Transportowanie pospółki żwirowej na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transportowanie pospółki żwirowej na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele oraz profilowanie i wyrównanie nawierzchni dróg za pomocą równiarki samojezdnej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzele
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-05
  • ZamawiającyGMINA CHORZELE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00131369
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transportowanie pospółki żwirowej na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele oraz profilowanie i wyrównanie nawierzchni dróg za pomocą równiarki samojezdnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHORZELE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Komosińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Chorzele

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 7516530

1.5.8.) Numer faksu: 29 7516540

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chorzele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transportowanie pospółki żwirowej na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele oraz profilowanie i wyrównanie nawierzchni dróg za pomocą równiarki samojezdnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-929fd742-c09d-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005283/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dostarczanie(transportowanie) pospółki żwirowej na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele oraz profilowanie i wyrównanie nawierzchni drogi za pomocą równiarki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://chorzele.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://chorzele.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://chorzele.ezamawiajacy.pl.
4. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla
wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego. Dodatkowo instrukcja korzystania z platformy
zamieszczona została w załączniku nr 8 do SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1.1.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
-dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
-dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
1.2.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b.Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d. Włączona obsługa JavaScript;
e. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
1.3.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
1.4. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a)Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
1.5.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Składając ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej wykonawca opatruje ją
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy w załączniku nr 8 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Informuję, że:
1.Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele. Siedziba Administratora znajduje się na ul. Stanisława Komosińskiego 1, w Chorzelach (kod pocztowy: 06-330), tel.: +48 (29) 751-65-40 , adres e-mail: sekretariat@chorzele.pl.2.Powołano Inspektora Ochrony Danych, który chętnie pomoże Państwu we wszystkich
kwestiach związanych z ochroną danych osobowych. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez: kontakt osobisty w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, adres e-mail: m.piorkowska@chorzele.pl. lub nr tel. +48(29)751-65-62. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 st. 1 lit. C Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczegółowy zakres, tryb postępowania , nazwa i nr zadania znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia). 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Prawo zamówień publicznych.
5.Okres przetwarzania Państwa danych osobowych związany jest ze wskazanymi powyżej celami ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują Administratorowi przechowywanie danych lub przez okres przedawnienia
ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi.
6.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania (skorzystanie z prawa do sprostowania danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), ograniczenia przetwarzania(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względu interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego).
7.Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/na narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016r.
8.Nie przysługuje Pani/Panu:1)W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,2)Prawo do przenoszenia danych osobowych , o którym mowa w art. 20 RODO,3)Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C
RODO.
9.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
10.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/3/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Transportowanie pospółki żwirowej na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele oraz profilowanie i wyrównanie nawierzchni dróg za pomocą równiarki samojezdnej” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transportowanie pospółki żwirowej frakcji 0 31,5 mm na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele wraz z rozładunkiem, poprzedzone wykonaniem wszystkich czynności i uzgodnień związanych z pozyskaniem żwiru, wydobyciem go i załadunkiem na środki transportowe,
b) w zależności od potrzeb wyrównywanie i profilowanie nawierzchni dróg gminnych żwirowych i gruntowych za pomocą równiarki samojezdnej, na terenie miasta i gminy Chorzele.
2) Żwir nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładalnych zanieczyszczeń (plastik, guma itp.), a także zanieczyszczeń takich jak: glina, ił, humus, itp. oraz powinien spełniać normy określone w § 2 ust. 1 pkt. 1 umowy.
3) W celu określenia ilości i jakości dostarczonej pospółki żwirowej jej odbiór na drogach będzie się odbywać w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach.
4) Przewidywana ilość dostarczonego i rozplantowanego żwiru to 3 984 m3 + 1866 m3 w ramach funduszu sołeckiego.
5) Przewidywana ilość pracy równiarki (bez dojazdu) to 391 roboczogodzin + 100 roboczogodzin w ramach funduszu sołeckiego (dojazdy do miejsca realizacji zamówienia nie będą wchodziły w dokumentowany czas realizacji zamówienia).
6) Maksymalny wymagany termin wykonania prac od zgłoszenia – 3 dni.
7) W przypadku, gdy Wykonawca nie zrealizuje zlecenia w terminie 3 dni od zgłoszenia, Zamawiający ma prawo dokonać, bez odrębnego wezwania, wykonania zastępczego, które dokonane zostanie na ryzyko i koszt Wykonawcy.
8) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – w wysokości 25% zamówienia podstawowego :
-transport żwiru – 3 984 m3 (zamówienie podstawowe) + 996 m3 (prawo opcji).
-równiarka – 391 roboczogodzin (zamówienie podstawowe) + 98 roboczogo-dzin (prawo opcji).
9) Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegać będzie na powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia przez Wykonawcę, które określone zostały w zamówieniu podstawowym (gwarantowanym). Wszystkie wymagania zawarte w umowie i opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy (wskazana w Formularzu Cenowym cena jednostkowa netto jednej roboczogodziny pracy sprzętu oraz 1 m3 dostarczonego żwiru) nie ulegnie zmianie w stosunku do wynagrodzenia wykazanego w formularzu cenowym.
10) Zwiększenie zapotrzebowania na wykonanie prac może być spowodowane dodatkową ilością zgłoszeń związanych ze złym stanem dróg na terenie gminy. Prawo opcji może być realizowane w okresie wykonywania zamówienia, po wykorzystaniu środków przeznaczonych na realizację zamówienia podstawowego (gwarantowanego). W przypadku niewykorzystania dodatkowych 25% zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
11) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
12) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jedynie w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia podstawowego.
13) Wykonawca na własny koszt zabezpiecza jakość oferowanego kruszywa poprzez dostarczenie atestów, certyfikatów lub innych dokumentów np. koncesji na wydobycie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – w wysokości 25% zamówienia podstawowego :
-transport żwiru – 3 984 m3 (zamówienie podstawowe) + 996 m3 (prawo opcji).
-równiarka – 391 roboczogodzin (zamówienie podstawowe) + 98 roboczogo-dzin (prawo opcji).
1) Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegać będzie na powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia przez Wykonawcę, które określone zostały w zamówieniu podstawowym (gwarantowanym). Wszystkie wymagania zawarte w umowie i opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy (wskazana w Formularzu Cenowym cena jednostkowa netto jednej roboczogodziny pracy sprzętu oraz 1 m3 dostarczonego żwiru) nie ulegnie zmianie w stosunku do wynagrodzenia wykazanego w formularzu cenowym.
2) Zwiększenie zapotrzebowania na wykonanie prac może być spowodowane dodatkową ilością zgłoszeń związanych ze złym stanem dróg na terenie gminy. Prawo opcji może być realizowane w okresie wykonywania zamówienia, po wykorzystaniu środków przeznaczonych na realizację zamówienia podstawowego (gwarantowanego). W przypadku niewykorzystania dodatkowych 25% zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jedynie w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełni warunki udziału
w postępowaniu oraz uzyska najwyższą liczbę punktów uzyskanych w wyniku sumowania kryteriów „cena” oraz „Czas wykonania usługi od zgłoszenia"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania usługi od zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów:
-zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
-warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 350.000,00 PLN.
-Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a)wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na transporcie żwiru na naprawę dróg żwirowych i gruntowych wraz z profilowaniem i wyrównaniem nawierzchni dróg za pomocą równiarki samojezdnej o wartości minimalnej nie mniejszej niż 350.000,00 zł. brutto (w ramach jednego zamówienia),
b) dysponuje co najmniej 2 samochodami ciężarowymi, samowyładowczymi o ładowności co najmniej 10 ton (z aktualnym badaniem technicznym) oraz równiarką samojezdną.
-Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
-W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta będzie najwyżej oceniona, złoży na wezwanie zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualne na dzień złożenia oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (dołączonym do
oferty w dniu składania ofert) w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego . Wzór oświadczenia o aktualności informacji stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta będzie najwyżej oceniona, złoży na wezwanie
zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualne na dzień złożenia oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (dołączonym do oferty w dniu składania ofert) w zakresie spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. Wzór oświadczenia o aktualności informacji stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1)Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
2)Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 03.06.2022 r.
3)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Spółdzielczym w Przasnyszu, numer rachunku 87 8924 0007 0025 0216 2003 0002 tytuł przelewu: „Transportowanie pospółki żwirowej na naprawę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie miasta i gminy Chorzele oraz profilowanie i wyrównanie nawierzchni dróg za pomocą równiarki samojezdnej”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5)Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać na-stępujące elementy:
-nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiają-cego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele
-określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem,
-kwotę gwarancji/poręczenia,
-termin ważności gwarancji/poręczenia,
-zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6)W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7)Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9)W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji:
–składając Ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oryginał
dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – po-przez wybranie polecenia „dodaj dokument".

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

-Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
-Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
-Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
•Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie
może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 10 "Wzoru umowy" - załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://chorzele.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-05 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI