsce zamieszkania dziecka) - Szkoła Podstawowa im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 – Strzebiń (miejsce zamieszkania dziecka) – kurs popołudniowy.
Maksymalna liczba kilometrów: 20 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi dziecko niepełnosprawne z miejscowości Koszęcin do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 7, następnie przewozi dziecko niepełnosprawne z miejscowości Strzebiń do Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 (przebieg trasy pod względem ustalenia kolejności przewozu dzieci niepełnosprawnych jest dowolny)
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi dziecko niepełnosprawne ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 7 do miejsca zamieszkania, następnie odwozi dziecko ze Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 do miejsca zamieszkania (przebieg trasy pod względem ustalenia kolejności przewozu dzieci niepełnosprawnych jest dowolny).
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 1 ucznia jednocześnie.

4.2.5.) Wartość części: 48148,15 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg następujących kryteriów:
Cena brutto [Pc1]
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia [Pc2]
Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej [Pc3]
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z czterech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:
Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.4. Zadanie 4: usługa obejmuje przewóz 40 uczniów z miejscowości Bukowiec, Łazy do Przedszkola w Strzebiniu przy ul. 1 Maja 22 oraz Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9, 28 uczniów z miejscowości Cieszowa do Przedszkola pod Dębem w Koszęcinie przy ul. Szkolnej 4 oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 7 oraz 30 uczniów z miejscowości Wierzbie do Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie przy ul. Spółdzielczej 1 oraz do Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie przy ul. Powstańców Śląskich 72.
Trasa przewozu:
a) Psary skrzyżowanie – Bukowiec – Bukowiec n.ż. – Łazy ul. Drzymały – Łazy - Łazy ul. Miodowa – Strzebiń Przedszkole – Strzebiń Szkoła – Cieszowa – Koszęcin Przedszkole – Koszęcin Szkoła – Wierzbie las – Wierzbie – Sadów Szkoła - Sadów Przedszkole – kurs poranny
b) Koszęcin Szkoła – Cieszowa – Strzebiń Szkoła – Strzebiń Przedszkole – Łazy
ul. Miodowa – Łazy – Łazy ul. Drzymały – Bukowiec n.ż. – Bukowiec – Psary skrzyżowanie – Sadów Szkoła – Sadów Przedszkole – Wierzbie – Koszęcin Szkoła – Koszęcin Przedszkole- Cieszowa - Strzebiń Szkoła – Strzebiń Przedszkole – Bukowiec n.ż. – Łazy ul. Drzymały – Łazy – Łazy ul. Miodowa – kurs popołudniowy
Maksymalna liczba kilometrów dziennie – 150 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi uczniów z miejscowości Bukowiec oraz Łazy do Przedszkola w Strzebiniu oraz do Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu, następnie przewozi uczniów z miejscowości Cieszowa do Przedszkola pod Dębem
w Koszęcinie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie, następnie przewozi uczniów z miejscowości Wierzbie do Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie oraz do Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie.
Kurs popołudniowy: Wykonawca przewozi uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie oraz z Przedszkola pod Dębem w Koszęcinie do miejscowości Cieszowa, następnie przewozi uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu oraz z Przedszkola w Strzebiniu do miejscowości Łazy oraz Bukowiec, następnie przewozi uczniów ze Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie oraz z Przedszkola w Sadowie do miejscowości Wierzbie, następnie przewozi pozostałych uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie do miejscowości Cieszowa a następnie pozostałych uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu oraz z Przedszkola w Strzebiniu do miejscowości Bukowiec oraz Łazy.
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 40 uczniów jednocześnie.

4.2.5.) Wartość części: 125000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg następujących kryteriów:
Cena brutto [Pc1]
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia [Pc2]
Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej [Pc3]
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z czterech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:
Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.5. Zadanie 5: Usługa obejmuje przewóz 1 ucznia z miejscowości Sadów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej
w Chorzowie przy ul. Hajduckiej 22.
Trasa przewozu:
a) Sadów – Chorzów – kurs poranny,
b) Chorzów – Sadów – kurs popołudniowy
Maksymalna liczba kilometrów – 120 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi ucznia z miejscowości Sadów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie przy
ul. Hajduckiej 22.
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi ucznia ze Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie przy
ul. Hajduckiej 22 do miejscowości Sadów.
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 1 ucznia jednocześnie.

4.2.5.) Wartość części: 83333,33 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg następujących kryteriów:
Cena brutto [Pc1]
Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia [Pc2]
Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej [Pc3]
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z czterech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:
Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii lub innego zdarzenia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy pojazdów spełniających normę dopuszczalnej emisji spalin co najmniej EURO 5 lub wyższej

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.).
2. Zdolność techniczna i zawodowa - Wykonawca dysponuje:
2.1. dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
a) co najmniej jednym kierowcą, spełniającym wymagania określone w art. 39a Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t .j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.), posiadającym aktualne zaświadczenie o niekaralności oraz minimum roczne doświadczenie w kierowaniu pojazdem - z przewozem osób, a także posiadającym aktualne orzeczenie lekarskie oraz orzeczenie psychologiczne o istnieniu lub braku przeciwskazań do kierowania pojazdem oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP, PPOŻ i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz biegle posługujący się językiem polskim,
b) co najmniej jednym opiekunem, będącym osobą pełnoletnią i posiadającą aktualne zaświadczenie o niekaralności oraz minimum roczny staż pracy na stanowisku pedagogicznym lub jako opiekun w trakcie przewozu osób niepełnosprawnych, który posiada przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, biegle posługujący się językiem polskim.
2.2. dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia :
a) dla Zadania nr 1:
- minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, i odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 17 osób (dodatkowo miejsce dla kierowcy i opiekuna), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa oraz przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, tj. posiadający windę, rampę lub najazd oraz mocowanie wózków inwalidzkich zapewniające bezpieczeństwo przewożonej osobie niepełnosprawnej.
b) dla Zadania nr 2:
- minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, i odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 6 osób (dodatkowo miejsce dla kierowcy i opiekuna), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
c) dla Zadania nr 3:
- minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 1 osoby (dodatkowo miejsce dla kierowcy i opiekuna), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa oraz przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, tj. posiadający windę, rampę lub najazd oraz mocowanie wózków inwalidzkich zapewniające bezpieczeństwo przewożonej osobie niepełnosprawnej.
d) dla Zadania nr 4:
- minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, i odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 40 osób (dodatkowo miejsce dla kierowcy i opiekuna), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,
e) dla Zadania nr 5:
- minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 1 osoby (dodatkowo miejsce dla kierowcy i opiekuna), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
UWAGI:
1. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, należy wykazać dysponowanie środkami transportu spełniającymi wymagania j/w, w ilości odpowiadającej sumie dla poszczególnych części.
2. Wszystkie wyżej wymienione pojazdy muszą spełniać, co najmniej normę emisji spalin EURO 4.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.1.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt. 6.1 i 6.2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w pkt 7.3.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt. 6.1 i 6.2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w pkt 7.3.

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy na wezwanie:
- kopię zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego lub licencję wspólnotową albo licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, na podstawie ustawy z dnia 5 kwietnia 2013r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (Dz.U. z 2013 poz. 567 ze zm.).
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
- wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5do SWZ
- wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt. 7.2.1 SWZ. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (pkt. 7.1.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (ar. 117 ust. 2 Pzp).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zatem ten spośród wykonawców, który posiada zdolności do realizacji zamówienia, tj. spełnia warunki udziału w postępowaniu, powinien zrealizować zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbędne są te zdolności.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego musi jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
– nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-24 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. pkt 1-6) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI