TRANSPORT UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY RĄBINO W KOMUNIKACJI REGULARNEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
TRANSPORT UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY RĄBINO W KOMUNIKACJI REGULARNEJ NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W OKRESIE OD 1.01.2022 r do 31.12.2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRąbino
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-30
  • ZamawiającyGMINA RĄBINO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00315807
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
TRANSPORT UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY RĄBINO W KOMUNIKACJI REGULARNEJ NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W OKRESIE OD 1.01.2022 r do 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RĄBINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 27

1.5.2.) Miejscowość: Rąbino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-331

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: (94) 364 33 47

1.5.8.) Numer faksu: (94) 364 33 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rabino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.rabino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TRANSPORT UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY RĄBINO W KOMUNIKACJI REGULARNEJ NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W OKRESIE OD 1.01.2022 r do 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd8bbbb-5d81-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.rabino.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
adres skrzynki Urzędu Gminy Rąbino: /ugrabino2/skrytka i /ugrabino2/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej e-mail Zamawiającego: inwestycje@rabino.pl, stona internetowa Zamawiającego http://www.bip.rabino.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu, dostępnym
pod adresem https://miniportal.uzp.goc.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiający dopuszcza w
szczególności następujący format przesłanych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf, .xps, .odt.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rąbino, mający siedzibę w
miejscowości Rąbino 27, poczta Rąbino (78-331), e-mail: rabino@pocztazeto.pl,
nr telefonu: +48 94 3643347;
2. Administrator – Wójt Gminy Rąbino wyznaczył inspektora ochrony danych, Pana Dariusza Florka, z
którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@rabino.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na „TRANSPORT UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY RĄBINO
W KOMUNIKACJI REGULARNEJ NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W OKRESIE OD
1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego bez negocjacji;
realizacji i wykonywania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań
na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, w celu przeprowadzenia
postępowania w ramach procedury zamówień publicznych w UG Rąbino, na podstawie art. 6 ust. 1.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IŚP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest transport dzieci i uczniów do i ze szkół podstawowych i przedszkoli z terenu gminy Rąbino w komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. (w dni nauki szkolnej) z ulgą 49% w oparciu o uprawnienia przysługujące na podstawie art. 5 ust. 1 i 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z
2018r. poz. 295 ze zm.) na przewóz uczniów dojeżdżających.
2) W szczególności przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie:
dzieci pięcio- i sześcioletnich – w dni nauki szkolnej – codziennie (oprócz sobót i niedziel zgodnie z organizacją roku szkolnego) z podanych poniżej miejscowości i odwozie dzieci do miejsca zamieszkania (wysiadanie na przystankach autobusowych i w miejscach wskazanych
przez Zamawiającego) po zakończeniu zajęć, oraz uczniów z terenu Gminy Rąbino do Zespołu
Szkolno-Przedszkolnego w Rąbinie i do Szkoły Podstawowej w Nielepie, (wsiadanie i wysiadanie przy budynkach szkół oraz na przystankach autobusowych i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego) – w dni nauki szkolnej – codziennie (oprócz sobót i niedziel zgodnie z organizacją roku szkolnego) oraz odwozie uczniów do miejsca zamieszkania
(wysiadanie na przystankach autobusowych i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego)
po zakończeniu zajęć szkolnych i pozalekcyjnych
3) Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji
regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży na podstawie imiennych biletów
miesięcznych i jednorazowych wydawanych osobom uprawnionym do przejazdu zgodnie z imiennym wykazem uczniów przekazanym przez dyrektorów placówek oświatowych i biletów miesięcznych lub jednorazowych dla dzieci niepełnosprawnych i ich opiekunów
4) Transport obejmuje dowóz i odbiór dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania zgodnie z organizacją zajęć szkolnych i przedszkolnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie autobusów w pasy bezpieczeństwa

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w
postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada kompetencje lub uprawnienie do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. aktualnie obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach
określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21
października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania krajowego transportu drogowego osób z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego osób.
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na wysokość minimum 2.000.000,00zł (słownie: dwa miliony złotych
0/100gr.).
4) W zakresie zdolności technicznej i zawodowej tj:
a) minimalny poziom zdolności technicznej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usługi przewozu uczniów do szkół w okresie, co
najmniej jednego roku szkolnego. Wykonawca winien załączyć dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wykonawca posiada lub zapewni o możliwości dysponowania koniecznymi pojazdami do wykonania przedmiotu zamówienia – własność lub dzierżawa.
Wykonawca przedstawi wykaz w pełni sprawnych autobusów/busów na każdą trasę które umożliwią przewóz wszystkich dzieci (z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci) na godziny określone w rozkładzie jazdy zgodnie z wyznaczonymi trasami. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badanie techniczne.
b) Minimalny poziom zdolności zawodowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje, bądź będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności:
- minimum 3 kierowców wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami.
c) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykażę, że w okresie trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wykonał oraz prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu przewozów dzieci do szkół w komunikacji regularnej o wartości co najmniej 250.000,00zł (słownie: dwustu pięćdziesięciu tysięcy złotych 00/100gr) brutto.
UWAGA:
1. Przez jedno zamówienie należy rozumieć usługę przewozu uczniów zrealizowaną w oparciu o
jedna umowę cywilnoprawną,
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub
finansowej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór
zobowiązania podmiotu użyczającego zasobów stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących oświadczenia, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udostępniających
zasoby, składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio
wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza że
stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia.
3) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty udostępniające zasoby, zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 3 i 4 Ust. Pzp, oraz jeżeli to dotyczy kryteriów selekcji, a
także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały
przewidziane względem Wykonawcy.
7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za
nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu
udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda,
aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających
zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
10. W przypadku złożenia przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów zawierających dane
podane w innych walutach niż w złoty polski, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu NBP (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu lub ostatniego kursu sprzed dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu – w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był podawany. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Ostateczne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na
podstawie złożonych podmiotowych środków dowodowych określonych w niniejszym rozdziale. Ocenie na tym etapie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza, spośród tych, które nie zostaną odrzucone.
2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków
dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki nieważnienia postępowania.
3. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, aktualne na dzień ich złożenia. Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub podmiotowych środków dowodowych nie może służyć potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na
zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego I rady (WE) nr 1071/2009 z dnia
21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób z kierowcą, aktualnie obowiązującej odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób,
2) aktualną i opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na wysokość minimum 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych, 0/100
gr),
3) wykaz usług - stanowiący załącznik nr 4 do SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane i są wykonywane należycie.
Wykonawca winien załączyć dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie.
Dowodami o których powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz
którego zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
4) wykaz osób – stanowiący załącznik nr 5 do SWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności kierowców wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia
29.12.2021r. do godz. 10.00 w wysokości 4.500,00zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych
0/100gr)
1. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z
tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019r. poz.
310 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:
Urząd Gminy w Rąbinie numer konta: 59 8581 0004 0000 0462 2000 0001 z dopiskiem:
Wadium na zadanie pn. „TRANSPORT UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY RĄBINO W KOMUNIKACJI REGULARNEJ NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W OKRESIE OD 1.01.2022 r. do 3.12.2022r.”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.