Transport sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym w ilości około 4 195 000 sztu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transport sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym w ilości około 4 195 000 sztuk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDobrzejewice
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-03-30
  • ZamawiającyPGL LP Nadleśnictwo Dobrzejewice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021107
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym w ilości około 4 195 000 sztuk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Dobrzejewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870530000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawały 101

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzejewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-123

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566742500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobrzejewice@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice/zamowienia_publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym w ilości około 4 195 000 sztuk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34dd11a8-8b11-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice/zamowienia_publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dobrzejewice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: regulaminy i instrukcje korzystania z platformy zakupowej Open Nexushttps://platformazakupowa.plznajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danychosobowych jest Nadleśnictwo Dobrzejewice. Inspektorem ochrony danych osobowych w NadleśnictwieDobrzejewice jest Pan Patryk Makowski, adres e-mail: iod@comp-net.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 237575,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest transport sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym w łącznej ilości około 4 195 000 sztuk.3.2. Szczegółowe wymagania dotyczące: Wymagania transportowe: dwa samochody ciężarowe z zakrytą skrzynią załadowczą lub odkryty pod warunkiem, że Wykonawca zabezpieczy na własny koszt transport koszy z sadzonkami folią stretch, wyposażone w żurawik lub windę załadowczą, mogące przewieźć jednorazowo co najmniej 10 koszy transportowych o wymiarach: Szerokość - 2,08 m, Wysokość – 2,10 m, Głębokość – 1,15 m; Oszacowana liczba kilometrów (zawiera dojazd do miejsc docelowych z sadzonkami w koszach transportowych oraz powrót z pustymi koszami):Wiosna 2021: 1780 km,Jesień 2021: 31340 km.Wiosna 2022: 3430 km Transport musi być ubezpieczony na koszt wykonawcy; Miejsce wysyłki oraz miejsce przeznaczenia określa załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ z zastrzeżeniem, że szczegółowe miejsca rozładunku , znajdujące się na terenie Nadleśnictwa będącego miejscem docelowym będą podane nie później niż w dniu załadunku i może znajdować się w miejscu do którego dojazd będzie możliwy wyłącznie drogami leśnymi (Rozładunek bezpośrednio na pozycje nasadzeń); Liczba kursów oraz szacunkową liczbę kilometrów do miejsc przeznaczenia określa załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.3.3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę;Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ)łączną cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 2. Cena za wykonanie przedmiotuzamówienia ma charakter ryczałtowy, w związku z tym cena oferty winna uwzględnić wszystkie koszty iskładniki związane z wykonaniem zamówienia, uwzględniać cały zakres przedmiotu.3. Cenę ofertynależy podać liczbowo i słownie. 4. Ceny muszą być podane w złotych polskich, z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku, przy czym należy przyjąć zasadę, że końcówki poniżej 5 pomija się, zaśkońcówki równe i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę.. 5. Stawkę podatku od towarów i usług (VAT)należy uwzględnić w wysokości obowiązującej na dzień składania ofert.6. Wykonawca, składającofertę, obowiązany jest poinformować Zamawiającego (w Ofercie – załącznik nr 1 do SWZ), czy wybóroferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie zprzepisami o podatku od towarów i usług, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawalub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.Brak wskazania w formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ) informacji czy wybór oferty będzieprowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatkuod towarów i usług będzie uznawane jako informacja, że wybór oferty wykonawcy nie będzie prowadzićdo powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów iusług.7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą nie będą prowadzone w walucie obcej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiającynie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrociegospodarczym. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowejZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu dowarunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie formułuje warunku udziałuw postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4) zdolności technicznejlub zawodowejWarunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie): wykonał, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych – wykonuje co najmniej 2 usługi, których przedmiotem byłtransport sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym o wartości pojedynczej usługi niemniejszej niż 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie zformułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach ioświadczeniach, o których mowa w rozdziale 8.3. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1.powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt. 7.1.ppkt 4) lit. a) winien spełnić co najmniej jeden z tych Wykonawców. Żaden z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu zpostępowania.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniamogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji którychte zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1. ppkt 4) lit. a) SWZ,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 5. Wykonawca może w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotówudostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunkówprawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.6. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116ust. 2 PZP w zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawcanie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inneprzedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. Zamawiający przedudzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, któregooferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a) oświadczeniaWykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekstjedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lubofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowejniezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczeniaWykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tejgrupy kapitałowej stanowi załącznik nr 8 do SWZ),b) odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zpostępowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3 oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1 SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, októrych mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału,sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ oraz wstępne oświadczenie obraku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwieWykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a)wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu(rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) ipodmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu wykonanychusług stanowi załącznik nr 9 do SWZ),Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacjiusług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniuwykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych,w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. b) dowody określające, czywskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywanenależycie.Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonaniepowinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych wstecz od dnia w którym upływatermin składania ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) oferta musi być podpisana w taki sposób,by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treśćpełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;3) oświadczenie, o którymmowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunkówudziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowiązany będzie złożyć każdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia5) dokumenty, o których mowaw pkt 8.2. lit. a, c i d wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie,natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. b i e składa ten z wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału wpostępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument; 6) wszyscy Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanieumowy;7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośródsiebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań,otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkichpartnerów;8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonaniaumowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.9) Zamawiający informuje o treści przepisuart. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane.W związku z powyższym Wykonawca jestzobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, zktórego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownegooświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i Zamawiającyzaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewidujemożliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niejwymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy Open Nexus https://platformazakupowa.pl do dnia 30.03.2021 r, godz. 09:00

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-30 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport plandeką - Toruń - Kraków
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport plandeką, Toruń - Kraków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI