Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa, wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłoszczowa
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-07-10
  • ZamawiającySAMORZĄDOWE CENTRUM OŚWIATY WE WŁOSZCZOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00393039
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa, wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWE CENTRUM OŚWIATY WE WŁOSZCZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366044643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 14

1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sco.zamowienia@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scowloszczowa.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa, wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1df5770-383b-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031283/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa w zakładce
"Wiadomości".
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio w
serwisie internetowym: na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w
zakładce „Regulamin” (https://platformazakupowa.pl/strona/regulamin) oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał oraz stosuje się do instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcjewykonawca.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy, w
szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty
w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy
Pzp.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy, w
szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty
w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy
Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Instrukcje korzystania z Platformy - „Instrukcje dla Wykonawców” znajdują się pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca.
8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Centrum Wsparcia Klienta dostępne
codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE.
L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm), dalej „RODO”, informuję, że:
− W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy
pn.: „Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa, wraz z
zapewnieniem opieki do
i z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Psarach-Kolonii 57” Pani/Pana danych osobowych, przysługuje
Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego
w sprawach ochrony danych osobowych.
− Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi
przepis prawa Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Samorządowego Centrum Oświaty we Włoszczowie (29-100
Włoszczowa, ul. Partyzantów 14).
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych –e-mail: inspektor@cbi24.pl. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 5 lat od dnia zawarcia
umowy, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą ww. przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten
termin.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SCO.2611.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa dowożenia i odwożenia, wraz z zapewnieniem opieki na czas dowozu i
odwozu, od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r., w dni nauki szkolnej 9 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w
Gminie Włoszczowa do i z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Psarach-Kolonii 57, 29-145 Secemin,
w tym:
- 5 dzieci niepełnosprawnych ruchowo korzystających z wózków inwalidzkich i innych z następujących miejscowości:
Gościencin (2), Kurzelów (1), Włoszczowa (2) oraz
- 4 dzieci niepełnosprawnych z następujących miejscowości: Międzylesie (1), Bebelno Kolonia (1), Bebelno Wieś (1),
Boczkowice (1).
Dzienny przebieg – ok. 140 km
Usługa przewozowa świadczona będzie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r., w dni nauki szkolnej (również w dni
odpracowywania przez uczniów zajęć lekcyjnych), z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych, zgodnie z organizacją roku
szkolnego – z możliwością przedłużenia umowy do dnia 31 lipca 2025 r., pod warunkiem wyrażenia przez co najmniej 2
rodziców/opiekunów woli uczęszczania dzieci do OREW w Psarach również w miesiącu lipcu 2025 r.
Wykonawca winien dysponować minimum 2 samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do przewozu osób
niepełnosprawnych, które winny posiadać sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku w
postaci: wind lub najazdów teleskopowych dla wózków inwalidzkich z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzanie
wózków do pojazdu oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków, pasy bezpieczeństwa biodrowo –
barkowe do przypinania dzieci znajdujących się na wózkach oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i
wózków. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą być odpowiednio oznakowane i nie starsze niż 6 lat
(wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r.). Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać aktualne badanie
techniczne oraz opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OC i NNW.
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przewozowych odpowiednio oznakowanymi pojazdami (w tablice:
„Przewóz osób niepełnosprawnych” umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie oraz żółte tablice z
symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu samochodu po lewej stronie), posiadającymi homologację, przystosowanymi
do przewozu osób i uczniów niepełnosprawnych, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, stacjonarne mocowanie wózków
inwalidzkich oraz ogrzewanie niezależne.
Przypuszczalna liczba objętych usługą uczniów: 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych
uczniów plus, minus 20%.
Opieka nad przewożonymi dziećmi winna być sprawowana przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie
udzielania pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych.
Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
Opieka musi być sprawowana podczas każdego kursu.
Dokładny rozkład dowozu i odwozu ustalony zostanie między Wykonawcą, a rodzicami lub opiekunami dzieci, w sposób
zapewniający uczniom obecność w ośrodku w czasie trwania zajęć oraz przekazany do wiadomości Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) cena: 60 pkt,
2) Średni wiek taboru wykonującego zamówienie: 30 pkt,
3) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (liczony od chwili powzięcia informacji o wystąpieniu
awarii): 10 pkt.
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w stosunku do ofert nie podlegających odrzuceniu i których Wykonawcy nie podlegają
wykluczeniu z postępowania w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.
3. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt:
1) Kryterium nr 1 - cena (C) - waga 60 % (60 pkt)
Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów
proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = (C min / C o ) x 60 pkt
gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o – cena brutto oferty badanej (zł)
2) Kryterium nr 2 – Średni wiek taboru wykonującego zamówienie - waga 30 % (30 pkt). Wiek pojazdów wyliczony w sposób
następujący: średni wiek taboru wykonującego zamówienie: do 6 lat - 30 pkt, powyżej 6 lat - 0 pkt
3) Kryterium nr 3 – Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (liczony od chwili powzięcia informacji o
wystąpieniu awarii) - waga 10% (10 pkt).
- do 15 min. – 10 pkt,
- od 16 min. do 30 min. – 5 pkt,
- powyżej 30 min. – 0 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w
powyższych kryteriach.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
Zamawiający poprawia w ofercie następujące kategorie omyłek:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie
zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się
za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w rozdziale III pkt 3 SWZ.
6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta
otrzymała najwyższą cenę, do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenia takiej zgody
do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia
postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek taboru wykonującego zamówienie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (liczony od chwili powzięcia informacji o wystąpieniu awarii)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1 .Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważną licencję (zezwolenie) do wykonywania na terenie Polski transportu
drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm. ), oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o
ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.).
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia,
potencjału technicznego Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające
realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości jeżeli:
1) Warunek w zakresie doświadczenia:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi
polegające na przewozie w co najmniej jednym roku szkolnym minimum 20 uczniów niepełnosprawnych (w sumie) do szkół,
trwające nieprzerwanie minimum 10 miesięcy, o wartości minimum 250 000 zł (w sumie), ze wskazaniem przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest
wykonywana należycie;
2) Warunek w zakresie potencjału technicznego:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum sprzętowym do realizacji
zamówienia tj. minimum 2 samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, które
winny posiadać sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku inwalidzkim w postaci: wind
lub najazdów teleskopowych z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzanie wózków do pojazdu oraz odpowiednie
zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków oraz pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe do przypinania dzieci
znajdujących się na wózkach. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą być odpowiednio oznakowane i nie starsze
niż 6 lat (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r.) Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać:
a) aktualne badanie techniczne,
b) opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OC i NNW.
3) Warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
niniejszego zamówienia, posiadających uprawnienia w specjalności:
a) kierowca, minimum 2 osoby – prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych lub inne dokumenty potwierdzające
kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym,
b) opiekun, minimum 2 osoby – kurs pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty dot. wykazania
braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
1) Poniższe dokumenty i oświadczenie składają:
- Wykonawca składający ofertę samodzielnie,
- Wykonawcy składający ofertę wspólnie, przy czym każdy z nich składa odrębnie poniższe dokumenty i oświadczenia,
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 4 do SWZ.
b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, (załącznik nr
10 do SWZ) w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego SWZ, zgodnie z § 3
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 3 sierpnia 2023 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. 2023 poz. 1824).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,
następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. dokumenty dot. potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) licencja (zezwolenia) do wykonywania na terenie Polski transportu drogowego osób, zgodnie
z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu
drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.),
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są
wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5
do SWZ;
3) wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją
o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodny z wykazem wskazanym w ofercie) -
z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ. Do każdego wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów
rejestracyjnych pojazdów (potwierdzone za zgodność
z oryginałem). Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie wizji w celu sprawdzenia prawdziwości złożenia
oświadczenia przed podpisaniem umowy i w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zmiany w trakcie realizacji
zamówienia pojazdu wskazanego w wykazie pojazd ten musi być równoważny (z tą samą lub większą liczbą miejsc i nie
starszy) do wskazanego w ofercie.
4) wykaz osób (kierowców i opiekunów), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień, kwalifikacji
zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami z
wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość w
wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium
albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
35 1020 2629 0000 9202 0349 3269, tytułem: Wadium w postępowaniu nr SCO.2611.4.2024
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny). Z treści gwarancji lub poręczeń,
musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do
zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu.
8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert
znajdzie się na rachunku Zamawiającego. W przypadku poręczenia lub gwarancji wadium składa się środkiem komunikacji
elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na
Platformę.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
10. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych
form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, że łączna wysokość
wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz
z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w
imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3) Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
6) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana,
Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wg załącznika nr 9 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 Pzp oraz we wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Złożenie oferty jest
jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej
ważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-10 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może
ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów
zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz
Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportowej - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI