„Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kozy do szkół,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kozy do szkół, ośrodków i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKozy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-06-14
  • ZamawiającyGMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W KOZACH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00196141
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kozy do szkół, ośrodków i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W KOZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072329860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Kozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338174291

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzosip@gzosip.kozy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kozy do szkół, ośrodków i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a6016fc-e598-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00176195/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Kozy do szkół, osrodków i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u https://epuap.gov.pl/wps/portal – skrytka
ePUAP: GZOSIP_Kozy oraz poczty elektronicznej - adres:gzosip@gzosip.kozy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
1.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz
Regulaminie ePUAP.
1.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
1.5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych,
przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP i miniPortal.
1.6. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań
na miniPortalu jak również stanowi załącznik do niniejszej SWZ (plik pn. ‘Identyfikator postępowania’).
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
2.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna nie dotycząca składania oferty (tj. inna niż: oferta
Wykonawcy, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo i inne załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego
formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Zamawiający dopuszcza również komunikowanie się za pomocą poczty elektronicznej –adres: gzosip@gzosip.kozy.pl
2.2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
postępowania tj. GZOSIP-A.241.1.2022.NP
2.3. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji lub poczty elektronicznej, wskazanej w pkt 2.1, jako załączniki. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020
r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy.
2.4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r.), dalej RODO, informuję, że:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00178200/01 z dnia 2022-05-26
2022-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
3. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola w Kozach, ul. Szkolna 1, 43-340
Kozy.
a) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z
ochroną danych osobowych w następujący sposób:
• pod adresem poczty elektronicznej: iod@gzosip.kozy.pl;
• pisemnie na adres siedziby administratora: Pani Małgorzata Wróbel Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola w Kozach, 43-340
Kozy, ul. Szkolna 1.
b) Cele przetwarzania, podstawa prawna, czas przechowywania: 1) Przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia
publicznego „Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kozy do szkół, ośrodków i placówek
oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”. Oznaczenie postępowania: GZOSIP-A.241.1.2022.NP, prowadzonym w trybie:
podstawowym w oparciu o art. 275 pkt 1 ustawy - art. 6 lit. c) RODO tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz.1129 ze zm.).
c) Archiwizacja danych - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach okres przechowywania:
zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat. 3) Realizacja umowy z wybranym oferentem -art.6 lit. b) RODO- przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy 5 lat od zakończenia umowy. 4) Prowadzenie
dokumentacji księgowo-podatkowej w przypadku wybranego oferenta - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO wypełnienie obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze w zw. z ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości, ustawą o podatku dochodowym,
ustawą o podatku od towarów i usług /czas przechowywania 6 lat.
d) Odbiorcy danych: 1) osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74
ustawy Pzp; zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust.
1 rozporządzenia 2016/679 (szczególnej kategorii danych). 2) Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przysługujące Pan/Panu prawa: 1) Prawo żądania dostępu do danych - (zamawiający
może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy Pzp. 2) Prawo żądania sprostowania danych -
(zgodnie z art.19.2 i art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może
naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 3) Prawo żądania usunięcia danych. 4) Prawo żądania
ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 5) Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony
Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
f) Podanie danych osobowych jest niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZOSIP-A.241.2.2022.NP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozy do szkół, ośrodków i placówek oświatowych na terenie Kóz, Bielska-Białej, Czechowic-Dziedzic oraz z powrotem wraz z zapewnieniem opieki, organizowany w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023 – szacunkowa liczba uczniów około 25.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena ofertowa – 100 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa IPc - maksymalnie 100 pkt - wg następującego wzoru:
CN
IPc = ----- x Zc
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
IPc – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Zc – znaczenie/waga kryterium „cena ofertowa” wyrażone w punktach –100 pkt.
3. Za ofertę najkorzystniejszą, w każdej części będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższego kryterium i jego wagi
otrzyma najwyższą punktację – 100 pkt.
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru
najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia
cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest
mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z
ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.) , dla celów zastosowania
kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w ust. 3
niniejszego rozdziału SWZ.
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób – obszar
prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska.
Wykonawca, musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej 2 usługi polegające na transporcie osób
na łączną kwotę min. 100 000,00 PLN brutto. W przypadku usług wykonywanych i nie zakończonych należy podać kwotę
usług wykonanych. Wartość ta będzie brana pod uwagę przy analizie spełniania warunku.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
 co najmniej 3 kierowcami, spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie
drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180),
 co najmniej 3 opiekunami do sprawowania opieki nad przewożonymi uczniami posiadającymi przeszkolenie z zakresu
udzielania pierwszej pomocy.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj.
przynajmniej: 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych w tym:
 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 7 osób (łącznie z kierowcą) oznakowany tablicami „Przewóz dzieci
niepełnosprawnych”; siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,
 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 15 osób (łącznie z kierowcą) oznakowany tablicami „Przewóz dzieci
niepełnosprawnych”; siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,
 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 20 osób (łącznie z kierowcą) oznakowany tablicami „Przewóz dzieci
niepełnosprawnych”; siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
W przypadku przewozu dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich samochód musi być
przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych oraz wyposażony w odpowiednie pasy mocujące wózek i pasy
mocujące dziecko na wózku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oferta przetargowa (złożona do upływu terminu składania ofert) winna zawierać:
a) formularz ofertowy– załącznik nr 1 do SWZ; wartości pieniężne należy podawać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku;
w miejscach oznaczonych gwiazdką należy skreślić niewłaściwy zapis,
b) dokumenty jednoznacznie potwierdzające prawo osoby podpisującej dokumenty przetargowe do dokonywania tej
czynności (np. pełnomocnictwo),
c) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVII pkt 1 SWZ– załącznik nr 2 do SWZ,
d) ewentualnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVII pkt. 3 SWZ w przypadku polegania przez Wykonawcę na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
e) ewentualnie zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale XVII pkt 5 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych przez wykonawcę na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ust. 1
ustawy Pzp):
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) licencji na wykonywanie transportu drogowego osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska;
c) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo– nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ
podstawy wykluczenia.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają na formularzu oferty oświadczenie, z którego
wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455
ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami
zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną. Saab93 2010r radio nawigacja.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI