Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2022/2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272747805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 753 88 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeasip@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność rachunkowo-księgowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2022/2023.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0203db55-090f-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038584/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci do szkół
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu
o udzielnie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się
przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz (za
wyjątkiem składania ofert) poczty elektronicznej zeasip@chrzanow.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca musi posiadać
konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2. W postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym, a Wykonawcami odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP
oraz udostępnionego przez miniPortal - Formularza do komunikacji. 3. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się
numerem referencyjnym: ZP.271.6.2022. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub
elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem
miniPortalu - Formularza do komunikacji jako załączniki, zamawiający dopuszcza również możliwość
składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zeasip@chrzanow.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów.
2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Kontakt
z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: nedzaodo@interia.pl
lub pod nr tel. 32/753-88-74.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, a w przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych – przez okres trwałości projektu.
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 1: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do szkoły/ośrodka znajdującego się na terenie Jaworzna, Dąbrowy Górniczej i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniom opieki w czasie dowożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7.1 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:
Kryterium I: Cena (C) 60%
Kryterium II: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii (A) 10%
Kryterium III: Rok produkcji pojazdu samochodowego (R) 20%
Kryterium IV: Klimatyzacja w pojeździe (K) 10%
1) W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferty najniższej
---------------------------- x 60 pkt. = ilość punktów dla danej oferty
Cena oferty badanej
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.
2) W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:
czas podstawienia Liczba punktów
Do 60 minut 10 punktów
61-75 minut 5 punktów
76-90 minut 1 punkt
Maksymalnie można uzyskać 10 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii nie może być dłuższy niż 90 minut od zgłoszenia (w przypadku zaoferowania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii dłuższego niż 90 minut, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najdłuższy czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii tj. 90 minut od zgłoszenia.
3) W kryterium III liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:
Rok produkcji pojazdu samochodowego Liczba punktów
2012 r. – 2013 r. 1 punkt
2014 r. – 2015 r. 5 punktów
2016 r. – 2017 r. 10 punktów
2018 r. - 2019 r. 15 punktów
2020 r. – 2022 r. 20 punktów
Maksymalnie można uzyskać 20 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany pojazd nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2012 roku (w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego przed 2012 rokiem, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę
w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) rocznika produkcji pojazdu, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najstarszy dopuszczalny pojazd, tj. wyprodukowany w 2012 roku.
4) W kryterium IV liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczana w następujący sposób:
Sprawna klimatyzacja TAK – 10 punktów
Sprawna klimatyzacja NIE – 0 punktów
2. Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+A+R+K
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu samochodowego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klimatyzacja w pojeździe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do szkoły/ośrodka znajdującego na terenie Gminy Chrzanów i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniom opieki w czasie dowożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7.2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:
Kryterium I: Cena (C) 60%
Kryterium II: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii (A) 10%
Kryterium III: Rok produkcji pojazdu samochodowego (R) 20%
Kryterium IV: Klimatyzacja w pojeździe (K) 10%
1) W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferty najniższej
---------------------------- x 60 pkt. = ilość punktów dla danej oferty
Cena oferty badanej
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.
2) W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:
czas podstawienia Liczba punktów
Do 60 minut 10 punktów
61-75 minut 5 punktów
76-90 minut 1 punkt
Maksymalnie można uzyskać 10 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii nie może być dłuższy niż 90 minut od zgłoszenia (w przypadku zaoferowania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii dłuższego niż 90 minut, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najdłuższy czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii tj. 90 minut od zgłoszenia.
3) W kryterium III liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:
Rok produkcji pojazdu samochodowego Liczba punktów
2012 r. – 2013 r. 1 punkt
2014 r. – 2015 r. 5 punktów
2016 r. – 2017 r. 10 punktów
2018 r. - 2019 r. 15 punktów
2020 r. – 2022 r. 20 punktów
Maksymalnie można uzyskać 20 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany pojazd nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2012 roku (w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego przed 2012 rokiem, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę
w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) rocznika produkcji pojazdu, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najstarszy dopuszczalny pojazd, tj. wyprodukowany w 2012 roku.
4) W kryterium IV liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczana w następujący sposób:
Sprawna klimatyzacja TAK – 10 punktów
Sprawna klimatyzacja NIE – 0 punktów
2. Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+A+R+K
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu samochodowego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klimatyzacja w pojeździe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chrzanowie
i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniom opieki w czasie dowożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7.3 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:
Kryterium I: Cena (C) 60%
Kryterium II: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii (A) 10%
Kryterium III: Rok produkcji pojazdu samochodowego (R) 20%
Kryterium IV: Klimatyzacja w pojeździe (K) 10%
1) W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferty najniższej
---------------------------- x 60 pkt. = ilość punktów dla danej oferty
Cena oferty badanej
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.
2) W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:
czas podstawienia Liczba punktów
Do 60 minut 10 punktów
61-75 minut 5 punktów
76-90 minut 1 punkt
Maksymalnie można uzyskać 10 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii nie może być dłuższy niż 90 minut od zgłoszenia (w przypadku zaoferowania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii dłuższego niż 90 minut, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najdłuższy czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii tj. 90 minut od zgłoszenia.
3) W kryterium III liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:
Rok produkcji pojazdu samochodowego Liczba punktów
2012 r. – 2013 r. 1 punkt
2014 r. – 2015 r. 5 punktów
2016 r. – 2017 r. 10 punktów
2018 r. - 2019 r. 15 punktów
2020 r. – 2022 r. 20 punktów
Maksymalnie można uzyskać 20 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany pojazd nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2012 roku (w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego przed 2012 rokiem, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę
w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) rocznika produkcji pojazdu, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najstarszy dopuszczalny pojazd, tj. wyprodukowany w 2012 roku.
4) W kryterium IV liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczana w następujący sposób:
Sprawna klimatyzacja TAK – 10 punktów
Sprawna klimatyzacja NIE – 0 punktów
2. Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+A+R+K
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu samochodowego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klimatyzacja w pojeździe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Dowóz ucznia niepełnosprawnego zamieszkałego na terenie Gminy Chrzanów do szkoły znajdującej się w Krakowie i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniowi opieki w czasie dowożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7.4 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.4
do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:
Kryterium I: Cena (C) 60%
Kryterium II: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii (A) 10%
Kryterium III: Rok produkcji pojazdu samochodowego (R) 20%
Kryterium IV: Klimatyzacja w pojeździe (K) 10%
1) W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferty najniższej
---------------------------- x 60 pkt. = ilość punktów dla danej oferty
Cena oferty badanej
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.
2) W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:
czas podstawienia Liczba punktów
Do 60 minut 10 punktów
61-75 minut 5 punktów
76-90 minut 1 punkt
Maksymalnie można uzyskać 10 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii nie może być dłuższy niż 90 minut od zgłoszenia (w przypadku zaoferowania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii dłuższego niż 90 minut, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najdłuższy czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii tj. 90 minut od zgłoszenia.
3) W kryterium III liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:
Rok produkcji pojazdu samochodowego Liczba punktów
2012 r. – 2013 r. 1 punkt
2014 r. – 2015 r. 5 punktów
2016 r. – 2017 r. 10 punktów
2018 r. - 2019 r. 15 punktów
2020 r. – 2022 r. 20 punktów
Maksymalnie można uzyskać 20 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany pojazd nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2012 roku (w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego przed 2012 rokiem, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę
w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) rocznika produkcji pojazdu, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najstarszy dopuszczalny pojazd, tj. wyprodukowany w 2012 roku.
4) W kryterium IV liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczana w następujący sposób:
Sprawna klimatyzacja TAK – 10 punktów
Sprawna klimatyzacja NIE – 0 punktów
2. Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+A+R+K
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu samochodowego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klimatyzacja w pojeździe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Dowóz ucznia niepełnosprawnego zamieszkałego na terenie Gminy Chrzanów do szkoły znajdującej się na terenie Siemianowic Śląskich i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniowi opieki w czasie dowożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7.5 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:
Kryterium I: Cena (C) 60%
Kryterium II: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii (A) 10%
Kryterium III: Rok produkcji pojazdu samochodowego (R) 20%
Kryterium IV: Klimatyzacja w pojeździe (K) 10%
1) W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferty najniższej
---------------------------- x 60 pkt. = ilość punktów dla danej oferty
Cena oferty badanej
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.
2) W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:
czas podstawienia Liczba punktów
Do 60 minut 10 punktów
61-75 minut 5 punktów
76-90 minut 1 punkt
Maksymalnie można uzyskać 10 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii nie może być dłuższy niż 90 minut od zgłoszenia (w przypadku zaoferowania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii dłuższego niż 90 minut, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najdłuższy czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii tj. 90 minut od zgłoszenia.
3) W kryterium III liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:
Rok produkcji pojazdu samochodowego Liczba punktów
2012 r. – 2013 r. 1 punkt
2014 r. – 2015 r. 5 punktów
2016 r. – 2017 r. 10 punktów
2018 r. - 2019 r. 15 punktów
2020 r. – 2022 r. 20 punktów
Maksymalnie można uzyskać 20 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany pojazd nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2012 roku (w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego przed 2012 rokiem, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę
w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) rocznika produkcji pojazdu, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najstarszy dopuszczalny pojazd, tj. wyprodukowany w 2012 roku.
4) W kryterium IV liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczana w następujący sposób:
Sprawna klimatyzacja TAK – 10 punktów
Sprawna klimatyzacja NIE – 0 punktów
2. Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+A+R+K
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu samochodowego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klimatyzacja w pojeździe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące;
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Dla Części 1, 2, 3, 4, 5: Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.) lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.), adekwatne do oferowanego pojazdu. Dokumenty, o których mowa powyżej, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
uwaga: w sytuacji gdy czas obowiązywania licencji/zezwoleń, o których mowa powyżej, jest krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ich ciągłości przez cały okres objęty zamówieniem.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował:
• Dla Części 1: co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem samochodowym wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2012 roku, posiadającym aktualne badanie techniczne, w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia – tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022
z późn. zm.), dopuszczonym do ruchu, spełniającym wymagania określone przepisami prawa, oznakowanym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.), ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa OC i NNW), o liczbie miejsc siedzących (poza miejscem kierowcy i opiekuna) co najmniej 3, który będzie wykorzystywał do realizacji zamówienia;
• Dla Części 2: co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem samochodowym wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2012 roku, posiadającym aktualne badanie techniczne, w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia – tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), dopuszczonym do ruchu, spełniającym wymagania określone przepisami prawa, oznakowanym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.), ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa OC i NNW), przystosowanym do przewożenia osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (co zostanie poświadczone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym), tj. wyposażonymi w odpowiedni atestowany sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku inwalidzkim, (tj. np. winda, rampa, podjazd) oraz zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków, o liczbie miejsc siedzących (poza miejscem kierowcy i opiekuna) co najmniej 4,
• Dla Części 3: co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem samochodowym wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2012 roku, posiadającym aktualne badanie techniczne, w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia – tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), dopuszczonym do ruchu, spełniającym wymagania określone przepisami prawa, oznakowanym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.), ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa OC i NNW), o liczbie miejsc siedzących (poza miejscem kierowcy i opiekuna) co najmniej 10, który będzie wykorzystywał do realizacji zamówienia;
• Dla Części 4: co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem samochodowym wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2012 roku, posiadającym aktualne badanie techniczne, w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia – tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), dopuszczonym do ruchu, spełniającym wymagania określone przepisami prawa, oznakowanym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.), ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa OC i NNW), o liczbie miejsc siedzących (poza miejscem kierowcy i opiekuna) co najmniej 1, który będzie wykorzystywał do realizacji zamówienia;
• Dla Części 5 co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem samochodowym wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2012 roku, posiadającym aktualne badanie techniczne, w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia – tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), dopuszczonym do ruchu, spełniającym wymagania określone przepisami prawa, oznakowanym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.), ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa OC i NNW), o liczbie miejsc siedzących (poza miejscem kierowcy i opiekuna) co najmniej 1, który będzie wykorzystywał do realizacji zamówienia;
uwaga: w sytuacji gdy okres ważności badań technicznych oraz polis ubezpieczeniowych, o których mowa powyżej, jest krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ich ciągłości przez cały okres objęty zamówieniem.
b) Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami:
Dla Części 1, 2, 3, 4, 5 : co najmniej jedną osobą (kierowcą) posiadającą aktualne prawo jazdy uprawniające do prowadzenia pojazdu, którym będzie realizowane zamówienie; data nabycia uprawnień do prowadzenia pojazdu nie może być krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia składania ofert oraz co najmniej jedną osobą (opiekunem) posiadającym udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielenia pierwszej pomocy. Nie dopuszcza się łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.
uwaga: w sytuacji gdy data ważności prawa jazdy kierowcy/kierowców lub/oraz data ważności dokumentów potwierdzających kwalifikacje opiekuna/opiekunów, o których mowa powyżej, jest krótsza niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ich ciągłości przez cały okres objęty zamówieniem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2). Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ)
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu:
a) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.) lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP, o której mowa w ustawie
z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.) adekwatnie do oferowanego pojazdu. Dokumenty, o których mowa powyżej, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wzór wykazu stanowi załącznik nr do 5 SWZ;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości w wysokości
a) Dla Części nr 1: 1.500,00 zł
b) Dla Części nr 2: 900,00 zł
c) Dla Części nr 3: 800,00 zł
d) Dla Części nr 4: 350,00 zł
e) Dla Części nr 5: 1.000,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca, żaden ze
wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), żaden ze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot,
na
którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać
wykluczeniu z
postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust.
1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). 2. 2) Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ,
stanowiący
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz 117 ust. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, 3. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że
jeżeli
upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć
stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania
wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić
pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Do
oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli
każdego ze wspólników.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został określony w załącznikach nr 8.1, 8.2, 8.3, 8.4, 8.5 do SWZ, tj. we wzorach umów.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 13:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-27