Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2022/2023 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2022/2023 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa, wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłoszczowa
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-08-08
  • ZamawiającySAMORZĄDOWE CENTRUM OŚWIATY WE WŁOSZCZOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00279350
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2022/2023 uczniów niepełnosprawnych z terenu
Gminy Włoszczowa, wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWE CENTRUM OŚWIATY WE WŁOSZCZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366044643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 14

1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.foks-klapa@gmina-wloszczowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scowloszczowa.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2022/2023 uczniów niepełnosprawnych z terenu
Gminy Włoszczowa, wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54ff4495-0d85-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00139420/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie w roku szkolnym 2022/2023 usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344). Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej, link: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa (dalej Platforma). Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
2. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio w serwisie internetowym: na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz uznaje go za wiążący,
- zapoznał oraz stosuje się do instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje,
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Instrukcje korzystania z Platformy - „Instrukcje dla Wykonawców” znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13ust.1i2 rozp. PEiR(UE) 2016/679 w
sprawie ochrony osób fiz w zw. z przetwarzaniem danych osobowych (dalej dane os.) i w spr.
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy95/46/WE (og. rozp o ochronie
danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016,str.1), dalej „Rozp.”,informuję, że: 2.Administratorem danych
osobowych (dalej A) jest Dyrektor SCO we Włoszczowie (Włoszczowa, ul. Partyzantów 14).
3.Administrator wyznaczył IOD – R.Łabuda, e-mail: inspektor@cbi24.pl.4.Dane os. będą przetwarzane
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zam publ.5.Dane os. będą przetwarzane przez okres
zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11.09.2019r. – Pzp, przez 4 lata od dnia zakończenia
post. o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 6.Podstawą prawną przetw. danych jest art. 6 ust. 1 lit. c)
ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.7.Odbiorcami danych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja post. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4
Pzp.8.Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio P dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.9.Osoba,
której dane dotyczą ma prawo do: − dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania,
sprostowania, ograniczenia przetwarzania,−w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z
naruszeniem przepisów Rozp służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.Prez. UODO, ul.
Stawki 2, 00-193Warszawa.10.Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:−w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e Rozp prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozp;−na podstawie art. 21 Rozp prawo sprzeciwu, wobec
przetw. danych os.11.W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
Rozp, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Adm może żądać od osoby, której dane
dotyczą,wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 12.Skorzystanie przez
osobę,której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych os, o którym mowa
w art.
16 Rozp., nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp. 13.Wystąpienie z żądaniem,o
którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozp, nie ogranicza przetwarzania danych os do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.14.W przypadku danych osobowych
zamieszczonych przez A w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozp, są wykonywane w
drodze żądania skierowanego do A.15.Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozp, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, A. nie udostępniatych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 Rozp. 16.W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w
art. 15 ust. 1-3 Rozp, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, A może żądać od os, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy
lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 17.Skorzystanie przez os, której dane
dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozp., nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 18.Ponadto informujemy, iż w związku z
przetwarzaniem P danych os nie podlega P decyzjom, które się opierają wyłącznie na
zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SCO.2611.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa dowożenia i odwożenia, wraz z zapewnieniem opieki na czas dowozu i odwozu, od 1 września 2022 r. do 30 czerwca 2023 r., w dni nauki szkolnej 8 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Włoszczowa do i z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Psarach-Kolonii 57, 29-145 Secemin, w tym:
- 5 dzieci niepełnosprawnych ruchowo korzystających z wózków inwalidzkich i innych z następujących miejscowości: Gościencin (2), Kurzelów (1), Włoszczowa (2) oraz
- 3 dzieci niepełnosprawnych z następujących miejscowości: Międzylesie (1), Bebelno Kolonia (1), Boczkowice (1).
Dzienny przebieg – ok. 140 km
Usługa przewozowa świadczona będzie od 1 września 2022 r. do 30 czerwca 2023 r., w dni nauki szkolnej (również w dni odpracowywania przez uczniów zajęć lekcyjnych), z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych, zgodnie z organizacją roku szkolnego – z możliwością przedłużenia umowy do dnia 31 lipca 2023 r., pod warunkiem wyrażenia przez co najmniej 2 rodziców/opiekunów woli uczęszczania dzieci do OREW w Psarach również w miesiącu lipcu 2023 r.
Wykonawca winien dysponować minimum 2 samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, które winny posiadać sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku w postaci: wind lub najazdów teleskopowych dla wózków inwalidzkich z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzanie wózków do pojazdu oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków, pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe do przypinania dzieci znajdujących się na wózkach oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą być odpowiednio oznakowane i nie starsze niż 5 lat (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r.). Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać: a) aktualne badanie techniczne, b) opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OC i NNW.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.
2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
3. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Cena - 60%, Średni wiek taboru wykonującego zamówienie - 30%, Czas podstawienia pojazdu zastępczego (liczony od chwili powzięcia informacji o wystąpieniu awarii) w przypadku wystąpienia awarii - 10%. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100
pkt. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1) Kryterium nr 1 - cena (C) - waga 60 % (60 pkt)
Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C = (C min / C o ) x 60 pkt
gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o – cena brutto oferty badanej (zł)
2) Kryterium nr 2 – Średni wiek taboru wykonującego zamówienie - waga 30 % (30 pkt).
Wiek pojazdów wyliczony w sposób następujący: Średni wiek taboru wykonującego zamówienie: do 5 lat – 30pkt, powyżej 5 lat – 0 pkt.
3) Kryterium nr 3 – Czas podstawienia pojazdu zastępczego (liczony od chwili powzięcia informacji o wystąpieniu awarii) w przypadku wystąpienia awarii - waga 10 % (10 pkt).
- do 15 min. – 10 pkt,
- od 16 min. do 30 min. – 5 pkt,
- powyżej 30 min. – 0 pkt,
od czasu powzięcia informacji o awarii.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty.
Zamawiający poprawia w ofercie następujące kategorie omyłek:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych
zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
W przypadku, o którym mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający wyznacza wykonawcy
odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej
poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie
omyłki.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale III
pkt 3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek taboru wykonującego zamówienie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego (liczony od chwili powzięcia informacji o wystąpieniu awarii) w przypadku wystąpienia awarii

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w rozdz. II pkt 4 SWZ oraz spełniają oraz spełniają na podstawie art. 112
ustawy Pzp określone przez zamawiającego warunek/warunki udziału w postępowaniu
określone w rozdz. II pkt 7 SWZ, dotyczące: 1. Zdolności do występowania w obrociegospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważną licencję (zezwolenie) do wykonywania
na terenie Polski transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o
transporcie drogowym oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.).
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim
poziomie jakości jeżeli:
1) Warunek w zakresie doświadczenia:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi polegające na przewozie w co najmniej jednym
roku szkolnym minimum 20 uczniów niepełnosprawnych (w sumie) do szkół, trwające nieprzerwanie minimum 10 miesięcy, o wartości minimum 250 000 zł (w sumie), ze wskazaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta
usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
2) Warunek w zakresie potencjału technicznego:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum sprzętowym do realizacji określonej części zamówienia, do której przystępuje, tj. minimum 2 samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, które
winny posiadać sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku w postaci: wind lub najazdów teleskopowych dla wózków inwalidzkich z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzanie wózków do pojazdu oraz odpowiednie zabezpieczenie dla
przewozu dzieci i wózków oraz pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe do przypinania dzieci znajdujących się na wózkach. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą być odpowiednio oznakowane i nie starsze niż 5 lat (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r.) Pojazdy
oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać: a) aktualne badanie techniczne, b) opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OC i NNW.
3) Warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie osób posiadających uprawnienia w specjalności:
a) kierowca, minimum 2 osoby – prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym,
b) opiekun, minimum 2 osoby – kurs pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty dot. wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w Rozdziale II pkt 8 SWZ zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. dokumenty dot. potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) licencja (zezwolenia) do wykonywania na terenie Polski transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.),
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
3) wykaz sprzętu dostępnego wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodny z wykazem wskazanym w ofercie) - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ. Do każdego wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów (potwierdzone za zgodność z oryginałem). Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie wizji w celu sprawdzenia prawdziwości złożenia oświadczenia przed podpisaniem umowy i w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zmiany w trakcie realizacji zamówienia pojazdu wskazanego w wykazie pojazd ten musi być równoważny (z tą samą lub większą liczbą miejsc i nie starszy) do wskazanego w ofercie.
4) wykaz osób (kierowców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ, oświadczenie o zatrudnieniu wystarczającej liczby opiekunów (co najmniej jednego na autobus) na czas realizacji zadania – załącznik nr 10 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz we wskazanym we Wzorze Umowy,
stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez
wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-08 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu
danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez
Zamawiającego przepisów ustawy Pzp przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w
dziale IX ustawy pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie
zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę,
o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich
Przedsiębiorców
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie felg 17 aluminiowych - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę piaskowanie felg 17 aluminiowych. Zainteresowanych proszę o kontakt.