Transport pracowników, studentów lub gości Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transport pracowników, studentów lub gości Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-04-01
  • ZamawiającyUniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00097920
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport pracowników, studentów lub gości Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.krzek@urk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport pracowników, studentów lub gości Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7276f4f3-ab4e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042271/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Transport osób - wynajem autokarów do przewozu pracowników i studentów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/urk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/urk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
W wyjątkowych przypadkach (np. awaria platformazakupowa.pl) dopuszcza się możliwość składania zawiadomień oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: beata.krzek@urk.edu.pl.
1. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
3) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
2. Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne konieczne do przesyłania plików za pomocą poczty elektronicznej: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB, procesor Intel
IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych MS Windows, Mac Os, Linux, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Acrobat Reader.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-4401/2021-II

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sukcesywnym transporcie drogowym osób pojazdami samochodowymi (autobusami), świadczone przez wykonawcę na rzecz zamawiającego.
2 Zamawiający zlecać będzie wykonawcy transport pracowników, studentów lub gości wraz z bagażami (plecaki, torby, sprzęt geodezyjny, instrumenty muzyczne, itp.) na jedno lub kilkudniowe wyjazdy.
3 Zakres usługi obejmuje transport autobusami m.in.: studentów na ćwiczenia terenowe (w tym również na obszary leśne, górskie), zajęcia dydaktyczne, zawody sportowe, transport Studenckiego Zespołu Góralskiego „Skalni” na koncerty i festiwale, transport pracowników na konferencje, szkolenia, wycieczki, transport pracowników lub gości na uroczystości okolicznościowe.
4 Usługi przewozu osób świadczone będą głównie na terenie kraju, w szczególności Polski południowej (województwa: opolskie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie), teren miasta Krakowa, teren w obrębie miasta Krakowa, a także poza granicami kraju wg potrzeb zgłaszanych przez zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu zgłoszenia zlecenia usługi transportowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania międzynarodowego transportu drogowego osób.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa;
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej 8 autobusami, którymi będzie wykonywał zamówienie w tym:
a) min. 2 autobusami posiadającymi do 19 pasażerskich miejsc siedzących, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2008 r.
b) min. 3 autobusami posiadającymi od 20 do 39 pasażerskich miejsc siedzących, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2008 r.
c) min. 3 autobusami posiadającymi nie mniej niż 40 pasażerskich miejsc siedzących, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2008 r.
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał niezbędną wiedzę
i doświadczenie, tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem było/jest świadczenie usług polegających na transporcie drogowym osób z wykorzystaniem pojazdów samochodowych typu autobus, każdego (zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto (w przypadku usług aktualnie wykonywanych wartość usługi zrealizowanej do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu nie może być niższa niż 100.000,00 złotych brutto).
Uwaga:
- Autobus - pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą - w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
- Przez liczbę pasażerskich miejsc siedzących rozumieć należy liczbę wszystkich miejsc siedzących w pojeździe (wynikającą z dowodu rejestracyjnego) pomniejszoną o 1.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 8) i 10) ustawy Pzp.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2C do specyfikacji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga:
1) wykazu usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 2A do specyfikacji.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku usług ciągłych lub powtarzających się, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
2) wykazu autobusów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi autobusami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2B do specyfikacji.
W wykazie należy wymienić wszystkie pojazdy, którymi wykonawca będzie realizował niniejsze zamówienie i które odpowiadają określonemu w rozdz. V lit. B pkt 4 ppkt 1) SWZ warunkowi udziału w postępowaniu. W wykazie należy podać (w odniesieniu do każdego autobusu):
a) liczbę pasażerskich miejsc siedzących, rocznik pojazdu;
b) numer rejestracyjny, numer VIN, datę pierwszej rejestracji.
Uwaga: Przez liczbę pasażerskich miejsc siedzących rozumieć należy liczbę wszystkich miejsc siedzących w pojeździe (wynikającą z dowodu rejestracyjnego) pomniejszoną o 1.
3) ważnej licencji uprawniającej do wykonywania międzynarodowego transportu drogowego osób lub innej ważnej decyzji administracyjnej wydanej przez właściwy organ uprawniającej wykonawcę do wykonywania międzynarodowego transportu drogowego osób.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 specyfikacji;
2) Zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie, o których mowa w Rozdziale VII pkt 3 ppkt) 1 i 2) specyfikacji (jeżeli dotyczy);
3) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp);
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
- W przypadku, gdy oferta nie została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania.
- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI pkt 1składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to tymczasowo potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1)-3) specyfikacji, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Warunek dotyczący doświadczenia wykonawcy, zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane doświadczenie i zrealizuje usługi do których realizacji te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/urk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.