Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do placówek oświatowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021 realizowana w oparciu o wykupione przez Zamawiającego imienne ulgowe bilety miesięczne.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWicko
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wicko
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-10
  • Numer ogłoszenia549477-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549477-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.

Gmina Wicko: Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021 realizowana w oparciu o wykupione przez Zamawiającego imienne ulgowe bilety miesięczne.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wicko, krajowy numer identyfikacyjny 77097977200000, ul. ul. Słupska  9 , 84-352  Wicko, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 611 182, e-mail ug@wicko.pl, faks 598 611 101.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wicko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wicko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
Adres:
Urząd Gminy w Wicku, ul. Słupska 9, 84-352 Wicko.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021 realizowana w oparciu o wykupione przez Zamawiającego imienne ulgowe bilety miesięczne.
Numer referencyjny: RR.DGM.271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021, realizowana w oparciu o wykupione przez Zamawiającego imienne ulgowe bilety miesięczne – zgodnie z art. 5 a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego ( t. j. Dz. U. 201 8 poz. 295 )2. Przewóz ma być realizowany w dni nauki szkolnej, w oparciu o istniejące lub nowo utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży szkolnej na podstawie biletów miesięcznych.3. Zakres zamówienia został podzielony na trzy części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z dowolnie wybranych przez Wykonawcę części. Wykonawca składając ofertę określa jedną cenę biletu dla danej części zamówienia .Uwaga – ustalony przez zamawiającego podział zamówienia na części jest wiążący dla Wykonawców, Wykonawca nie może dowolnie wybierać tras pomiędzy poszczególnymi częściami zamówienia ( tj. np. składając ofertę na część Nr I Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi dwóch linii komunikacyjnych wg tras nr 1 i 2 i ustala dla obu linii jedną cenę biletu ) CZĘŚĆ Nr I : - trasa Nr 1 Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Żarnowska oraz Nowęcin do Szkoły Podstawowej w Łebie oraz oddziału przedszkolnego przy SP w Łebie, ul. Tysiąclecia 11, 84-360 Łeba. Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 53Przewidywana liczba uczniów - 87 w tym:- m. Żarnowska: 35 biletów ulgowych i 4 bilety pełnopłatne- Nowęcin: 45 biletów ulgowych i 3 bilety pełnopłatne - trasa Nr 2 Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Steknica, Łebieniec, Szczenurze, Ulinia, Sarbsk, do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Szczenurzy, SP w Szczenurzy, ul. Szkolna 2, 84-360 Łeba.Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 53Przewidywana liczba uczniów – 60 w tym :- m. Steknica : 2 bilety ulgowe- m. Łebieniec : 35 biletów ulgowych i 6 biletów pełnopłatnych- m. Szczenurze : 2 bilety ulgowe - m. Ulinia : 2 bilety ulgowe- m. Sarbsk : 12 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny CZĘŚĆ Nr II :-trasa Nr 3 Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Wrzeście, Wrzeście Stacja, Wrześcienko, Charbrowo Młyn ( ul. Młyńska ) , Skarszewo, Poraj, Górka do Szkoły Podstawowej w Wicku, ul. Parkowa 4 oraz Przedszkola w Wicku, ul. Słupska 11 i Przedszkola w Charbrowie, ul. Łebska 9. Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 76Przewidywana liczba uczniów - 74, w tym :- m. Wrzeście : 22 bilety ulgowe i 1 bilet pełnopłatny- m. Wrzeście Stacja : 1 bilet ulgowy- m. Wrześcienko: 19 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny- m. Charbrowo Młyn ( ul. Młyńska ) - 2 bilety ulgowe- m. Skarszewo – 10 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny- m. Poraj – 7 biletów ulgowych- m. Górka – 9 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny - trasa Nr 4Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości , Krakulice, Podroże, Charbrowo, Gęś, Białogarda , do Szkoły Podstawowej w Wicku, ul. Parkowa 4 oraz Przedszkola w Wicku, ul. Słupska 11 i Przedszkola w Charbrowie, ul. Łebska 9. Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 62Przewidywana liczba uczniów -118, w tym :- m. Krakulice : 32 bilety ulgowe- m. Podroże : 1 bilet ulgowy- m. Charbrowo : 31 biletów ulgowych - m. Gęś – 24 bilety ulgowe i 1 bilet pełnopłatny- m. Białogarda : 22 bilety ulgowe i 7 biletów pełnopłatnychCZĘŚĆ Nr III: - trasa Nr 5Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Strzeszewo, Wojciechowo, Gąska, Bargędzino, Roszczyce, Nieznachowo, Zdrzewno, Kopaniewo, Komaszewo do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Maszewku, Maszewko 7. Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 111Przewidywana liczba uczniów – 76, w tym :- m. Zdrzewno : 5 biletów ulgowych- m. Kopaniewo : 5 biletów ulgowych- m. Gąska : 1 bilet ulgowy- m. Komaszewo : 4 bilety ulgowe- m. Strzeszewo : 16 biletów ulgowych- m. Wojciechowo : 4 bilety ulgowe i 1 bilet pełnopłatny- m. Roszczyce : 26 biletów ulgowych i 2 bilety pełnopłatne- m. Nieznachowo : 1 bilet ulgowy- m. Bargędzino : 10 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny 4. Podane przez Zamawiającego liczby kilometrów na każdej z tras/linii są wielkością orientacyjną, ustaloną przez zamawiającego na potrzeby szacowania przez Wykonawcę ceny oferty. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców zapoznał się z przebiegiem trasy i dokonał własnej kalkulacji.5. Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na liniach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym szkolnym 2020/2021 z zastrzeżeniem, że odwozy na każdej z tras/linii realizowane będą w dwóch turach ( wcześniejsza oraz późniejsza godzina ukończenia zajęć ).6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma przed rozpoczęciem świadczenia usług przewozowych, wykaz imienny uczniów z aktualną informacją dotyczącą godzin dowozów uczniów do placówek oświatowych oraz godzin odwozów uczniów z tych placówek. Na tej podstawie Wykonawca sporządza rozkład jazdy na danej linii na rok szkolny 2020/2021 i przedstawia go Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Rozkład jazdy winien być sporządzony z uwzględnieniem zasady optymalizacji kosztów usługi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany poszczególnych miejscowości pomiędzy trasami w ramach danej części zamówienia, jeżeli zmiana taka służyłaby optymalizacji kosztów usługi. 7. W trakcie roku szkolnego godziny rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć mogą ulegać zmianom; Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wprowadzonych zmianach najpóźniej na 5 dni przed ich obowiązywaniem, a Wykonawca zobowiązuje się dostosować rozkład jazdy do zmienionych godzin rozpoczynania i kończenia zajęć.8. Rzeczywista liczba biletów miesięcznych zakupionych w ramach niniejszego zamówienia będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, przy czym zakłada się, że liczba uczniów objętych przewozem może się zmienić. Zmienić się może również lista miejscowości na terenie Gminy, z których dowożone będą dzieci. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałego nadzoru i opieki nad przewożonymi dziećmi i młodzieżą szkolną podczas transportu tj. wsiadania i wysiadania, oraz podczas przechodzenia przez jezdnię. Osoba sprawująca opiekę i nadzór nad dziećmi musi posiadać przeszkolenie w zakresie sprawowania opieki nad dziećmi podczas ich przewożenia lub w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz być osoba niekaraną . Dokument potwierdzający odbycie przeszkolenia oraz oświadczenie o niekaralności opiekuna Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji usługi. 10. Zamawiający wymaga, aby usługa realizowana była zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z : - ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 110 z późn. zm.)- ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.),- ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2475 z późn. zm.)- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).11. Zamawiający wymaga umieszczenia informacji o godzinach odjazdu autobusu na przystankach znajdujących się na trasie przejazdu.12. Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem, każde dziecko przewożone autobusem oraz osoba sprawująca opiekę muszą mieć zapewnione miejsce siedzące. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy posiadającego aktualne prawo jazdy kategorii D oraz odpowiednie uprawnienia do wykonywania przewozu osób.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracęZamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia czynności kierowcy oraz opiekunów w czasie przewozu.Osoby wykonujące powyższe czynności muszą być zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez co najmniej okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej warunki określone w niniejszej SIWZ.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SIWZ – wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  10   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
10

II.9) Informacje dodatkowe: zamówienie będzie realizowane zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021 ustalonym przez Ministra Edukacji Narodowej ( tj. od rozpoczęcia do zakończenia roku szkolnego, w dniach kiedy w placówkach oświatowych odbywają się zajęcia dydaktyczne).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
Informacje dodatkowe Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi zobowiązany będzie do uzyskania zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych na daną linię, o którym mowa w art. 18 ust. 1 w związku z art. 4 pkt 7 ustawy o transporcie drogowym ; brak w/w zezwolenia stanowić będzie podstawę do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: a) w zakresie części I oraz II zamówienia ( na każdą z części odrębnie ) :- co najmniej dwoma autobusami o minimalnej liczbie 50 miejsc siedzących, posiadającymi aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie OC ( należy zapewnić aktualność w/w dokumentów przez cały okres realizacji zamówienia ) - odpowiednio wykwalifikowanym personelem tzn. co najmniej dwoma kierowcami posiadającymi aktualne prawo jazdy kategorii D oraz odpowiednie uprawnienia do wykonywania przewozu osób.b) w zakresie części III zamówienia:- co najmniej jednym autobusem o minimalnej liczbie 50 miejsc siedzących, posiadającym aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie OC ( należy zapewnić aktualność w/w dokumentów przez cały okres realizacji zamówienia ) - odpowiednio wykwalifikowanym personelem tzn. co najmniej jednym kierowcą posiadającym aktualne prawo jazdy kategorii D oraz odpowiednie uprawnienia do wykonywania przewozu osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- aktualnie obowiązująca odpowiednia licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;- wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ- wykaz osób przeznaczonych do funkcji kierowcy - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Termin złożenia zgodnie z rozdziałem 6 pkt.6.4. SIWZ.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Wiek pojazdów przeznaczonych do świadczenia usługi 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie w jakim wpływają one na realizację zamówienia.2. Zmiany postanowień niniejszej umowy możliwe są również w przypadkach określonych w :1) art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych;2) art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.).3. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> oferty należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów na trasach Nr 1 i 2 ( tj. do SP w Łebie oraz SP w Szczenurzy i znajdujących się w tych placówkach oddziałów przedszkolnych )
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- trasa Nr 1 Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Żarnowska oraz Nowęcin do Szkoły Podstawowej w Łebie oraz oddziału przedszkolnego przy SP w Łebie, ul. Tysiąclecia 11, 84-360 Łeba. Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 53Przewidywana liczba uczniów - 87 w tym:- m. Żarnowska: 35 biletów ulgowych i 4 bilety pełnopłatne- Nowęcin: 45 biletów ulgowych i 3 bilety pełnopłatne - trasa Nr 2 Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Steknica, Łebieniec, Szczenurze, Ulinia, Sarbsk, do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Szczenurzy, SP w Szczenurzy, ul. Szkolna 2, 84-360 Łeba.Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 53Przewidywana liczba uczniów – 60 w tym :- m. Steknica : 2 bilety ulgowe- m. Łebieniec : 35 biletów ulgowych i 6 biletów pełnopłatnych- m. Szczenurze : 2 bilety ulgowe - m. Ulinia : 2 bilety ulgowe- m. Sarbsk : 12 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Wiek pojazdów przeznaczonych do świadczenia usługi 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr 3 i 4 ( tj. do SP w Wicku oraz przedszkoli gminnych w m. Charbrowo oraz Wicko )
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-trasa Nr 3 Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Wrzeście, Wrzeście Stacja, Wrześcienko, Charbrowo Młyn ( ul. Młyńska ) , Skarszewo, Poraj, Górka do Szkoły Podstawowej w Wicku, ul. Parkowa 4 oraz Przedszkola w Wicku, ul. Słupska 11 i Przedszkola w Charbrowie, ul. Łebska 9. Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 76Przewidywana liczba uczniów - 74, w tym :- m. Wrzeście : 22 bilety ulgowe i 1 bilet pełnopłatny- m. Wrzeście Stacja : 1 bilet ulgowy- m. Wrześcienko: 19 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny- m. Charbrowo Młyn ( ul. Młyńska ) - 2 bilety ulgowe- m. Skarszewo – 10 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny- m. Poraj – 7 biletów ulgowych- m. Górka – 9 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny - trasa Nr 4Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości , Krakulice, Podroże, Charbrowo, Gęś, Białogarda , do Szkoły Podstawowej w Wicku, ul. Parkowa 4 oraz Przedszkola w Wicku, ul. Słupska 11 i Przedszkola w Charbrowie, ul. Łebska 9. Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 62Przewidywana liczba uczniów -118, w tym :- m. Krakulice : 32 bilety ulgowe- m. Podroże : 1 bilet ulgowy- m. Charbrowo : 31 biletów ulgowych - m. Gęś – 24 bilety ulgowe i 1 bilet pełnopłatny- m. Białogarda : 22 bilety ulgowe i 7 biletów pełnopłatnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Wiek pojazdów przeznaczonych do świadczenia usługi 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr 5 ( tj. do SP w Maszewku oraz oddziału przedszkolnego przy SP w Maszewku )
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- trasa Nr 5Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Strzeszewo, Wojciechowo, Gąska, Bargędzino, Roszczyce, Nieznachowo, Zdrzewno, Kopaniewo, Komaszewo do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Maszewku, Maszewko 7. Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 111Przewidywana liczba uczniów – 76, w tym :- m. Zdrzewno : 5 biletów ulgowych- m. Kopaniewo : 5 biletów ulgowych- m. Gąska : 1 bilet ulgowy- m. Komaszewo : 4 bilety ulgowe- m. Strzeszewo : 16 biletów ulgowych- m. Wojciechowo : 4 bilety ulgowe i 1 bilet pełnopłatny- m. Roszczyce : 26 biletów ulgowych i 2 bilety pełnopłatne- m. Nieznachowo : 1 bilet ulgowy- m. Bargędzino : 10 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Wiek pojazdów przeznaczonych do świadczenia usługi 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników z ciągnikami typu mega na trasy SE-IT (najlepiej z podstawowym ADR). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI