„Usługa dowozu i odwozu osób niepełnosprawnych – w terminie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa dowozu i odwozu osób niepełnosprawnych – w terminie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. z pominięciem jednego miesiąca letniego.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeszno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
  • Termin składania wniosków2020-07-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysł. Koło w Lesznie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-15
  • Numer ogłoszenia562083-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562083-N-2020 z dnia 2020-07-15 r.

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysł. Koło w Lesznie: „Usługa dowozu i odwozu osób niepełnosprawnych – w terminie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. z pominięciem jednego miesiąca letniego.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysł. Koło w Lesznie, krajowy numer identyfikacyjny 12059870007300, ul. ul. Starozamkowa  , 64-100  Leszno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-65 5296474, e-mail zk.leszno@psouu.org.pl, faks 0-65 5296352.
Adres strony internetowej (URL): www.psoni-leszno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.psoni-leszno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. : Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczy przy Polskim Stowarzyszeniu na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Lesznie
Adres:
ul. Starozamkowa 14a, 64-100 Leszno, sekretariat, parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Usługa dowozu i odwozu osób niepełnosprawnych – w terminie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. z pominięciem jednego miesiąca letniego.”
Numer referencyjny: PSONI/261-01/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na przywiezieniu i odwiezieniu osób niepełnosprawnych z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężonym schorzeniami z ich miejsca zamieszkania w godzinach rannych (5:30 – 8:00) do: · Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Lesznie, zlokalizowanym przy ul. Starozamkowej 14a w Lesznie – 21 osób· Niepublicznej Szkoły Podstawowej TOTUS TUUS w Lesznie zlokalizowanej przy ul. Osieckiej 41 w Lesznie – 1 osobawraz z odwiezieniem w godzinach popołudniowych (14:00 – 16:30) z placówek do domu. 2. Przewidywany średni dzienny przebieg na wszystkich trasach – ok. 600 kilometrów. Ilość przejechanych kilometrów w okresie realizacji usługi może ulec zmniejszeniu, co może spowodować zmniejszenie wysokościwynagrodzenia Wykonawcy. Przejechanie mniejszej ilości kilometrów wokresie obowiązywania umowy nie upoważnia Wykonawcy do żądaniazrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej zaniezrealizowaną część zamówienia.3. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać przewozy na czterech trasach, czterema środkami transportu w godzinach 5:30 – 8:00 oraz 14:00 - 16:30. Dokładny plan tras Zamawiający przedstawi Wykonawcy w dniu podpisania umowy.TRASA Ia. Przewidywany średni dzienny przebieg na trasie I – ok. 225 km.b. Ilość osób przewożonych na trasie: 9 osóbc. Należy uwzględnić dwa dodatkowe miejsca dla kierowcy i opiekuna, którego zapewnia Wykonawca.d. Uwaga!Na trasie I ośmiu uczniów będzie dowożonych / odwożonych do / z Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno -Wychowawczego im. Piotrusia Pana w Lesznie przy ul. Starozamkowej 14a oraz jeden uczeń będzie dowożony / odwożony do / z Niepublicznej Szkoły Podstawowej TOTUS TUUS zlokalizowanej w Lesznie przy ul. Osieckiej 41.TRASA IIa. Przewidywany średni dzienny przebieg na trasie II – ok. 206 km.b. Ilość osób przewożonych na trasie: 9 osóbc. Należy uwzględnić dwa dodatkowe miejsca dla kierowcy i opiekuna, którego zapewnia Wykonawca.d. Uwaga!Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu wyposażony w windę lub podjazd dla wózków inwalidzkich. TRASA IIIa. Przewidywany średni dzienny przebieg – ok. 64 km.b. Ilość osób przewożonych na trasie: 1 osobac. Należy uwzględnić dodatkowe 2 miejsca dla kierowcy oraz opiekuna, którego zapewnia Wykonawca.TRASA IVa. Przewidywany średni dzienny przebieg – ok. 100 kmb. Ilość osób przewożonych na trasie 3c. Należy uwzględnić dodatkowe 2 miejsca dla kierowcy oraz opiekuna, którego zapewnie Wykonawca. d. Uwaga!Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu wyposażony w windę lub podjazd dla wózków inwalidzkich.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie trwałej zmiany przebiegu trasy, zmiany jej długości, ilości osób przewożonych, zmiany wielkości środka transportu oraz godzin odwożenia i dowożenia wychowanków placówek, gdy konieczność ta będzie spowodowana okolicznościami niezależnymi od woli stron umowy, w szczególności w sytuacji:a. zmniejszenia bądź zwiększenia ilości dzieci objętych dowozem do placówek w trakcie obowiązywania umowy,b. zmiany miejsca pobytu dzieci korzystających z transportu w trakcie obowiązywania umowy,c. wystąpienia innych nieprzewidzianych w dniu zawarcia umowy okoliczności, które mogą mieć wpływ na zaplanowany proces transportu.Każdy Wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie ryczałtowej możliwość wprowadzenia zmian przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w trakcie trwania zamówienia, zgodnie z art. 632 Kodeksu cywilnego, cena za 1 km przewozu nie ulegnie zmianie. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu trasy, zmiany jej długości, ilości osób przewożonych, zmiany wielkości środka transportu oraz godzin odwożenia i dowożenia wychowanków placówek, które nie spowodują trwałej zmiany umowy, gdy konieczność ta będzie spowodowana okolicznościami niezależnymi od woli stron, w szczególności w sytuacji:a. wystąpienia okoliczności mających znamiona siły wyższej, w szczególności niemożność dojazdu do danego punktu, spowodowana remontem drogi, koniecznością objazdów, zamknięciem przejazdu kolejowego; działania sił przyrody; uchwalenie aktów władzy ustawodawczej i wykonawczej; zaburzenia życia społecznego;b. nieobecności dziecka w dniu przewozu spowodowanej w szczególności chorobą dziecka, jego czasową nieobecnością w miejscu pobytu;c. czasowego zawieszenia działalności placówki, spowodowanegookolicznościami niezależnymi od Zamawiającego.Każdy Wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie ryczałtowej możliwość wprowadzenia zmian przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w trakcie trwania zamówienia, zgodnie z art. 632 Kodeksu cywilnego, cena za 1 km przewozu nie ulegnie zmianie.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontrolinad wykonanym kilometrażem oraz nad bezpieczeństwem wychowanków placówek oraz stanem trzeźwości kierowców oraz opiekunów.7. Usługa świadczona będzie pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku oprócz dni ustawowo wolnych od pracy, dni wolnych od pracy zatwierdzonych przez Zarząd PSONI Koło w Lesznie (tj. 24.12.2020 r., 31.12.2020 r., 04.01.2021r., 05.01.2021 r., 30.04.2020r. 30.06.2021 r.), dni świątecznych oraz jednego miesiąca letniego. Informację o letnim miesiącu wolnym od pracy, Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 8. Do realizacji zamówienia Wykonawca winien dysponować busami odpowiednio przygotowanymi pod względem stanu technicznegoi przystosowania do przewozu osób niepełnosprawnych tj.: odpowiednie siedziska dla dzieci, bezwładnościowe trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, podłoga antypoślizgowa, na poszczególnych trasach - najazdy umożliwiające wprowadzenie wózka inwalidzkiego/platforma do samochodu bądź winda oraz atestowane mocowanie dla wózka inwalidzkiego (listwy cargo, pasy mocujące wózek, pas biodrowy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim). Busy muszą posiadać sprawną klimatyzację oraz sprawne ogrzewanie.9. Zamawiający w celu przewozu dzieci dysponuje fotelikami. Niemniej jednak w przypadku zmiany ilości dzieci, które wymagają jazdy w fotelikach lub w przypadku zniszczenia foteli, Wykonawca zobowiązany będzie do zakupienia maksymalnie trzech fotelików, których rodzaj powinien być dostosowany do wieku oraz rodzaju niepełnosprawności. Każdy wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie ryczałtowej w/w zakup. Nie spowoduje to jednak zmiany wynagrodzenia za 1 km przewozu w trakcie trwania zamówienia, zgodnie z art. 632 Kodeksu cywilnego.10. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do przewożenia wychowanków placówek muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowaniaw całym okresie trwania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dysponować ludźmi z odpowiednimi uprawnieniami do kierowaniaprzez cały okres trwania zamówienia. Niedopuszczalne jest, aby Wykonawca nie posiadał choćby przez jeden dzień sprawnego środka transportu bądź osoby z odpowiednimi uprawnieniami do wykonania zamówienia.11. Przewozy dzieci odbywać się będą pod nadzorem opiekunów, których zapewnia Wykonawca przez cały okres trwania zamówienia. Każdy z opiekunów musi mieć ukończony kurs pierwszej pomocy i na żądanie Zamawiającego musi okazać się certyfikatem/zaświadczeniem ukończenia kursu. Niedopuszczalne jest, aby Wykonawca nie posiadał na każdym ze środków transportu, choć jednej osoby pełniącej funkcję opiekuna. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli w celu spełnienia powyższego warunku. W przypadku, gdy podczas kontroli Zamawiający zauważy uchybienia podczas opieki nad niepełnosprawnymi dziećmi, zwróci się on do Wykonawcy z wnioskiem o zmianę osoby pełniącej funkcję opiekuna. Wykonawca zobowiązany będzie reagować niezwłocznie na każdy wniosek Zamawiającego.12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu osób niepełnosprawnych.13. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.14. W przypadku awarii środka transportu w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.16. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm Podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.17. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 917 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związanych z kierowaniem pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu czynności wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy.18.Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, w którym zapewnia o okolicznościach wskazanych w pkt 17 (załącznik nr 2 do specyfikacji).19.Osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w ramach zatrudnienia na podstawie umów o pracę (dotyczy kierowców), a także osoby pełniące funkcję opiekunów, których współpraca z Wykonawcą może mieć inną formę zatrudnienia (np. umowa zlecenie), zostaną ujęte podczas podpisywania umowy w załączniku do umowy pn. „Wykaz pracowników realizujących usługę”.20. Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawcy przedstawienia na każde jego żądanie, każdorazowo w terminie do 5 dni roboczych, dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób, pełniących funkcję kierowców, wymienionych w „Wykazie pracowników realizujących usługę”, tj. a) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy, że zatrudnia wskazane w ww. wykazie osoby. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowyo pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) do wglądu:- kopie dokumentów potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczenia społecznego, tj. wydruki ZUS ZUA, z udostępnieniem tylko danych: z bloku II – numer NIP i REGON oraz nazwa skrócona Wykonawcy; z bloku III – Imię i nazwisko Pracownika; z bloku V – tylko dwie pierwsze cyfry kodu tytułu ubezpieczenia; z bloku VII – data powstania obowiązku ubezpieczenia oraz z bloku XIV – data wypełnienia druku.LUB- kopie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Dane wrażliwe podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych należy poddać anonimizacji. Nie podlega anonimizacji imięi nazwisko pracownika. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania.21.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt. 20, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, skutkiem czego Wykonawca będzie uprawniony do odstąpienia od umowy.22.W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osobowym podczas realizacji umowy, spowodowanych zastąpieniem lub wprowadzeniem nowych pracowników, Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego, tj. dostarczy poprawiony Wykaz pracowników realizujących usługę wraz z oświadczeniami o niekaralności pracowników nowowprowadzonych.23. Na wypadek występowania w okresie i miejscu obowiązywania umowy z Wykonawcą stanu zagrażającego zdrowiu ludzi, np. stanu epidemii, Wykonawca jest obowiązany przestrzegać przepisów prawa, a także zaleceń kierowanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego (np. pomiar temperatury przed wejściem do busa, noszenie masek, dezynfekcja rąk, dezynfekcja busów).24. W przypadku zamknięcia placówek z powodów wskazanych w pkt. 23, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawieszenia umowy i wstrzymania płatności faktur. Wobec powyższego Wykonawca nie może rościć praw do zapłaty faktur za miesiące, w których usługa nie była świadczona.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu rozpoczęcia realizacji usługi w przypadku występowania (w dniu planowanego rozpoczęcia) stanu zagrażającemu zdrowiu ludzi, powodującego zawieszenie działalności placówek, do których dowożone mają być dzieci, z przyczyny niezależnych od Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub licencję wspólnotową do przewozu osób.Uwaga!Jeżeli podczas trwania zamówienia licencja wygaśnie, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową opłaconą licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub nową bądź przedłużoną licencję wspólnotową.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada minimum 4 środki transportu przystosowane do przewozu osób zgodnie z wytycznymi Zamawiającego opisanymi w pkt III powyżej oraz skieruje do realizacji zadania minimum jedną osobę do każdego środka transportu, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania w/w środkiem transportu oraz minimum jedną osobę do każdego środka transportu, pełniącą funkcję opiekuna.Uwaga!· W celu sprawdzenia niniejszego warunku zamawiający przeprowadzi kontrolę u wykonawcy, którego oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie najwyżej oceniona w postępowaniu. Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić zamawiającemu możliwość kontroli pojazdów oraz wgląd do dokumentów.· Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania niniejszego zamówienia muszą posiadać aktualne badania techniczneoraz posiadać aktualną polisę OC.· Osoby wskazane przez wykonawcę do realizacji zadania pełniące rolę kierowcy, muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania, nie mogą posiadać zakazu wykonywania zawodu kierowcy.· Wszystkie osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zadania muszą cieszyć się nieposzlakowaną opinią oraz nie mogą być w przeszłości karane za przestępstwa zgodnie z oświadczeniem o niekaralności stanowiącym Załącznik nr 6 do specyfikacji. W związku z powyższym w dniu kontroli Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginały oświadczeń podpisane przez osoby realizujące zadania na rzecz Wykonawcy.b. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonywał usługi polegające na transporcie osób, przez co najmniej 10 miesięcy minimum czteroma środkami transportu. Zamawiający informuje, iż dopuszcza sytuację, że Wykonawca wykonywał usługi dla kilku zamawiających w ramach kilku umów, minimum czteroma środkami transportu, jednak umowy te winne być realizowane w tym samym czasie nie krótszym niż 10 miesięcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych ibezpłatnych bazach danych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Licencję na wykonywanie transportu drogowego (kserokopię poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez osobę uprawnioną do podpisywania).2) Wykaz posiadanych środków transportowych na potwierdzenie warunku zdolności technicznej i zawodowej określonej w rozdziale V pkt. 2. ppkt. 3) lit a. z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do specyfikacji.3) Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (kserokopia poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez osobę uprawnioną do podpisywania).4) Wykaz wykonanych usług na potwierdzenie warunku zdolności technicznej i zawodowej określonego w rozdziale V pkt. 2. ppkt. 3) lit b. z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 4 do specyfikacji. Wraz z załączonym wykazem należy do oferty dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W przypadku dokumentu budzącego wątpliwości, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do danego podmiotu na rzecz którego wykonywana była usługa, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli usługa była świadczona bezpośrednio dla Zamawiającego, należy ją uwzględnić w wykazie usług, jednak nie ma konieczności dołączania do oferty dowodów potwierdzających jej należyte wykonanie. 5) W przypadku potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu działając na podstawie art. 22a wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wobec powyższego Wykonawca winien dołączyć do oferty zobowiązanie innego podmiotu złożone w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. Może ono być złożone w formie pisemnego oświadczenia innego podmiotu, ale również w postaci innych dokumentów (np. umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy). Istotne jest, aby z treści przedłożonych dokumentów Wykonawca udowodnił Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. „Zobowiązanie innego podmiotu” powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy wolę, innego podmiotu, udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, innego podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziałuw postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lubb) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowelub sytuację finansową lub ekonomiczną wymagane przez Zamawiającego do potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.UWAGA!Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Poza w/w dokumentami na ofertę składają się również: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru -Załącznik nr 1 do specyfikacji. 2) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa siępełnomocnictwo. 2.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 - Wykonawca składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert (informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP) zgodne z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem pkt. III 4 i 5 SIWZ tj: 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie trwałej zmiany przebiegu trasy, zmiany jej długości, ilości osób przewożonych, zmiany wielkości środka transportu oraz godzin odwożenia i dowożenia wychowanków placówek, gdy konieczność ta będzie spowodowana okolicznościami niezależnymi od woli stron umowy, w szczególności w sytuacji:a. zmniejszenia bądź zwiększenia ilości dzieci objętych dowozem do placówek w trakcie obowiązywania umowy,b. zmiany miejsca pobytu dzieci korzystających z transportu w trakcie obowiązywania umowy,c. wystąpienia innych nieprzewidzianych w dniu zawarcia umowy okoliczności, które mogą mieć wpływ na zaplanowany proces transportu.Każdy Wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie ryczałtowej możliwość wprowadzenia zmian przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w trakcie trwania zamówienia, zgodnie z art. 632 Kodeksu cywilnego, cena za 1 km przewozu nie ulegnie zmianie. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu trasy, zmiany jej długości, ilości osób przewożonych, zmiany wielkości środka transportu oraz godzin odwożenia i dowożenia wychowanków placówki, które nie spowodują trwałej zmiany umowy, gdy konieczność ta będzie spowodowana okolicznościami niezależnymi od woli stron, w szczególności w sytuacji:a. wystąpienia okoliczności mających znamiona siły wyższej, w szczególności niemożność dojazdu do danego punktu, spowodowana remontem drogi, koniecznością objazdów, zamknięciem przejazdu kolejowego; działania sił przyrody; uchwalenie aktów władzy ustawodawczej i wykonawczej; zaburzenia życia społecznego;b. nieobecności dziecka w dniu przewozu spowodowanej w szczególności chorobą dziecka, jego czasową nieobecnością w miejscu pobytu;c. czasowego zawieszenia działalności placówki, spowodowanegookolicznościami niezależnymi od Zamawiającego.Każdy Wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie ryczałtowej możliwość wprowadzenia zmian przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w trakcie trwania zamówienia, zgodnie z art. 632 Kodeksu cywilnego, cena za 1 km przewozu nie ulegnie zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ogara 205 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę ogara 205. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI