Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku
szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WEJHEROWSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191250148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 12 Marca 195
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@wcuw.wejherowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcuw.wejherowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku
szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d363bb3-6e85-43d5-9feb-fed7a1b26be9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049662/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d363bb3-6e85-43d5-9feb-fed7a1b26be9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d363bb3-6e85-43d5-9feb-fed7a1b26be9
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e–Zamówienia, która jest dostępna
pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Korzystanie z Platformy e–Zamówienia jest bezpłatne.
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga
posiadania konta na Platformie e–Zamówienia, ani logowania.
4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
5) Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów, wymagań technicznych
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6) Możliwość korzystania w postępowaniu z Formularzy do komunikacji w pełnym
zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na Platformie e–Zamówienia oraz
zalogowania się na Platformie e–Zamówienia.
7) Do korzystania z Formularzy do komunikacji służących do zadawania pytań
dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e–Zamówienia.
8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych, jako załączniki
do jednego formularza).
9) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z
usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem
Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego
dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11)Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty elektroniczne za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na
żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
12)Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych jest Dyrektor Wejherowskiego Centrum Usług Wspólnych, ul. 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@um.wejherowo.pl, telefonicznie: 58 677 71 37;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WCUW.271.462.2024.JM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.
2. Uczniowie mają być dowożeni zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni wynikające z kalendarza roku szkolnego 2024/2025 tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych, najkrótszą trasą zgodnie z zasadą „od drzwi do drzwi” to jest: miejsce zamieszkania ucznia - placówka oświatowa ucznia – miejsce zamieszkania ucznia.
3. Harmonogram dowozu uczniów ustala Wykonawca dowozu na podstawie otrzymywanych od rodziców uczniów bądź opiekunów planów lekcji lub informacji - należy uwzględnić przede wszystkim indywidualne godziny dowozów uczniów oraz w miarę możliwości łączenie kursów, które zakłada się na poziomie minimum 2% w skali miesięcznego rozliczenia przedłożonego przez Wykonawcę.
4. Do podstawy ustalenia wartości zamówienia Zamawiający określił liczbę uczniów faktycznie dowożonych w dniu rozpoczęcia procedury udzielenia zamówienia publicznego oraz liczbę dni roku szkolnego 2024/2025, podczas których realizowany będzie dowóz uczniów do szkół i placówek.
5. Wykonawca powinien przenalizować topografię miasta Wejherowa i pobliskich miejscowości, do których będą dowożeni uczniowie, aby ustalić cenę jednostkową za kurs w jedną stronę.
6. Opis usytuowania placówek oświatowych – miejsce świadczenia usług:
1) dowóz do miejscowości, w której znajduję się placówka odbywa się na podstawie złożonych wniosków przez rodziców uczniów .
2) miejscowości placówek , do których byli dowożeni uczniowie w roku szkolnym 2023/2024 - w nawiasie liczba placówek w danej miejscowości/ liczba uczniów:
Wejherowo (7 / 70), Strzepcz (1 / 1), Rumia (1 / 4).
3) Zamawiający szacuje, że średnia dzienna długość trasy:
a) przewozu jednego ucznia od miejsca zamieszkania do placówki oświatowej lub od placówki oświatowej do miejsca zamieszkania na terenie miasta Wejherowa wynosi 4,25 km przyjęta w celu określenia wielkości zadania. Zamawiający zastrzega, że wielkość ta może ulec zmianie, jednak w sporadycznych przypadkach nie powinna przekraczać 8 km.
b) przewozu jednego ucznia od miejsca zamieszkania do placówki oświatowej lub od placówki oświatowej do miejsca zamieszkania poza teren miasta Wejherowa wynosi 18,50 km przyjęta w celu określenia wielkości zadania. Zamawiający zastrzega, że wielkość ta może ulec zmianie, jednak w sporadycznych przypadkach nie powinna przekraczać 30 km.
4) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany adresu zamieszkania uczniów, zmiany adresu placówki oświatowej oraz zmiany tras przejazdu w czasie trwania umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie.
7. Opis ilości dni:
1) Zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 planowana ilość dni:
a) szkolnych to: 186 (we wrześniu – 21, październiku – 23, listopadzie - 19, grudniu – 15, styczniu – 21, lutym- 10, marcu - 21, kwietniu – 18, maju – 20, czerwcu – 18),
b) natomiast wychowania przedszkolnego to: 249 (we wrześniu – 21, październiku – 23, listopadzie – 19, grudniu – 19, styczniu – 21, lutym - 20, marcu - 21, kwietniu – 21, maju – 21, czerwcu – 20, lipcu – 23, sierpniu – 20).
2) Zamawiający zastrzega, że ilość dni może ulec zmianie w związku z tym na zmniejszony ilościowo przedmiot zamówienia Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.
8. Opis ilości uczniów:
1) Zamawiający na podstawie poprzedniego roku szkolnego - 2023/2024, zakwalifikował do przewozu 75 uczniów z uwzględnieniem:
a) dowożonych na terenie miasta Wejherowo było 70 uczniów,
- w tym poruszających się samodzielnie – 67 uczniów, a poruszających się na wózkach inwalidzkich – 3 uczniów,
- natomiast realizujących wychowanie przedszkolne było 10 uczniów.
b) dowożonych poza miasto Wejherowo było 5 uczniów,
- w tym poruszających się samodzielnie – 3 uczniów, a poruszających się na wózkach inwalidzkich – 2 uczniów,
- natomiast realizujących wychowanie przedszkolne nie było uczniów.
2) dane dotyczące ilości uczniów są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy. Jednoczenie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby uczniów dowożonych (szacunkowo o 10 uczniów) do momentu nie przekroczenia całkowitej wartości zamówienia ze względu na absencję szkolną uczniów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Został przedstawiony w rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas kursu w jedną stronę
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku sytuacji awaryjnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z Rozdziałem IX SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące :
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie uprawnień, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do wykonywania działalności to jest: odpowiednie, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub dokument równoważny.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie zdolności technicznej, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami technicznymi to jest pojazdami wyprodukowanymi po roku 2008 :
spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami – należy przez to rozumieć pojazdy samochodowe przeznaczone konstrukcyjnie do przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu - samochody osobowe lub autobusy przeznaczone konstrukcyjnie do przewozu do 17 osób łącznie z kierowcą - busy; w ilości zapewniającej prawidłową realizację przewozu uczniów,
oraz co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich wskazanych w Rozdziale V SWZ.
Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia osobami, które posiadają:
odpowiednie doświadczenie i uprawnienia do kierowania pojazdami min. 3 lata prawo jazdy odpowiedniej kategorii. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę kierowców niezbędną do prawidłowej organizacji dowozu dla wszystkich uprawnionych osób do dowożenia.
ukończony kurs z pierwszej pomocy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków tiret 1 i 2, Wykonawcy mogą wykazać łącznie.
W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, spełnienie warunków tiret 1 i 2, Wykonawca wraz z innym/i podmiotem/ami mogą wykazać łącznie.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ) Nie jest
wymagane, gdy w postępowaniu uczestniczył jeden Wykonawca.;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający nie wzywa do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Zamawiający może żądać od
Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie
przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokument
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdami oraz koordynowania transportu, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
b) wykazu środków transportu przewidzianych do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
c) aktualnych uprawnień: odpowiednie, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę, składa się:
1) Formularz oferty zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w jego treści;
2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których
mowa w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 lit. b SWZ );
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ wraz z pełnomocnictwem,
jeżeli prawo do podpisania zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 lit. b SWZ (jeżeli dotyczy);
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 8 SWZ (jeżeli dotyczy);
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4
ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
7) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy .
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, określone w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie wykazują zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 1 pkt 2 lit. d SWZ .
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określają projektowane postanowienia umowy (zał. nr 8 do SWZ) udostępnione na stronie prowadzonego postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-24